SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Beter dan kaal van boven en groen van beneden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben nu groen van boven en kaal beneden
Deze is ook leuk, maar kreeg net niet de goede linkquote:
kutfeut koffieleut, scheelt niet zoveel.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:40 schreef Strani het volgende:
Bedoel je nou die arme @:Molloot200 met deze TT? Hij kan er niks aan doen dat hij nog altijd de nieuwste is hier!
Ja, ik mag van geluk sprekenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Beter dan kaal van boven en groen van beneden.
Waren inderdaad veel mooie tekens.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze is ook leuk, maar kreeg net niet de goede link![]()
[ afbeelding ]
Ik had het nog wel zo geninjaeditquote:
Dankjewelquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:39 schreef Em31 het volgende:
@:koffieleuk Ondanks dat het digitaal moet, toch veel plezier
Vandaag welquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:54 schreef koffieleuk het volgende:
is een eerstejaars master ook een feut eigenlijk?
Kijk mij eens mooi groen zijnquote:
En zo kaal ookquote:
Wat is een feut überhaupt?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:54 schreef koffieleuk het volgende:
Feut is alleen in de kennismakingsperiode, als je nog nullie (vind ik leukerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:54 schreef koffieleuk het volgende:
Een ongeborene, komt van foetusquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is een feut überhaupt?
Studententaalquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Feut is alleen in de kennismakingsperiode, als je nog nullie (vind ik leukerVan nuldejaars) bent. Daarna ben je sjaars
Spoorknor gespotquote:
Ik was een "fresher" in mijn eerste jaarquote:
'Vo voor de leden, is toch mooi manquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan. Plaatsvervangende schaamte voel ik er altijd bij
(Ik doe maar alsof hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee Meke nee, denk aan het teambelang hier.
Dan doe ik letterlijk dit:quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:59 schreef Meke het volgende:
[..]
'Vo voor de leden, is toch mooi man
Kun je mensen bannen op Jitsi eigenlijk?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:02 schreef Meke het volgende:
Zullen we vanavond op Jitsi het Io Vivat zingen voor wat saamhorigheid?
Can't be fresher than The Fresh Prince.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was een "fresher" in mijn eerste jaar
Meestal ben jij degene die me pakt op mijn leeftijd inderdaadquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:40 schreef Strani het volgende:
Bedoel je nou die arme @:Molloot200 met deze TT? Hij kan er niks aan doen dat hij nog altijd de nieuwste is hier!
Ik vind sjaars wel een leuk woord maar feut vind ik heel minderwaardig klinken op een of andere manierquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Feut is alleen in de kennismakingsperiode, als je nog nullie (vind ik leukerVan nuldejaars) bent. Daarna ben je sjaars
Je wil dat ik niet kom vanavond of wat?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:02 schreef Meke het volgende:
Zullen we vanavond op Jitsi het Io Vivat zingen voor wat saamhorigheid?
Dertig bier de moeite nietquote:
Je kunt ze eruit gooien?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kun je mensen bannen op Jitsi eigenlijk?
Die vraag komt zomaar opeens heel spontaan in me op.
Eens.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:59 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb zelf trouwens niet zo veel met studentenverenigingen hoorZoals genoemd vind ik ontgroeningen echt één van de meest debiele dingen die er bestaan in jongerenland. Het kan onmenselijke proporties aannemen helaas
![]()
Nee ik zit wel goed bij m'n studievereniging (al is er nu met de corona ook niks te doen natuurlijk)
Is het ook. Als het goed is worden mensen ook alleen feut genoemd in de paar weken kennismakingstijd, en niet een jaar lang ofzoquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind sjaars wel een leuk woord maar feut vind ik heel minderwaardig klinken op een of andere manier
Dat wordt oppassen dan. Straks gooit @Arizona steeds iedereen er uit.quote:
Als dat betekent dat @Arizona er is vind ik het primaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wordt oppassen dan. Straks gooit @:Arizona steeds iedereen er uit.
Deze discussie hadden we een paar weken geleden ook al tochquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:59 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb zelf trouwens niet zo veel met studentenverenigingen hoorZoals genoemd vind ik ontgroeningen echt één van de meest debiele dingen die er bestaan in jongerenland. Het kan onmenselijke proporties aannemen helaas
![]()
Nee ik zit wel goed bij m'n studievereniging (al is er nu met de corona ook niks te doen natuurlijk)
Ja maar je krijgt er niks van mee, want ze gooit je er direct uit.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Als dat betekent dat @:Arizona er is vind ik het prima![]()
Nee maar gewoon het gevoelquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt er niks van mee, want ze gooit je er direct uit.
De ene studentenvereniging is inderdaad ook de andere niet. Ik heb zelf ook bij erg leuke clubjes gezetenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:59 schreef molloot200 het volgende:
![]()
Sorryquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze discussie hadden we een paar weken geleden ook al toch
Dat zal inderdaad ook zo zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De ene studentenvereniging is inderdaad ook de andere niet. Ik heb zelf ook bij erg leuke clubjes gezeten
Jaaaaa veel plezier!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:05 schreef molloot200 het volgende:
En ik heb m'n molboekje binnen trouwens
Dat word ook wennen dat we een nieuw seizoen al in september hebbenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:05 schreef molloot200 het volgende:
En ik heb m'n molboekje binnen trouwens
Ik heb 'm min of meer al helemaal doorgewerkt (alleen veel interviews nog niet gelezen)quote:
Ik heb op dit moment nog goede hoop hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:08 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat word ook wennen dat we een nieuw seizoen al in september hebben
Ja dat vind ik ook echt heel tofquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb 'm min of meer al helemaal doorgewerkt (alleen veel interviews nog niet gelezen)
Die molcentjes op de achtergrond van de follow the money pagina vind ik interessant
En verder ben ik sowieso heel benieuwd wie welk interview geschreven heeft. Die eerste aflevering wordt ongetwijfeld heel bijzonder, omdat we dan één voor één de kandidaten te weten krijgen. Heel vet vind ik dat
Jaaaa dat ze elkaar echt nog niet weten en dat ze de medekandidaten bij elkaar moeten "puzzelen" zelf. En dan kunnen wij meedoen. Dat zou gaaf zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook echt heel tofBen ook heel benieuwd of het achterhalen van de kandidaten in de eerste opdracht zit verstopt.
Ja en meestal wordt met studentenverenigingen ook echt de gezelligheidheidsverenigingen bedoeld volgens mijquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad ook zo zijnMaar er zijn toch studentenverenigingen waarvan ik denk, nou liever niet
Lijkt wel een ESF meetquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:17 schreef Strani het volgende:
Nou ja, als het gaat om de typische studentenvereniging met ontgroening en al die ellende, dan zie ik gewoon een stel kinderen die niet doorhebben dat ze kinderen zijn en zichzelf heel belangrijk en volwassen voelen met die ritueeltjes, woordjes en andere onzin. Pure kinderlijke onzekerheid verhuld door een verlangen om anderen te domineren gevolgd door de wens om heel erg onderdeel te zijn van een groepsidentiteit zodat men zich geen vragen meer hoeft te stellen over de eigen individualiteit.
Dus
Ja zoiets hoop ik ook echtquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jaaaa dat ze elkaar echt nog niet weten en dat ze de medekandidaten bij elkaar moeten "puzzelen" zelf. En dan kunnen wij meedoen. Dat zou gaaf zijnIk zorg dan ook echt dat ik deze keer bij aflevering 1 thuis ben, terwijl dat me meestal niet zo gek veel uit maakt
Dit, ja!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:17 schreef Strani het volgende:
Nou ja, als het gaat om de typische studentenvereniging met ontgroening en al die ellende, dan zie ik gewoon een stel kinderen die niet doorhebben dat ze kinderen zijn en zichzelf heel belangrijk en volwassen voelen met die ritueeltjes, woordjes en andere onzin. Pure kinderlijke onzekerheid verhuld door een verlangen om anderen te domineren gevolgd door de wens om heel erg onderdeel te zijn van een groepsidentiteit zodat men zich geen vragen meer hoeft te stellen over de eigen individualiteit.
Dus
Goed beschrevenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:17 schreef Strani het volgende:
Dus
Eerder het tegenovergesteldequote:
Professor Strani heeft gesproken.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:17 schreef Strani het volgende:
Dus
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit, ja!
Vandaar dat ik mij volledig onthouden heb van dat gedoe, ik was gewoon al een onafhankelijke, zekere, volwassen jongen
We krijgen je wel zo verquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik daar nog geen onderdeel van ben geweest dan
Groot gelijk heb jequote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit, ja!
Vandaar dat ik mij volledig onthouden heb van dat gedoe, ik was gewoon al een onafhankelijke, zekere, volwassen jongen
Misschien zijn wij naar andere meets geweest?quote:
De sport clinic vond ik het allernaarst. Je bent dan helemaal moe en brak van de feestjes tot in de late uurtjes, moet je naar een sport clinicquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:10 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nope
De sport clinic en de campus tour is fysiek, de rest van de feestjes en zo is via een livestream.
quote:
Wat is zo'n sport clinic precies, en is dat ook echt verplicht?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De sport clinic vond ik het allernaarst. Je bent dan helemaal moe en brak van de feestjes tot in de late uurtjes, moet je naar een sport clinic![]()
Veel plezier verder trouwens
Snap ik hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou dat duurt nog wel een tijdje hoor voordat ik dat aandurf
Ik weet niet hoe het in Enschede is, maar bij ons was het dat we op donderdagochtend (dus dat is als je er al drie barre nachten op hebt zitten) allerlei sporten uit kan proberen tegen een ander team. Waar je dan op dat moment ook totaal geen zin in hebt. In mijn geval. En dan ging het tafeltennissen nog (al ben ik daar ook rampzalig in), maar op het moment dat we moesten gaan zaklopen was ik er wel behoorlijk klaar mee jaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat is zo'n sport clinic precies, en is dat ook echt verplicht?
Ja weet je, ergens klinkt het ook wel heel gezellig. Maar het is gewoon heel dubbel, want engquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap ik hoorIk vond het de eerste keer ook echt doodeng. Maar - heel cliché, ik weet het, maar wél vaak waar - eenmaal daar vroeg ik me echt af waar ik me druk over had gemaakt
![]()
Kijk maar gewoon of je een keer wilSowieso is niemand verplicht om een keer te komen.
Ik zat dit trouwens nog terug te lezen. Hopelijk is het wat gewordenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stukje tekst is verzonden. Gelijk al de have dag erop zitten.
Ik volg drie journalisten op Twitter die veel beeldmateriaal en info delen over de demonstraties en alles er omheen, en ik merk inderdaad dat het wat lijkt te verschuiven naar de verkeerde kant. Ik ben heel benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:33 schreef molloot200 het volgende:
@:Cyan9 houd je het allemaal nog een beetje bij over Wit-Rusland? Ik vind het een ontzettend interessante kwestie, maar het lijkt allemaal een beetje de verkeerde kant op te gaan imo (met Rusland en zo)
Onze kat zit ook telkens in de nieuwe keukenkastjesquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Oh, die van mij houden er ook zo van om in laatjes te gaan liggen
Poeh, dat is dan inderdaad niet echt goed gepland neequote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in Enschede is, maar bij ons was het dat we op donderdagochtend (dus dat is als je er al drie barre nachten op hebt zitten) allerlei sporten uit kan proberen tegen een ander team. Waar je dan op dat moment ook totaal geen zin in hebt. In mijn geval. En dan ging het tafeltennissen nog (al ben ik daar ook rampzalig in), maar op het moment dat we moesten gaan zaklopen was ik er wel behoorlijk klaar mee ja
Snap ik hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja weet je, ergens klinkt het ook wel heel gezellig. Maar het is gewoon heel dubbel, want eng
Katten hequote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze kat zit ook telkens in de nieuwe keukenkastjes![]()
Ik kom niet bij Jitsi vanavond dus ik gooi jullie er ook niet uit. Vrees niet!
Ja, heerlijkquote:
Ja ik volg Franak Viacorka. Welke volg jij nog meer?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik volg drie journalisten op Twitter die veel beeldmateriaal en info delen over de demonstraties en alles er omheen, en ik merk inderdaad dat het wat lijkt te verschuiven naar de verkeerde kant. Ik ben heel benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren.
Zo'n Freshers Fair hadden wij ook, maar dan heette het een Introductiemarkt (als ik het me goed kan herinneren). Dat was ook allemaal geheel vrijblijvend (maar bij veel dingen kreeg je wel gratis spullen dus ik schrijf nog steeds met m'n gratis pen van de roeivereniging hierquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Poeh, dat is dan inderdaad niet echt goed gepland neeKan me goed voorstellen dat je hoofd daar dan echt niet naar staat.
Zoiets had ik zelf ook helemaal niet. Ik had wel de introductie van de campus-sportschool heel vroeg, maar daar had ik me dan nog vrijwillig voor aangemeld![]()
Freshers Week bij ons was sowieso echt gewoon kiezen waar je zin in had. Je had dan op een bepaalde dag in de week de Freshers Fair, waar alle verenigingen en clubjes een kraampje hadden en je kon kijken waar je bij zou willen. Maar het was niet persé verplicht, net als dat je niet eens persé bij een clubje hoefde.
Ook had je allemaal (thema)feesten en andere activiteiten, maar het was puur aan de student waar je aan mee wilde doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |