In vergelijking met de ingang ziet het er wel erg groot uit.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:37 schreef Hamlapjes het volgende:
En dan ook nog het belangrijkste nieuws van gisteren (wat ik even achter de hand heb gehouden om de shine van de verjaardag van @:Meke niet weg te nemen)!
Het was bekend dat de Efteling een nieuw hotel gaat bouwen, maar nu hebben we ook de eerste concept art! Vind dat het er goed uitziet, vertrouwen in dit project is groot![]()
[ afbeelding ]
Het word 7 verdiepingen hoog en ruim 100 meter breed, dat is ook best wel groot inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2022 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In vergelijking met de ingang ziet het er wel erg groot uit.
Denk dat badmintonnen ern nóg grotere uitdaging was geweest!quote:Op donderdag 7 april 2022 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een rondje gewandeld. Die wind is echt hard. Ik kwam met wind tegen nauwelijks vooruit.
Ik vind het harder waaien dan met storm Corrie.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een rondje gewandeld. Die wind is echt hard. Ik kwam met wind tegen nauwelijks vooruit.
Licht eraan of je met wind mee moet slaan of tegen de wind in.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Denk dat badmintonnen ern nóg grotere uitdaging was geweest!
En boven aan het komen.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:32 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Mezelf door een online training aan het worstelen.
Ja, inderdaad. En deze heeft zeker geen naam? Of heb ik die gemist?quote:Op donderdag 7 april 2022 14:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het harder waaien dan met storm Corrie.
Sterktequote:Op donderdag 7 april 2022 14:32 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Mezelf door een online training aan het worstelen.
Phoenix?quote:Op donderdag 7 april 2022 14:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn energie en concentratie zijn nu weggewaaid naar verre oorden.
Vooral niet in slaap proberen te vallen eigenlijkquote:
Ja, dat is ongeveer hetzelfde.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vooral niet in slaap proberen te vallen eigenlijk
Herkenbaar. Moest nog een module online doen en ben inmiddels al drie keer niet geslaagd voor de kennistestquote:Op donderdag 7 april 2022 14:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Ik ben op nu. De hele ochtend dus een niet passende online training gehad. En zojuist nog een intensieve meeting van 75 minuten.
Mijn energie en concentratie zijn nu weggewaaid naar verre oorden.
Ben je van plan iets leuks te gaan doen?quote:Op donderdag 7 april 2022 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb net twee dagen vrij gevraagd.
Nog niet. Na Koningsdag de donderdag en vrijdag vrij gevraagd, zodat ik dan een lekker lang weekend heb.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ben je van plan iets leuks te gaan doen?
Dat is wel een lekker vooruitzichtquote:Op donderdag 7 april 2022 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog niet. Na Koningsdag de donderdag en vrijdag vrij gevraagd, zodat ik dan een lekker lang weekend heb.
Wellicht op Koningsdag de stad in en dan zien we verder wel.
Een soort van horizontale looping..quote:Op donderdag 7 april 2022 16:56 schreef H_T het volgende:
Een Center Parcs in Brabant zegt een waterglijbaan met een looping te hebben geopend. Ik vind dit niet tellen
[ afbeelding ]
Het gaat om die lus in de blauwe glijbaan
Hoe bevalt het tot nu toe?quote:Op donderdag 7 april 2022 18:09 schreef Redefine het volgende:
Bij mijn nieuwe werk zou ik meer dagen thuis kunnen werken. Waarbij het belangrijkste is om het door te geven i.v.m. de thuiswerkvergoeding en de reiskostenvergoeding (die je niet hoeft te declareren, dus dat scheelt).
Deze maand ben ik nog volledig op kantoor. Maar vanaf volgende maand werk ik 1 dag per week thuis.
Primaquote:
Dit is het dichtst wat je bij een looping kunt komen, denk ik. Ja, of je moet mensen met 100 km/u door een glijbaan sturen.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:56 schreef H_T het volgende:
Een Center Parcs in Brabant zegt een waterglijbaan met een looping te hebben geopend. Ik vind dit niet tellen
[ afbeelding ]
Die eerste bocht voor je weer omhoog schiet ziet er wat pijnlijk uitquote:Op donderdag 7 april 2022 16:56 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
In de jaren 80 dachten ze daar in Amerika anders overquote:Op donderdag 7 april 2022 18:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is het dichtst wat je bij een looping kunt komen, denk ik. Ja, of je moet mensen met 100 km/u door een glijbaan sturen.
Diepte zie je moeilijk op deze tekening, als die lang genoeg is moet dat geen probleem zijnquote:Op donderdag 7 april 2022 18:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die eerste bocht voor je weer omhoog schiet ziet er wat pijnlijk uit
Ik woon niet zo ver van Assen vandaan. Dus dit maakt mij niet minder gerust opquote:Op donderdag 7 april 2022 00:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben er niet, dus dat scheelt al een engerd.
Dat beloven ze bij die Center Parcs-versie ookquote:Op donderdag 7 april 2022 18:43 schreef Guanabana het volgende:
In het waterpark van Europapark heb je ook een waterglijbaan met een soort van looping, maar niet iedereen gaat hard genoeg om die looping te halen, dus dan glijden ze terugDat zou ook mijn angst zijn daarbij. Maar gelukkig zit er op dat punt een luik waar je dan uitgehaald wordt.
Zo'n looping nodigt natuurlijk uit voor vervelende pubers om de boel te blokkeren. Dat gaat gebeuren, Center Parcs better be ready.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:43 schreef Guanabana het volgende:
In het waterpark van Europapark heb je ook een waterglijbaan met een soort van looping, maar niet iedereen gaat hard genoeg om die looping te halen, dus dan glijden ze terugDat zou ook mijn angst zijn daarbij. Maar gelukkig zit er op dat punt een luik waar je dan uitgehaald wordt.
En als je met de trein gaat, raad eens welk station je langs moet.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik woon niet zo ver van Assen vandaan. Dus dit maakt mij niet minder gerust op
Laat ik maar niet vertellen waar ik mijn auto neerzetquote:Op donderdag 7 april 2022 19:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En als je met de trein gaat, raad eens welk station je langs moet.
Klinkt leuker dan een collega die ik had. Toen ik vertelde dat ik kaartjes had voor ESF maar dat het niet doorging door corona (in 2020) zei hij iets van; 'dat is dan weer een voordeel aan corona'.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:05 schreef NailQueen het volgende:
Vanmiddag had ik het met collega's over dat ik dit weekend naar EIC ga.
Mijn collega's hebben weinig met songfestival dus toen ik zei dat Oekraine ook kwam, zei een collega dat het duidelijk is dat zij wel gingen winnen. Ik moest haar wel corrigeren dat het alsnog om het beste liedje gaat en dat het nog geen uitmaakte zaak is. Daar ging ze verder niet op in.
Later vroeg ze nog aan mij welke landen mijn favoriet waren. Ik zei dat o.a. Zweden, IJsland en Estland een toffe liedjes hebben. Nederland heeft ook geen slecht liedje. Ze vroeg toen of dat die Macrooy was![]()
Daarna zei ze nog sorry omdat ze er geen verstand van heeft
Ik wilde haar nog vertellen over Moldavie en Noorwegen, maar dat vond ik even te heftig voor haar
Verder vinden ze het wel leuk voor mij dat ik daar heen ga en ze willen er maandag alles over horen
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laat ik maar niet vertellen waar ik mijn auto neerzet
Eh... Steenwijk?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En als je met de trein gaat, raad eens welk station je langs moet.
Een vergadering van vijf minuten?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:10 schreef ijs_beer het volgende:
Ik had vandaag een vergadering van 10 tot kwart voor 3.![]()
Was overigens wel leuk en waardevol. (Helpt ook dat onze afdeling niet zo stijfjes is)
He verdoriequote:
Vind ik ook!quote:Op donderdag 7 april 2022 19:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een vergadering van vijf minuten?![]()
Maar van die lange vergadersessies waar echt wat bereikt wordt, vind ik meestal een stuk meer bevredigend dan van die wekelijkse meetings van een uur waar iedereen alleen maar verplicht aanschuift en een beetje voor zich uit spreekt.
Oeh oeh! Ik weet het! Stampersgat!quote:
Als je omweg wilt maken naar mij toequote:
Het bestaat en het is niet eens een carnavalsnaamquote:Op donderdag 7 april 2022 19:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oeh oeh! Ik weet het! Stampersgat!
Ik moet zeggen, die waterpicknickbanken zien er best tof uit!quote:Aan de oevers van rivier de Mark ligt het dijkdorp Stampersgat. Een opmerkelijke plaatsnaam voor een rustig Brabants dorp. Geniet van de rust en het uitzicht op de bijzondere waterpicknickbanken in Stampersgat of fiets langs de suikerfabriek tijdens de bietencampagne.
Ik vind het doodeng om daar te zittenquote:Op donderdag 7 april 2022 19:34 schreef H_T het volgende:
Meteen de site VVV Stampersgat aan het bekijken!
[..]
Ik moet zeggen, die waterpicknickbanken zien er best tof uit!
[ afbeelding ]
Misschien omdat hij wat spammailtjes heeft binnengekregen op zijn privemailquote:Op donderdag 7 april 2022 19:36 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben toch nog even op het debat ingeschakeld, en het eerste wat ik hoor is een totaal niet te volgen vraag en duidelijk geïrriteerde Hugo.
Ah joh, het is Brabant maarquote:Op donderdag 7 april 2022 19:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het doodeng om daar te zitten
Brabanders zijn enge mensenquote:
Het enige wat je daar doet afschrikken is de muziek van Guus Meeuwis.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het doodeng om daar te zitten
Ik vraag me af waar het tegenovergestelde te vinden is, vuurpicknickbanken lijken me nog best mooi.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:34 schreef H_T het volgende:
Meteen de site VVV Stampersgat aan het bekijken!
[..]
Ik moet zeggen, die waterpicknickbanken zien er best tof uit!
[ afbeelding ]
Ah, in Friesland dus.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar het tegenovergestelde te vinden is, vuurpicknickbanken lijken me nog best mooi.
Toen het nog bestond heb ik wel eens bij een Gonzales barbecuerestaurant gegetenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, in Friesland dus.
[ afbeelding ]
https://ditisfryslan.frl/2021/02/branden/picknickbank-in-brand/
Sommige wel, maar lang niet allemaalquote:
Met grill op gas of elektrisch dan zeker, niet elke tafel met kolen en aanmaakblokjes aan de slag?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Toen het nog bestond heb ik wel eens bij een Gonzales barbecuerestaurant gegetenDan had je een barbecue in de tafel zitten, een beetje zoals dit
[ afbeelding ]
U bent een Brabo?quote:
Nee gelukkig niet met kolen, dat is vragen om problemenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met grill op gas of elektrisch dan zeker, niet elke tafel met kolen en aanmaakblokjes aan de slag?
Lijkt me wel wat, al staat het idee van uit eten gaan en alsnog zelf moeten koken me niet zo aan.
Zeker niet, maar enkele SC-users die ik zeer waardeer welquote:
Sorry voor alle Brabanders hierquote:Op donderdag 7 april 2022 20:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker niet, maar enkele SC-users die ik zeer waardeer wel
quote:Op donderdag 7 april 2022 08:44 schreef summer52 het volgende:
@:Meke te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Lief, dankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Als je zelf geen BBQ hebt (of geen tuin, of je wil de buren te vriend houden) en je wil toch eens met een clubje BBQen dan is zoiets als dit best wel een uitkomst natuurlijk. Als het tenminste ook nog een beetje betaalbaar is dan.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet met kolen, dat is vragen om problemenIk denk dat het gas was, maar weet het niet zeker. Voor een keertje vond ik het best geinig
Dat was het inderdaad een beetjequote:Op donderdag 7 april 2022 20:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je zelf geen BBQ hebt (of geen tuin, of je wil de buren te vriend houden) en je wil toch eens met een clubje BBQen dan is zoiets als dit best wel een uitkomst natuurlijk. Als het tenminste ook nog een beetje betaalbaar is dan.
Dus over een minuut of twee een vergeten stroopwafel die in duizend deeltjes een laagje drab vormt op de bodem van je kopje thee.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:25 schreef AgnesGru het volgende:
Ik heb een kopje thee gezet, en een stroopwafel ligt even 'te stomen' bovenop de beker
Nee hoor, dat vergeet ik nietquote:Op donderdag 7 april 2022 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus over een minuut of twee een vergeten stroopwafel die in duizend deeltjes een laagje drab vormt op de bodem van je kopje thee.
Dat sowieso natuurlijkquote:
Hm, ik weet of ik het er wel zo goed uit vind zien. Ik vind het toch wat te veel sterren voor bij deze hoeveelheid zonlicht, aan de stralen te zien staat de zon nog ruim boven de horizon. Ik verwacht toch wat meer realisme van de Efteling hoor.quote:
Het is een absurd tafereel Roger, absurd en schaamteloosquote:Op donderdag 7 april 2022 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ik weet of ik het er wel zo goed uit vind zien. Ik vind het toch wat te veel sterren voor bij deze hoeveelheid zonlicht, aan de stralen te zien staat de zon nog ruim boven de horizon. Ik verwacht toch wat meer realisme van de Efteling hoor.
Je verwacht inderdaad meer van een park waar enorme muzikale fiberglasspaddestoelen groeienquote:Op donderdag 7 april 2022 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ik weet of ik het er wel zo goed uit vind zien. Ik vind het toch wat te veel sterren voor bij deze hoeveelheid zonlicht, aan de stralen te zien staat de zon nog ruim boven de horizon. Ik verwacht toch wat meer realisme van de Efteling hoor.
Zeker! Ik begrijp alleen niet wat de gewone dagjesmensen er aan hebben dat het hotel in het park komt te staanquote:
Scabreus is het!quote:Op donderdag 7 april 2022 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een absurd tafereel Roger, absurd en schaamteloos
Mooi woord! Ik hoor het zelden jammer genoegquote:
Zij hebben meer aan een attractie of een restaurant ja. En als hotel- (of bungalow) gast is het niet zo’n ramp om net buiten het park te slapen vind ik. Maar het lijkt me aan de andere kant wel heel gaaf om ín het park te overnachten.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker! Ik begrijp alleen niet wat de gewone dagjesmensen er aan hebben dat het hotel in het park komt te staan
Ik zou het waarschijnlijk sowieso te duur vinden, ook al was de Efteling niet op rijafstandquote:Op donderdag 7 april 2022 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zij hebben meer aan een attractie of een restaurant ja. En als hotel- (of bungalow) gast is het niet zo’n ramp om net buiten het park te slapen vind ik. Maar het lijkt me aan de andere kant wel heel gaaf om ín het park te overnachten.
Dit is ook precies de reden waarom ze het doen natuurlijk, kan je er ook extra geld voor vragenquote:Op donderdag 7 april 2022 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zij hebben meer aan een attractie of een restaurant ja. En als hotel- (of bungalow) gast is het niet zo’n ramp om net buiten het park te slapen vind ik. Maar het lijkt me aan de andere kant wel heel gaaf om ín het park te overnachten.
Op dit moment zou ik zeker geen 732 euro betalen om te slapen in het Disneyland Hotel: de Bouwval Editiequote:Op donderdag 7 april 2022 22:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou het waarschijnlijk sowieso te duur vinden, ook al was de Efteling niet op rijafstandEen tijdje terug luisterde ik de hotels-special van Disneypodcast D-Tales en daar hadden ze het ook over het Disneyland Hotel, dat in Parijs boven de ingang is gebouwd. Daar moet je dus sowieso onderdoor om in het park te komen en daardoor dubbelt het als entree. Dan vind ik het al logischer
Maar ik snap wel dat de Efteling hun huidige entree niet gaat slopen zolang daar geen heel goede aanleiding voor is.
Overigens: de goedkoopste overnachting in Disneyland Hotel die ik zie voor 2 personen kost 732 euroNou is dat wel inclusief toegang tot het park, maar ik vind het behoorlijk aan de prijs
Ik zou het waarschijnlijk sowieso te duur vinden, ook al was de Efteling niet op rijafstandquote:Op donderdag 7 april 2022 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
In principe ga ik niet naar een pretpark voor de restaurants, dus ik denk niet dat ik daar veel tijd door zal brengenquote:Op donderdag 7 april 2022 22:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit is ook precies de reden waarom ze het doen natuurlijk, kan je er ook extra geld voor vragen
(Bewijsstukken hiervan vind je ook al in genoeg andere pretparken
Restaurant komt er trouwens bij in het hotel en dat wordt ook toegankelijk voor daggasten!
Duurdere opties zijn beschikbaarquote:Op donderdag 7 april 2022 22:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Op dit moment zou ik zeker geen 732 euro betalen om te slapen in het Disneyland Hotel: de Bouwval Editie
Vroeger wel een paar keer voor erg weinig naar zo'n hotel daar ter plekke geweest, those days are gonequote:Op donderdag 7 april 2022 22:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou het waarschijnlijk sowieso te duur vinden, ook al was de Efteling niet op rijafstandEen tijdje terug luisterde ik de hotels-special van Disneypodcast D-Tales en daar hadden ze het ook over het Disneyland Hotel, dat in Parijs boven de ingang is gebouwd. Daar moet je dus sowieso onderdoor om in het park te komen en daardoor dubbelt het als entree. Dan vind ik het al logischer
Maar ik snap wel dat de Efteling hun huidige entree niet gaat slopen zolang daar geen heel goede aanleiding voor is.
Overigens: de goedkoopste overnachting in Disneyland Hotel die ik zie voor 2 personen kost 732 euroNou is dat wel inclusief toegang tot het park, maar ik vind het behoorlijk aan de prijs
Misschien valt er eind januari nog wel een goede deal te scorenquote:Op donderdag 7 april 2022 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vroeger wel een paar keer voor erg weinig naar zo'n hotel daar ter plekke geweest, those days are gone
Dan mis je wel uit deel 3 het zwaardgevecht. Bovenop een mast. In een draaikolk.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:37 schreef Guanabana het volgende:
Pirates of the Caribbean deel 1 na jaren weer eens gekeken. Oordeel; qua hoe het gemaakt is is het bijna een perfecte film, het verhaal boeit me alleen nauwelijks iets.
Weet nog van de films erna dat die qua plot al helemaal onnavolgbaar werden, die ga ik dus ook absoluut niet meer kijken.
Word al moe als ik eraan denk.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan mis je wel uit deel 3 het zwaardgevecht. Bovenop een mast. In een draaikolk.
Oh, 2 en 3 vind ik nog best wel goed, heb ze laatst ook weer met veel plezier gekekenquote:Op donderdag 7 april 2022 22:37 schreef Guanabana het volgende:
Pirates of the Caribbean deel 1 na jaren weer eens gekeken. Oordeel; qua hoe het gemaakt is is het bijna een perfecte film, het verhaal boeit me alleen nauwelijks iets.
Weet nog van de films erna dat die qua plot al helemaal onnavolgbaar werden, die ga ik dus ook absoluut niet meer kijken.
Oh god er is ook nog een vijf.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, 2 en 3 vind ik nog best wel goed, heb ze laatst ook weer met veel plezier gekeken
Deel 4 was dan weer compleet onnodig, de vijfde vond ik vermakelijk en een redelijke toevoeging aan de reeks
Maar goed, de beste piratenfilm van Disney is natuurlijk Treasure Planet!
Heerlijk, wát een onzinquote:
Eind juni zitten we dus in Newport Bay Club en dan ook nog de extra luxe Compass Club, bij elkaar ergens tussen de 600 en 700 euro voor drie nachten, vier dagen park. Vond ik nog best meevallen voor een viersterrenhotel!quote:Op donderdag 7 april 2022 22:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien valt er eind januari nog wel een goede deal te scorenBeroerd weer, mensen hebben net een bult geld uitgegeven met kerst, zou zomaar kunnen
Als wraak gewoon keihard Go_A gaan draaienquote:Op donderdag 7 april 2022 19:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Klinkt leuker dan een collega die ik had. Toen ik vertelde dat ik kaartjes had voor ESF maar dat het niet doorging door corona (in 2020) zei hij iets van; 'dat is dan weer een voordeel aan corona'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |