Als je omweg wilt maken naar mij toequote:
Het bestaat en het is niet eens een carnavalsnaamquote:Op donderdag 7 april 2022 19:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oeh oeh! Ik weet het! Stampersgat!
Ik moet zeggen, die waterpicknickbanken zien er best tof uit!quote:Aan de oevers van rivier de Mark ligt het dijkdorp Stampersgat. Een opmerkelijke plaatsnaam voor een rustig Brabants dorp. Geniet van de rust en het uitzicht op de bijzondere waterpicknickbanken in Stampersgat of fiets langs de suikerfabriek tijdens de bietencampagne.
Ik vind het doodeng om daar te zittenquote:Op donderdag 7 april 2022 19:34 schreef H_T het volgende:
Meteen de site VVV Stampersgat aan het bekijken!
[..]
Ik moet zeggen, die waterpicknickbanken zien er best tof uit!
[ afbeelding ]
Misschien omdat hij wat spammailtjes heeft binnengekregen op zijn privemailquote:Op donderdag 7 april 2022 19:36 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben toch nog even op het debat ingeschakeld, en het eerste wat ik hoor is een totaal niet te volgen vraag en duidelijk geļrriteerde Hugo.
Ah joh, het is Brabant maarquote:Op donderdag 7 april 2022 19:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het doodeng om daar te zitten
Brabanders zijn enge mensenquote:
Het enige wat je daar doet afschrikken is de muziek van Guus Meeuwis.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het doodeng om daar te zitten
Ik vraag me af waar het tegenovergestelde te vinden is, vuurpicknickbanken lijken me nog best mooi.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:34 schreef H_T het volgende:
Meteen de site VVV Stampersgat aan het bekijken!
[..]
Ik moet zeggen, die waterpicknickbanken zien er best tof uit!
[ afbeelding ]
Ah, in Friesland dus.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar het tegenovergestelde te vinden is, vuurpicknickbanken lijken me nog best mooi.
Toen het nog bestond heb ik wel eens bij een Gonzales barbecuerestaurant gegetenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, in Friesland dus.
[ afbeelding ]
https://ditisfryslan.frl/2021/02/branden/picknickbank-in-brand/
Sommige wel, maar lang niet allemaalquote:
Met grill op gas of elektrisch dan zeker, niet elke tafel met kolen en aanmaakblokjes aan de slag?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Toen het nog bestond heb ik wel eens bij een Gonzales barbecuerestaurant gegetenDan had je een barbecue in de tafel zitten, een beetje zoals dit
[ afbeelding ]
U bent een Brabo?quote:
Nee gelukkig niet met kolen, dat is vragen om problemenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met grill op gas of elektrisch dan zeker, niet elke tafel met kolen en aanmaakblokjes aan de slag?
Lijkt me wel wat, al staat het idee van uit eten gaan en alsnog zelf moeten koken me niet zo aan.
Zeker niet, maar enkele SC-users die ik zeer waardeer welquote:
Sorry voor alle Brabanders hierquote:Op donderdag 7 april 2022 20:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker niet, maar enkele SC-users die ik zeer waardeer wel
quote:Op donderdag 7 april 2022 08:44 schreef summer52 het volgende:
@:Meke te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Lief, dankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Als je zelf geen BBQ hebt (of geen tuin, of je wil de buren te vriend houden) en je wil toch eens met een clubje BBQen dan is zoiets als dit best wel een uitkomst natuurlijk. Als het tenminste ook nog een beetje betaalbaar is dan.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet met kolen, dat is vragen om problemenIk denk dat het gas was, maar weet het niet zeker. Voor een keertje vond ik het best geinig
Dat was het inderdaad een beetjequote:Op donderdag 7 april 2022 20:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je zelf geen BBQ hebt (of geen tuin, of je wil de buren te vriend houden) en je wil toch eens met een clubje BBQen dan is zoiets als dit best wel een uitkomst natuurlijk. Als het tenminste ook nog een beetje betaalbaar is dan.
Dus over een minuut of twee een vergeten stroopwafel die in duizend deeltjes een laagje drab vormt op de bodem van je kopje thee.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:25 schreef AgnesGru het volgende:
Ik heb een kopje thee gezet, en een stroopwafel ligt even 'te stomen' bovenop de beker
Nee hoor, dat vergeet ik nietquote:Op donderdag 7 april 2022 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus over een minuut of twee een vergeten stroopwafel die in duizend deeltjes een laagje drab vormt op de bodem van je kopje thee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |