Preciesquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]En als er dan iets leuks gebeurt kun je daar nog jaren over napraten en daarop terugkijken. Leuk! Dat wist ik helemaal niet
Zekerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:26 schreef molloot200 het volgende:
Dankzij deze titel toch al bijna 2/3 van het topic volgepraat over studenten weer hè Meke
Ja ik wil die serie eigenlijk wel een keer kijken. Waar kan je die vinden? Videoland zeker weer, waar ik niet op zitquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:29 schreef Meke het volgende:
Ik zit hierdoor ook weer Feuten te kijken, daar moeten ze zich ook allemaal samen in emmers met koud water wassen enzo, dat was bij ons echt niet hoorDe eerste week hadden we van die festivaldouches en de tweede week sliepen we gewoon thuis
En bij het dispuut ook gewoon thuis
npo.nlquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik wil die serie eigenlijk wel een keer kijken. Waar kan je die vinden? Videoland zeker weer, waar ik niet op zit
Veel plezierquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:32 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben weg, eens even kijken en hopen dat ik niet té diep in de nachtbagger thuis kom
(of in m'n eigen nachtbagger)
Niet te diep in het glaasje kijken dan. Veel plezier!quote:
Was niet m’n bedoeling nee. Thanks in ieder geval!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet te diep in het glaasje kijken dan. Veel plezier!
Weet ik niet? Ik heb het wel maar volgens mij nietquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je zo’n start account nodig of dat niet?
Vanaf aflevering 5 wel zo te zien (“exclusief voor npo plus” staat er bij).quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet ik niet? Ik heb het wel maar volgens mij niet
Ja maar volgens mij zenden ze nu ook uit op tv? Dus die komen dan waarschijnlijk beschikbaar zodra het op tv is geweestquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Vanaf aflevering 5 wel zo te zien (“exclusief voor npo plus” staat er bij).
Bagger zequote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:32 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben weg, eens even kijken en hopen dat ik niet té diep in de nachtbagger thuis kom
(of in m'n eigen nachtbagger)
Alleen die Manuel Broekman al.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij zenden ze nu ook uit op tv? Dus die komen dan waarschijnlijk beschikbaar zodra het op tv is geweest
Eens @molloot200 is tofquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er allemaal in het roddelcircuit besproken wordtHaha nee hoor ik vind het echt leuk dat je er bent
En @:Strani zei laatst ook al zoiets, dus nog @:Redefine erbij en je hebt de top 5 aan je kant
Dat was niet eens nodigquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:28 schreef Strani het volgende:
*Voert de sociale druk op @:Redefine op om iets liefs te zeggen over @:Molloot200
Ik heb geen (levende) laptop.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Noooo kom! Is echt leuk! En anders op je laptop zonder camera, is ook prima
Oh stom, ik dacht dat alleen de webcam het niet deedquote:
Het schijnt regen te zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:56 schreef Dave het volgende:
Hebben ze nou allemaal visdraad gespannen achter Dionne bij Nederland staat op tegen kanker?
Dode laptops mogen ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |