Nee hoor was keileuk, ik maakte maar een grapjequote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Studententijd toch minder leuk dan je je voordoetJij leugenaar!
Dan is er geen weg meer terugquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeggen ze maar een keer, daarna zit je al in de hel
Nee maar even zonder geinen: heb je ook zo'n contract moeten ondertekenen voor je de ontgroeningstijd in ging? En word je daar dan niet ontzettend panisch van?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:59 schreef Meke het volgende:
Als ik negatief doe over mn studentenvereniging komen ze me halen dat zou ik niet woleikajrakjhsdflizs.kdhbfæ®;.
Nee hoor, hoefde niets te tekenenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee maar even zonder geinen: heb je ook zo'n contract moeten ondertekenen voor je de ontgroeningstijd in ging? En word je daar dan niet ontzettend panisch van?
Als dispuut moesten we trouwens wel dingen tekenenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee hoor, hoefde niets te tekenenIs wel gewoon een beetje traditie dat je niet alles verteld
Maar vaak genoeg wordt het toch wel gelekt
![]()
En bij het dispuut moesten we juist op een gesprekje zodat je dingen van je wisten. Het is niet écht de bedoeling dat ze je kapot makenDus ze willen wel weten hoe je qua gezondheid bent en of je allergieén hebt en wat ze van je moeten weten. Heeel veel weten ze ook al wel hoor, omdat je ze dan al best hebt leren kennen
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk ook maar net van af met wie je beeldbelt, hoe leuk het is.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:28 schreef Strani het volgende:
*Voert de sociale druk op @:Redefine op om iets liefs te zeggen over @:Molloot200
Ik heb honger. Ik lust @molloot200 rauwquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:30 schreef Arizona het volgende:
@:Molloot200 ik ben niet eens meer top tien materiaal en nog maar één keer bij de videomeet geweest dus mijn mening is niet zo heel relevant. Maar ze zijn heel lief en ze eten je waarschijnlijk niet op! (Tenzij ze HEEL hongerig zijn, maar dat geloof ik niet vanavond)
Aaah zo. Dan klinkt het inderdaad al wel mee te vallen. Maar van die verhalen die je vaak op tv voorbij hoort komen, moesten ze dan toch wel een geheimhoudingsclausule voor tekenen. In dat geval zou ik het gelijk al minder vertrouwen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee hoor, hoefde niets te tekenenIs wel gewoon een beetje traditie dat je niet alles verteld
Maar vaak genoeg wordt het toch wel gelekt
![]()
En bij het dispuut moesten we juist op een gesprekje zodat je dingen van je wisten. Het is niet écht de bedoeling dat ze je kapot makenDus ze willen wel weten hoe je qua gezondheid bent en of je allergieén hebt en wat ze van je moeten weten. Heeel veel weten ze ook al wel hoor, omdat je ze dan al best hebt leren kennen
Ik heb geen idee hoe mollenvlees smaakt hoor. Je doet je best maarquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb honger. Ik lust @:molloot200 rauw
Katten hebben 9 levensquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof je niet weet dat ik een kat heb!
Die gozer is echt krankzinnigquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:48 schreef Momo het volgende:
Lees nu dat 2 kinderen van Emile Ratelband Rolls en Royce heten
Vandaag is hij vader geworden van zijn 8ste kind via een draagmoeder op zijn 71ste
Je bent zelf heftigquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:53 schreef Meke het volgende:
Ik ga nooit meer [ afbeelding ] als topicicon doen, ik vind hem vrij heftig
Ja en je hoort natuurlijk ook vooral de uit de hand gelopen verhalenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aaah zo. Dan klinkt het inderdaad al wel mee te vallen. Maar van die verhalen die je vaak op tv voorbij hoort komen, moesten ze dan toch wel een geheimhoudingsclausule voor tekenen. In dat geval zou ik het gelijk al minder vertrouwen.
Dit was geen grap, ze heet Tjakka-Lottequote:
Ja precies, krijg je er zelf al zo'n beeld over. Ook wel wat mildere verhalen van wat vrienden van de middelbare school hoor. Maar toch blijven de uit de hand gelopen dingen je het meest bijquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en je hoort natuurlijk ook vooral de uit de hand gelopen verhalen
Haha ja dat je iets leuks moet doen voor je de kamer binnen moet komen hoor je van niemandquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja precies, krijg je er zelf al zo'n beeld over. Ook wel wat mildere verhalen van wat vrienden van de middelbare school hoor. Maar toch blijven de uit de hand gelopen dingen je het meest bij
En wat moet ik dan verstaan onder iets leuks?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat je iets leuks moet doen voor je de kamer binnen moet komen hoor je van niemandMaar dat zijn eigenlijk wel de leukste dingen
Ik eet helemaal geen vlees, maar bij wijze van spreken!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe mollenvlees smaakt hoor. Je doet je best maar
Dat weet ik, vandaar die emoji'squote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit was geen grap, ze heet Tjakka-Lotte
Een dansje of een liedje of een grapje of wat je maar wiltquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En wat moet ik dan verstaan onder iets leuks?
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Een dansje of een liedje of een grapje of wat je maar wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |