Dat is al behoorlijk ver. Wij hebben hier een restaurant waar we pas in december terecht kondenquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vriendin en ik wilden over twee weken naar een of ander tapasding, is volgeboekt tot juli
Wow serieusquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vriendin en ik wilden over twee weken naar een of ander tapasding, is volgeboekt tot juli
Spanglishquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh zal mij benieuwen in welke taal dat gaat.
Oké. Nee maar voor een pretpark is de Efteling natuurlijk heel aardig. Het haalt het alleen niet bij het veel mooiere Ponypark Slagharen.quote:
Leuk! Dit keer wel aan de goede kant van de Veluwe, of zit je weer in het zuiden?quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:54 schreef Arizona het volgende:
Komende vrijdag gaan New Mexico en ik trouwens een nachtje naar een hotelletje op de Veluwe. Dochter viert haar verjaardag dan voor vrienden. Dat wij weg zijn, is ons geschenk aan haar
Wie zegt dat ik daar nu ben dan?quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Blijf jij voorlopig maar even in Spanje
Ik ben al lang niet op de Veluwe geweestquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk! Dit keer wel aan de goede kant van de Veluwe, of zit je weer in het zuiden?
Is het toevallig Boutique Hotel Beekhuizen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben al lang niet op de Veluwe geweest![]()
Maar inderdaad aan de zuidkant
Ja tenzij ik er al ben natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij komt Nederland voorlopig niet in
Voor mensen die nog een leuke bos/herfstbestemming zoeken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is het toevallig Boutique Hotel Beekhuizen?
Nee, wij gaan naar een eenvoudig hotel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is het toevallig Boutique Hotel Beekhuizen?
Ik heb direct een herfstsfeervakantie geboekt voor juniquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Voor mensen die nog een leuke bos/herfstbestemming zoeken.
Heb geen aandelen.
Siberië schijnt ook énig te zijn in de herfst en winter!quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb direct een herfstsfeervakantie geboekt voor juni![]()
Oké sorry nu stop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |