Ik ook niet hoor. Mij ook wat te vroeg.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Iets te vroeg. Als ik rond die tijd was wakker gemaakt door mijn katten dan had ik wel gekeken.
Zit je op kantoor?quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Mij ook wat te vroeg.
VT2 heb ik nu wel op staan, maar eigenlijk alleen het geluid, want gewoon aan het werk nu.
Dan kan je toch beeld bij aanquote:
Ja, dat kan wel, maar ik heb twee schermen nodig voor het werk, dus dan houd ik geen scherm over voor de F1.quote:
Heb je geen iPad of iets anders wat je aan kunt zetten? Of je telefoon.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, maar ik heb twee schermen nodig voor het werk, dus dan houd ik geen scherm over voor de F1.
En het is een aparte omgeving.
Oh ja, op telefoon zou het wel kunnen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb je geen iPad of iets anders wat je aan kunt zetten? Of je telefoon.
Nou en, alsof jouw mail vlekkeloos wasquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een fout ontdekt in een document van mijn leidinggevende.
....quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou en, alsof jouw mail vlekkeloos was
Tijd voor koffie dus.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:06 schreef Arizona het volgende:
Ik moet weer wachten op het verversen van een dataset voor ik verder kan. Ik wacht al 40 minuten![]()
Laat hem op het matje komenquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een fout ontdekt in een document van mijn leidinggevende.
Én ze houdt dus van hoedjestennis? Dit lijkt me een recept voor succesquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze houdt van achtbanen en de Efteling al helemaal.
Ook dat inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Én ze houdt dus van hoedjestennis? Dit lijkt me een recept voor succes
Gaat dit ook al over samen erheen gaan?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Efteling is altijd een goed idee
In juni gaan we met een groep erheen.quote:
Je kan altijd nog daar splitsenquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In juni gaan we met een groep erheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |