Ik heb ook nog een leven buiten jullie om. Blijft moeilijk te bevatten, ook voor mijzelf, maar we hebben ermee te dealen!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou allemaal Arizona, maar één keer op komen dagen?
Nee ja vanavond gaat 'm sowieso niet worden hoor. We willen even langs bij een goede vriend die naar het buitenland gaat voor een halfjaar. Maar we zijn nog even logistiek aan het maken hoe we dit doen met een groep van 10+ personenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:30 schreef Arizona het volgende:
@:Molloot200 ik ben niet eens meer top tien materiaal en nog maar één keer bij de videomeet geweest dus mijn mening is niet zo heel relevant. Maar ze zijn heel lief en ze eten je waarschijnlijk niet op! (Tenzij ze HEEL hongerig zijn, maar dat geloof ik niet vanavond)
Anders gaan we rellen!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Neuh daar gaan we geen genoegen meer mee nemen.
Ja hoor tuurlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een leven buiten jullie om. Blijft moeilijk te bevatten, ook voor mijzelf, maar we hebben ermee te dealen!
Ja niet dus hè!! Doe maar in twee groepen van vijf op verschillende tijdstippen!!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee ja vanavond gaat 'm sowieso niet worden hoor. We willen even langs bij een goede vriend die naar het buitenland gaat voor een halfjaar. Maar we zijn nog even logistiek aan het maken hoe we dit doen met een groep van 10+ personen
Dit dus eigenlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een leven buiten jullie om. Blijft moeilijk te bevatten, ook voor mijzelf, maar we hebben ermee te dealen!
Doe nou niet net alsof je niet weet dat ik een kat heb!quote:
Ja dat is nu dus de bedoelingquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja niet dus hè!! Doe maar in twee groepen van vijf op verschillende tijdstippen!!
Jahoorrr die Brabanders ook altijdquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:29 schreef Arizona het volgende:
De jongeren uit mijn woonplaats die Corona hebben, zijn besmet geraakt in Spanje. Tijdens het uitgaan. Door een BRABANDER![]()
Het is ook niet zo dat ze in een oranje gebied waren voor thuiskomst, ze werden pas zondag door de GGD gebeld dus ze wisten toen ze vrijdag hier naar de kroeg gingen nog van niets.
Maar ALTIJD weer die Brabanders he
IKquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik mezelf waardeer in deze SC?
Mja als dan de gastheer besmet is, schiet het alsnog niet opquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja niet dus hè!! Doe maar in twee groepen van vijf op verschillende tijdstippen!!
Lotte.quote:
Wie had Ratelband ook alweer aangereden een paar jaar geleden?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:48 schreef Momo het volgende:
Lees nu dat 2 kinderen van Emile Ratelband Rolls en Royce heten
Vandaag is hij vader geworden van zijn 8ste kind via een draagmoeder op zijn 71ste
En dat heb je verder met “welkom in de hel, kutfeut” niet?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:53 schreef Meke het volgende:
Ik ga nooit meer [ afbeelding ] als topicicon doen, ik vind hem vrij heftig
Niet echt uitnodigend hequote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:53 schreef Meke het volgende:
Zeker zo ben ik, loop maar even door dit kampvuur. Ik heb geen warme kolen, maar dit werkt vast ookquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Positiviteitsgoeroe
Net als Emile Ratelband
Ik zou als aanstaande sjaars ook niet echt vrolijk worden als ze dat tegen me zouden zeggenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:53 schreef Meke het volgende:
Nee dat ben ik wel gewendquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:55 schreef Dave het volgende:
[..]
En dat heb je verder met “welkom in de hel, kutfeut” niet?
Die auto had daarna zeker last van een ratelband?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie had Ratelband ook alweer aangereden een paar jaar geleden?
Zeggen ze maar een keer, daarna zit je al in de helquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou als aanstaande sjaars ook niet echt vrolijk worden als ze dat tegen me zouden zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |