SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Beter dan kaal van boven en groen van beneden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben nu groen van boven en kaal beneden
Deze is ook leuk, maar kreeg net niet de goede linkquote:
kutfeut koffieleut, scheelt niet zoveel.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:40 schreef Strani het volgende:
Bedoel je nou die arme @:Molloot200 met deze TT? Hij kan er niks aan doen dat hij nog altijd de nieuwste is hier!
Ja, ik mag van geluk sprekenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Beter dan kaal van boven en groen van beneden.
Waren inderdaad veel mooie tekens.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze is ook leuk, maar kreeg net niet de goede link![]()
[ afbeelding ]
Ik had het nog wel zo geninjaeditquote:
Dankjewelquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:39 schreef Em31 het volgende:
@:koffieleuk Ondanks dat het digitaal moet, toch veel plezier
Vandaag welquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:54 schreef koffieleuk het volgende:
is een eerstejaars master ook een feut eigenlijk?
Kijk mij eens mooi groen zijnquote:
En zo kaal ookquote:
Wat is een feut berhaupt?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:54 schreef koffieleuk het volgende:
Feut is alleen in de kennismakingsperiode, als je nog nullie (vind ik leukerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:54 schreef koffieleuk het volgende:
Een ongeborene, komt van foetusquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is een feut berhaupt?
Studententaalquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Feut is alleen in de kennismakingsperiode, als je nog nullie (vind ik leukerVan nuldejaars) bent. Daarna ben je sjaars
Spoorknor gespotquote:
Ik was een "fresher" in mijn eerste jaarquote:
'Vo voor de leden, is toch mooi manquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan. Plaatsvervangende schaamte voel ik er altijd bij
(Ik doe maar alsof hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee Meke nee, denk aan het teambelang hier.
Dan doe ik letterlijk dit:quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:59 schreef Meke het volgende:
[..]
'Vo voor de leden, is toch mooi man
Kun je mensen bannen op Jitsi eigenlijk?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:02 schreef Meke het volgende:
Zullen we vanavond op Jitsi het Io Vivat zingen voor wat saamhorigheid?
Can't be fresher than The Fresh Prince.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was een "fresher" in mijn eerste jaar
Meestal ben jij degene die me pakt op mijn leeftijd inderdaadquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:40 schreef Strani het volgende:
Bedoel je nou die arme @:Molloot200 met deze TT? Hij kan er niks aan doen dat hij nog altijd de nieuwste is hier!
Ik vind sjaars wel een leuk woord maar feut vind ik heel minderwaardig klinken op een of andere manierquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Feut is alleen in de kennismakingsperiode, als je nog nullie (vind ik leukerVan nuldejaars) bent. Daarna ben je sjaars
Je wil dat ik niet kom vanavond of wat?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:02 schreef Meke het volgende:
Zullen we vanavond op Jitsi het Io Vivat zingen voor wat saamhorigheid?
Dertig bier de moeite nietquote:
Je kunt ze eruit gooien?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kun je mensen bannen op Jitsi eigenlijk?
Die vraag komt zomaar opeens heel spontaan in me op.
Eens.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:59 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb zelf trouwens niet zo veel met studentenverenigingen hoorZoals genoemd vind ik ontgroeningen echt n van de meest debiele dingen die er bestaan in jongerenland. Het kan onmenselijke proporties aannemen helaas
![]()
Nee ik zit wel goed bij m'n studievereniging (al is er nu met de corona ook niks te doen natuurlijk)
Is het ook. Als het goed is worden mensen ook alleen feut genoemd in de paar weken kennismakingstijd, en niet een jaar lang ofzoquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind sjaars wel een leuk woord maar feut vind ik heel minderwaardig klinken op een of andere manier
Dat wordt oppassen dan. Straks gooit @Arizona steeds iedereen er uit.quote:
Als dat betekent dat @Arizona er is vind ik het primaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wordt oppassen dan. Straks gooit @:Arizona steeds iedereen er uit.
Deze discussie hadden we een paar weken geleden ook al tochquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:59 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb zelf trouwens niet zo veel met studentenverenigingen hoorZoals genoemd vind ik ontgroeningen echt n van de meest debiele dingen die er bestaan in jongerenland. Het kan onmenselijke proporties aannemen helaas
![]()
Nee ik zit wel goed bij m'n studievereniging (al is er nu met de corona ook niks te doen natuurlijk)
Ja maar je krijgt er niks van mee, want ze gooit je er direct uit.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Als dat betekent dat @:Arizona er is vind ik het prima![]()
Nee maar gewoon het gevoelquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt er niks van mee, want ze gooit je er direct uit.
De ene studentenvereniging is inderdaad ook de andere niet. Ik heb zelf ook bij erg leuke clubjes gezetenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:59 schreef molloot200 het volgende:
![]()
Sorryquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze discussie hadden we een paar weken geleden ook al toch
Dat zal inderdaad ook zo zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De ene studentenvereniging is inderdaad ook de andere niet. Ik heb zelf ook bij erg leuke clubjes gezeten
Jaaaaa veel plezier!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:05 schreef molloot200 het volgende:
En ik heb m'n molboekje binnen trouwens
Dat word ook wennen dat we een nieuw seizoen al in september hebbenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:05 schreef molloot200 het volgende:
En ik heb m'n molboekje binnen trouwens
Ik heb 'm min of meer al helemaal doorgewerkt (alleen veel interviews nog niet gelezen)quote:
Ik heb op dit moment nog goede hoop hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:08 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat word ook wennen dat we een nieuw seizoen al in september hebben
Ja dat vind ik ook echt heel tofquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb 'm min of meer al helemaal doorgewerkt (alleen veel interviews nog niet gelezen)
Die molcentjes op de achtergrond van de follow the money pagina vind ik interessant
En verder ben ik sowieso heel benieuwd wie welk interview geschreven heeft. Die eerste aflevering wordt ongetwijfeld heel bijzonder, omdat we dan n voor n de kandidaten te weten krijgen. Heel vet vind ik dat
Jaaaa dat ze elkaar echt nog niet weten en dat ze de medekandidaten bij elkaar moeten "puzzelen" zelf. En dan kunnen wij meedoen. Dat zou gaaf zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook echt heel tofBen ook heel benieuwd of het achterhalen van de kandidaten in de eerste opdracht zit verstopt.
Ja en meestal wordt met studentenverenigingen ook echt de gezelligheidheidsverenigingen bedoeld volgens mijquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad ook zo zijnMaar er zijn toch studentenverenigingen waarvan ik denk, nou liever niet
Lijkt wel een ESF meetquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:17 schreef Strani het volgende:
Nou ja, als het gaat om de typische studentenvereniging met ontgroening en al die ellende, dan zie ik gewoon een stel kinderen die niet doorhebben dat ze kinderen zijn en zichzelf heel belangrijk en volwassen voelen met die ritueeltjes, woordjes en andere onzin. Pure kinderlijke onzekerheid verhuld door een verlangen om anderen te domineren gevolgd door de wens om heel erg onderdeel te zijn van een groepsidentiteit zodat men zich geen vragen meer hoeft te stellen over de eigen individualiteit.
Dus
Ja zoiets hoop ik ook echtquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jaaaa dat ze elkaar echt nog niet weten en dat ze de medekandidaten bij elkaar moeten "puzzelen" zelf. En dan kunnen wij meedoen. Dat zou gaaf zijnIk zorg dan ook echt dat ik deze keer bij aflevering 1 thuis ben, terwijl dat me meestal niet zo gek veel uit maakt
Dit, ja!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:17 schreef Strani het volgende:
Nou ja, als het gaat om de typische studentenvereniging met ontgroening en al die ellende, dan zie ik gewoon een stel kinderen die niet doorhebben dat ze kinderen zijn en zichzelf heel belangrijk en volwassen voelen met die ritueeltjes, woordjes en andere onzin. Pure kinderlijke onzekerheid verhuld door een verlangen om anderen te domineren gevolgd door de wens om heel erg onderdeel te zijn van een groepsidentiteit zodat men zich geen vragen meer hoeft te stellen over de eigen individualiteit.
Dus
Goed beschrevenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:17 schreef Strani het volgende:
Dus
Eerder het tegenovergesteldequote:
Professor Strani heeft gesproken.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:17 schreef Strani het volgende:
Dus
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit, ja!
Vandaar dat ik mij volledig onthouden heb van dat gedoe, ik was gewoon al een onafhankelijke, zekere, volwassen jongen
We krijgen je wel zo verquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik daar nog geen onderdeel van ben geweest dan
Groot gelijk heb jequote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit, ja!
Vandaar dat ik mij volledig onthouden heb van dat gedoe, ik was gewoon al een onafhankelijke, zekere, volwassen jongen
Misschien zijn wij naar andere meets geweest?quote:
De sport clinic vond ik het allernaarst. Je bent dan helemaal moe en brak van de feestjes tot in de late uurtjes, moet je naar een sport clinicquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:10 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nope
De sport clinic en de campus tour is fysiek, de rest van de feestjes en zo is via een livestream.
quote:
Wat is zo'n sport clinic precies, en is dat ook echt verplicht?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De sport clinic vond ik het allernaarst. Je bent dan helemaal moe en brak van de feestjes tot in de late uurtjes, moet je naar een sport clinic![]()
Veel plezier verder trouwens
Snap ik hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou dat duurt nog wel een tijdje hoor voordat ik dat aandurf
Ik weet niet hoe het in Enschede is, maar bij ons was het dat we op donderdagochtend (dus dat is als je er al drie barre nachten op hebt zitten) allerlei sporten uit kan proberen tegen een ander team. Waar je dan op dat moment ook totaal geen zin in hebt. In mijn geval. En dan ging het tafeltennissen nog (al ben ik daar ook rampzalig in), maar op het moment dat we moesten gaan zaklopen was ik er wel behoorlijk klaar mee jaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat is zo'n sport clinic precies, en is dat ook echt verplicht?
Ja weet je, ergens klinkt het ook wel heel gezellig. Maar het is gewoon heel dubbel, want engquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap ik hoorIk vond het de eerste keer ook echt doodeng. Maar - heel clich, ik weet het, maar wl vaak waar - eenmaal daar vroeg ik me echt af waar ik me druk over had gemaakt
![]()
Kijk maar gewoon of je een keer wilSowieso is niemand verplicht om een keer te komen.
Ik zat dit trouwens nog terug te lezen. Hopelijk is het wat gewordenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stukje tekst is verzonden. Gelijk al de have dag erop zitten.
Ik volg drie journalisten op Twitter die veel beeldmateriaal en info delen over de demonstraties en alles er omheen, en ik merk inderdaad dat het wat lijkt te verschuiven naar de verkeerde kant. Ik ben heel benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:33 schreef molloot200 het volgende:
@:Cyan9 houd je het allemaal nog een beetje bij over Wit-Rusland? Ik vind het een ontzettend interessante kwestie, maar het lijkt allemaal een beetje de verkeerde kant op te gaan imo (met Rusland en zo)
Onze kat zit ook telkens in de nieuwe keukenkastjesquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Oh, die van mij houden er ook zo van om in laatjes te gaan liggen
Poeh, dat is dan inderdaad niet echt goed gepland neequote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in Enschede is, maar bij ons was het dat we op donderdagochtend (dus dat is als je er al drie barre nachten op hebt zitten) allerlei sporten uit kan proberen tegen een ander team. Waar je dan op dat moment ook totaal geen zin in hebt. In mijn geval. En dan ging het tafeltennissen nog (al ben ik daar ook rampzalig in), maar op het moment dat we moesten gaan zaklopen was ik er wel behoorlijk klaar mee ja
Snap ik hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja weet je, ergens klinkt het ook wel heel gezellig. Maar het is gewoon heel dubbel, want eng
Katten hequote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze kat zit ook telkens in de nieuwe keukenkastjes![]()
Ik kom niet bij Jitsi vanavond dus ik gooi jullie er ook niet uit. Vrees niet!
Ja, heerlijkquote:
Ja ik volg Franak Viacorka. Welke volg jij nog meer?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik volg drie journalisten op Twitter die veel beeldmateriaal en info delen over de demonstraties en alles er omheen, en ik merk inderdaad dat het wat lijkt te verschuiven naar de verkeerde kant. Ik ben heel benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren.
Zo'n Freshers Fair hadden wij ook, maar dan heette het een Introductiemarkt (als ik het me goed kan herinneren). Dat was ook allemaal geheel vrijblijvend (maar bij veel dingen kreeg je wel gratis spullen dus ik schrijf nog steeds met m'n gratis pen van de roeivereniging hierquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Poeh, dat is dan inderdaad niet echt goed gepland neeKan me goed voorstellen dat je hoofd daar dan echt niet naar staat.
Zoiets had ik zelf ook helemaal niet. Ik had wel de introductie van de campus-sportschool heel vroeg, maar daar had ik me dan nog vrijwillig voor aangemeld![]()
Freshers Week bij ons was sowieso echt gewoon kiezen waar je zin in had. Je had dan op een bepaalde dag in de week de Freshers Fair, waar alle verenigingen en clubjes een kraampje hadden en je kon kijken waar je bij zou willen. Maar het was niet pers verplicht, net als dat je niet eens pers bij een clubje hoefde.
Ook had je allemaal (thema)feesten en andere activiteiten, maar het was puur aan de student waar je aan mee wilde doen.
Dat je op nummer 1 in de stats staat betekent niet dat je voor iedereen kan spreken hquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap ik hoorKijk maar gewoon wanneer je een keer wil! Het zou ons in ieder geval heel leuk lijken
Hanna Liubakova en Tadeusz Giczan, maar er zit wel redelijk wat overlap tussen hun tweets.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik volg Franak Viacorka. Welke volg jij nog meer?
Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Ik hoop eigenlijk voor de Belarussen dat dit niet Krim 2.0 wordt
Ik heb geen webcam bij m'n pc, dus dat gaat hem niet worden.quote:
Het kan ook met de smartphone eventueelquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb geen webcam bij m'n pc, dus dat gaat hem niet worden.
Hahahaha, ja die gratis dingen herken ik wel jaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zo'n Freshers Fair hadden wij ook, maar dan heette het een Introductiemarkt (als ik het me goed kan herinneren). Dat was ook allemaal geheel vrijblijvend (maar bij veel dingen kreeg je wel gratis spullen dus ik schrijf nog steeds met m'n gratis pen van de roeivereniging hier)
Kan ik me niet voorstellenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat je op nummer 1 in de stats staat betekent niet dat je voor iedereen kan spreken hMisschien vindt de rest het wel helemaal niets als ik kom
Thanks, ik ben ze ook even gaan volgenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hanna Liubakova en Tadeusz Giczan, maar er zit wel redelijk wat overlap tussen hun tweets.
Ja meestal kun je als meerderejaars ook nog gewoon naar (een aantal) introductiefeesten komen. Alleen dit jaar dus om logische redenen niks over gehoord.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahaha, ja die gratis dingen herken ik wel ja![]()
Was als niet-eerstejaars ook altijd leuk om over die markt heen te lopen en te kijken waar je dat jaar bij wilde (want je kon ook per jaar switchen, of nog iets anders erbij nemen
)
Maar ik heb sowieso altijd aan de introductieweek deelgenomen. Is ook gewoon leuk als je niet meer nieuw bent
Dat zijn van die dingen die ik totaal niet in kan schatten hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellenDenk dat ik wel namens iedereen kan spreken dat je tof wordt gevonden hier
Nee dit jaar is het hartstikke begrijpelijk natuurlijk. ls er al iets irl kan, dan wel echt alleen eerstejaars uiteraardquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja meestal kun je als meerderejaars ook nog gewoon naar (een aantal) introductiefeesten komen. Alleen dit jaar dus om logische redenen niks over gehoord.
Ja, volgens mij was er wel een en ander alleen met de eerstejaars gepland. Hoe dat nu staat zou ik niet durven zeggen, ik heb mezelf dit jaar niet aangemeld als intropapaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dit jaar is het hartstikke begrijpelijk natuurlijk. ls er al iets irl kan, dan wel echt alleen eerstejaars uiteraard
Ik ben geen fan van beeldbellen op m'n phone, dus ik sla over.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Het kan ook met de smartphone eventueel
Ik verzoek je met klem om deze beslissing in heroverweging te nemen!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van beeldbellen op m'n phone, dus ik sla over.
Je wilt niet weten wat er allemaal in het roddelcircuit besproken wordtquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die ik totaal niet in kan schatten hoorMaar leuk om te horen I guess
Het hangt er natuurlijk ook maar net van af met wie je beeldbelt, hoe leuk het is.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Noooo kom! Is echt leuk! En anders op je laptop zonder camera, is ook primaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er allemaal in het roddelcircuit besproken wordtHaha nee hoor ik vind het echt leuk dat je er bent
En @:Strani zei laatst ook al zoiets, dus nog @:Redefine erbij en je hebt de top 5 aan je kant
Wie zegt dat ik mezelf waardeer in deze SC?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er allemaal in het roddelcircuit besproken wordtHaha nee hoor ik vind het echt leuk dat je er bent
En @:Strani zei laatst ook al zoiets, dus nog @:Redefine erbij en je hebt de top 5 aan je kant
Ja of niet. Mag ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:28 schreef Strani het volgende:
*Voert de sociale druk op @:Redefine op om iets liefs te zeggen over @:Molloot200
Ja wat is dat nou allemaal Arizona, maar n keer op komen dagen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:30 schreef Arizona het volgende:
@:Molloot200 ik ben niet eens meer top tien materiaal en nog maar n keer bij de videomeet geweest dus mijn mening is niet zo heel relevant. Maar ze zijn heel lief en ze eten je waarschijnlijk niet op! (Tenzij ze HEEL hongerig zijn, maar dat geloof ik niet vanavond)
Ik heb ook nog een leven buiten jullie om. Blijft moeilijk te bevatten, ook voor mijzelf, maar we hebben ermee te dealen!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou allemaal Arizona, maar n keer op komen dagen?
Nee ja vanavond gaat 'm sowieso niet worden hoor. We willen even langs bij een goede vriend die naar het buitenland gaat voor een halfjaar. Maar we zijn nog even logistiek aan het maken hoe we dit doen met een groep van 10+ personenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:30 schreef Arizona het volgende:
@:Molloot200 ik ben niet eens meer top tien materiaal en nog maar n keer bij de videomeet geweest dus mijn mening is niet zo heel relevant. Maar ze zijn heel lief en ze eten je waarschijnlijk niet op! (Tenzij ze HEEL hongerig zijn, maar dat geloof ik niet vanavond)
Anders gaan we rellen!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Neuh daar gaan we geen genoegen meer mee nemen.
Ja hoor tuurlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een leven buiten jullie om. Blijft moeilijk te bevatten, ook voor mijzelf, maar we hebben ermee te dealen!
Ja niet dus h!! Doe maar in twee groepen van vijf op verschillende tijdstippen!!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee ja vanavond gaat 'm sowieso niet worden hoor. We willen even langs bij een goede vriend die naar het buitenland gaat voor een halfjaar. Maar we zijn nog even logistiek aan het maken hoe we dit doen met een groep van 10+ personen
Dit dus eigenlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een leven buiten jullie om. Blijft moeilijk te bevatten, ook voor mijzelf, maar we hebben ermee te dealen!
Doe nou niet net alsof je niet weet dat ik een kat heb!quote:
Ja dat is nu dus de bedoelingquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja niet dus h!! Doe maar in twee groepen van vijf op verschillende tijdstippen!!
Jahoorrr die Brabanders ook altijdquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:29 schreef Arizona het volgende:
De jongeren uit mijn woonplaats die Corona hebben, zijn besmet geraakt in Spanje. Tijdens het uitgaan. Door een BRABANDER![]()
Het is ook niet zo dat ze in een oranje gebied waren voor thuiskomst, ze werden pas zondag door de GGD gebeld dus ze wisten toen ze vrijdag hier naar de kroeg gingen nog van niets.
Maar ALTIJD weer die Brabanders he
IKquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik mezelf waardeer in deze SC?
Mja als dan de gastheer besmet is, schiet het alsnog niet opquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja niet dus h!! Doe maar in twee groepen van vijf op verschillende tijdstippen!!
Lotte.quote:
Wie had Ratelband ook alweer aangereden een paar jaar geleden?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:48 schreef Momo het volgende:
Lees nu dat 2 kinderen van Emile Ratelband Rolls en Royce heten
Vandaag is hij vader geworden van zijn 8ste kind via een draagmoeder op zijn 71ste
En dat heb je verder met “welkom in de hel, kutfeut” niet?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:53 schreef Meke het volgende:
Ik ga nooit meer [ afbeelding ] als topicicon doen, ik vind hem vrij heftig
Niet echt uitnodigend hequote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:53 schreef Meke het volgende:
Zeker zo ben ik, loop maar even door dit kampvuur. Ik heb geen warme kolen, maar dit werkt vast ookquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Positiviteitsgoeroe
Net als Emile Ratelband
Ik zou als aanstaande sjaars ook niet echt vrolijk worden als ze dat tegen me zouden zeggenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:53 schreef Meke het volgende:
Nee dat ben ik wel gewendquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:55 schreef Dave het volgende:
[..]
En dat heb je verder met “welkom in de hel, kutfeut” niet?
Die auto had daarna zeker last van een ratelband?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie had Ratelband ook alweer aangereden een paar jaar geleden?
Zeggen ze maar een keer, daarna zit je al in de helquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou als aanstaande sjaars ook niet echt vrolijk worden als ze dat tegen me zouden zeggen
Nee hoor was keileuk, ik maakte maar een grapjequote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Studententijd toch minder leuk dan je je voordoetJij leugenaar!
Dan is er geen weg meer terugquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeggen ze maar een keer, daarna zit je al in de hel
Nee maar even zonder geinen: heb je ook zo'n contract moeten ondertekenen voor je de ontgroeningstijd in ging? En word je daar dan niet ontzettend panisch van?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:59 schreef Meke het volgende:
Als ik negatief doe over mn studentenvereniging komen ze me halen dat zou ik niet woleikajrakjhsdflizs.kdhbf;.
Nee hoor, hoefde niets te tekenenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee maar even zonder geinen: heb je ook zo'n contract moeten ondertekenen voor je de ontgroeningstijd in ging? En word je daar dan niet ontzettend panisch van?
Als dispuut moesten we trouwens wel dingen tekenenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee hoor, hoefde niets te tekenenIs wel gewoon een beetje traditie dat je niet alles verteld
Maar vaak genoeg wordt het toch wel gelekt
![]()
En bij het dispuut moesten we juist op een gesprekje zodat je dingen van je wisten. Het is niet cht de bedoeling dat ze je kapot makenDus ze willen wel weten hoe je qua gezondheid bent en of je allergien hebt en wat ze van je moeten weten. Heeel veel weten ze ook al wel hoor, omdat je ze dan al best hebt leren kennen
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk ook maar net van af met wie je beeldbelt, hoe leuk het is.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:28 schreef Strani het volgende:
*Voert de sociale druk op @:Redefine op om iets liefs te zeggen over @:Molloot200
Ik heb honger. Ik lust @molloot200 rauwquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:30 schreef Arizona het volgende:
Aaah zo. Dan klinkt het inderdaad al wel mee te vallen. Maar van die verhalen die je vaak op tv voorbij hoort komen, moesten ze dan toch wel een geheimhoudingsclausule voor tekenen. In dat geval zou ik het gelijk al minder vertrouwen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee hoor, hoefde niets te tekenenIs wel gewoon een beetje traditie dat je niet alles verteld
Maar vaak genoeg wordt het toch wel gelekt
![]()
En bij het dispuut moesten we juist op een gesprekje zodat je dingen van je wisten. Het is niet cht de bedoeling dat ze je kapot makenDus ze willen wel weten hoe je qua gezondheid bent en of je allergien hebt en wat ze van je moeten weten. Heeel veel weten ze ook al wel hoor, omdat je ze dan al best hebt leren kennen
Ik heb geen idee hoe mollenvlees smaakt hoor. Je doet je best maarquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb honger. Ik lust @:molloot200 rauw
Katten hebben 9 levensquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof je niet weet dat ik een kat heb!
Die gozer is echt krankzinnigquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:48 schreef Momo het volgende:
Lees nu dat 2 kinderen van Emile Ratelband Rolls en Royce heten
Vandaag is hij vader geworden van zijn 8ste kind via een draagmoeder op zijn 71ste
Je bent zelf heftigquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:53 schreef Meke het volgende:
Ja en je hoort natuurlijk ook vooral de uit de hand gelopen verhalenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aaah zo. Dan klinkt het inderdaad al wel mee te vallen. Maar van die verhalen die je vaak op tv voorbij hoort komen, moesten ze dan toch wel een geheimhoudingsclausule voor tekenen. In dat geval zou ik het gelijk al minder vertrouwen.
Dit was geen grap, ze heet Tjakka-Lottequote:
Ja precies, krijg je er zelf al zo'n beeld over. Ook wel wat mildere verhalen van wat vrienden van de middelbare school hoor. Maar toch blijven de uit de hand gelopen dingen je het meest bijquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en je hoort natuurlijk ook vooral de uit de hand gelopen verhalen
Haha ja dat je iets leuks moet doen voor je de kamer binnen moet komen hoor je van niemandquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja precies, krijg je er zelf al zo'n beeld over. Ook wel wat mildere verhalen van wat vrienden van de middelbare school hoor. Maar toch blijven de uit de hand gelopen dingen je het meest bij
En wat moet ik dan verstaan onder iets leuks?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat je iets leuks moet doen voor je de kamer binnen moet komen hoor je van niemandMaar dat zijn eigenlijk wel de leukste dingen
Ik eet helemaal geen vlees, maar bij wijze van spreken!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe mollenvlees smaakt hoor. Je doet je best maar
Dat weet ik, vandaar die emoji'squote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit was geen grap, ze heet Tjakka-Lotte
Een dansje of een liedje of een grapje of wat je maar wiltquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En wat moet ik dan verstaan onder iets leuks?
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Een dansje of een liedje of een grapje of wat je maar wilt
Preciesquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]En als er dan iets leuks gebeurt kun je daar nog jaren over napraten en daarop terugkijken. Leuk! Dat wist ik helemaal niet
Zekerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:26 schreef molloot200 het volgende:
Dankzij deze titel toch al bijna 2/3 van het topic volgepraat over studenten weer h Meke
Ja ik wil die serie eigenlijk wel een keer kijken. Waar kan je die vinden? Videoland zeker weer, waar ik niet op zitquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:29 schreef Meke het volgende:
Ik zit hierdoor ook weer Feuten te kijken, daar moeten ze zich ook allemaal samen in emmers met koud water wassen enzo, dat was bij ons echt niet hoorDe eerste week hadden we van die festivaldouches en de tweede week sliepen we gewoon thuis
En bij het dispuut ook gewoon thuis
npo.nlquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik wil die serie eigenlijk wel een keer kijken. Waar kan je die vinden? Videoland zeker weer, waar ik niet op zit
Veel plezierquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:32 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben weg, eens even kijken en hopen dat ik niet t diep in de nachtbagger thuis kom
(of in m'n eigen nachtbagger)
Niet te diep in het glaasje kijken dan. Veel plezier!quote:
Was niet m’n bedoeling nee. Thanks in ieder geval!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet te diep in het glaasje kijken dan. Veel plezier!
Weet ik niet? Ik heb het wel maar volgens mij nietquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je zo’n start account nodig of dat niet?
Vanaf aflevering 5 wel zo te zien (“exclusief voor npo plus” staat er bij).quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet ik niet? Ik heb het wel maar volgens mij niet
Ja maar volgens mij zenden ze nu ook uit op tv? Dus die komen dan waarschijnlijk beschikbaar zodra het op tv is geweestquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Vanaf aflevering 5 wel zo te zien (“exclusief voor npo plus” staat er bij).
Bagger zequote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:32 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben weg, eens even kijken en hopen dat ik niet t diep in de nachtbagger thuis kom
(of in m'n eigen nachtbagger)
Alleen die Manuel Broekman al.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij zenden ze nu ook uit op tv? Dus die komen dan waarschijnlijk beschikbaar zodra het op tv is geweest
Eens @molloot200 is tofquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat was niet eens nodigquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:28 schreef Strani het volgende:
Ik heb geen (levende) laptop.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Noooo kom! Is echt leuk! En anders op je laptop zonder camera, is ook prima
Oh stom, ik dacht dat alleen de webcam het niet deedquote:
Het schijnt regen te zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:56 schreef Dave het volgende:
Hebben ze nou allemaal visdraad gespannen achter Dionne bij Nederland staat op tegen kanker?
Dode laptops mogen ookquote:
Verliest.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Sjors jij weet dit, het is voor Ajax voordelig als Lyon verliest of juist wint?
Waar heb je het overquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeker goed, maat.![]()
Edit: Fred’s ninja edit zorgt ervoor dat m’n post nergens meer op slaat.![]()
Als Lyon verliest. Nu nog niet geloof ik, maar ze mogen de CL niet winnen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Sjors jij weet dit, het is voor Ajax voordelig als Lyon verliest of juist wint?
Het had in theorie ook nog een finale PSG - Man City kunnen worden tot een week geleden, dat was helemaal horror geweest...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:36 schreef Fred_B het volgende:
In de finale ben ik overigens wel voor Bayern.
Want met goed fatsoen kan je niet voor PSG zijn natuurlijk.
Eens.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:36 schreef Fred_B het volgende:
In de finale ben ik overigens wel voor Bayern.
Want met goed fatsoen kan je niet voor PSG zijn natuurlijk.
Dat was een verschrikking geweest ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het had in theorie ook nog een finale PSG - Man City kunnen worden tot een week geleden, dat was helemaal horror geweest...
Wilders of Baudet?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:02 schreef Redefine het volgende:
Bol.com stopt met de verkoop van Zwarte Piet spullen. Daar mag iedereen van vinden wat die wil. Maar het is een privaat bedrijf dus die mogen dat lekker zelf beslissen.
Toch vindt het nodig om hierover kamervragen te stellen![]()
Die opties had ik ook. Misschien Henk Krol nog?quote:
Gaat het morgen regenenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
Nou, ingepakt. Ben alleen mijn regencape kwijt
PVV. En niet Wilders zelf. Wel twee anderen van zijn partij.quote:
Hier regent het nu.quote:
Nee, maar volgens de vooruitzichten vrijdag wel!quote:
We (lees: partijen als PVV en FvD) zijn dan ook alleen voor ondernemersvrijheid en vrijheid van meningsuiting als het ons uitkomt!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
PVV. En niet Wilders zelf. Wel twee anderen van zijn partij.
Als gamer heb ik natuurlijk geen laptop, maar een echte pc.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh stom, ik dacht dat alleen de webcam het niet deed
Ja dat werkte dat toch ookquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als gamer heb ik natuurlijk geen laptop, maar een echte pc.
Exact.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We (lees: partijen als PVV en FvD) zijn dan ook alleen voor ondernemersvrijheid en vrijheid van meningsuiting als het ons uitkomt!
Dat zag ik inderdaad, slaat echt helemaal nergens op. Ondertussen heb ik alweer geen pokballen meer. Ik moet echt vaker het huis uit.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:20 schreef Dave het volgende:
Oh, Sjaan, de stickers zijn zo’n doorslaand succes, dat je ze nu ook in de shop kunt kopen!
Maar geen webcam dus bij m'n vaste pc, ik ben namelijk een gamer, geen streamer.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat werkte dat toch ookLeuk juist!
Ik kan je vandaag ook geen ballen meer sturen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zag ik inderdaad, slaat echt helemaal nergens op. Ondertussen heb ik alweer geen pokballen meer. Ik moet echt vaker het huis uit.
Ik heb overigens wel een pokestop voor de deur, dus kan vanaf de bank draaien.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zag ik inderdaad, slaat echt helemaal nergens op. Ondertussen heb ik alweer geen pokballen meer. Ik moet echt vaker het huis uit.
Je bent geen spat veranderd!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik kan je vandaag ook geen ballen meer sturen.
Ik heb een gym op m'n ene werklocatie, en een pokstop op m'n andere werklocatie, dus op werkdagen sleep ik massaal items binnen. Maar ja, nu heb ik vakantie, en kom ik nergens.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik kan je vandaag ook geen ballen meer sturen.
Enkele reis Madrid-Amsterdam duurt 38 uur?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:26 schreef Strani het volgende:
Gisteren is de nieuwe Flight Simulator uitgekomen maar op mijn laptop zou het er uit zien alsof ik Snake speel op een mobiel uit 1999 dus ik wacht nog maar eventjes.
Nou ja zegquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wilde even weer op Jitsi inloggen, want ben gewend dat er altijd nog een squad aanwezig is op dit tijdstip. Is iedereen gewoon weg![]()
Hij houdt van jequote:
Nee maar dan kun je toch meekijkenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar geen webcam dus bij m'n vaste pc, ik ben namelijk een gamer, geen streamer.
Is het ooit wel zo vroeg afgelopen?quote:
Dat komt doordat bloed.. Ooooh je bedoelt de leuke topic balk.... My bad.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat komt doordat bloed.. Ooooh je bedoelt de leuke topic balk.... My bad.
Die is dan wel mooiquote:
Vorige week of die ervoor?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is het ooit wel zo vroeg afgelopen?
Hahaha dan hebben we elkaar net gemist want ik was er tien minuten geledenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wilde even weer op Jitsi inloggen, want ben gewend dat er altijd nog een squad aanwezig is op dit tijdstip. Is iedereen gewoon weg![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:31 schreef Redefine het volgende:
Als de wedstrijd afgelopen is ga ik nog wel even kijken op Jitsi. Maar zwarte scherm zitten kijken
Vorige week misschien, want toen was ik er nietquote:
Ja en bewolking van take-off tot landingquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Enkele reis Madrid-Amsterdam duurt 38 uur?
Oh wauwquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha dan hebben we elkaar net gemist want ik was er tien minuten geleden
Iedereen dan 14 dagen in fok-quarantaine?quote:
10 dagen ome Han, wel blijven opletten.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Iedereen dan 14 dagen in fok-quarantaine?
Lyon had er eentje moeten inschieten dan had het nog leuk kunnen worden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
De eerste helft was leuk, de tweede is geen hol aan.
Zelfs ik kwam even koekeloeren!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
Tof dat jij ook even kwam kijken!!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zelfs ik kwam even koekeloeren!
Wel leuk om de gezichten van een aantal van hier te zien!
Ga je ook over Walt Disney World vliegen? Zag dat dat nu kan!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:26 schreef Strani het volgende:
Gisteren is de nieuwe Flight Simulator uitgekomen maar op mijn laptop zou het er uit zien alsof ik Snake speel op een mobiel uit 1999 dus ik wacht nog maar eventjes.
Nou ja over een jaar of 5 misschien, als ik een laptop heb die het aankanquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ga je ook over Walt Disney World vliegen? Zag dat dat nu kan!
Ik was al aan het praten en had niet door dat mijn microfoon automatisch op dempen stond. Pas toen jullie het hadden over "open de chat rechtsonder" had ik het idee dat jullie me niet konden horen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Tof dat jij ook even kwam kijken!!
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zelfs ik kwam even koekeloeren!
Wel leuk om de gezichten van een aantal van hier te zien!
Missy Elliotquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:32 schreef Cyan9 het volgende:
Madonna heeft natuurlijk behoorlijk afgedaan na haar enigszins euh.. interessante live optreden in Tel Aviv, maar ik vind deze samenwerking met Dua Lipa en Missy Eliot wel heel fijn klinken.![]()
5 minuutjes! Ik wilde even naar iedereen zwaaien en dat was geluktquote:
Jij hebt nu zeker gelijk Flight Simulator in huis gehaald?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ga je ook over Walt Disney World vliegen? Zag dat dat nu kan!
Denken dat ik me nu pas in huis haal terwijl ik dat nieuwtje al uren geleden las!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt nu zeker gelijk Flight Simulator in huis gehaald?
Jij hebt zeker al Jitsi'end zitten spelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Denken dat ik me nu pas in huis haal terwijl ik dat nieuwtje al uren geleden las!
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
5 minuutjes! Ik wilde even naar iedereen zwaaien en dat was geluktLeuk dat na zo'n tijd nog steeds een vast groepje online komt.
Oh haha, nou blij dat ik de suggestie gaf danquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was al aan het praten en had niet door dat mijn microfoon automatisch op dempen stond. Pas toen jullie het hadden over "open de chat rechtsonder" had ik het idee dat jullie me niet konden horen.
Gelukkig was dat snel verholpen
Als de ware gespreksleiderquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh haha, nou blij dat ik de suggestie gaf dan
Heb je kunnen raden wie iedereen was?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
5 minuutjes! Ik wilde even naar iedereen zwaaien en dat was geluktLeuk dat na zo'n tijd nog steeds een vast groepje online komt.
Hahaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Denken dat ik me nu pas in huis haal terwijl ik dat nieuwtje al uren geleden las!
Hij had @F1gamer in n keer goed!! Ongelofelijk hquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je kunnen raden wie iedereen was?
Ja, daar ben ik ook blij mee. Anders bleef ik door praten zonder dat iemand iets hoordequote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh haha, nou blij dat ik de suggestie gaf dan![]()
Alleen Hamlapjes niet. Momo had ik al een keer eerder gezien, Meke en Strani waren ook vrij logisch en F1Gamer had ik kennelijk goed gegoktquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je kunnen raden wie iedereen was?
Vier uit vijf geen slechte score.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook blij mee. Anders bleef ik door praten zonder dat iemand iets hoorde
[..]
Alleen Hamlapjes niet. Momo had ik al een keer eerder gezien, Meke en Strani waren ook vrij logisch en F1Gamer had ik kennelijk goed gegokt
Luuuuuuuuuuuuuuuuuctooooooooooooooooooooor.quote:
Dat is voor het eerst geloof ikquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij had @:F1gamer in n keer goed!! Ongelofelijk h
Als ik nog aanwezig was geweest had je mij vast ook goed gegokt. Als quiz-maatje bij de vorige meetquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook blij mee. Anders bleef ik door praten zonder dat iemand iets hoorde
[..]
Alleen Hamlapjes niet. Momo had ik al een keer eerder gezien, Meke en Strani waren ook vrij logisch en F1Gamer had ik kennelijk goed gegokt
Ja, dat zeiden ze ook al. Best netjes dan! Ze is de enige ESF'ster uit Friesland toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is voor het eerst geloof ik
Zelfs met groen haar zou ik je nog wel herkennen hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ik nog aanwezig was geweest had je mij vast ook goed gegokt. Als quiz-maatje bij de vorige meet
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is voor het eerst geloof ik
Nee er zijn er nog een paar, inclusief een vrouw, dus we hadden eigenlijk verwacht dat je haar zou gokkenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze ook al. Best netjes dan! Ze is de enige ESF'ster uit Friesland toch?
[..]
Zelfs met groen haar zou ik je nog wel herkennen hoor
Ik maak altijd rare associaties. Als je met mij het spel 'Codenames' speelt, dan verlies je ook geheid.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee er zijn er nog een paar, inclusief een vrouw, dus we hadden eigenlijk verwacht dat je haar zou gokken
Hahaha, okay ja dat is wel bijzonderquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik maak altijd rare associaties. Als je met mij het spel 'Codenames' speelt, dan verlies je ook geheid.
Zo zei een vriend van me: "honkbal" en wees ik "Eenhoorn" aan.. Wist ik veel dat hij wilde dat ik het woord "knuppel" aan zou wijzen. Ik vind mijn keuze nog steeds heel erg logisch.
Ik had "Knuppel" niet eens gezien en Robert Eenhoorn is misschien wel de bekendste honkbalcoach die we in Nederland gehad hebben. Het was niet random hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha, okay ja dat is wel bijzonder
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:12 schreef BillDauterive het volgende:
Zelfs met groen haar zou ik je nog wel herkennen hoor
Het ligt eraan hoe breed je het begrip Friesland goktquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee er zijn er nog een paar, inclusief een vrouw, dus we hadden eigenlijk verwacht dat je haar zou gokken
Pics or it didn''t happen.quote:
Ohhh op die manierquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had "Knuppel" niet eens gezien en Robert Eenhoorn is misschien wel de bekendste honkbalcoach die we in Nederland gehad hebben. Het was niet random hoor
Ik respecteer daarbij meestal zo'n beetje de vastgestelde provinciegrenzen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe breed je het begrip Friesland gokt
Ik was alleen fysiek aanwezig vanavond, ja!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt zeker al Jitsi'end zitten spelen.
Ik heb het vroegah ook wel gespeeld, ja, had wel iets rustgevends. Als ik de controls eenmaal onder de knie had tenminstequote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Oh maar ik zou dat echt wel heel graag willen spelen hoor. Toen ze het vorig jaar aankondigden wist ik ook niet wat ik hoorde (en zag). Ik ben altijd gek geweest op deze serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |