Dit dingt wel mee naar de grootste multi quote trofeequote:Op woensdag 6 april 2022 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dankjulliewel lieffies![]()
[..]
Nee hoor, het is gewoon Meekuh
[..]![]()
[..]
Ik heb twee keer droog weer gehad bij het fietsen![]()
Ja?quote:
Het verhaal van Nederland. Of er moet iemand naar @Luctor.et.Emergo hebben geappt .quote:
Dat eerste.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het verhaal van Nederland. Of er moet iemand naar @:Luctor.et.Emergo hebben geappt .
Had me eigenlijk ook wel leuk gelekenquote:Op woensdag 6 april 2022 22:00 schreef NailQueen het volgende:
Nog even over zaterdag. Dat bijna iedereen van hier naar EIC gaat voel aan de ene kant heel vertrouwd en aan de andere kant weer heel eng
Holy guacamoly, het gaat nu echt gebeuren![]()
(Wil trouwens wel even zeggen dat ik een kat uit de boom-kijker ben. Maar als ik op me gemak voel, kom ik vanzelf los)
Meer mensen is ook meer kans dat je het wel met iemand kan vindenquote:Op woensdag 6 april 2022 22:00 schreef NailQueen het volgende:
Nog even over zaterdag. Dat bijna iedereen van hier naar EIC gaat voel aan de ene kant heel vertrouwd en aan de andere kant weer heel eng
(Wil trouwens wel even zeggen dat ik een kat uit de boom-kijker ben. Maar als ik op me gemak voel, kom ik vanzelf los)
@MMF93 had eerder vandaag nog een ticket over en er staan er ook nog wel wat op Ticketswapquote:Op woensdag 6 april 2022 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had me eigenlijk ook wel leuk geleken
Zit er een geplande meet aan vast?quote:Op woensdag 6 april 2022 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Meer mensen is ook meer kans dat je het wel met iemand kan vindenIedereen heeft ooit zijn/haar/hun eerste meeting gehad, no worries, komt wel goed
[..]
@:MMF93 had eerder vandaag nog een ticket over en er staan er ook nog wel wat op Ticketswap
Je voelt je hier zoveel op je gemak dat je steeds het licht wilt uit doen.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet precies wat de plannen zijnquote:
@Strani is het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog nooit gemeet. Maar ja, ik woon ook ver weg.
Om het allemaal compleet te maken zou ik aan het eind het licht in Afas Live moeten uitdoen.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je voelt je hier zoveel op je gemak dat je steeds het licht wilt uit doen.
Dan moet het zaterdag ook wel lukken.
Joh. Ik woon in Groningen. Dat ligt ook niet naast Amsterdamquote:Op woensdag 6 april 2022 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ZO TOFquote:Op woensdag 6 april 2022 20:52 schreef Meke het volgende:
Dit was trouwens m'n verjaardagscadeau aan mezelf! Ze waren uitverkocht op ZalandoHad al een paar keer zo'n mail met 'hij is er weer'! Maar was steeds te laat. En vandaag was ik ineens op tijd
![]()
![]()
[..]
Je gaat na afloop meteen een kalender kopen om af te tellen naar de 2023 editie ik garandeer het je.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:00 schreef NailQueen het volgende:
Mag ik ook aftellen naar het grote songfestivalfeest?quote:Op woensdag 6 april 2022 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Je gaat na afloop meteen een kalender kopen om af te tellen naar de 2023 editie ik garandeer het je.
Ik vergeet steeds dat dat ook nog op de planning staat, maar zeker mag dat! Des te eerder zijn we weer bij de volgende datum.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mag ik ook aftellen naar het grote songfestivalfeest?
NL is klein manquote:Op woensdag 6 april 2022 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |