Nee hoorquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
awwhh. Is de rest allemaal naar EiC?
Hier af en aan flinke buien, met hagel en natte sneeuwquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier was er net even een kort buitje, voor de rest heel de dag zonnig.
hagel en natte sneeuw?quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier af en aan flinke buien, met hagel en natte sneeuw![]()
Gelukkig wordt het morgen droog, want dan hebben we hier verlaat carnavalIk ga alleen de optocht kijken, verder niet de kroeg in ofzo.
brrr. Ik vond het in de wind ook niet fijn trouwens.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja. En tijdens de buien was het maar 2 graden, aldus mijn auto
Haast niet voor te stellen dat het dinsdag gewoon 20 graden wordtquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
brrr. Ik vond het in de wind ook niet fijn trouwens.
Ja, dat is inderdaad nog moeilijk voor te stellen. Maar ik hoorde dat het daarna alweer minder zou worden.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haast niet voor te stellen dat het dinsdag gewoon 20 graden wordt![]()
Maar ik verheug me er wel op
Nee, verjaardag bij schoonfamilie.quote:
Jij hebt verjaardag van je schoonfamilie bij jouw thuis?quote:
Nope bankhang avondjequote:Op zaterdag 9 april 2022 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij hebt verjaardag van je schoonfamilie bij jouw thuis?
Wij hadden aardbeientaart, die was allesbehalve koolhydraat-armquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:22 schreef Koen66 het volgende:
Zometeen met een bakkie koffie en een stukkie koolhydraatarme cake maar naar HHB kijken
Oeh nicequote:Op zaterdag 9 april 2022 20:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hadden aardbeientaart, die was allesbehalve koolhydraat-armmaar wel heel lekker
Die trein zou ik ook moeten hebben, maar dan ben ik wel 10 voor 2 in de ochtend pas station Leeuwardenquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Om 23.22 zou mijn laatste trein dan gaan. Dat wordt tricky, zeker met Bløf in de Ziggo Dome.
Wel tof dat users aanbieden dat anderen mogen blijven logeren.
Misschien, maar volgende ochtend F1 race en mogelijk ga ik volgende week naar een concert.quote:
Maar wel gezond.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hadden aardbeientaart, die was allesbehalve koolhydraat-armmaar wel heel lekker
Goed bezig dan!quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oeh nice
Moet ff serieus aan de bak, was echt teveel aangekomen laatste tijd
Vooral de slagroom en de wener bodemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |