Ik ook niet. En ik woon niet ver weg, sterker nog, ik woon supercentraal.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog nooit gemeet. Maar ja, ik woon ook ver weg.
Misschien zouden jullie samen eens moeten meeten!quote:Op woensdag 6 april 2022 23:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik woon niet ver weg, sterker nog, ik woon supercentraal.
Denk dat ik samen met jou straks de enige ben die nooit heeft gemeet.
doc ken ik niet, maar wel eens gelezen dat dat ook gewoon door omroep directies getolereerd werd, bizarquote:Op woensdag 6 april 2022 23:10 schreef Guanabana het volgende:
Heb de Netflixdocumentaire gezien over Jimmy Savile, wist daar eigenlijk niks vanaf. Bizar iets, bah.
Wel een uitdaging jou aan het meeten te krijgenquote:Op woensdag 6 april 2022 23:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik woon niet ver weg, sterker nog, ik woon supercentraal.
Denk dat ik samen met jou straks de enige ben die nooit heeft gemeet.
Hij heeft in feite het hele land gegroomd. Was ook friendly met Charles en Diana en Margaret Thatcher. Heel eng als iemand teveel macht en aanbidding krijgt.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doc ken ik niet, maar wel eens gelezen dat dat ook gewoon door omroep directies getolereerd werd, bizar
Hij ging toch ook te vroeg dood, nooit gestraft, opgepakt of wat dan ook?quote:Op woensdag 6 april 2022 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij heeft in feite het hele land gegroomd. Was ook friendly met Charles en Diana en Margaret Thatcher. Heel eng als iemand teveel macht en aanbidding krijgt.
Nee net na zijn dood kwam het allemaal naar buiten.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij ging toch ook te vroeg dood, nooit gestraft, opgepakt of wat dan ook?
Zag laatst ergens een oud stukje van Top of the Pops, hadden ze hem eruit gekniptquote:Op woensdag 6 april 2022 23:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee net na zijn dood kwam het allemaal naar buiten.
Ik ben er niet, dus dat scheelt al een engerd.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:00 schreef NailQueen het volgende:
Nog even over zaterdag. Dat bijna iedereen van hier naar EIC gaat voel aan de ene kant heel vertrouwd en aan de andere kant weer heel eng
Holy guacamoly, het gaat nu echt gebeuren![]()
(Wil trouwens wel even zeggen dat ik een kat uit de boom-kijker ben. Maar als ik op me gemak voel, kom ik vanzelf los)
Helemaal nietquote:Op woensdag 6 april 2022 23:10 schreef Koen66 het volgende:
Meets gehad op de meest diverse locaties oa Hoorn, Zwolle, Ham (België), Hooge Hexel, laatste was wel aardig afgelegen
quote:Op donderdag 7 april 2022 06:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Helemaal nietVaak genoeg op de fiets langsgereden
Als jij er langs bent gereden, dan is het heel ver wegquote:Op donderdag 7 april 2022 06:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Helemaal nietVaak genoeg op de fiets langsgereden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2022 18:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
The WireKan wat stroef op gang komen, maar daarna heel erg goed.
Dan ga ik deze ook maar eens kijkenquote:Op donderdag 7 april 2022 08:51 schreef Dave het volgende:
[..]
The Wire(2002)9.69.3crime, drama, thriller59 minTV-MA16Dominic West, John Doman, Deirdre LovejoyThe Baltimore drug scene, as seen through the eyes of drug dealers and law enforcement.The WireKan wat stroef op gang komen, maar daarna heel erg goed.
9.6
Meteen even deze nieuwe tag getest.
Zeker aan te raden!! Zelfs mensen die niet van dit soort type series kijkt (en vooral Bridgerton etc. kijkt) kunnen het leuk vinden. Mijn ex vond het een geweldige serie en wilde het heel graag samen kijken. En ik vond het ook leukquote:
Ben benieuwd! Al vaak gelezen dat het zo goed is, maar had ook nooit de juiste streamingdienst. Nu toch net klaar met Euphoria. Al kijk ik misschien eerst nog Chernobyl.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zeker aan te raden!! Zelfs mensen die niet van dit soort type series kijkt (en vooral Bridgerton etc. kijkt) kunnen het leuk vinden. Mijn ex vond het een geweldige serie en wilde het heel graag samen kijken. En ik vond het ook leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |