Eind juni zitten we dus in Newport Bay Club en dan ook nog de extra luxe Compass Club, bij elkaar ergens tussen de 600 en 700 euro voor drie nachten, vier dagen park. Vond ik nog best meevallen voor een viersterrenhotel!quote:Op donderdag 7 april 2022 22:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien valt er eind januari nog wel een goede deal te scorenBeroerd weer, mensen hebben net een bult geld uitgegeven met kerst, zou zomaar kunnen
Als wraak gewoon keihard Go_A gaan draaienquote:Op donderdag 7 april 2022 19:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Klinkt leuker dan een collega die ik had. Toen ik vertelde dat ik kaartjes had voor ESF maar dat het niet doorging door corona (in 2020) zei hij iets van; 'dat is dan weer een voordeel aan corona'.
Hou jij ook van films die geen onzin zijn?quote:Op donderdag 7 april 2022 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Heerlijk, wįt een onzin
Ik ben ook fan van The Mummy 3, waarin het terracottaleger strijdt tegen de skeletten die onder de Chinese muur begraven liggen
quote:Op donderdag 7 april 2022 22:37 schreef Guanabana het volgende:
Pirates of the Caribbean deel 1 na jaren weer eens gekeken. Oordeel; qua hoe het gemaakt is is het bijna een perfecte film, het verhaal boeit me alleen nauwelijks iets.
Weet nog van de films erna dat die qua plot al helemaal onnavolgbaar werden, die ga ik dus ook absoluut niet meer kijken.
Deel vier vond ik niet goed, vijf heb ik niet gezien. Verder is Jack goed, Davy Jones slecht en Barbossa wisselt, dan kom je een eind ook zonder al dat gedoe er omheen te begrijpenquote:Op donderdag 7 april 2022 22:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh god er is ook nog een vijf.
Ik ben geloof ik afgehaakt na drie. Ik mis blijkbaar een bepaalde vorm van intelligentie waardoor ik geen hol snapte van die latere delen (hoewel meer mensen dat volgens mij hadden)
Er is zelfs nog een 6 in ontwikkelingquote:Op donderdag 7 april 2022 22:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh god er is ook nog een vijf.
Ik ben geloof ik afgehaakt na drie. Ik mis blijkbaar een bepaalde vorm van intelligentie waardoor ik geen hol snapte van die latere delen (hoewel meer mensen dat volgens mij hadden)
Vier dagen park zal al snel de helft van dat bedrag kosten, dan valt de meerprijs voor overnachten in een viersterrenhotel best mee inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2022 22:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Eind juni zitten we dus in Newport Bay Club en dan ook nog de extra luxe Compass Club, bij elkaar ergens tussen de 600 en 700 euro voor drie nachten, vier dagen park. Vond ik nog best meevallen voor een viersterrenhotel!
quote:Op donderdag 7 april 2022 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Heerlijk, wįt een onzin
Ik ben ook fan van The Mummy 3, waarin het terracottaleger strijdt tegen de skeletten die onder de Chinese muur begraven liggen
quote:Op donderdag 7 april 2022 22:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja Jack Sparrow is natuurlijk wel vermakelijk en ook
Jawel hoorquote:Op donderdag 7 april 2022 22:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hou jij ook van films die geen onzin zijn?
(omdat ik je dat al een paar keer heb zien zeggen afgelopen tijd)
Ah, leukquote:Op donderdag 7 april 2022 22:47 schreef Guanabana het volgende:
Over vermakelijke onzin gesproken, morgen naar Moonfall in de bios, (hopelijk) genot.
A Beautiful Mind staat nu op Netflix, is jarenlang mijn favoriete film geweest (nu nog welquote:Op donderdag 7 april 2022 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel hoorShawshank Redemption vond ik bijvoorbeeld een goede film
Tick Tick Boom is die Lin-Manuel film toch? Via via kan ik nu ook bij HBO, daar staat In the heights nu op. Maar ook daar ben ik nog niet aan toegekomenquote:Op donderdag 7 april 2022 22:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
A Beautiful Mind staat nu op Netflix, is jarenlang mijn favoriete film geweest (nu nog wel). Die moet je ook kijken als je 'm nog niet hebt gezien.
Oh en tick tick Boom!
Ja klopt, geregisseerd door Lin. In The Heights vond ik wel oke, maar als je Hamilton-niveau verwacht ietwat tegenvallendquote:Op donderdag 7 april 2022 22:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Tick Tick Boom is die Lin-Manuel film toch? Via via kan ik nu ook bij HBO, daar staat In the heights nu op. Maar ook daar ben ik nog niet aan toegekomen
M'n zus trok ongeveer diezelfde conclusie, daarom heb ik er nog geen haast mee gemaaktquote:Op donderdag 7 april 2022 22:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja klopt, geregisseerd door Lin. In The Heights vond ik wel oke, maar als je Hamilton-niveau verwacht ietwat tegenvallend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |