Dit klinkt een beetje als 'nee, ga weg met je rijkeluishotel!', maar we hebben vanavond kipsaté gegeten bij De Beren, dus enigszins proleet zijn we verder welquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, wij gaan naar een eenvoudig hotel.
Hebben de mods ook iets te doen.quote:
Je had het zelf al juist: ons doel is vooral een nachtje niet thuis zijn en dan vind ik dat hotel te duur voor het doelquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje als 'nee, ga weg met je rijkeluishotel!', maar we hebben vanavond kipsaté gegeten bij De Beren, dus enigszins proleet zijn we verder wel![]()
Ik heb het topic mobiel geopend, daar gaat het mis vermoed ik.quote:
Dat dat überhaupt nog kan hè?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:02 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk de oranje leeuwinnen maar het valt weer eens tegen
Ja? Mijn verwachtingen waren wel vrij laag, zeg maar niveau Dries Roelvink, en dan nóg valt het tegenquote:
Ik mag nooit naar de Oscars, dat is dan weer geen nieuwsquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:15 schreef Strani het volgende:
Nou Will Smith mag tien jaar niet naar de Oscars.
Doen wij gewoon ons eigen feestje waarvoor we alleen Will Smith uitnodigenquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik mag nooit naar de Oscars, dat is dan weer geen nieuws
O nee tochquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:27 schreef Momo het volgende:
Milan Vader in kritieke toestand na val in Baskenland
Wij mogen al meer dan 40 jaar niet, ik heb geen medelijden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:15 schreef Strani het volgende:
Nou Will Smith mag tien jaar niet naar de Oscars.
Dan moet je zijn vrouw ook uitnodigen, wel zo gezellig lijkt me.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Doen wij gewoon ons eigen feestje waarvoor we alleen Will Smith uitnodigen![]()
En dat @:Luctor.et.Emergo dan een speech mag doen. Met grapjes.
Maar jij bent dan ook berucht om je losse handjesquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik mag nooit naar de Oscars, dat is dan weer geen nieuws
Eerder om mijn gebrek aan acteertalentquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook berucht om je losse handjes
Jouw nepklappen waren altijd echt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eerder om mijn gebrek aan acteertalent
Wat is wielrennen toch af en toe een kutsport.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:27 schreef Momo het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Doen wij gewoon ons eigen feestje waarvoor we alleen Will Smith uitnodigen![]()
En dat @:Luctor.et.Emergo dan een speech mag doen. Met grapjes.
Tegen dit soort amateurs.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:05 schreef Arizona het volgende:
Oranje dames zijn na een moeizaam eerste kwart toch lekker aan het scoren gegaan
Klinkt niet bestquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:27 schreef Momo het volgende:
Die verwondingen zijn echt heftigquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:27 schreef Momo het volgende:
Ja ik vraag mij ook af hoe soort dingen overkomen, ook dat ze daar 2 uur moesten zitten en luisteren naar BN-er geneuzel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:11 schreef Em31 het volgende:
Hoe raar moest dat net bij Jinek zijn geweest voor die band toen die tolk het laatste antwoord vertaalde en Jinek daarna een grapje maakte met die tolk en iedereen ineens ging lachen.![]()
![]()
Vertel je een verhaal over je moeder, lijkt het daarna net of iedereen in de studio lacht.
Ja krijg je toch wat plaatsvervangende schaamte vanquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik vraag mij ook af hoe soort dingen overkomen, ook dat ze daar 2 uur moesten zitten en luisteren naar BN-er geneuzel.
Oh topquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou, over vermakelijke onzin gesproken, dit was onzinVermakelijk... af en toe. Weet niet of ik hem per se zou aanraden.
Wat wel genot was, dat we een zaal voor onszelf haddenDus we konden hardop commentaar leveren.
Ouwe redder in noodquote:
Ik ben ook niet laat thuis vanavond want morgen zit ik om 7 uur al in m'n stamcafé voor de F1. Wel leuk, ze gaan er speciaal voor open op dat tijdstip en een vriend van me organiseert een ontbijt en alles voor degenen die zich ingeschreven hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, veel plezier allemaal
Ik ben vanavond thuis en dacht aan het begin van de week: "Ow, dan kan ik een oud-songfestival terugkijken", maar dat zal er vanavond vast niet zijn. Ach, er komt een Clint Eastwood-film op tv die ik niet ken. Ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |