SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Beter dan kaal van boven en groen van beneden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben nu groen van boven en kaal beneden
Deze is ook leuk, maar kreeg net niet de goede linkquote:
kutfeut koffieleut, scheelt niet zoveel.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:40 schreef Strani het volgende:
Bedoel je nou die arme @:Molloot200 met deze TT? Hij kan er niks aan doen dat hij nog altijd de nieuwste is hier!
Ja, ik mag van geluk sprekenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Beter dan kaal van boven en groen van beneden.
Waren inderdaad veel mooie tekens.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze is ook leuk, maar kreeg net niet de goede link![]()
[ afbeelding ]
Ik had het nog wel zo geninjaeditquote:
Dankjewelquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:39 schreef Em31 het volgende:
@:koffieleuk Ondanks dat het digitaal moet, toch veel plezier
Vandaag welquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:54 schreef koffieleuk het volgende:
is een eerstejaars master ook een feut eigenlijk?
Kijk mij eens mooi groen zijnquote:
En zo kaal ookquote:
Wat is een feut überhaupt?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:54 schreef koffieleuk het volgende:
Feut is alleen in de kennismakingsperiode, als je nog nullie (vind ik leukerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:54 schreef koffieleuk het volgende:
Een ongeborene, komt van foetusquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is een feut überhaupt?
Studententaalquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Feut is alleen in de kennismakingsperiode, als je nog nullie (vind ik leukerVan nuldejaars) bent. Daarna ben je sjaars
Spoorknor gespotquote:
Ik was een "fresher" in mijn eerste jaarquote:
'Vo voor de leden, is toch mooi manquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan. Plaatsvervangende schaamte voel ik er altijd bij
(Ik doe maar alsof hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee Meke nee, denk aan het teambelang hier.
Dan doe ik letterlijk dit:quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:59 schreef Meke het volgende:
[..]
'Vo voor de leden, is toch mooi man
Kun je mensen bannen op Jitsi eigenlijk?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:02 schreef Meke het volgende:
Zullen we vanavond op Jitsi het Io Vivat zingen voor wat saamhorigheid?
Can't be fresher than The Fresh Prince.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was een "fresher" in mijn eerste jaar
Meestal ben jij degene die me pakt op mijn leeftijd inderdaadquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:40 schreef Strani het volgende:
Bedoel je nou die arme @:Molloot200 met deze TT? Hij kan er niks aan doen dat hij nog altijd de nieuwste is hier!
Ik vind sjaars wel een leuk woord maar feut vind ik heel minderwaardig klinken op een of andere manierquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Feut is alleen in de kennismakingsperiode, als je nog nullie (vind ik leukerVan nuldejaars) bent. Daarna ben je sjaars
Je wil dat ik niet kom vanavond of wat?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:02 schreef Meke het volgende:
Zullen we vanavond op Jitsi het Io Vivat zingen voor wat saamhorigheid?
Dertig bier de moeite nietquote:
Je kunt ze eruit gooien?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kun je mensen bannen op Jitsi eigenlijk?
Die vraag komt zomaar opeens heel spontaan in me op.
Eens.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:59 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb zelf trouwens niet zo veel met studentenverenigingen hoorZoals genoemd vind ik ontgroeningen echt één van de meest debiele dingen die er bestaan in jongerenland. Het kan onmenselijke proporties aannemen helaas
![]()
Nee ik zit wel goed bij m'n studievereniging (al is er nu met de corona ook niks te doen natuurlijk)
Is het ook. Als het goed is worden mensen ook alleen feut genoemd in de paar weken kennismakingstijd, en niet een jaar lang ofzoquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind sjaars wel een leuk woord maar feut vind ik heel minderwaardig klinken op een of andere manier
Dat wordt oppassen dan. Straks gooit @Arizona steeds iedereen er uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |