Dit klinkt een beetje als 'nee, ga weg met je rijkeluishotel!', maar we hebben vanavond kipsaté gegeten bij De Beren, dus enigszins proleet zijn we verder welquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, wij gaan naar een eenvoudig hotel.
Hebben de mods ook iets te doen.quote:
Je had het zelf al juist: ons doel is vooral een nachtje niet thuis zijn en dan vind ik dat hotel te duur voor het doelquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje als 'nee, ga weg met je rijkeluishotel!', maar we hebben vanavond kipsaté gegeten bij De Beren, dus enigszins proleet zijn we verder wel![]()
Ik heb het topic mobiel geopend, daar gaat het mis vermoed ik.quote:
Dat dat überhaupt nog kan hè?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:02 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk de oranje leeuwinnen maar het valt weer eens tegen
Ja? Mijn verwachtingen waren wel vrij laag, zeg maar niveau Dries Roelvink, en dan nóg valt het tegenquote:
Ik mag nooit naar de Oscars, dat is dan weer geen nieuwsquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:15 schreef Strani het volgende:
Nou Will Smith mag tien jaar niet naar de Oscars.
Doen wij gewoon ons eigen feestje waarvoor we alleen Will Smith uitnodigenquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik mag nooit naar de Oscars, dat is dan weer geen nieuws
O nee tochquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:27 schreef Momo het volgende:
Milan Vader in kritieke toestand na val in Baskenland
Wij mogen al meer dan 40 jaar niet, ik heb geen medelijden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:15 schreef Strani het volgende:
Nou Will Smith mag tien jaar niet naar de Oscars.
Dan moet je zijn vrouw ook uitnodigen, wel zo gezellig lijkt me.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Doen wij gewoon ons eigen feestje waarvoor we alleen Will Smith uitnodigen![]()
En dat @:Luctor.et.Emergo dan een speech mag doen. Met grapjes.
Maar jij bent dan ook berucht om je losse handjesquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik mag nooit naar de Oscars, dat is dan weer geen nieuws
Eerder om mijn gebrek aan acteertalentquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook berucht om je losse handjes
Jouw nepklappen waren altijd echt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eerder om mijn gebrek aan acteertalent
Wat is wielrennen toch af en toe een kutsport.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:27 schreef Momo het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Doen wij gewoon ons eigen feestje waarvoor we alleen Will Smith uitnodigen![]()
En dat @:Luctor.et.Emergo dan een speech mag doen. Met grapjes.
Tegen dit soort amateurs.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:05 schreef Arizona het volgende:
Oranje dames zijn na een moeizaam eerste kwart toch lekker aan het scoren gegaan
Klinkt niet bestquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:27 schreef Momo het volgende:
Die verwondingen zijn echt heftigquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:27 schreef Momo het volgende:
Ja ik vraag mij ook af hoe soort dingen overkomen, ook dat ze daar 2 uur moesten zitten en luisteren naar BN-er geneuzel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:11 schreef Em31 het volgende:
Hoe raar moest dat net bij Jinek zijn geweest voor die band toen die tolk het laatste antwoord vertaalde en Jinek daarna een grapje maakte met die tolk en iedereen ineens ging lachen.![]()
![]()
Vertel je een verhaal over je moeder, lijkt het daarna net of iedereen in de studio lacht.
Ja krijg je toch wat plaatsvervangende schaamte vanquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik vraag mij ook af hoe soort dingen overkomen, ook dat ze daar 2 uur moesten zitten en luisteren naar BN-er geneuzel.
Oh topquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou, over vermakelijke onzin gesproken, dit was onzinVermakelijk... af en toe. Weet niet of ik hem per se zou aanraden.
Wat wel genot was, dat we een zaal voor onszelf haddenDus we konden hardop commentaar leveren.
Ouwe redder in noodquote:
Ik ben ook niet laat thuis vanavond want morgen zit ik om 7 uur al in m'n stamcafé voor de F1. Wel leuk, ze gaan er speciaal voor open op dat tijdstip en een vriend van me organiseert een ontbijt en alles voor degenen die zich ingeschreven hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, veel plezier allemaal
Ik ben vanavond thuis en dacht aan het begin van de week: "Ow, dan kan ik een oud-songfestival terugkijken", maar dat zal er vanavond vast niet zijn. Ach, er komt een Clint Eastwood-film op tv die ik niet ken. Ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Dat is wel leukquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:34 schreef Strani het volgende:
Veel plezier allen!!
[..]
Ik ben ook niet laat thuis vanavond want morgen zit ik om 7 uur al in m'n stamcafé voor de F1. Wel leuk, ze gaan er speciaal voor open op dat tijdstip en een vriend van me organiseert een ontbijt en alles voor degenen die zich ingeschreven hebben.
Al in plaats van nog?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:34 schreef Strani het volgende:
Veel plezier allen!!
[..]
Ik ben ook niet laat thuis vanavond want morgen zit ik om 7 uur al in m'n stamcafé voor de F1. Wel leuk, ze gaan er speciaal voor open op dat tijdstip en een vriend van me organiseert een ontbijt en alles voor degenen die zich ingeschreven hebben.
Wat leukquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:34 schreef Strani het volgende:
Veel plezier allen!!
[..]
Ik denk dat ik lekker Bridgerton ga kijken vanavondquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben vanavond thuis en dacht aan het begin van de week: "Ow, dan kan ik een oud-songfestival terugkijken", maar dat zal er vanavond vast niet zijn. Ach, er komt een Clint Eastwood-film op tv die ik niet ken. Ook leuk
Beetje uitgesloofd om in vorm te komen voor Shuttlemeisje zekerquote:Op zaterdag 9 april 2022 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker gesport/fitness. Ik verwacht wel morgen spierpijn te hebben.
Wel sinds tijden weer eens alle oefeningen gedaan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beetje uitgesloofd om in vorm te komen voor Shuttlemeisje zeker
Dat is vervelend.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:15 schreef Arizona het volgende:
Ik heb weer klein leed hoor. Ik heb eczeem onder en naast mijn oog. En het prikt en het jeukt als de ziekte en ik zie eruit als een junk
Ja, zo laat heb ik het al een jaar of 20 niet gemaaktquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Al in plaats van nog?![]()
Maar wel een leuk initiatief zo
Ik denk dat hij Blauwe redder in nood bedoelde!quote:
Ik denk het. Ik ben benieuwd wanneer het afgelopen is en of iedereen die laatste trein haalt. Zo ja, dan ga ik de volgende keer misschien ook wel mee.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
awwhh. Is de rest allemaal naar EiC?
Nee, ik verwacht niet dat ik daar heen ga.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik ben benieuwd wanneer het afgelopen is en of iedereen die laatste trein haalt. Zo ja, dan ga ik de volgende keer misschien ook wel mee.
Jij ook?
Het einde zou rond 23.00 zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik ben benieuwd wanneer het afgelopen is en of iedereen die laatste trein haalt. Zo ja, dan ga ik de volgende keer misschien ook wel mee.
Jij ook?
Ik zou er heen kunnen gaan, dan moet ik echt de laatste trein Amsterdam Arena richting Amsterdam Zuid, dan van Amsterdam Zuid overstappen naar de trein richting Leeuwarden. Als het event is afgelopen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het einde zou rond 23.00 zijn.
Maar ik zag in het topic dat een aantal ook een hotel hebben of crashen bij andere users omdat ze anders niet meer thuiskomen.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wekker al gezet voor morgen.
Om 23.22 zou mijn laatste trein dan gaan. Dat wordt tricky, zeker met Bløf in de Ziggo Dome.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het einde zou rond 23.00 zijn.
Maar ik zag in het topic dat een aantal ook een hotel hebben of crashen bij andere users omdat ze anders niet meer thuiskomen.
Nee hoorquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
awwhh. Is de rest allemaal naar EiC?
Hier af en aan flinke buien, met hagel en natte sneeuwquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier was er net even een kort buitje, voor de rest heel de dag zonnig.
hagel en natte sneeuw?quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier af en aan flinke buien, met hagel en natte sneeuw![]()
Gelukkig wordt het morgen droog, want dan hebben we hier verlaat carnavalIk ga alleen de optocht kijken, verder niet de kroeg in ofzo.
Ja. En tijdens de buien was het maar 2 graden, aldus mijn autoquote:
brrr. Ik vond het in de wind ook niet fijn trouwens.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja. En tijdens de buien was het maar 2 graden, aldus mijn auto
Haast niet voor te stellen dat het dinsdag gewoon 20 graden wordtquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
brrr. Ik vond het in de wind ook niet fijn trouwens.
Ja, dat is inderdaad nog moeilijk voor te stellen. Maar ik hoorde dat het daarna alweer minder zou worden.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haast niet voor te stellen dat het dinsdag gewoon 20 graden wordt![]()
Maar ik verheug me er wel op
Nee, verjaardag bij schoonfamilie.quote:
Jij hebt verjaardag van je schoonfamilie bij jouw thuis?quote:
Nope bankhang avondjequote:Op zaterdag 9 april 2022 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij hebt verjaardag van je schoonfamilie bij jouw thuis?
Wij hadden aardbeientaart, die was allesbehalve koolhydraat-armquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:22 schreef Koen66 het volgende:
Zometeen met een bakkie koffie en een stukkie koolhydraatarme cake maar naar HHB kijken
Oeh nicequote:Op zaterdag 9 april 2022 20:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hadden aardbeientaart, die was allesbehalve koolhydraat-armmaar wel heel lekker
Die trein zou ik ook moeten hebben, maar dan ben ik wel 10 voor 2 in de ochtend pas station Leeuwardenquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Om 23.22 zou mijn laatste trein dan gaan. Dat wordt tricky, zeker met Bløf in de Ziggo Dome.
Wel tof dat users aanbieden dat anderen mogen blijven logeren.
Misschien, maar volgende ochtend F1 race en mogelijk ga ik volgende week naar een concert.quote:
Maar wel gezond.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hadden aardbeientaart, die was allesbehalve koolhydraat-armmaar wel heel lekker
Goed bezig dan!quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oeh nice
Moet ff serieus aan de bak, was echt teveel aangekomen laatste tijd
Vooral de slagroom en de wener bodemquote:
Semi met Anouk vanavond voor iedereen die er niet is in de AFAS.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:15 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:22 schreef Sableheart het volgende:
Dan kijken we vanavond dus de eerste halve finale van 2013.
De link voor vanavond:
https://w2g.tv/3ike9p9xqapd2hmd0r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |