quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
5 minuutjes! Ik wilde even naar iedereen zwaaien en dat was geluktLeuk dat na zo'n tijd nog steeds een vast groepje online komt.
Oh haha, nou blij dat ik de suggestie gaf danquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was al aan het praten en had niet door dat mijn microfoon automatisch op dempen stond. Pas toen jullie het hadden over "open de chat rechtsonder" had ik het idee dat jullie me niet konden horen.
Gelukkig was dat snel verholpen
Als de ware gespreksleiderquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh haha, nou blij dat ik de suggestie gaf dan
Heb je kunnen raden wie iedereen was?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
5 minuutjes! Ik wilde even naar iedereen zwaaien en dat was geluktLeuk dat na zo'n tijd nog steeds een vast groepje online komt.
Hahaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Denken dat ik me nu pas in huis haal terwijl ik dat nieuwtje al uren geleden las!
Hij had @F1gamer in één keer goed!! Ongelofelijk hèquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je kunnen raden wie iedereen was?
Ja, daar ben ik ook blij mee. Anders bleef ik door praten zonder dat iemand iets hoordequote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh haha, nou blij dat ik de suggestie gaf dan![]()
Alleen Hamlapjes niet. Momo had ik al een keer eerder gezien, Meke en Strani waren ook vrij logisch en F1Gamer had ik kennelijk goed gegoktquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je kunnen raden wie iedereen was?
Vier uit vijf geen slechte score.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook blij mee. Anders bleef ik door praten zonder dat iemand iets hoorde
[..]
Alleen Hamlapjes niet. Momo had ik al een keer eerder gezien, Meke en Strani waren ook vrij logisch en F1Gamer had ik kennelijk goed gegokt
Luuuuuuuuuuuuuuuuuctooooooooooooooooooooor.quote:
Dat is voor het eerst geloof ikquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij had @:F1gamer in één keer goed!! Ongelofelijk hè
Als ik nog aanwezig was geweest had je mij vast ook goed gegokt. Als quiz-maatje bij de vorige meetquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook blij mee. Anders bleef ik door praten zonder dat iemand iets hoorde
[..]
Alleen Hamlapjes niet. Momo had ik al een keer eerder gezien, Meke en Strani waren ook vrij logisch en F1Gamer had ik kennelijk goed gegokt
Ja, dat zeiden ze ook al. Best netjes dan! Ze is de enige ESF'ster uit Friesland toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is voor het eerst geloof ik
Zelfs met groen haar zou ik je nog wel herkennen hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ik nog aanwezig was geweest had je mij vast ook goed gegokt. Als quiz-maatje bij de vorige meet
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is voor het eerst geloof ik
Nee er zijn er nog een paar, inclusief een vrouw, dus we hadden eigenlijk verwacht dat je haar zou gokkenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze ook al. Best netjes dan! Ze is de enige ESF'ster uit Friesland toch?
[..]
Zelfs met groen haar zou ik je nog wel herkennen hoor
Ik maak altijd rare associaties. Als je met mij het spel 'Codenames' speelt, dan verlies je ook geheid.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee er zijn er nog een paar, inclusief een vrouw, dus we hadden eigenlijk verwacht dat je haar zou gokken
Hahaha, okay ja dat is wel bijzonderquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik maak altijd rare associaties. Als je met mij het spel 'Codenames' speelt, dan verlies je ook geheid.
Zo zei een vriend van me: "honkbal" en wees ik "Eenhoorn" aan.. Wist ik veel dat hij wilde dat ik het woord "knuppel" aan zou wijzen. Ik vind mijn keuze nog steeds heel erg logisch.
Ik had "Knuppel" niet eens gezien en Robert Eenhoorn is misschien wel de bekendste honkbalcoach die we in Nederland gehad hebben. Het was niet random hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha, okay ja dat is wel bijzonder
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:12 schreef BillDauterive het volgende:
Zelfs met groen haar zou ik je nog wel herkennen hoor
Het ligt eraan hoe breed je het begrip Friesland goktquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee er zijn er nog een paar, inclusief een vrouw, dus we hadden eigenlijk verwacht dat je haar zou gokken
Pics or it didn''t happen.quote:
Ohhh op die manierquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had "Knuppel" niet eens gezien en Robert Eenhoorn is misschien wel de bekendste honkbalcoach die we in Nederland gehad hebben. Het was niet random hoor
Ik respecteer daarbij meestal zo'n beetje de vastgestelde provinciegrenzen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe breed je het begrip Friesland gokt
Ik was alleen fysiek aanwezig vanavond, ja!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt zeker al Jitsi'end zitten spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |