Nee hoor was keileuk, ik maakte maar een grapjequote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Studententijd toch minder leuk dan je je voordoetJij leugenaar!
Dan is er geen weg meer terugquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeggen ze maar een keer, daarna zit je al in de hel
Nee maar even zonder geinen: heb je ook zo'n contract moeten ondertekenen voor je de ontgroeningstijd in ging? En word je daar dan niet ontzettend panisch van?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:59 schreef Meke het volgende:
Als ik negatief doe over mn studentenvereniging komen ze me halen dat zou ik niet woleikajrakjhsdflizs.kdhbfæ®;.
Nee hoor, hoefde niets te tekenenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee maar even zonder geinen: heb je ook zo'n contract moeten ondertekenen voor je de ontgroeningstijd in ging? En word je daar dan niet ontzettend panisch van?
Als dispuut moesten we trouwens wel dingen tekenenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee hoor, hoefde niets te tekenenIs wel gewoon een beetje traditie dat je niet alles verteld
Maar vaak genoeg wordt het toch wel gelekt
![]()
En bij het dispuut moesten we juist op een gesprekje zodat je dingen van je wisten. Het is niet écht de bedoeling dat ze je kapot makenDus ze willen wel weten hoe je qua gezondheid bent en of je allergieén hebt en wat ze van je moeten weten. Heeel veel weten ze ook al wel hoor, omdat je ze dan al best hebt leren kennen
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk ook maar net van af met wie je beeldbelt, hoe leuk het is.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:28 schreef Strani het volgende:
*Voert de sociale druk op @:Redefine op om iets liefs te zeggen over @:Molloot200
Ik heb honger. Ik lust @molloot200 rauwquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:30 schreef Arizona het volgende:
@:Molloot200 ik ben niet eens meer top tien materiaal en nog maar één keer bij de videomeet geweest dus mijn mening is niet zo heel relevant. Maar ze zijn heel lief en ze eten je waarschijnlijk niet op! (Tenzij ze HEEL hongerig zijn, maar dat geloof ik niet vanavond)
Aaah zo. Dan klinkt het inderdaad al wel mee te vallen. Maar van die verhalen die je vaak op tv voorbij hoort komen, moesten ze dan toch wel een geheimhoudingsclausule voor tekenen. In dat geval zou ik het gelijk al minder vertrouwen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee hoor, hoefde niets te tekenenIs wel gewoon een beetje traditie dat je niet alles verteld
Maar vaak genoeg wordt het toch wel gelekt
![]()
En bij het dispuut moesten we juist op een gesprekje zodat je dingen van je wisten. Het is niet écht de bedoeling dat ze je kapot makenDus ze willen wel weten hoe je qua gezondheid bent en of je allergieén hebt en wat ze van je moeten weten. Heeel veel weten ze ook al wel hoor, omdat je ze dan al best hebt leren kennen
Ik heb geen idee hoe mollenvlees smaakt hoor. Je doet je best maarquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb honger. Ik lust @:molloot200 rauw
Katten hebben 9 levensquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof je niet weet dat ik een kat heb!
Die gozer is echt krankzinnigquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:48 schreef Momo het volgende:
Lees nu dat 2 kinderen van Emile Ratelband Rolls en Royce heten
Vandaag is hij vader geworden van zijn 8ste kind via een draagmoeder op zijn 71ste
Je bent zelf heftigquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:53 schreef Meke het volgende:
Ik ga nooit meer [ afbeelding ] als topicicon doen, ik vind hem vrij heftig
Ja en je hoort natuurlijk ook vooral de uit de hand gelopen verhalenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aaah zo. Dan klinkt het inderdaad al wel mee te vallen. Maar van die verhalen die je vaak op tv voorbij hoort komen, moesten ze dan toch wel een geheimhoudingsclausule voor tekenen. In dat geval zou ik het gelijk al minder vertrouwen.
Dit was geen grap, ze heet Tjakka-Lottequote:
Ja precies, krijg je er zelf al zo'n beeld over. Ook wel wat mildere verhalen van wat vrienden van de middelbare school hoor. Maar toch blijven de uit de hand gelopen dingen je het meest bijquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en je hoort natuurlijk ook vooral de uit de hand gelopen verhalen
Haha ja dat je iets leuks moet doen voor je de kamer binnen moet komen hoor je van niemandquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja precies, krijg je er zelf al zo'n beeld over. Ook wel wat mildere verhalen van wat vrienden van de middelbare school hoor. Maar toch blijven de uit de hand gelopen dingen je het meest bij
En wat moet ik dan verstaan onder iets leuks?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat je iets leuks moet doen voor je de kamer binnen moet komen hoor je van niemandMaar dat zijn eigenlijk wel de leukste dingen
Ik eet helemaal geen vlees, maar bij wijze van spreken!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe mollenvlees smaakt hoor. Je doet je best maar
Dat weet ik, vandaar die emoji'squote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit was geen grap, ze heet Tjakka-Lotte
Een dansje of een liedje of een grapje of wat je maar wiltquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En wat moet ik dan verstaan onder iets leuks?
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Een dansje of een liedje of een grapje of wat je maar wilt
Preciesquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]En als er dan iets leuks gebeurt kun je daar nog jaren over napraten en daarop terugkijken. Leuk! Dat wist ik helemaal niet
Zekerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:26 schreef molloot200 het volgende:
Dankzij deze titel toch al bijna 2/3 van het topic volgepraat over studenten weer hè Meke
Ja ik wil die serie eigenlijk wel een keer kijken. Waar kan je die vinden? Videoland zeker weer, waar ik niet op zitquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:29 schreef Meke het volgende:
Ik zit hierdoor ook weer Feuten te kijken, daar moeten ze zich ook allemaal samen in emmers met koud water wassen enzo, dat was bij ons echt niet hoorDe eerste week hadden we van die festivaldouches en de tweede week sliepen we gewoon thuis
En bij het dispuut ook gewoon thuis
npo.nlquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik wil die serie eigenlijk wel een keer kijken. Waar kan je die vinden? Videoland zeker weer, waar ik niet op zit
Veel plezierquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:32 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben weg, eens even kijken en hopen dat ik niet té diep in de nachtbagger thuis kom
(of in m'n eigen nachtbagger)
Niet te diep in het glaasje kijken dan. Veel plezier!quote:
Was niet m’n bedoeling nee. Thanks in ieder geval!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet te diep in het glaasje kijken dan. Veel plezier!
Weet ik niet? Ik heb het wel maar volgens mij nietquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je zo’n start account nodig of dat niet?
Vanaf aflevering 5 wel zo te zien (“exclusief voor npo plus” staat er bij).quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet ik niet? Ik heb het wel maar volgens mij niet
Ja maar volgens mij zenden ze nu ook uit op tv? Dus die komen dan waarschijnlijk beschikbaar zodra het op tv is geweestquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Vanaf aflevering 5 wel zo te zien (“exclusief voor npo plus” staat er bij).
Bagger zequote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:32 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben weg, eens even kijken en hopen dat ik niet té diep in de nachtbagger thuis kom
(of in m'n eigen nachtbagger)
Alleen die Manuel Broekman al.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij zenden ze nu ook uit op tv? Dus die komen dan waarschijnlijk beschikbaar zodra het op tv is geweest
Eens @molloot200 is tofquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er allemaal in het roddelcircuit besproken wordtHaha nee hoor ik vind het echt leuk dat je er bent
En @:Strani zei laatst ook al zoiets, dus nog @:Redefine erbij en je hebt de top 5 aan je kant
Dat was niet eens nodigquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:28 schreef Strani het volgende:
*Voert de sociale druk op @:Redefine op om iets liefs te zeggen over @:Molloot200
Ik heb geen (levende) laptop.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Noooo kom! Is echt leuk! En anders op je laptop zonder camera, is ook prima
Oh stom, ik dacht dat alleen de webcam het niet deedquote:
Het schijnt regen te zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:56 schreef Dave het volgende:
Hebben ze nou allemaal visdraad gespannen achter Dionne bij Nederland staat op tegen kanker?
Dode laptops mogen ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |