Dat is wel leukquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:34 schreef Strani het volgende:
Veel plezier allen!!
[..]
Ik ben ook niet laat thuis vanavond want morgen zit ik om 7 uur al in m'n stamcafé voor de F1. Wel leuk, ze gaan er speciaal voor open op dat tijdstip en een vriend van me organiseert een ontbijt en alles voor degenen die zich ingeschreven hebben.
Al in plaats van nog?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:34 schreef Strani het volgende:
Veel plezier allen!!
[..]
Ik ben ook niet laat thuis vanavond want morgen zit ik om 7 uur al in m'n stamcafé voor de F1. Wel leuk, ze gaan er speciaal voor open op dat tijdstip en een vriend van me organiseert een ontbijt en alles voor degenen die zich ingeschreven hebben.
Wat leukquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:34 schreef Strani het volgende:
Veel plezier allen!!
[..]
Ik denk dat ik lekker Bridgerton ga kijken vanavondquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, veel plezier allemaal
Ik ben vanavond thuis en dacht aan het begin van de week: "Ow, dan kan ik een oud-songfestival terugkijken", maar dat zal er vanavond vast niet zijn. Ach, er komt een Clint Eastwood-film op tv die ik niet ken. Ook leuk
Beetje uitgesloofd om in vorm te komen voor Shuttlemeisje zekerquote:Op zaterdag 9 april 2022 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker gesport/fitness. Ik verwacht wel morgen spierpijn te hebben.
Wel sinds tijden weer eens alle oefeningen gedaan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beetje uitgesloofd om in vorm te komen voor Shuttlemeisje zeker
Dat is vervelend.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:15 schreef Arizona het volgende:
Ik heb weer klein leed hoor. Ik heb eczeem onder en naast mijn oog. En het prikt en het jeukt als de ziekte en ik zie eruit als een junk
Ja, zo laat heb ik het al een jaar of 20 niet gemaaktquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Al in plaats van nog?![]()
Maar wel een leuk initiatief zo
Ik denk het. Ik ben benieuwd wanneer het afgelopen is en of iedereen die laatste trein haalt. Zo ja, dan ga ik de volgende keer misschien ook wel mee.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
awwhh. Is de rest allemaal naar EiC?
Nee, ik verwacht niet dat ik daar heen ga.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik ben benieuwd wanneer het afgelopen is en of iedereen die laatste trein haalt. Zo ja, dan ga ik de volgende keer misschien ook wel mee.
Jij ook?
Het einde zou rond 23.00 zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik ben benieuwd wanneer het afgelopen is en of iedereen die laatste trein haalt. Zo ja, dan ga ik de volgende keer misschien ook wel mee.
Jij ook?
Ik zou er heen kunnen gaan, dan moet ik echt de laatste trein Amsterdam Arena richting Amsterdam Zuid, dan van Amsterdam Zuid overstappen naar de trein richting Leeuwarden. Als het event is afgelopen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het einde zou rond 23.00 zijn.
Maar ik zag in het topic dat een aantal ook een hotel hebben of crashen bij andere users omdat ze anders niet meer thuiskomen.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wekker al gezet voor morgen.
Om 23.22 zou mijn laatste trein dan gaan. Dat wordt tricky, zeker met Bløf in de Ziggo Dome.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het einde zou rond 23.00 zijn.
Maar ik zag in het topic dat een aantal ook een hotel hebben of crashen bij andere users omdat ze anders niet meer thuiskomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |