We krijgen je wel zo verquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik daar nog geen onderdeel van ben geweest dan
Groot gelijk heb jequote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit, ja!
Vandaar dat ik mij volledig onthouden heb van dat gedoe, ik was gewoon al een onafhankelijke, zekere, volwassen jongen
Misschien zijn wij naar andere meets geweest?quote:
De sport clinic vond ik het allernaarst. Je bent dan helemaal moe en brak van de feestjes tot in de late uurtjes, moet je naar een sport clinicquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:10 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nope
De sport clinic en de campus tour is fysiek, de rest van de feestjes en zo is via een livestream.
quote:
Wat is zo'n sport clinic precies, en is dat ook echt verplicht?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De sport clinic vond ik het allernaarst. Je bent dan helemaal moe en brak van de feestjes tot in de late uurtjes, moet je naar een sport clinic![]()
Veel plezier verder trouwens
Snap ik hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou dat duurt nog wel een tijdje hoor voordat ik dat aandurf
Ik weet niet hoe het in Enschede is, maar bij ons was het dat we op donderdagochtend (dus dat is als je er al drie barre nachten op hebt zitten) allerlei sporten uit kan proberen tegen een ander team. Waar je dan op dat moment ook totaal geen zin in hebt. In mijn geval. En dan ging het tafeltennissen nog (al ben ik daar ook rampzalig in), maar op het moment dat we moesten gaan zaklopen was ik er wel behoorlijk klaar mee jaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat is zo'n sport clinic precies, en is dat ook echt verplicht?
Ja weet je, ergens klinkt het ook wel heel gezellig. Maar het is gewoon heel dubbel, want engquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap ik hoorIk vond het de eerste keer ook echt doodeng. Maar - heel cliché, ik weet het, maar wél vaak waar - eenmaal daar vroeg ik me echt af waar ik me druk over had gemaakt
![]()
Kijk maar gewoon of je een keer wilSowieso is niemand verplicht om een keer te komen.
Ik zat dit trouwens nog terug te lezen. Hopelijk is het wat gewordenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stukje tekst is verzonden. Gelijk al de have dag erop zitten.
Ik volg drie journalisten op Twitter die veel beeldmateriaal en info delen over de demonstraties en alles er omheen, en ik merk inderdaad dat het wat lijkt te verschuiven naar de verkeerde kant. Ik ben heel benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:33 schreef molloot200 het volgende:
@:Cyan9 houd je het allemaal nog een beetje bij over Wit-Rusland? Ik vind het een ontzettend interessante kwestie, maar het lijkt allemaal een beetje de verkeerde kant op te gaan imo (met Rusland en zo)
Onze kat zit ook telkens in de nieuwe keukenkastjesquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Oh, die van mij houden er ook zo van om in laatjes te gaan liggen
Poeh, dat is dan inderdaad niet echt goed gepland neequote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in Enschede is, maar bij ons was het dat we op donderdagochtend (dus dat is als je er al drie barre nachten op hebt zitten) allerlei sporten uit kan proberen tegen een ander team. Waar je dan op dat moment ook totaal geen zin in hebt. In mijn geval. En dan ging het tafeltennissen nog (al ben ik daar ook rampzalig in), maar op het moment dat we moesten gaan zaklopen was ik er wel behoorlijk klaar mee ja
Snap ik hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja weet je, ergens klinkt het ook wel heel gezellig. Maar het is gewoon heel dubbel, want eng
Katten hequote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze kat zit ook telkens in de nieuwe keukenkastjes![]()
Ik kom niet bij Jitsi vanavond dus ik gooi jullie er ook niet uit. Vrees niet!
Ja, heerlijkquote:
Ja ik volg Franak Viacorka. Welke volg jij nog meer?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik volg drie journalisten op Twitter die veel beeldmateriaal en info delen over de demonstraties en alles er omheen, en ik merk inderdaad dat het wat lijkt te verschuiven naar de verkeerde kant. Ik ben heel benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren.
Zo'n Freshers Fair hadden wij ook, maar dan heette het een Introductiemarkt (als ik het me goed kan herinneren). Dat was ook allemaal geheel vrijblijvend (maar bij veel dingen kreeg je wel gratis spullen dus ik schrijf nog steeds met m'n gratis pen van de roeivereniging hierquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Poeh, dat is dan inderdaad niet echt goed gepland neeKan me goed voorstellen dat je hoofd daar dan echt niet naar staat.
Zoiets had ik zelf ook helemaal niet. Ik had wel de introductie van de campus-sportschool heel vroeg, maar daar had ik me dan nog vrijwillig voor aangemeld![]()
Freshers Week bij ons was sowieso echt gewoon kiezen waar je zin in had. Je had dan op een bepaalde dag in de week de Freshers Fair, waar alle verenigingen en clubjes een kraampje hadden en je kon kijken waar je bij zou willen. Maar het was niet persé verplicht, net als dat je niet eens persé bij een clubje hoefde.
Ook had je allemaal (thema)feesten en andere activiteiten, maar het was puur aan de student waar je aan mee wilde doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |