Hou jij ook van films die geen onzin zijn?quote:Op donderdag 7 april 2022 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Heerlijk, wát een onzin
Ik ben ook fan van The Mummy 3, waarin het terracottaleger strijdt tegen de skeletten die onder de Chinese muur begraven liggen
quote:Op donderdag 7 april 2022 22:37 schreef Guanabana het volgende:
Pirates of the Caribbean deel 1 na jaren weer eens gekeken. Oordeel; qua hoe het gemaakt is is het bijna een perfecte film, het verhaal boeit me alleen nauwelijks iets.
Weet nog van de films erna dat die qua plot al helemaal onnavolgbaar werden, die ga ik dus ook absoluut niet meer kijken.
Deel vier vond ik niet goed, vijf heb ik niet gezien. Verder is Jack goed, Davy Jones slecht en Barbossa wisselt, dan kom je een eind ook zonder al dat gedoe er omheen te begrijpenquote:Op donderdag 7 april 2022 22:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh god er is ook nog een vijf.
Ik ben geloof ik afgehaakt na drie. Ik mis blijkbaar een bepaalde vorm van intelligentie waardoor ik geen hol snapte van die latere delen (hoewel meer mensen dat volgens mij hadden)
Er is zelfs nog een 6 in ontwikkelingquote:Op donderdag 7 april 2022 22:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh god er is ook nog een vijf.
Ik ben geloof ik afgehaakt na drie. Ik mis blijkbaar een bepaalde vorm van intelligentie waardoor ik geen hol snapte van die latere delen (hoewel meer mensen dat volgens mij hadden)
Vier dagen park zal al snel de helft van dat bedrag kosten, dan valt de meerprijs voor overnachten in een viersterrenhotel best mee inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2022 22:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Eind juni zitten we dus in Newport Bay Club en dan ook nog de extra luxe Compass Club, bij elkaar ergens tussen de 600 en 700 euro voor drie nachten, vier dagen park. Vond ik nog best meevallen voor een viersterrenhotel!
quote:Op donderdag 7 april 2022 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Heerlijk, wát een onzin
Ik ben ook fan van The Mummy 3, waarin het terracottaleger strijdt tegen de skeletten die onder de Chinese muur begraven liggen
quote:Op donderdag 7 april 2022 22:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja Jack Sparrow is natuurlijk wel vermakelijk en ook
Jawel hoorquote:Op donderdag 7 april 2022 22:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hou jij ook van films die geen onzin zijn?
(omdat ik je dat al een paar keer heb zien zeggen afgelopen tijd)
Ah, leukquote:Op donderdag 7 april 2022 22:47 schreef Guanabana het volgende:
Over vermakelijke onzin gesproken, morgen naar Moonfall in de bios, (hopelijk) genot.
A Beautiful Mind staat nu op Netflix, is jarenlang mijn favoriete film geweest (nu nog welquote:Op donderdag 7 april 2022 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel hoorShawshank Redemption vond ik bijvoorbeeld een goede film
Tick Tick Boom is die Lin-Manuel film toch? Via via kan ik nu ook bij HBO, daar staat In the heights nu op. Maar ook daar ben ik nog niet aan toegekomenquote:Op donderdag 7 april 2022 22:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
A Beautiful Mind staat nu op Netflix, is jarenlang mijn favoriete film geweest (nu nog wel). Die moet je ook kijken als je 'm nog niet hebt gezien.
Oh en tick tick Boom!
Ja klopt, geregisseerd door Lin. In The Heights vond ik wel oke, maar als je Hamilton-niveau verwacht ietwat tegenvallendquote:Op donderdag 7 april 2022 22:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Tick Tick Boom is die Lin-Manuel film toch? Via via kan ik nu ook bij HBO, daar staat In the heights nu op. Maar ook daar ben ik nog niet aan toegekomen
M'n zus trok ongeveer diezelfde conclusie, daarom heb ik er nog geen haast mee gemaaktquote:Op donderdag 7 april 2022 22:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja klopt, geregisseerd door Lin. In The Heights vond ik wel oke, maar als je Hamilton-niveau verwacht ietwat tegenvallend
quote:
Ik ook niet hoor. Mij ook wat te vroeg.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Iets te vroeg. Als ik rond die tijd was wakker gemaakt door mijn katten dan had ik wel gekeken.
Zit je op kantoor?quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Mij ook wat te vroeg.
VT2 heb ik nu wel op staan, maar eigenlijk alleen het geluid, want gewoon aan het werk nu.
Dan kan je toch beeld bij aanquote:
Ja, dat kan wel, maar ik heb twee schermen nodig voor het werk, dus dan houd ik geen scherm over voor de F1.quote:
Heb je geen iPad of iets anders wat je aan kunt zetten? Of je telefoon.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, maar ik heb twee schermen nodig voor het werk, dus dan houd ik geen scherm over voor de F1.
En het is een aparte omgeving.
Oh ja, op telefoon zou het wel kunnen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb je geen iPad of iets anders wat je aan kunt zetten? Of je telefoon.
Nou en, alsof jouw mail vlekkeloos wasquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een fout ontdekt in een document van mijn leidinggevende.
....quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou en, alsof jouw mail vlekkeloos was
Tijd voor koffie dus.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:06 schreef Arizona het volgende:
Ik moet weer wachten op het verversen van een dataset voor ik verder kan. Ik wacht al 40 minuten![]()
Laat hem op het matje komenquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een fout ontdekt in een document van mijn leidinggevende.
Én ze houdt dus van hoedjestennis? Dit lijkt me een recept voor succesquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze houdt van achtbanen en de Efteling al helemaal.
Ook dat inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Én ze houdt dus van hoedjestennis? Dit lijkt me een recept voor succes
Gaat dit ook al over samen erheen gaan?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Efteling is altijd een goed idee
In juni gaan we met een groep erheen.quote:
Je kan altijd nog daar splitsenquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In juni gaan we met een groep erheen.
En dan gaan jullie heel toevallig samen in de achtbaanquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan gaan jullie heel toevallig samen in de achtbaan
Dit klinkt wel heel fout.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Spookslot is een mooi donker plekje waarbij dingen niet zo snel opvallen, he!
De expert aan het woord?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Spookslot is een mooi donker plekje waarbij dingen niet zo snel opvallen, he!
Gewoon een tip als het heel... gezellig wordt!quote:
Niet uit eigen ervaring, maar ik ken verhalenquote:
Dat is jammer.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gewoon een tip als het heel... gezellig wordt!
[..]
Niet uit eigen ervaring, maar ik ken verhalen
Carnaval Festival scheen ook altijd een goede plek te zijn op rustigere dagen, daar hingen namelijk geen camera's, maar volgens mij zijn die er bij de laatste opknapbeurt wel gekomen, dus dat kan niet meer
Misschien kunnen jullie samen in De Vliegende Hollander, kan ze je hand vasthouden in het donker in de mistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan niet meer misgaan![]()
Nou, over vermakelijke onzin gesproken, dit was onzinquote:Op donderdag 7 april 2022 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, leukVeel plezier! Laat je weten hoe hij was?
Ik ga over twee weken naar de bios, The secrets of Dumbledorequote:Op vrijdag 8 april 2022 19:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou, over vermakelijke onzin gesproken, dit was onzinVermakelijk... af en toe. Weet niet of ik hem per se zou aanraden.
Wat wel genot was, dat we een zaal voor onszelf haddenDus we konden hardop commentaar leveren.
Aha! Dat is de reden dat ze gaan stoppen met spookslot! Hamlapjes is dus te wild tekeer gegaan. Heel die tent gesloopt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
@:Hamlapjes heeft zijn ding uitgetest in een donker hoekje van het Spookslot bedoel je?
Leuk! Fijn hè, dat dit nu weer gewoon kan zonder erbij na te denkenquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:42 schreef AgnesGru het volgende:
Lekker biertje en klein hapje in de stad gedaan
Ja, heel fijn!quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk! Fijn hè, dat dit nu weer gewoon kan zonder erbij na te denken
Vriendin en ik wilden over twee weken naar een of ander tapasding, is volgeboekt tot juliquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:04 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, heel fijn!
Wel behoorlijke drukte trouwens, veel tentjes gewoon vol geboekt.
We hebben eventueel in Spanje nog wel tapas voor jullie.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vriendin en ik wilden over twee weken naar een of ander tapasding, is volgeboekt tot juli
Dat is al behoorlijk ver. Wij hebben hier een restaurant waar we pas in december terecht kondenquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vriendin en ik wilden over twee weken naar een of ander tapasding, is volgeboekt tot juli
Wow serieusquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Spanglishquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh zal mij benieuwen in welke taal dat gaat.
Oké. Nee maar voor een pretpark is de Efteling natuurlijk heel aardig. Het haalt het alleen niet bij het veel mooiere Ponypark Slagharen.quote:
Leuk! Dit keer wel aan de goede kant van de Veluwe, of zit je weer in het zuiden?quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:54 schreef Arizona het volgende:
Komende vrijdag gaan New Mexico en ik trouwens een nachtje naar een hotelletje op de Veluwe. Dochter viert haar verjaardag dan voor vrienden. Dat wij weg zijn, is ons geschenk aan haar
Wie zegt dat ik daar nu ben dan?quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Blijf jij voorlopig maar even in Spanje
Ik ben al lang niet op de Veluwe geweestquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk! Dit keer wel aan de goede kant van de Veluwe, of zit je weer in het zuiden?
Is het toevallig Boutique Hotel Beekhuizen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben al lang niet op de Veluwe geweest![]()
Maar inderdaad aan de zuidkant
Ja tenzij ik er al ben natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij komt Nederland voorlopig niet in
Voor mensen die nog een leuke bos/herfstbestemming zoeken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is het toevallig Boutique Hotel Beekhuizen?
Nee, wij gaan naar een eenvoudig hotel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is het toevallig Boutique Hotel Beekhuizen?
Ik heb direct een herfstsfeervakantie geboekt voor juniquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Voor mensen die nog een leuke bos/herfstbestemming zoeken.
Heb geen aandelen.
Siberië schijnt ook énig te zijn in de herfst en winter!quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb direct een herfstsfeervakantie geboekt voor juni![]()
Oké sorry nu stop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |