NQ heeft op de schouders van koffieleuk gezeten?quote:Op zondag 10 april 2022 10:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke foto van jou op de schouders van @:Koffieleuk godin met Stefan
"Oh, jammer."quote:Op zondag 10 april 2022 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Kijk je nou naar mij terwijl ik douch?"
"Nee, ik kijk tv".
Dat schijnt modern te zijn, want zoiets had ik ook in mijn hotelkamer, terwijl dat ruimte-technisch helemaal niet nodig was.quote:
Wij zijn gewoon fucking hip dusquote:Op zondag 10 april 2022 10:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat schijnt modern te zijn, want zoiets had ik ook in mijn hotelkamer, terwijl dat ruimte-technisch helemaal niet nodig was.
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 10 april 2022 10:42 schreef Strani het volgende:
[..]
NQ heeft op de schouders van koffieleuk gezeten?
Aah die wil ik zienquote:Op zondag 10 april 2022 10:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke foto van jou op de schouders van @:Koffieleuk godin met Stefan
En niet alleen vanuit Spanje. Ik stond er vlak achter en verwachtte ook niet dat dit ging gebeurenquote:
Dan concludeer ik dat jouw zicht op het podium op dat moment enigszins werd belemmerdquote:Op zondag 10 april 2022 10:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En niet alleen vanuit Spanje. Ik stond er vlak achter en verwachtte ook niet dat dit ging gebeuren
Bizarquote:
Helemaal geen last vanquote:Op zondag 10 april 2022 09:42 schreef NailQueen het volgende:
Hee mensen. Zijn we al een beetje bijgekomen?
@:koffieleuk hoe is het met je rug?
Nou ja, ik kon nog wel een stukje opzij, maar achter ons waren wel wat mensen ziedend. Die heb ik maar even genegeerd.quote:Op zondag 10 april 2022 11:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan concludeer ik dat jouw zicht op het podium op dat moment enigszins werd belemmerd
Haha mooi. Ik ben ook mijn stem kwijt. Jij was dus op de after party. Nog mooie optredens daar?quote:Op zondag 10 april 2022 11:48 schreef Nexum het volgende:
Goedemorgen. Ik ben een mess. Stem weg. Nog steeds dronken. Haar alle kanten op. Maar it was worth it
Ik ben er maar een uurtje geweest want ik moest mn trein halen. Bojana die Molitva zong was toch wel een highlight moet ik zeggenquote:Op zondag 10 april 2022 12:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Haha mooi. Ik ben ook mijn stem kwijt. Jij was dus op de after party. Nog mooie optredens daar?
Ah flikker op joh, die mensen hebben het recht niet om te klagenquote:Op zondag 10 april 2022 11:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, ik kon nog wel een stukje opzij, maar achter ons waren wel wat mensen ziedend. Die heb ik maar even genegeerd.
Zoquote:Op zondag 10 april 2022 12:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah flikker op joh, die mensen hebben het recht niet om te klagen
Ah uitgesteld carnaval daarquote:Op zondag 10 april 2022 12:24 schreef Arizona het volgende:
Ik ga zo naar de carnavalsoptocht kijken. De feestmuziek klinkt al prima
Eens, vond het geweldig hoor maar bijna 4 uur staan (dankjewel Gettyquote:Op zondag 10 april 2022 12:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee, die mensen zaten lekker comfortabel in een stoeltje. Wij moesten maar staan
(Dankzij Getty moest ik een half uur eerder wegquote:Op zondag 10 april 2022 12:43 schreef Nexum het volgende:
[..]
Eens, vond het geweldig hoor maar bijna 4 uur staan (dankjewel Getty) was echt funest voor mn voeten
Tweede jaar op rij al geneuzel met die fotofinish. Weer een shitload aan auto's half op de weg, matige koers.quote:Op zondag 10 april 2022 16:30 schreef Redefine het volgende:
Wat een aanfluiting bij de Amstel Gold Race zegGewoon even eerst de verkeerde renner aanwijzen als winnaar en daarna corrigeren
Qua organisatie moet het echt veel beter ja. Zonde. Want qua wedstrijd spanning is het een van de leukere wedstrijden.quote:Op zondag 10 april 2022 16:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tweede jaar op rij al geneuzel met die fotofinish. Weer een shitload aan auto's half op de weg, matige koers.
Op de shitlist ermee!
Ik dacht al. Ben je nu al elke week jarig i.p.v. om de maand.quote:Op zondag 10 april 2022 16:36 schreef Meke het volgende:
O ik bedoelde volgend jaar eigenlijk, maar volgende week hoop ik er óók niet op
Echt hequote:Op zondag 10 april 2022 16:30 schreef Redefine het volgende:
Wat een aanfluiting bij de Amstel Gold Race zegGewoon even eerst de verkeerde renner aanwijzen als winnaar en daarna corrigeren
Yes!quote:
Het zou leuk zijn als we daar over een tijdje wat meer van horenquote:
Dat was wel leuk jaquote:
Ik moet er nog steeds aan beginnenquote:Op zondag 10 april 2022 21:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De Mol ook, de meest bizarre plottwist ooit in het programma
Door alle posts hier wordt ik ook wel nieuwsgierig, kun je het ergens terug kijken vanaf begin seizoen?quote:
Allemaal te zien via het Belgische GoPlay! Eerste aflevering vind je hierquote:Op zondag 10 april 2022 21:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Door alle posts hier wordt ik ook wel nieuwsgierig, kun je het ergens terug kijken vanaf begin seizoen?
Thanksquote:Op zondag 10 april 2022 21:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Allemaal te zien via het Belgische GoPlay! Eerste aflevering vind je hier
Thanksquote:Op zondag 10 april 2022 21:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Allemaal te zien via het Belgische GoPlay! Eerste aflevering vind je hier
Slaap lekker!quote:
Ik heb groepstherapie nodig na deze aflevering.quote:Op zondag 10 april 2022 21:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De Mol ook, de meest bizarre plottwist ooit in het programma
Ik meld me aan voor de groep!quote:Op zondag 10 april 2022 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb groepstherapie nodig na deze aflevering.
Gierenquote:Op zondag 10 april 2022 23:08 schreef Em31 het volgende:
Maar serieus, hij doet het weerhoe is het mogelijk
Ik lig er allang in Straan!quote:Op zondag 10 april 2022 23:18 schreef Strani het volgende:
Nou hup mensen, het is weer mooi geweest, naar bed! Morgen gewoon weer maandag.
Thanks! Mag ik nog wel op teletekst kijken?quote:Op zondag 10 april 2022 23:24 schreef Em31 het volgende:
Dikke spoiler via NOS over De Mol dus niet heengaan/op Twitter kijken
Ja daar zie ik het niet staanquote:Op zondag 10 april 2022 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks! Mag ik nog wel op teletekst kijken?
Thanks, jeetje.quote:Op zondag 10 april 2022 23:24 schreef Em31 het volgende:
Haha nee ik moest ook al aan jou en je slaap denken toen ik de aflevering keekquote:Op maandag 11 april 2022 00:45 schreef molloot200 het volgende:
Ik stond vanochtend om 7 uur op voor Formule 1 na 4 uurtjes nachtrust (why?), en nu kan ik niet slapen wegens De Mol
Ja ik snap hier dus helemaal niks van. Je zend het als NPO op maandagavond uit en dan ook nog eens een titel die direct alles zegt.. Ik heb het al gezien maar was alsnog beledigdquote:Op zondag 10 april 2022 23:24 schreef Em31 het volgende:
Ik had hetzelfde (al was ik niet om 7 uur wakker). Ongeveer heel de aflevering geanalyseerd hahaha.quote:Op maandag 11 april 2022 00:45 schreef molloot200 het volgende:
Ik stond vanochtend om 7 uur op voor Formule 1 na 4 uurtjes nachtrust (why?), en nu kan ik niet slapen wegens De Mol
LANG weekendquote:Op maandag 11 april 2022 07:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Het is mooi weer. Vier daagjes werken en dan alweer weekend
Nu ook op nu.nlquote:Op zondag 10 april 2022 23:24 schreef Em31 het volgende:
Vrijdag zal die wel vol zijn.quote:Op maandag 11 april 2022 08:46 schreef Yesse het volgende:
Mijn motivatie meter moet nog wel even oplopen merk ik. Hij zit nu wel tegen het nulpunt aan
Hahaha dat ging snel, hoe doe je dat? Ik heb wel ondanks het gebrek aan motivatie mijn eerste (en enige wat vandaag een deadline had) opdracht af.quote:Op maandag 11 april 2022 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou, ik ben alweer klaar met het werk voor vandaag.
Ik heb vandaag geen deadlines. Donderdag moet ik een rapportage opleveren, maar daar nog geen zin in om aan te beginnen.quote:Op maandag 11 april 2022 09:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahaha dat ging snel, hoe doe je dat? Ik heb wel ondanks het gebrek aan motivatie mijn eerste (en enige wat vandaag een deadline had) opdracht af.
Hahahaha dat is altijd leuk. Zeuren over anderenquote:Op maandag 11 april 2022 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen deadlines. Donderdag moet ik een rapportage opleveren, maar daar nog geen zin in om aan te beginnen.Misschien na de lunch daaraan beginnen. Op maandagochtend moeten altijd de facturen verwerkt worden, maar dat waren er maar een paar, dus daar was ik vrij snel mee klaar. Verder zijn alle jaarrekeningen in concept aangeleverd, dus daar ook even geen werk aan. Het is nu eigenlijk wachten op de accountants tot ze met vragen komen en dan kom ik hier weer klagen over de domme vragen die ze stellen.
Thuis. Morgen en donderdag naar kantoor.quote:Op maandag 11 april 2022 09:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahahaha dat is altijd leuk. Zeuren over anderenMaar vandaag op kantoor of thuis? Want op kantoor wordt het dan een HEEL lange dag..
Dat is altijd lekker. Hier is het een feestdag, dus het kost me ook geen vrije dag.quote:Op maandag 11 april 2022 10:23 schreef Arizona het volgende:
Mogge!
Ik kom er net achter dat ik vrijdag verplicht de hele dag vrij ben. Wat ouderwets, verplicht vrij op Goede Vrijdag.
Nu was ik toch al van plan vrij te nemenmaar toch.
Vanochtend wel lekker uit kunnen slapen gelukkigquote:Op maandag 11 april 2022 07:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee ik moest ook al aan jou en je slaap denken toen ik de aflevering keek
Ik heb ook al een opdracht af! Moet nu wachten op het werk van een ander voor ik verder kan. Wel köt want dit moet dus wel op korte termijn afquote:Op maandag 11 april 2022 09:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahaha dat ging snel, hoe doe je dat? Ik heb wel ondanks het gebrek aan motivatie mijn eerste (en enige wat vandaag een deadline had) opdracht af.
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 11 april 2022 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen deadlines. Donderdag moet ik een rapportage opleveren, maar daar nog geen zin in om aan te beginnen.Misschien na de lunch daaraan beginnen. Op maandagochtend moeten altijd de facturen verwerkt worden, maar dat waren er maar een paar, dus daar was ik vrij snel mee klaar. Verder zijn alle jaarrekeningen in concept aangeleverd, dus daar ook even geen werk aan. Het is nu eigenlijk wachten op de accountants tot ze met vragen komen en dan kom ik hier weer klagen over de domme vragen die ze stellen.
Dat is veel beterquote:Op maandag 11 april 2022 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker. Hier is het een feestdag, dus het kost me ook geen vrije dag.
Morgen 20 graden?quote:Op maandag 11 april 2022 10:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dat het dan meteen morgen en 20 graden is? Mag van mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |