Dat sowieso natuurlijkquote:
Hm, ik weet of ik het er wel zo goed uit vind zien. Ik vind het toch wat te veel sterren voor bij deze hoeveelheid zonlicht, aan de stralen te zien staat de zon nog ruim boven de horizon. Ik verwacht toch wat meer realisme van de Efteling hoor.quote:
Het is een absurd tafereel Roger, absurd en schaamteloosquote:Op donderdag 7 april 2022 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ik weet of ik het er wel zo goed uit vind zien. Ik vind het toch wat te veel sterren voor bij deze hoeveelheid zonlicht, aan de stralen te zien staat de zon nog ruim boven de horizon. Ik verwacht toch wat meer realisme van de Efteling hoor.
Je verwacht inderdaad meer van een park waar enorme muzikale fiberglasspaddestoelen groeienquote:Op donderdag 7 april 2022 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ik weet of ik het er wel zo goed uit vind zien. Ik vind het toch wat te veel sterren voor bij deze hoeveelheid zonlicht, aan de stralen te zien staat de zon nog ruim boven de horizon. Ik verwacht toch wat meer realisme van de Efteling hoor.
Zeker! Ik begrijp alleen niet wat de gewone dagjesmensen er aan hebben dat het hotel in het park komt te staanquote:
Scabreus is het!quote:Op donderdag 7 april 2022 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een absurd tafereel Roger, absurd en schaamteloos
Mooi woord! Ik hoor het zelden jammer genoegquote:
Zij hebben meer aan een attractie of een restaurant ja. En als hotel- (of bungalow) gast is het niet zo’n ramp om net buiten het park te slapen vind ik. Maar het lijkt me aan de andere kant wel heel gaaf om ķn het park te overnachten.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker! Ik begrijp alleen niet wat de gewone dagjesmensen er aan hebben dat het hotel in het park komt te staan
Ik zou het waarschijnlijk sowieso te duur vinden, ook al was de Efteling niet op rijafstandquote:Op donderdag 7 april 2022 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zij hebben meer aan een attractie of een restaurant ja. En als hotel- (of bungalow) gast is het niet zo’n ramp om net buiten het park te slapen vind ik. Maar het lijkt me aan de andere kant wel heel gaaf om ķn het park te overnachten.
Dit is ook precies de reden waarom ze het doen natuurlijk, kan je er ook extra geld voor vragenquote:Op donderdag 7 april 2022 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zij hebben meer aan een attractie of een restaurant ja. En als hotel- (of bungalow) gast is het niet zo’n ramp om net buiten het park te slapen vind ik. Maar het lijkt me aan de andere kant wel heel gaaf om ķn het park te overnachten.
Op dit moment zou ik zeker geen 732 euro betalen om te slapen in het Disneyland Hotel: de Bouwval Editiequote:Op donderdag 7 april 2022 22:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou het waarschijnlijk sowieso te duur vinden, ook al was de Efteling niet op rijafstandEen tijdje terug luisterde ik de hotels-special van Disneypodcast D-Tales en daar hadden ze het ook over het Disneyland Hotel, dat in Parijs boven de ingang is gebouwd. Daar moet je dus sowieso onderdoor om in het park te komen en daardoor dubbelt het als entree. Dan vind ik het al logischer
Maar ik snap wel dat de Efteling hun huidige entree niet gaat slopen zolang daar geen heel goede aanleiding voor is.
Overigens: de goedkoopste overnachting in Disneyland Hotel die ik zie voor 2 personen kost 732 euroNou is dat wel inclusief toegang tot het park, maar ik vind het behoorlijk aan de prijs
Ik zou het waarschijnlijk sowieso te duur vinden, ook al was de Efteling niet op rijafstandquote:Op donderdag 7 april 2022 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
In principe ga ik niet naar een pretpark voor de restaurants, dus ik denk niet dat ik daar veel tijd door zal brengenquote:Op donderdag 7 april 2022 22:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit is ook precies de reden waarom ze het doen natuurlijk, kan je er ook extra geld voor vragen
(Bewijsstukken hiervan vind je ook al in genoeg andere pretparken
Restaurant komt er trouwens bij in het hotel en dat wordt ook toegankelijk voor daggasten!
Duurdere opties zijn beschikbaarquote:Op donderdag 7 april 2022 22:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Op dit moment zou ik zeker geen 732 euro betalen om te slapen in het Disneyland Hotel: de Bouwval Editie
Vroeger wel een paar keer voor erg weinig naar zo'n hotel daar ter plekke geweest, those days are gonequote:Op donderdag 7 april 2022 22:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou het waarschijnlijk sowieso te duur vinden, ook al was de Efteling niet op rijafstandEen tijdje terug luisterde ik de hotels-special van Disneypodcast D-Tales en daar hadden ze het ook over het Disneyland Hotel, dat in Parijs boven de ingang is gebouwd. Daar moet je dus sowieso onderdoor om in het park te komen en daardoor dubbelt het als entree. Dan vind ik het al logischer
Maar ik snap wel dat de Efteling hun huidige entree niet gaat slopen zolang daar geen heel goede aanleiding voor is.
Overigens: de goedkoopste overnachting in Disneyland Hotel die ik zie voor 2 personen kost 732 euroNou is dat wel inclusief toegang tot het park, maar ik vind het behoorlijk aan de prijs
Misschien valt er eind januari nog wel een goede deal te scorenquote:Op donderdag 7 april 2022 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vroeger wel een paar keer voor erg weinig naar zo'n hotel daar ter plekke geweest, those days are gone
Dan mis je wel uit deel 3 het zwaardgevecht. Bovenop een mast. In een draaikolk.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:37 schreef Guanabana het volgende:
Pirates of the Caribbean deel 1 na jaren weer eens gekeken. Oordeel; qua hoe het gemaakt is is het bijna een perfecte film, het verhaal boeit me alleen nauwelijks iets.
Weet nog van de films erna dat die qua plot al helemaal onnavolgbaar werden, die ga ik dus ook absoluut niet meer kijken.
Word al moe als ik eraan denk.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan mis je wel uit deel 3 het zwaardgevecht. Bovenop een mast. In een draaikolk.
Oh, 2 en 3 vind ik nog best wel goed, heb ze laatst ook weer met veel plezier gekekenquote:Op donderdag 7 april 2022 22:37 schreef Guanabana het volgende:
Pirates of the Caribbean deel 1 na jaren weer eens gekeken. Oordeel; qua hoe het gemaakt is is het bijna een perfecte film, het verhaal boeit me alleen nauwelijks iets.
Weet nog van de films erna dat die qua plot al helemaal onnavolgbaar werden, die ga ik dus ook absoluut niet meer kijken.
Oh god er is ook nog een vijf.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, 2 en 3 vind ik nog best wel goed, heb ze laatst ook weer met veel plezier gekeken
Deel 4 was dan weer compleet onnodig, de vijfde vond ik vermakelijk en een redelijke toevoeging aan de reeks
Maar goed, de beste piratenfilm van Disney is natuurlijk Treasure Planet!
Heerlijk, wįt een onzinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |