En dan gaan jullie heel toevallig samen in de achtbaanquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan gaan jullie heel toevallig samen in de achtbaan
Dit klinkt wel heel fout.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Spookslot is een mooi donker plekje waarbij dingen niet zo snel opvallen, he!
De expert aan het woord?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Spookslot is een mooi donker plekje waarbij dingen niet zo snel opvallen, he!
Gewoon een tip als het heel... gezellig wordt!quote:
Niet uit eigen ervaring, maar ik ken verhalenquote:
Dat is jammer.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gewoon een tip als het heel... gezellig wordt!
[..]
Niet uit eigen ervaring, maar ik ken verhalen
Carnaval Festival scheen ook altijd een goede plek te zijn op rustigere dagen, daar hingen namelijk geen camera's, maar volgens mij zijn die er bij de laatste opknapbeurt wel gekomen, dus dat kan niet meer
Misschien kunnen jullie samen in De Vliegende Hollander, kan ze je hand vasthouden in het donker in de mistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan niet meer misgaan![]()
Nou, over vermakelijke onzin gesproken, dit was onzinquote:Op donderdag 7 april 2022 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, leukVeel plezier! Laat je weten hoe hij was?
Ik ga over twee weken naar de bios, The secrets of Dumbledorequote:Op vrijdag 8 april 2022 19:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou, over vermakelijke onzin gesproken, dit was onzinVermakelijk... af en toe. Weet niet of ik hem per se zou aanraden.
Wat wel genot was, dat we een zaal voor onszelf haddenDus we konden hardop commentaar leveren.
Aha! Dat is de reden dat ze gaan stoppen met spookslot! Hamlapjes is dus te wild tekeer gegaan. Heel die tent gesloopt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
@:Hamlapjes heeft zijn ding uitgetest in een donker hoekje van het Spookslot bedoel je?
Leuk! Fijn hè, dat dit nu weer gewoon kan zonder erbij na te denkenquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:42 schreef AgnesGru het volgende:
Lekker biertje en klein hapje in de stad gedaan
Ja, heel fijn!quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk! Fijn hè, dat dit nu weer gewoon kan zonder erbij na te denken
Vriendin en ik wilden over twee weken naar een of ander tapasding, is volgeboekt tot juliquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:04 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, heel fijn!
Wel behoorlijke drukte trouwens, veel tentjes gewoon vol geboekt.
We hebben eventueel in Spanje nog wel tapas voor jullie.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vriendin en ik wilden over twee weken naar een of ander tapasding, is volgeboekt tot juli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |