Als gamer heb ik natuurlijk geen laptop, maar een echte pc.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh stom, ik dacht dat alleen de webcam het niet deed
Ja dat werkte dat toch ookquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als gamer heb ik natuurlijk geen laptop, maar een echte pc.
Exact.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We (lees: partijen als PVV en FvD) zijn dan ook alleen voor ondernemersvrijheid en vrijheid van meningsuiting als het ons uitkomt!
Dat zag ik inderdaad, slaat echt helemaal nergens op. Ondertussen heb ik alweer geen pokéballen meer. Ik moet echt vaker het huis uit.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:20 schreef Dave het volgende:
Oh, Sjaan, de stickers zijn zo’n doorslaand succes, dat je ze nu ook in de shop kunt kopen!
Maar geen webcam dus bij m'n vaste pc, ik ben namelijk een gamer, geen streamer.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat werkte dat toch ookLeuk juist!
Ik kan je vandaag ook geen ballen meer sturen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zag ik inderdaad, slaat echt helemaal nergens op. Ondertussen heb ik alweer geen pokéballen meer. Ik moet echt vaker het huis uit.
Ik heb overigens wel een pokestop voor de deur, dus kan vanaf de bank draaien.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zag ik inderdaad, slaat echt helemaal nergens op. Ondertussen heb ik alweer geen pokéballen meer. Ik moet echt vaker het huis uit.
Je bent geen spat veranderd!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik kan je vandaag ook geen ballen meer sturen.
Ik heb een gym op m'n ene werklocatie, en een pokéstop op m'n andere werklocatie, dus op werkdagen sleep ik massaal items binnen. Maar ja, nu heb ik vakantie, en kom ik nergens.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik kan je vandaag ook geen ballen meer sturen.
Enkele reis Madrid-Amsterdam duurt 38 uur?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:26 schreef Strani het volgende:
Gisteren is de nieuwe Flight Simulator uitgekomen maar op mijn laptop zou het er uit zien alsof ik Snake speel op een mobiel uit 1999 dus ik wacht nog maar eventjes.
Nou ja zegquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wilde even weer op Jitsi inloggen, want ben gewend dat er altijd nog een squad aanwezig is op dit tijdstip. Is iedereen gewoon weg![]()
Hij houdt van jequote:
Nee maar dan kun je toch meekijkenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar geen webcam dus bij m'n vaste pc, ik ben namelijk een gamer, geen streamer.
Is het ooit wel zo vroeg afgelopen?quote:
Dat komt doordat bloed.. Ooooh je bedoelt de leuke topic balk.... My bad.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat komt doordat bloed.. Ooooh je bedoelt de leuke topic balk.... My bad.
Die is dan wel mooiquote:
Vorige week of die ervoor?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is het ooit wel zo vroeg afgelopen?
Hahaha dan hebben we elkaar net gemist want ik was er tien minuten geledenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wilde even weer op Jitsi inloggen, want ben gewend dat er altijd nog een squad aanwezig is op dit tijdstip. Is iedereen gewoon weg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |