Verliest.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Sjors jij weet dit, het is voor Ajax voordelig als Lyon verliest of juist wint?
Waar heb je het overquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeker goed, maat.![]()
Edit: Fred’s ninja edit zorgt ervoor dat m’n post nergens meer op slaat.![]()
Als Lyon verliest. Nu nog niet geloof ik, maar ze mogen de CL niet winnen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Sjors jij weet dit, het is voor Ajax voordelig als Lyon verliest of juist wint?
Het had in theorie ook nog een finale PSG - Man City kunnen worden tot een week geleden, dat was helemaal horror geweest...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:36 schreef Fred_B het volgende:
In de finale ben ik overigens wel voor Bayern.
Want met goed fatsoen kan je niet voor PSG zijn natuurlijk.
Eens.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:36 schreef Fred_B het volgende:
In de finale ben ik overigens wel voor Bayern.
Want met goed fatsoen kan je niet voor PSG zijn natuurlijk.
Dat was een verschrikking geweest ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het had in theorie ook nog een finale PSG - Man City kunnen worden tot een week geleden, dat was helemaal horror geweest...
Wilders of Baudet?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:02 schreef Redefine het volgende:
Bol.com stopt met de verkoop van Zwarte Piet spullen. Daar mag iedereen van vinden wat die wil. Maar het is een privaat bedrijf dus die mogen dat lekker zelf beslissen.
Toch vindt het nodig om hierover kamervragen te stellen![]()
Die opties had ik ook. Misschien Henk Krol nog?quote:
Gaat het morgen regenenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
Nou, ingepakt. Ben alleen mijn regencape kwijt
PVV. En niet Wilders zelf. Wel twee anderen van zijn partij.quote:
Hier regent het nu.quote:
Nee, maar volgens de vooruitzichten vrijdag wel!quote:
We (lees: partijen als PVV en FvD) zijn dan ook alleen voor ondernemersvrijheid en vrijheid van meningsuiting als het ons uitkomt!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
PVV. En niet Wilders zelf. Wel twee anderen van zijn partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |