Als dat betekent dat @Arizona er is vind ik het primaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wordt oppassen dan. Straks gooit @:Arizona steeds iedereen er uit.
Deze discussie hadden we een paar weken geleden ook al tochquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:59 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb zelf trouwens niet zo veel met studentenverenigingen hoorZoals genoemd vind ik ontgroeningen echt één van de meest debiele dingen die er bestaan in jongerenland. Het kan onmenselijke proporties aannemen helaas
![]()
Nee ik zit wel goed bij m'n studievereniging (al is er nu met de corona ook niks te doen natuurlijk)
Ja maar je krijgt er niks van mee, want ze gooit je er direct uit.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Als dat betekent dat @:Arizona er is vind ik het prima![]()
Nee maar gewoon het gevoelquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt er niks van mee, want ze gooit je er direct uit.
De ene studentenvereniging is inderdaad ook de andere niet. Ik heb zelf ook bij erg leuke clubjes gezetenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:59 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb zelf trouwens niet zo veel met studentenverenigingen hoorZoals genoemd vind ik ontgroeningen echt één van de meest debiele dingen die er bestaan in jongerenland. Het kan onmenselijke proporties aannemen helaas
![]()
Nee ik zit wel goed bij m'n studievereniging (al is er nu met de corona ook niks te doen natuurlijk)
Sorryquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze discussie hadden we een paar weken geleden ook al toch
Dat zal inderdaad ook zo zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De ene studentenvereniging is inderdaad ook de andere niet. Ik heb zelf ook bij erg leuke clubjes gezeten
Jaaaaa veel plezier!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:05 schreef molloot200 het volgende:
En ik heb m'n molboekje binnen trouwens
Dat word ook wennen dat we een nieuw seizoen al in september hebbenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:05 schreef molloot200 het volgende:
En ik heb m'n molboekje binnen trouwens
Ik heb 'm min of meer al helemaal doorgewerkt (alleen veel interviews nog niet gelezen)quote:
Ik heb op dit moment nog goede hoop hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:08 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat word ook wennen dat we een nieuw seizoen al in september hebben
Ja dat vind ik ook echt heel tofquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb 'm min of meer al helemaal doorgewerkt (alleen veel interviews nog niet gelezen)
Die molcentjes op de achtergrond van de follow the money pagina vind ik interessant
En verder ben ik sowieso heel benieuwd wie welk interview geschreven heeft. Die eerste aflevering wordt ongetwijfeld heel bijzonder, omdat we dan één voor één de kandidaten te weten krijgen. Heel vet vind ik dat
Jaaaa dat ze elkaar echt nog niet weten en dat ze de medekandidaten bij elkaar moeten "puzzelen" zelf. En dan kunnen wij meedoen. Dat zou gaaf zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook echt heel tofBen ook heel benieuwd of het achterhalen van de kandidaten in de eerste opdracht zit verstopt.
Ja en meestal wordt met studentenverenigingen ook echt de gezelligheidheidsverenigingen bedoeld volgens mijquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad ook zo zijnMaar er zijn toch studentenverenigingen waarvan ik denk, nou liever niet
Lijkt wel een ESF meetquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:17 schreef Strani het volgende:
Nou ja, als het gaat om de typische studentenvereniging met ontgroening en al die ellende, dan zie ik gewoon een stel kinderen die niet doorhebben dat ze kinderen zijn en zichzelf heel belangrijk en volwassen voelen met die ritueeltjes, woordjes en andere onzin. Pure kinderlijke onzekerheid verhuld door een verlangen om anderen te domineren gevolgd door de wens om heel erg onderdeel te zijn van een groepsidentiteit zodat men zich geen vragen meer hoeft te stellen over de eigen individualiteit.
Dus
Ja zoiets hoop ik ook echtquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jaaaa dat ze elkaar echt nog niet weten en dat ze de medekandidaten bij elkaar moeten "puzzelen" zelf. En dan kunnen wij meedoen. Dat zou gaaf zijnIk zorg dan ook echt dat ik deze keer bij aflevering 1 thuis ben, terwijl dat me meestal niet zo gek veel uit maakt
Dit, ja!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:17 schreef Strani het volgende:
Nou ja, als het gaat om de typische studentenvereniging met ontgroening en al die ellende, dan zie ik gewoon een stel kinderen die niet doorhebben dat ze kinderen zijn en zichzelf heel belangrijk en volwassen voelen met die ritueeltjes, woordjes en andere onzin. Pure kinderlijke onzekerheid verhuld door een verlangen om anderen te domineren gevolgd door de wens om heel erg onderdeel te zijn van een groepsidentiteit zodat men zich geen vragen meer hoeft te stellen over de eigen individualiteit.
Dus
Goed beschrevenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:17 schreef Strani het volgende:
Dus
Eerder het tegenovergesteldequote:
Professor Strani heeft gesproken.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:17 schreef Strani het volgende:
Dus
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit, ja!
Vandaar dat ik mij volledig onthouden heb van dat gedoe, ik was gewoon al een onafhankelijke, zekere, volwassen jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |