In vergelijking met de ingang ziet het er wel erg groot uit.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:37 schreef Hamlapjes het volgende:
En dan ook nog het belangrijkste nieuws van gisteren (wat ik even achter de hand heb gehouden om de shine van de verjaardag van @:Meke niet weg te nemen)!
Het was bekend dat de Efteling een nieuw hotel gaat bouwen, maar nu hebben we ook de eerste concept art! Vind dat het er goed uitziet, vertrouwen in dit project is groot![]()
[ afbeelding ]
Het word 7 verdiepingen hoog en ruim 100 meter breed, dat is ook best wel groot inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2022 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In vergelijking met de ingang ziet het er wel erg groot uit.
Denk dat badmintonnen ern nóg grotere uitdaging was geweest!quote:Op donderdag 7 april 2022 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een rondje gewandeld. Die wind is echt hard. Ik kwam met wind tegen nauwelijks vooruit.
Ik vind het harder waaien dan met storm Corrie.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een rondje gewandeld. Die wind is echt hard. Ik kwam met wind tegen nauwelijks vooruit.
Licht eraan of je met wind mee moet slaan of tegen de wind in.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Denk dat badmintonnen ern nóg grotere uitdaging was geweest!
En boven aan het komen.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:32 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Mezelf door een online training aan het worstelen.
Ja, inderdaad. En deze heeft zeker geen naam? Of heb ik die gemist?quote:Op donderdag 7 april 2022 14:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het harder waaien dan met storm Corrie.
Sterktequote:Op donderdag 7 april 2022 14:32 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Mezelf door een online training aan het worstelen.
Phoenix?quote:Op donderdag 7 april 2022 14:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn energie en concentratie zijn nu weggewaaid naar verre oorden.
Vooral niet in slaap proberen te vallen eigenlijkquote:
Ja, dat is ongeveer hetzelfde.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vooral niet in slaap proberen te vallen eigenlijk
Herkenbaar. Moest nog een module online doen en ben inmiddels al drie keer niet geslaagd voor de kennistestquote:Op donderdag 7 april 2022 14:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Ik ben op nu. De hele ochtend dus een niet passende online training gehad. En zojuist nog een intensieve meeting van 75 minuten.
Mijn energie en concentratie zijn nu weggewaaid naar verre oorden.
Ben je van plan iets leuks te gaan doen?quote:Op donderdag 7 april 2022 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb net twee dagen vrij gevraagd.
Nog niet. Na Koningsdag de donderdag en vrijdag vrij gevraagd, zodat ik dan een lekker lang weekend heb.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ben je van plan iets leuks te gaan doen?
Dat is wel een lekker vooruitzichtquote:Op donderdag 7 april 2022 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog niet. Na Koningsdag de donderdag en vrijdag vrij gevraagd, zodat ik dan een lekker lang weekend heb.
Wellicht op Koningsdag de stad in en dan zien we verder wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |