Een soort van horizontale looping..quote:Op donderdag 7 april 2022 16:56 schreef H_T het volgende:
Een Center Parcs in Brabant zegt een waterglijbaan met een looping te hebben geopend. Ik vind dit niet tellen
[ afbeelding ]
Het gaat om die lus in de blauwe glijbaan
Hoe bevalt het tot nu toe?quote:Op donderdag 7 april 2022 18:09 schreef Redefine het volgende:
Bij mijn nieuwe werk zou ik meer dagen thuis kunnen werken. Waarbij het belangrijkste is om het door te geven i.v.m. de thuiswerkvergoeding en de reiskostenvergoeding (die je niet hoeft te declareren, dus dat scheelt).
Deze maand ben ik nog volledig op kantoor. Maar vanaf volgende maand werk ik 1 dag per week thuis.
Primaquote:
Dit is het dichtst wat je bij een looping kunt komen, denk ik. Ja, of je moet mensen met 100 km/u door een glijbaan sturen.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:56 schreef H_T het volgende:
Een Center Parcs in Brabant zegt een waterglijbaan met een looping te hebben geopend. Ik vind dit niet tellen
[ afbeelding ]
Die eerste bocht voor je weer omhoog schiet ziet er wat pijnlijk uitquote:Op donderdag 7 april 2022 16:56 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
In de jaren 80 dachten ze daar in Amerika anders overquote:Op donderdag 7 april 2022 18:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is het dichtst wat je bij een looping kunt komen, denk ik. Ja, of je moet mensen met 100 km/u door een glijbaan sturen.
Diepte zie je moeilijk op deze tekening, als die lang genoeg is moet dat geen probleem zijnquote:Op donderdag 7 april 2022 18:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die eerste bocht voor je weer omhoog schiet ziet er wat pijnlijk uit
Ik woon niet zo ver van Assen vandaan. Dus dit maakt mij niet minder gerust opquote:Op donderdag 7 april 2022 00:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben er niet, dus dat scheelt al een engerd.
Dat beloven ze bij die Center Parcs-versie ookquote:Op donderdag 7 april 2022 18:43 schreef Guanabana het volgende:
In het waterpark van Europapark heb je ook een waterglijbaan met een soort van looping, maar niet iedereen gaat hard genoeg om die looping te halen, dus dan glijden ze terugDat zou ook mijn angst zijn daarbij. Maar gelukkig zit er op dat punt een luik waar je dan uitgehaald wordt.
Zo'n looping nodigt natuurlijk uit voor vervelende pubers om de boel te blokkeren. Dat gaat gebeuren, Center Parcs better be ready.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:43 schreef Guanabana het volgende:
In het waterpark van Europapark heb je ook een waterglijbaan met een soort van looping, maar niet iedereen gaat hard genoeg om die looping te halen, dus dan glijden ze terugDat zou ook mijn angst zijn daarbij. Maar gelukkig zit er op dat punt een luik waar je dan uitgehaald wordt.
En als je met de trein gaat, raad eens welk station je langs moet.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik woon niet zo ver van Assen vandaan. Dus dit maakt mij niet minder gerust op
Laat ik maar niet vertellen waar ik mijn auto neerzetquote:Op donderdag 7 april 2022 19:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En als je met de trein gaat, raad eens welk station je langs moet.
Klinkt leuker dan een collega die ik had. Toen ik vertelde dat ik kaartjes had voor ESF maar dat het niet doorging door corona (in 2020) zei hij iets van; 'dat is dan weer een voordeel aan corona'.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:05 schreef NailQueen het volgende:
Vanmiddag had ik het met collega's over dat ik dit weekend naar EIC ga.
Mijn collega's hebben weinig met songfestival dus toen ik zei dat Oekraine ook kwam, zei een collega dat het duidelijk is dat zij wel gingen winnen. Ik moest haar wel corrigeren dat het alsnog om het beste liedje gaat en dat het nog geen uitmaakte zaak is. Daar ging ze verder niet op in.
Later vroeg ze nog aan mij welke landen mijn favoriet waren. Ik zei dat o.a. Zweden, IJsland en Estland een toffe liedjes hebben. Nederland heeft ook geen slecht liedje. Ze vroeg toen of dat die Macrooy was![]()
Daarna zei ze nog sorry omdat ze er geen verstand van heeft
Ik wilde haar nog vertellen over Moldavie en Noorwegen, maar dat vond ik even te heftig voor haar
Verder vinden ze het wel leuk voor mij dat ik daar heen ga en ze willen er maandag alles over horen
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laat ik maar niet vertellen waar ik mijn auto neerzet
Eh... Steenwijk?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En als je met de trein gaat, raad eens welk station je langs moet.
Een vergadering van vijf minuten?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:10 schreef ijs_beer het volgende:
Ik had vandaag een vergadering van 10 tot kwart voor 3.![]()
Was overigens wel leuk en waardevol. (Helpt ook dat onze afdeling niet zo stijfjes is)
He verdoriequote:
Vind ik ook!quote:Op donderdag 7 april 2022 19:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een vergadering van vijf minuten?![]()
Maar van die lange vergadersessies waar echt wat bereikt wordt, vind ik meestal een stuk meer bevredigend dan van die wekelijkse meetings van een uur waar iedereen alleen maar verplicht aanschuift en een beetje voor zich uit spreekt.
Oeh oeh! Ik weet het! Stampersgat!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |