Dat je op nummer 1 in de stats staat betekent niet dat je voor iedereen kan spreken hèquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap ik hoorKijk maar gewoon wanneer je een keer wil! Het zou ons in ieder geval heel leuk lijken
Hanna Liubakova en Tadeusz Giczan, maar er zit wel redelijk wat overlap tussen hun tweets.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik volg Franak Viacorka. Welke volg jij nog meer?
Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Ik hoop eigenlijk voor de Belarussen dat dit niet Krim 2.0 wordt
Ik heb geen webcam bij m'n pc, dus dat gaat hem niet worden.quote:
Het kan ook met de smartphone eventueelquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb geen webcam bij m'n pc, dus dat gaat hem niet worden.
Hahahaha, ja die gratis dingen herken ik wel jaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zo'n Freshers Fair hadden wij ook, maar dan heette het een Introductiemarkt (als ik het me goed kan herinneren). Dat was ook allemaal geheel vrijblijvend (maar bij veel dingen kreeg je wel gratis spullen dus ik schrijf nog steeds met m'n gratis pen van de roeivereniging hier)
Kan ik me niet voorstellenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat je op nummer 1 in de stats staat betekent niet dat je voor iedereen kan spreken hèMisschien vindt de rest het wel helemaal niets als ik kom
Thanks, ik ben ze ook even gaan volgenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hanna Liubakova en Tadeusz Giczan, maar er zit wel redelijk wat overlap tussen hun tweets.
Ja meestal kun je als meerderejaars ook nog gewoon naar (een aantal) introductiefeesten komen. Alleen dit jaar dus om logische redenen niks over gehoord.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahaha, ja die gratis dingen herken ik wel ja![]()
Was als niet-eerstejaars ook altijd leuk om over die markt heen te lopen en te kijken waar je dat jaar bij wilde (want je kon ook per jaar switchen, of nog iets anders erbij nemen
)
Maar ik heb sowieso altijd aan de introductieweek deelgenomen. Is ook gewoon leuk als je niet meer nieuw bent
Dat zijn van die dingen die ik totaal niet in kan schatten hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellenDenk dat ik wel namens iedereen kan spreken dat je tof wordt gevonden hier
Nee dit jaar is het hartstikke begrijpelijk natuurlijk. Áls er al iets irl kan, dan wel echt alleen eerstejaars uiteraardquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja meestal kun je als meerderejaars ook nog gewoon naar (een aantal) introductiefeesten komen. Alleen dit jaar dus om logische redenen niks over gehoord.
Ja, volgens mij was er wel een en ander alleen met de eerstejaars gepland. Hoe dat nu staat zou ik niet durven zeggen, ik heb mezelf dit jaar niet aangemeld als intropapaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dit jaar is het hartstikke begrijpelijk natuurlijk. Áls er al iets irl kan, dan wel echt alleen eerstejaars uiteraard
Ik ben geen fan van beeldbellen op m'n phone, dus ik sla over.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Het kan ook met de smartphone eventueel
Ik verzoek je met klem om deze beslissing in heroverweging te nemen!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van beeldbellen op m'n phone, dus ik sla over.
Je wilt niet weten wat er allemaal in het roddelcircuit besproken wordtquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die ik totaal niet in kan schatten hoorMaar leuk om te horen I guess
Het hangt er natuurlijk ook maar net van af met wie je beeldbelt, hoe leuk het is.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Noooo kom! Is echt leuk! En anders op je laptop zonder camera, is ook primaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er allemaal in het roddelcircuit besproken wordtHaha nee hoor ik vind het echt leuk dat je er bent
En @:Strani zei laatst ook al zoiets, dus nog @:Redefine erbij en je hebt de top 5 aan je kant
Wie zegt dat ik mezelf waardeer in deze SC?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er allemaal in het roddelcircuit besproken wordtHaha nee hoor ik vind het echt leuk dat je er bent
En @:Strani zei laatst ook al zoiets, dus nog @:Redefine erbij en je hebt de top 5 aan je kant
Ja of niet. Mag ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:28 schreef Strani het volgende:
*Voert de sociale druk op @:Redefine op om iets liefs te zeggen over @:Molloot200
Ja wat is dat nou allemaal Arizona, maar één keer op komen dagen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:30 schreef Arizona het volgende:
@:Molloot200 ik ben niet eens meer top tien materiaal en nog maar één keer bij de videomeet geweest dus mijn mening is niet zo heel relevant. Maar ze zijn heel lief en ze eten je waarschijnlijk niet op! (Tenzij ze HEEL hongerig zijn, maar dat geloof ik niet vanavond)
Ik heb ook nog een leven buiten jullie om. Blijft moeilijk te bevatten, ook voor mijzelf, maar we hebben ermee te dealen!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou allemaal Arizona, maar één keer op komen dagen?
Nee ja vanavond gaat 'm sowieso niet worden hoor. We willen even langs bij een goede vriend die naar het buitenland gaat voor een halfjaar. Maar we zijn nog even logistiek aan het maken hoe we dit doen met een groep van 10+ personenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:30 schreef Arizona het volgende:
@:Molloot200 ik ben niet eens meer top tien materiaal en nog maar één keer bij de videomeet geweest dus mijn mening is niet zo heel relevant. Maar ze zijn heel lief en ze eten je waarschijnlijk niet op! (Tenzij ze HEEL hongerig zijn, maar dat geloof ik niet vanavond)
Anders gaan we rellen!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Neuh daar gaan we geen genoegen meer mee nemen.
Ja hoor tuurlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een leven buiten jullie om. Blijft moeilijk te bevatten, ook voor mijzelf, maar we hebben ermee te dealen!
Ja niet dus hè!! Doe maar in twee groepen van vijf op verschillende tijdstippen!!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee ja vanavond gaat 'm sowieso niet worden hoor. We willen even langs bij een goede vriend die naar het buitenland gaat voor een halfjaar. Maar we zijn nog even logistiek aan het maken hoe we dit doen met een groep van 10+ personen
Dit dus eigenlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een leven buiten jullie om. Blijft moeilijk te bevatten, ook voor mijzelf, maar we hebben ermee te dealen!
Doe nou niet net alsof je niet weet dat ik een kat heb!quote:
Ja dat is nu dus de bedoelingquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja niet dus hè!! Doe maar in twee groepen van vijf op verschillende tijdstippen!!
Jahoorrr die Brabanders ook altijdquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:29 schreef Arizona het volgende:
De jongeren uit mijn woonplaats die Corona hebben, zijn besmet geraakt in Spanje. Tijdens het uitgaan. Door een BRABANDER![]()
Het is ook niet zo dat ze in een oranje gebied waren voor thuiskomst, ze werden pas zondag door de GGD gebeld dus ze wisten toen ze vrijdag hier naar de kroeg gingen nog van niets.
Maar ALTIJD weer die Brabanders he
IKquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik mezelf waardeer in deze SC?
Mja als dan de gastheer besmet is, schiet het alsnog niet opquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja niet dus hè!! Doe maar in twee groepen van vijf op verschillende tijdstippen!!
Lotte.quote:
Wie had Ratelband ook alweer aangereden een paar jaar geleden?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:48 schreef Momo het volgende:
Lees nu dat 2 kinderen van Emile Ratelband Rolls en Royce heten
Vandaag is hij vader geworden van zijn 8ste kind via een draagmoeder op zijn 71ste
En dat heb je verder met “welkom in de hel, kutfeut” niet?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:53 schreef Meke het volgende:
Ik ga nooit meer [ afbeelding ] als topicicon doen, ik vind hem vrij heftig
Niet echt uitnodigend hequote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:53 schreef Meke het volgende:
Zeker zo ben ik, loop maar even door dit kampvuur. Ik heb geen warme kolen, maar dit werkt vast ookquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Positiviteitsgoeroe
Net als Emile Ratelband
Ik zou als aanstaande sjaars ook niet echt vrolijk worden als ze dat tegen me zouden zeggenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:53 schreef Meke het volgende:
Nee dat ben ik wel gewendquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:55 schreef Dave het volgende:
[..]
En dat heb je verder met “welkom in de hel, kutfeut” niet?
Die auto had daarna zeker last van een ratelband?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie had Ratelband ook alweer aangereden een paar jaar geleden?
Zeggen ze maar een keer, daarna zit je al in de helquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou als aanstaande sjaars ook niet echt vrolijk worden als ze dat tegen me zouden zeggen
Nee hoor was keileuk, ik maakte maar een grapjequote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Studententijd toch minder leuk dan je je voordoetJij leugenaar!
Dan is er geen weg meer terugquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeggen ze maar een keer, daarna zit je al in de hel
Nee maar even zonder geinen: heb je ook zo'n contract moeten ondertekenen voor je de ontgroeningstijd in ging? En word je daar dan niet ontzettend panisch van?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:59 schreef Meke het volgende:
Als ik negatief doe over mn studentenvereniging komen ze me halen dat zou ik niet woleikajrakjhsdflizs.kdhbfæ®;.
Nee hoor, hoefde niets te tekenenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee maar even zonder geinen: heb je ook zo'n contract moeten ondertekenen voor je de ontgroeningstijd in ging? En word je daar dan niet ontzettend panisch van?
Als dispuut moesten we trouwens wel dingen tekenenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee hoor, hoefde niets te tekenenIs wel gewoon een beetje traditie dat je niet alles verteld
Maar vaak genoeg wordt het toch wel gelekt
![]()
En bij het dispuut moesten we juist op een gesprekje zodat je dingen van je wisten. Het is niet écht de bedoeling dat ze je kapot makenDus ze willen wel weten hoe je qua gezondheid bent en of je allergieén hebt en wat ze van je moeten weten. Heeel veel weten ze ook al wel hoor, omdat je ze dan al best hebt leren kennen
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk ook maar net van af met wie je beeldbelt, hoe leuk het is.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:28 schreef Strani het volgende:
*Voert de sociale druk op @:Redefine op om iets liefs te zeggen over @:Molloot200
Ik heb honger. Ik lust @molloot200 rauwquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:30 schreef Arizona het volgende:
Aaah zo. Dan klinkt het inderdaad al wel mee te vallen. Maar van die verhalen die je vaak op tv voorbij hoort komen, moesten ze dan toch wel een geheimhoudingsclausule voor tekenen. In dat geval zou ik het gelijk al minder vertrouwen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee hoor, hoefde niets te tekenenIs wel gewoon een beetje traditie dat je niet alles verteld
Maar vaak genoeg wordt het toch wel gelekt
![]()
En bij het dispuut moesten we juist op een gesprekje zodat je dingen van je wisten. Het is niet écht de bedoeling dat ze je kapot makenDus ze willen wel weten hoe je qua gezondheid bent en of je allergieén hebt en wat ze van je moeten weten. Heeel veel weten ze ook al wel hoor, omdat je ze dan al best hebt leren kennen
Ik heb geen idee hoe mollenvlees smaakt hoor. Je doet je best maarquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb honger. Ik lust @:molloot200 rauw
Katten hebben 9 levensquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof je niet weet dat ik een kat heb!
Die gozer is echt krankzinnigquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:48 schreef Momo het volgende:
Lees nu dat 2 kinderen van Emile Ratelband Rolls en Royce heten
Vandaag is hij vader geworden van zijn 8ste kind via een draagmoeder op zijn 71ste
Je bent zelf heftigquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:53 schreef Meke het volgende:
Ja en je hoort natuurlijk ook vooral de uit de hand gelopen verhalenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aaah zo. Dan klinkt het inderdaad al wel mee te vallen. Maar van die verhalen die je vaak op tv voorbij hoort komen, moesten ze dan toch wel een geheimhoudingsclausule voor tekenen. In dat geval zou ik het gelijk al minder vertrouwen.
Dit was geen grap, ze heet Tjakka-Lottequote:
Ja precies, krijg je er zelf al zo'n beeld over. Ook wel wat mildere verhalen van wat vrienden van de middelbare school hoor. Maar toch blijven de uit de hand gelopen dingen je het meest bijquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en je hoort natuurlijk ook vooral de uit de hand gelopen verhalen
Haha ja dat je iets leuks moet doen voor je de kamer binnen moet komen hoor je van niemandquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja precies, krijg je er zelf al zo'n beeld over. Ook wel wat mildere verhalen van wat vrienden van de middelbare school hoor. Maar toch blijven de uit de hand gelopen dingen je het meest bij
En wat moet ik dan verstaan onder iets leuks?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat je iets leuks moet doen voor je de kamer binnen moet komen hoor je van niemandMaar dat zijn eigenlijk wel de leukste dingen
Ik eet helemaal geen vlees, maar bij wijze van spreken!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe mollenvlees smaakt hoor. Je doet je best maar
Dat weet ik, vandaar die emoji'squote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit was geen grap, ze heet Tjakka-Lotte
Een dansje of een liedje of een grapje of wat je maar wiltquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En wat moet ik dan verstaan onder iets leuks?
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Een dansje of een liedje of een grapje of wat je maar wilt
Preciesquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]En als er dan iets leuks gebeurt kun je daar nog jaren over napraten en daarop terugkijken. Leuk! Dat wist ik helemaal niet
Zekerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:26 schreef molloot200 het volgende:
Dankzij deze titel toch al bijna 2/3 van het topic volgepraat over studenten weer hè Meke
Ja ik wil die serie eigenlijk wel een keer kijken. Waar kan je die vinden? Videoland zeker weer, waar ik niet op zitquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:29 schreef Meke het volgende:
Ik zit hierdoor ook weer Feuten te kijken, daar moeten ze zich ook allemaal samen in emmers met koud water wassen enzo, dat was bij ons echt niet hoorDe eerste week hadden we van die festivaldouches en de tweede week sliepen we gewoon thuis
En bij het dispuut ook gewoon thuis
npo.nlquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik wil die serie eigenlijk wel een keer kijken. Waar kan je die vinden? Videoland zeker weer, waar ik niet op zit
Veel plezierquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:32 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben weg, eens even kijken en hopen dat ik niet té diep in de nachtbagger thuis kom
(of in m'n eigen nachtbagger)
Niet te diep in het glaasje kijken dan. Veel plezier!quote:
Was niet m’n bedoeling nee. Thanks in ieder geval!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet te diep in het glaasje kijken dan. Veel plezier!
Weet ik niet? Ik heb het wel maar volgens mij nietquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je zo’n start account nodig of dat niet?
Vanaf aflevering 5 wel zo te zien (“exclusief voor npo plus” staat er bij).quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet ik niet? Ik heb het wel maar volgens mij niet
Ja maar volgens mij zenden ze nu ook uit op tv? Dus die komen dan waarschijnlijk beschikbaar zodra het op tv is geweestquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Vanaf aflevering 5 wel zo te zien (“exclusief voor npo plus” staat er bij).
Bagger zequote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:32 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben weg, eens even kijken en hopen dat ik niet té diep in de nachtbagger thuis kom
(of in m'n eigen nachtbagger)
Alleen die Manuel Broekman al.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij zenden ze nu ook uit op tv? Dus die komen dan waarschijnlijk beschikbaar zodra het op tv is geweest
Eens @molloot200 is tofquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat was niet eens nodigquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:28 schreef Strani het volgende:
Ik heb geen (levende) laptop.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Noooo kom! Is echt leuk! En anders op je laptop zonder camera, is ook prima
Oh stom, ik dacht dat alleen de webcam het niet deedquote:
Het schijnt regen te zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:56 schreef Dave het volgende:
Hebben ze nou allemaal visdraad gespannen achter Dionne bij Nederland staat op tegen kanker?
Dode laptops mogen ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |