quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:31 schreef Redefine het volgende:
Als de wedstrijd afgelopen is ga ik nog wel even kijken op Jitsi. Maar zwarte scherm zitten kijken
Vorige week misschien, want toen was ik er nietquote:
Ja en bewolking van take-off tot landingquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Enkele reis Madrid-Amsterdam duurt 38 uur?
Oh wauwquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha dan hebben we elkaar net gemist want ik was er tien minuten geleden
Iedereen dan 14 dagen in fok-quarantaine?quote:
10 dagen ome Han, wel blijven opletten.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Iedereen dan 14 dagen in fok-quarantaine?
Lyon had er eentje moeten inschieten dan had het nog leuk kunnen worden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
De eerste helft was leuk, de tweede is geen hol aan.
Zelfs ik kwam even koekeloeren!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wilde even weer op Jitsi inloggen, want ben gewend dat er altijd nog een squad aanwezig is op dit tijdstip. Is iedereen gewoon weg![]()
Tof dat jij ook even kwam kijken!!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zelfs ik kwam even koekeloeren!
Wel leuk om de gezichten van een aantal van hier te zien!
Ga je ook over Walt Disney World vliegen? Zag dat dat nu kan!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:26 schreef Strani het volgende:
Gisteren is de nieuwe Flight Simulator uitgekomen maar op mijn laptop zou het er uit zien alsof ik Snake speel op een mobiel uit 1999 dus ik wacht nog maar eventjes.
Nou ja over een jaar of 5 misschien, als ik een laptop heb die het aankanquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ga je ook over Walt Disney World vliegen? Zag dat dat nu kan!
Ik was al aan het praten en had niet door dat mijn microfoon automatisch op dempen stond. Pas toen jullie het hadden over "open de chat rechtsonder" had ik het idee dat jullie me niet konden horen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Tof dat jij ook even kwam kijken!!
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zelfs ik kwam even koekeloeren!
Wel leuk om de gezichten van een aantal van hier te zien!
Missy Elliotquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:32 schreef Cyan9 het volgende:
Madonna heeft natuurlijk behoorlijk afgedaan na haar enigszins euh.. interessante live optreden in Tel Aviv, maar ik vind deze samenwerking met Dua Lipa en Missy Eliot wel heel fijn klinken.![]()
5 minuutjes! Ik wilde even naar iedereen zwaaien en dat was geluktquote:
Jij hebt nu zeker gelijk Flight Simulator in huis gehaald?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ga je ook over Walt Disney World vliegen? Zag dat dat nu kan!
Denken dat ik me nu pas in huis haal terwijl ik dat nieuwtje al uren geleden las!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt nu zeker gelijk Flight Simulator in huis gehaald?
Jij hebt zeker al Jitsi'end zitten spelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Denken dat ik me nu pas in huis haal terwijl ik dat nieuwtje al uren geleden las!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |