Voor zover ik weet is dat gewoon forumbreed hoor. Welk topic is het? Dan kan ik m kicken voor je.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 04:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is niet bedoeld als verwijt of zo. Vroeg het me alleen af. In andere rubrieken kan ik wel op (heel) oude berichten reageren. Hier niet. Vroeg me af waarom en wat de reden is.
Ik weet het eigenlijk niet meer zeker. Ik dacht dat je voorheen wel op hele oude topics kon reageren. Het staat me vaag bij dat ik niet zo lang geleden in een topic reageerde waar ook al enige jaren niet in gereageerd was.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 07:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat gewoon forumbreed hoor. Welk topic is het? Dan kan ik m kicken voor je.
Vreemd. Ik zal eigenlijk ook niet weten hoe dat kan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 05:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet meer zeker. Ik dacht dat je voorheen wel op hele oude topics kon reageren. Het staat me vaag bij dat ik niet zo lang geleden in een topic reageerde waar ook al enige jaren niet in gereageerd was.
In deze bijvoorbeeld kan ik niet reageren:
LIF / Verstandskies getrokken
Die is van mei 2013.
Ligt er ergens een grens? Bijvoorbeeld ouder dan 5 jaar kan je niet in reageren, jonger dan 5 jaar wel?
Ps: Je hoeft hem niet te kicken.
En deze:
LIF / Verstandskies laten verwijderen
is 3,5 jaar oud. Kan ik ook niet in regeren.
LIF / Skincarequote:Op maandag 20 mei 2019 15:29 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben het skincare topic weer eens kwijt, help!
Woops verkeerde knop! Sorry! Hij is weer open.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:53 schreef Tailless het volgende:
LIF / Natuurlijke borstvergroting iemand heeft per ongeluk mijn topic gesloten.
Moet die naar sex?
Niet helemaal. Maar het is een serieus topic.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:04 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Woops verkeerde knop! Sorry! Hij is weer open.
Gaat goed hierquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:07 schreef Tailless het volgende:
[..]
Niet helemaal. Maar het is een serieus topic.
Dankjequote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:09 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Gaat goed hierhij is als het goed is nu echt weer open
Thanks, even flink geveegdquote:Op donderdag 4 juli 2019 19:09 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
Waarom wordt het kloontje van Mapimatroll hier altijd zo lang getolereerd ?
LIF / Zwarte sneakers voor in de horeca
Ieder topic waar ze komt verkloot ze de sfeer en nu is ze bezig op een wat serieuzer forum als Lif.
Ik kan alleen hele oude topics erover vinden dus maak gerust een nieuwe!quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb even gezocht naar een topic over b12 tekort maar kan dit niet vinden, kijk ik er overheen of bestaat het nog niet?
Oke!quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:58 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik kan alleen hele oude topics erover vinden dus maak gerust een nieuwe!
quote:Achtergrond: Sinds medio mei heb ik klachten die lijken te duiden op een longontsteking. Vanaf medio juli wordt er onderzoek gedaan naar een gezwel bij mijn longen dat zichtbaar is als een zwelling net onder mijn sleutelbeen. Artsen staan vooralsnog voor een raadsel: om wat voor weefsel gaat het en waar komt het vandaan?
Ik kreeg twee dagen geleden een raar, doof gevoel in mijn mond met tintelingen. Dat gevoel lijkt te zijn uitgebreid naar mijn hele gezicht en mijn handen. Het is constant aanwezig en voelt naar.
Heeft iemand dat gevoel ook wel eens gehad? Zo ja, waar hing dat mee samen en hoelang duurde het voor het overging? Ik heb overigens al contact met de huisartsenpost hierover gehad en ik kan wachten met het melden van mijn klachten tot een controle die ik dinsdag sowieso al heb.
Ja, prima! Het boeit me eigenlijk niet zo, alleen vind ik het zo suf om er telkens berichten te plaatsen die niet over een doof/tintelend gevoel gaan. (Goddank heb ik daar geen last meer van.)quote:
Och, ik kan gelukkig wel wat van grapjassen hebben. Anders zat ik niet alquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:43 schreef Leandra het volgende:
"Eerst een doof en tintelend gevoel, nu een zwelling die niet meer weggaat" is ook een wat lastige omschrijving, dan gaan mensen ook vragen wat je geslikt hebt
Geen 3 blauwe pilletjes tegelijk nemen!!!
Sorry, ben al weg![]()
dat lukt ook inderdaad niet bij het eerste topic volmakenquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:03 schreef Claudia_x het volgende:
Hm, het lukte me niet om een reeks te maken van m'n topics. Kan iemand dat voor me doen?
LIF / Onverklaard ziektebeeld
LIF / Onverklaard ziektebeeld deel 2
Kijk, dat verklaart het! Ik mag hopen dat er geen deel 3 komt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat lukt ook inderdaad niet bij het eerste topic volmaken
als deel 2 later vol is zul je wel deel 3 automatisch gereekst krijgen
Ik zie dat dat een topic is van 2012, je kunt dus beter een nieuw topic openen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:28 schreef Eendenkooi het volgende:
LIF / Verstopte buis van Eustachius (tubadysfunctie)
mag deze open
Lijkt mij zelf niet handig. Zou het niet in die kunnen?quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik zie dat dat een topic is van 2012, je kunt dus beter een nieuw topic openen.
Nee, het heeft geen zin om zo´n oud topic te heropenen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:07 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Lijkt mij zelf niet handig. Zou het niet in die kunnen?
Ok, maar als mensen via Google of zo gaan zoeken op de klacht dan gaan ze 2 topics tegen komen, zou het daarom niet handiger zijn als ze 1 topic tegenkomen?quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee, het heeft geen zin om zo´n oud topic te heropenen.
Dat maakt niet uit. Er zijn wel meer topics op fok over het zelfdequote:Op zondag 8 december 2019 00:22 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Ok, maar als mensen via Google of zo gaan zoeken op de klacht dan gaan ze 2 topics tegen komen, zou het daarom niet handiger zijn als ze 1 topic tegenkomen?
Zeker waar. Echter dit is wel behoorlijk serieus business. Dit is niet de categorie "wat zal ik mijn hond vandaag te eten geven".quote:Op zondag 8 december 2019 11:35 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Er zijn wel meer topics op fok over het zelfde
Dan nog kan je er gewoon een nieuw topic over openen.quote:Op zondag 8 december 2019 13:17 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Zeker waar. Echter dit is wel behoorlijk serieus business. Dit is niet de categorie "wat zal ik mijn hond vandaag te eten geven".
Dat kan zeker. Dat snap ik, maar die oude kan ook open. Als het gaat om mogelijkheden kan beide. Mijn voorkeur zou zijn dat die oude open gaat.quote:Op zondag 8 december 2019 22:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dan nog kan je er gewoon een nieuw topic over openen.
En zoals ik al zei, dat is een heel oud topic dus gewoon een nieuw topic openen.quote:Op zondag 8 december 2019 22:17 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Dat kan zeker. Dat snap ik, maar die oude kan ook open. Als het gaat om mogelijkheden kan beide. Mijn voorkeur zou zijn dat die oude open gaat.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:53 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
En dan alleen zichtbaar voor kluun..
Noem het dan BANquote:
Maar het zijn er zoveelquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:01 schreef SQ het volgende:
Och, zoveel overlast veroorzaakt ie toch niet? Hij post alleen in zijn eigen topics verder.
Ik heb sterke aanwijzingen dat de ts een draaideurtrol is. Ga het niet zomaar sluiten natuurlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom wordt dit topic LIF / Heb ik per ongeluk drugs op?
direct gesloten? Dit zou toch best echt gebeurd kunnen zijn?
1 2 3 | Welkom in het algemene baardentopic voor informatie over verzorging, de verschillende baarden en andere dingen die te maken hebben met baarden! [url=https://nl.wikipedia.org/wiki/Baard_(haargroei)]NL Wikipedia | Baard |
Dat kan zeker, merci!quote:Op donderdag 2 april 2020 09:44 schreef Dagoduck het volgende:
Zou de OP aangepast kunnen worden: LIF / Het FOK! baarden topic #5 waar masculiniteit hoogtij viert
Dit stukje code:
[ code verwijderd ]
is voldoende.
Is het de bedoeling dat zorgverleners op Fok uitgescholden worden?quote:Op zondag 12 april 2020 09:39 schreef Peejtur het volgende:
Naar mijn idee kan deze in beide prima eigenlijk.
Aangepastquote:Op zondag 5 juli 2020 23:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat zorgverleners op Fok uitgescholden worden?
LIF / Slaapprobleem door huisarts
Deze user doet vervelend tegen mij als persoon.quote:
Ja, vind je? Ik lees vooral 2 personen die allebei het laatste woord willen hebben in een discussie zonder einde. Ik zie het nergens vals worden. Hoogstens vermoeiend, maar dat zijn die eiwittopics eigenlijk altijdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Deze user doet vervelend tegen mij als persoon.
Oh oké sorry mevrouw.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, vind je? Ik lees vooral 2 personen die allebei het laatste woord willen hebben in een discussie zonder einde. Ik zie het nergens vals worden. Hoogstens vermoeiend, maar dat zijn die eiwittopics eigenlijk altijd
LIF / Leven met Fibromyalgiequote:Op donderdag 17 september 2020 16:43 schreef Rewimo het volgende:
Is er een (recent) topic over fibromyalgie?
Dat was snelquote:
Sorry, erg laat maar gedaan.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Mag de TT van "gevoel" naar "gevonden"?
LIF / Tube gevonden met... wat?
Jij ook bedankt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:11 schreef SQ het volgende:
Ter info: ik ben mod-afVoorlopig neemt Peejtur het waar. Het waren leuke jaren, bedankt daarvoor
Dus als ik zeg dat je beter niet meer kunt posten omdat je jezelf belachelijk maakt, doe je dat ook? Ik zeg dit alleen uit bescherming.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:04 schreef Phoenyx-God het volgende:
LIF / Kledingadvies..?
Dit vind ik wel slecht gedrag. Ik probeer die persoon ervoor te beschermen dat ie belachelijk wordt gemaakt in de praktijk maar iedereen zit maar te zeggen dat ze gewoon dat shirt met zeediertjes moet aandoen als ze dat wil. Doet me denken aan die persoon op FOK! met een wolvenshirt. Onterechte mod-opmerking daar, ook erg flauw om te zeggen dat iemand naar onz moet als het je niet aanstaat
Nou als je kan aantonen dat dat zo is dan zou ik het overwegen. Maar goed bedoelde posts juist verwijderen en posts verwijderen die eigenlijk maar gewoon zeggen van 'ja gewoon doen, maakt niet uit hoe gek je het zelf maakt want je bent jezelf' vind ik niet echt goed.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:23 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat je beter niet meer kunt posten omdat je jezelf belachelijk maakt, doe je dat ook? Ik zeg dit alleen uit bescherming.
Het is gewoon een onzin opmerking die slaat als een tang op een varken. Die persoon heeft jouw bescherming niet nodig.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:04 schreef Phoenyx-God het volgende:
LIF / Kledingadvies..?
Dit vind ik wel slecht gedrag. Ik probeer die persoon ervoor te beschermen dat ie belachelijk wordt gemaakt in de praktijk maar iedereen zit maar te zeggen dat ze gewoon dat shirt met zeediertjes moet aandoen als ze dat wil. Doet me denken aan die persoon op FOK! met een wolvenshirt. Onterechte mod-opmerking daar, ook erg flauw om te zeggen dat iemand naar onz moet als het je niet aanstaat
Nou, dat zeg je wel zo gemakkelijk maar jij zou je eigen dochter als die bijvoorbeeld 30 is toch ook niet graag zien aankomen met zo'n kinderlijk shirt? Jullie doen allemaal net alsof het normaal is om zoiets te dragen terwijl het juist gaat om een vrouw met een bepaalde stoornis, daar hoef je niet zo lichtzinnig over te doen. Is wel nuttig als iemand meldt dat het niet zo'n slim idee is in plaats van dat er alleen maar reacties zijn die het aanmoedigen. Hen hoeven er ook niet mee rond te lopen dus tjahquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:14 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Het is gewoon een onzin opmerking die slaat als een tang op een varken. Die persoon heeft jouw bescherming niet nodig.
Stel je niet zo aan. Laat iemand lekker iets aan doen wat hij/zij wil.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:19 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou, dat zeg je wel zo gemakkelijk maar jij zou je eigen dochter als die bijvoorbeeld 30 is toch ook niet graag zien aankomen met zo'n kinderlijk shirt? Jullie doen allemaal net alsof het normaal is om zoiets te dragen terwijl het juist gaat om een vrouw met een bepaalde stoornis, daar hoef je niet zo lichtzinnig over te doen. Is wel nuttig als iemand meldt dat het niet zo'n slim idee is in plaats van dat er alleen maar reacties zijn die het aanmoedigen. Hen hoeven er ook niet mee rond te lopen dus tjah
Nogmaals, dat hoef jij niet te doen. Iedereen mag aan trekken wat hij of zij wilt. Heb jij niks over te zeggen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:19 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou, dat zeg je wel zo gemakkelijk maar jij zou je eigen dochter als die bijvoorbeeld 30 is toch ook niet graag zien aankomen met zo'n kinderlijk shirt? Jullie doen allemaal net alsof het normaal is om zoiets te dragen terwijl het juist gaat om een vrouw met een bepaalde stoornis, daar hoef je niet zo lichtzinnig over te doen. Is wel nuttig als iemand meldt dat het niet zo'n slim idee is in plaats van dat er alleen maar reacties zijn die het aanmoedigen. Hen hoeven er ook niet mee rond te lopen dus tjah
Maar wij zijn viva niet he.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het meer in WGR passen. Op viva staat het ook in die categorie. Oh en ik kom meeschrijven hoor, Donna
Ja, dat was ook mijn idee, maar omdat Scoupy eigenlijk ook 'geld besparen' is en die weer hier staat ben ik nu in twijfel!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het meer in WGR passen. Op viva staat het ook in die categorie. Oh en ik kom meeschrijven hoor, Donna
Het gaat toch over ‘geld verdienen’?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar wij zijn viva niet he.Ik laat @:peejtur dit even beantwoorden.
Waarom hebben 'wij' die nooit geopend dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het gaat toch over ‘geld verdienen’?
Sowieso zijn er op viva in dat subforum leuke topicreeksen, dergelijke topics mis ik hier op fok wel
Denk dat hij weer open is?quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:15 schreef Koekoekskind het volgende:
LIF / Compleet verneukte en rare tattoo's #6
Mag dit topic weer open?
Eens en aangepast.quote:Op maandag 9 augustus 2021 07:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Omdat wat users de boel komen verstieren omdat ze zichzelf heel grappig vinden gaat maar een topic van iemand dicht?
LIF / Ervaring (dure) Dyson airwrap krultang?
Waarom niet vegen?
LIF / Piercings enzo #62 - Nog meer piercings! aste. Google 4 life.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:12 schreef Ama het volgende:
Je kan hem zelf ook omhoog kicken toch? Zit morgen pas achter een computer en mobiel kan ik het zo niet vinden.
Dankjewel 👌🏻😁quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:14 schreef SQ het volgende:
[..]
LIF / Piercings enzo #62 - Nog meer piercings! aste. Google 4 life.
Eens, het is nou ook weer niet zo dat de AT van LIF over loopt van de actieve topics.quote:Op donderdag 16 september 2021 18:10 schreef SQ het volgende:
Waarom centraal maken? Dan reageert er gegarandeerd nooit meer iemand
Klopt want het sloeg natuurlijk nergens op hoe je postte. Beginnend al bij de OP.quote:Op donderdag 23 september 2021 18:18 schreef Beursaap het volgende:
Grmf ik ben op zoek naar advies en jullie sluiten de boel?
Zou weer open moeten zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:38 schreef Arcee het volgende:
LIF / Robert Pershing Wadlow: The Gentle Giant (2.72m)
Mag deze open? Ik wil er graag een actueel filmpje in posten.
2 dagen hebben we het over. Niks ongeduld.quote:Op maandag 6 december 2021 07:03 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Iets met een leven naast FOK! ongeduldje.
Woefquote:Op maandag 6 december 2021 08:24 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
2 dagen hebben we het over. Niks ongeduld.
Waarom moet een post weg die verwijst naar huisarts of apotheker?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:20 schreef Peejtur het volgende:
Sorry, meerdere posts verwijderd. Hoort in ander topic.
Prima. Dankjewel.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:41 schreef Peejtur het volgende:
Heb even naar achter gezet. Denk dat ik iets te rigoureus ben geweest.
Fijn voor je dat je dankgevoelens voelt en weet te uiten naar die user. Maar je bent totaal niet transparant in wat er mis is met dat topic en wanneer die weer open kan. Ik hoop voor je dat dit een leermoment is.quote:
Dan moeten ze wel eerst op Fok komen. En dan zien ze die TR ook.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:08 schreef Peejtur het volgende:
Zou ik toch even in de FB van CHI doen. Als het goed is, zien ze dat dan wel
Als het goed is nu wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kwam dit topic tegen en ik zie dat de laatste post uit 2017 is maar ik kan hem niet (meer) kicken?
LIF / Hidradenitis, ervaringen...
donequote:Op maandag 13 juni 2022 21:58 schreef arvensis het volgende:
LIF / [Centraal] Borstverkleining deel 4
Kan dit topic gekickt worden?
Ik heb twee recente topics gevonden en omhoog gekickt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was er niet ergens een topic over baarden?
Ik kan het niet meer vinden.
LIF / Zuunig zijn, it's a way of life! #4 Waar we 'gewoon' zelfscannenquote:Op woensdag 7 september 2022 20:13 schreef -Sigaartje het volgende:
Waarom is Ons ben zuunig dichtgegooid? Het wordt nu actueel met de komende enorme prijsstijgingen.
Ohw, dank je!quote:Op woensdag 7 september 2022 20:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
LIF / Zuunig zijn, it's a way of life! #4 Waar we 'gewoon' zelfscannen
Via de zoekfunctie even gezocht op openingsposts die het woord Fitbit bevatten,quote:Op donderdag 22 september 2022 12:12 schreef MaJo het volgende:
Is er een topic over fitbit/andere trackers? Kan het niet vinden maar kan me bijna niet voorstellen dat dit er niet is
Zal ik dan een nieuw algemeen topic aanmaken?quote:Op donderdag 22 september 2022 12:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Via de zoekfunctie even gezocht op openingsposts die het woord Fitbit bevatten,
krijg te zien, welke activity tracker is het beste, challanges en een topic met de vraag of activitytrackers je leven hebben beïnvloed.
Maar geen algemeen topic.
Plus ze zijn allemaal vrij oud.
Wanneer is iets een smartwatch en wanneer is iets een tracker? Tegenwoordig loopt dit natuurlijk best in elkaar over.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:55 schreef SQ het volgende:
Zijn er wel, maar dan gaat het vaak over smartwatchesdaarop krijg ik best wat hits.
Hallo ik bedoel dit echt als een serieus topic over bijvoorbeeld een zelfverdedigingscursus.quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:00 schreef Jippie het volgende:
Even op slot ter beoordeling moderatie
Een vraag voor tips over een zelfverdedigings cursus waar iedereen iets aan heeft lijkt mij nuttiger.quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:11 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Hallo ik bedoel dit echt als een serieus topic over bijvoorbeeld een zelfverdedigingscursus.
Als ik mijn bericht moet aanpassen wil ik dat ook best doen hoor. Ik vermoed dat misschien iemand het stukje over Rotterdam Lombardijen of Krabbendijke (gemeente Reimerswaal, Zeeland) aanstootgevend vond en dat het daarom dicht moest ? Het mag er ook best uit hoor als dat moet. Ik bedoelde dat meer als voorbeelden van plaatsen waar ik mij als LGBTQIAP+ minder veilig voel.
Nou ok dan posten we datquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:21 schreef SQ het volgende:
over zelfverdediging voor visueel beperkten? Dat hele verhaal over hate crimes tegen bevolkingsgroepen en je dan zelf ook
Is het nu goed?quote:
Mag ik een nieuwe poging doen? Het was geen troll poging en ik wil serieus menstruatie ondergoed proberen. Ik zal de sliertjes en bonkjes vraag maar achterwege laten in de OPquote:
En dat terwijl "sliertjes en bonkjes" een uitdrukking is van @yvonne herself, los van het feit dat het een valide vraag is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mag ik een nieuwe poging doen? Het was geen troll poging en ik wil serieus menstruatie ondergoed proberen. Ik zal de sliertjes en bonkjes vraag maar achterwege laten in de OP.
Mocht het hier niet willen, in de OUD SC ging het er laatst uitvoerig over, dus daar zou je eventueel nog je licht op kunnen steken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mag ik een nieuwe poging doen? Het was geen troll poging en ik wil serieus menstruatie ondergoed proberen. Ik zal de sliertjes en bonkjes vraag maar achterwege laten in de OP.
Dit laat ik even aan @murp over. Van mij mag het maar hij heeft het geslotenquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Goed topic was datquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat terwijl "sliertjes en bonkjes" een uitdrukking is van @:yvonne herself, los van het feit dat het een valide vraag is.
Figuren die in dat soort topics gaan lopen trollen moeten gewoon keihard verwijderd worden.
Goed onderwerp, hoorquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zie iemand die bonkjes en sliertjes gebruikt niet echt als een serieus topic. Aangezien dat een FOK! meme is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:28 schreef Seven. het volgende:
@:PS. Als ik het nog eens probeer, zou je dan de bagger achterwege willen laten?
OK. Het is dan wel een FOK! meme, maar bonkjes en sliertjes zijn echt en de meeste vrouwen hebben ze ook elke maand in het maandverband of aan de tampon hangen. Dus dan weet je dat.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:35 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik zie iemand die bonkjes en sliertjes gebruikt niet echt als een serieus topic. Aangezien dat een FOK! meme is.
Maar succes hoor, ik zal het topic niet lezen, want het ontbijt is al verpest, dan hoef ik ook geen lunch meer.
Thanksquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK. Het is dan wel een FOK! meme, maar bonkjes en sliertjes zijn echt en de meeste vrouwen hebben ze ook elke maand in het maandverband of aan de tampon hangen. Dus dan weet je dat.
Slierkjes en bonkjes zijn een normaal verschijnsel bij menstruatie en is al 20 jaar ongeveer een FOK! uitdrukking.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat terwijl "sliertjes en bonkjes" een uitdrukking is van @:yvonne herself, los van het feit dat het een valide vraag is.
Figuren die in dat soort topics gaan lopen trollen moeten gewoon keihard verwijderd worden.
Het is misschien een meme, maar wel realititeit.quote:
JAAAAHAAAAAAquote:Op maandag 2 januari 2023 11:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is misschien een meme, maar wel realititeit.
WEET JE HET NOU?!quote:
Jup en er moet gewoon op gemodereerd worden en vrouwen moeten gewoon uitdrukkingen als slierkjes en bonkjes kunnen gebruiken, andere woorden heb ik niet hoor. Lekker naar de wc en op de tegels *flats* ja, hoe wil je dat noemen dan?quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je topic is geveegd en heropend.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 | [b]Kringloopwinkels Nederland[/b] [b]Drenthe[/b] [sub]Assen, Coevorden, Emmen, Hoogeveen en Roden[/sub] [url=http://hetgoed.nl]hetgoed.nl[/url] [sub]Emmen[/sub] [url=https://www.facebook.com/DeWisselEmmen]DeWissel[/url] [url=http://www.dewaar.nl]dewaar.nl[/url] [sub]Assen, Emmen[/sub] [url=https://www.terredeshommes.nl]terredeshommes.nl[/url] [url=https://www.facebook.com/DeWisselEmmen]DeWisselEmmen[/url] & [url=www.facebook.com/kringloopwinkeldewisselassen]kringloopwinkeldewisselassen[/url] [sub]Assen[/sub] [url=http://www.hetstruunhuus.nl]hetstruunhuus.nl[/url] [url=http://www.kiekshopassen.nl]kiekshopassen.nl[/url] [sub]Coevorden[/sub] [url=http://www.kringelz.info]kringelz.info[/url] [url=http://www.pkncoevorden.nl/centra/de-hoeksteen/hoeksteen-koppel]pkncoevorden.nl[/url] [sub]Hoogeveen[/sub] [url=http://www.daat-drenthe.nl/kringloopwinkel-hoogeveen]kringloopwinkel-hoogeveen[/url] [url=http://www.waterlooplein-drenthe.nl]waterlooplein-drenthe.nl[/url] [sub]Roden[/sub] [url=http://www.hetgoed.nl/Vestigingen/Roden.aspx]hetgoed.nl[/url] [b]Flevoland[/b] [sub]Almere[/sub] [url=http://www.dekringloper.nl/kringloper.php]dekringloper.nl[/url] [sub]Dronten[/sub] [url=http://www.devoorraadschuur.nl]devoorraadschuur.nl[/url] [sub]Emmeloord[/sub] [url=http://www.hetgoed.nl]hetgoed.nl[/url] [sub]Lelystad[/sub] [url=http://www.degroenesluis.nl]degroenesluis.nl[/url] [url=http://www.hetgoed.nl]hetgoed.nl[/url] [sub]Swifterbant[/sub] [url=http://www.kringloopwinkelpook.nl]kringloopwinkelpook.nl[/url] [sub]Urk[/sub] [url=http://www.totheildesvolks.nl/nl/waypoint/kringloopwinkel.html]totheildesvolks.nl[/url] [b]Friesland[/b] [sub]Drachten[/sub] [url=http://hartinfriesland.nl]hartinfriesland.nl[/url] [url=http://hetgroenewonen.com]hetgroenewonen.com[/url] [url=http://www.warenhuisdekringloopdrachten.nl]warenhuisdekringloopdrachten.nl[/url] [sub]Leeuwarden[/sub] [url=http://www.estafettekringloop.nl]estafettekringloop.nl[/url] [b]Gelderland[/b] [sub]Arnhem[/sub] [url=http://www.vincentrum-arnhem.nl]vincentrum-arnhem.nl[/url] [sub]Arnhem, Dieren, Doesburg, Elst, Lochem, Westervoort & Zuthpen[/sub] [url=http://2switch.nl]2switch.nl[/url] [sub]Borculo[/sub] [url=http://www.bohero.nl]bohero.nl[/url] [sub]Doetinchem[/sub] [url=http://www.deopslag.com]deopslag.com[/url] [sub]Doetinchem, Groenlo, Gendringen & Winterswijk[/sub] [url=http://www.aktief-groep.nl/index.php/id_structuur/10512/winkels.html]aktief-groep.nl[/url] [sub]Ewijk[/sub] [url=http://www.erzitligtietsbijwa.nl]erzitligtietsbijwa.nl[/url] [sub]Geldermalsen[/sub] [url=http://www.snuffelhal.com]snuffelhal.com[/url] [sub]Nijmegen[/sub] [url=http://www.habbekratsnijmegen.nl]habbekratsnijmegen.nl[/url] [url=http://www.kringloopwinkel-maro.nl]kringloopwinkel-maro.nl[/url] [sub]Tiel[/sub] [url=http://www.secunda.nl]secunda.nl[/url] [sub]Ede, Barneveld & Veenendaal[/sub] [url=http://www.kringloop-ede.nl]kringloop-ede.nl[/url] [sub]Zaltbommel[/sub] [url=http://www.kringloopzaltbommel.nl]kringloopzaltbommel.nl[/url] [b]Groningen[/b] [sub]Groningen[/sub] [url=http://fairback.org/fairback/kringloop/home]fairback.org[/url] [url=http://www.stiefbeen-en-zoon.nl]stiefbeen-en-zoon.nl[/url] [sub]Groningen, Uithuizen & Winschoten[/sub] [url=http://www.goudgoed.nl/vestigingen.aspx]goudgoed.nl[/url] [url=http://www.mamamini.nl]mamamini.nl[/url] [b]Noord Holland[/b] [sub]Aalsmeer[/sub] [url=http://www.dorcas.nl/content/501/40/145/501]dorcas.nl[/url] [sub]Almere, Naarden, Hilversum & Weesp[/sub] [url=http://www.dekringloper.nl/kringloper.php]dekringloper.nl [/url] [sub]Amstelveen[/sub] [url=http://www.deboemerang.net]deboemerang.net[/url] [sub]Hollands Kroon[/sub] [url=http://www.kringloopwinkelhollandskroon.nl]kringloopwinkelhollandskroon.nl[/url] [sub]Alkmaar, Den Helder, Heerhugowaard & Schagen[/sub] [url=http://www.kringlooprataplan.nl]kringlooprataplan.nl[/url] [sub]Amsterdam[/sub] [url=http://www.delokatie.org]delokatie.org[/url] [sub]Amsterdam & Haarlem[/sub] [url=http://188.200.115.153:8080/drupal/kringloop]juttersdok.nl[/url] [sub]Den Helder[/sub] https://d-rommelsgoed.com/ (divers, vintage en vinyl) https://www.kringloopmooier.nl/ (divers) https://rataplan.nl/ (divers) https://www.hetboelhuys.nl (divers) http://www.zoldervandenhelder.nl/ (divers) https://winkeltje-van-jo.nl/ (kleding) [url=https://www.facebook.com/groups/439177770250293]Weggeefwinkel Overvloed[/url] (max. 5 items per klant) https://www.usedproductsdenhelder.nl/ (veelal electronica) [sub]Haarlem[/sub] [url=http://www.rataplan.nl/?id=24]Rataplan[/url] [sub]Hilversum[/sub] [url=http://www.secondlifestyle.nl]secondlifestyle.nl[/url] [sub]Julianadorp[/sub] https://www.facebook.com/inderoosjulianadorp (nieuw en gebruikt) [sub]Purmerend [url=http://www.noppeskringloopwinkel.nl]noppeskringloopwinkel.nl[/url][/sub] [b]Zuid-Holland[/b] [sub]Alphen aan den Rijn[/sub] [url=http://www.kringloopalphen.nl]kringloopalphen.nl[/url] [sub]Arkel[/sub] [url=http://kringloopgiessenlanden.nl]kringloopgiessenlanden.nl[/url] [sub]Delft[/sub] [url=https://rataplan.nl/rataplan-kringloopwinkels/kringloopwinkel-rataplan-delft]rataplan.nl[/url] [url=http://www.deflinstones.nl]deflinstones.nl[/url] [url=http://www.goededoelen.nu]goededoelen.nu[/url] [url=http://www.kringloopdelft.nl]kringloopdelft.nl[/url] [sub]Den Haag[/sub] [url=http://www.kringloopdenhaag.nl]kringloopdenhaag.nl[/url] [url=http://www.schroeder.nl/default.aspx?NavID=550]schroeder.nl[/url] [sub]Dordrecht[/sub] [url=http://www.boekenla.nl/#home]boekenla.nl[/url] [url=http://maps.google.nl/maps/place?um=1&ie=UTF-8&q=de+loods+dordrecht&fb=1&gl=nl&hq=de+loods&hnear=0x47c4281a9257b48f:0x400de5a8d1e6bc0,Dordrecht&cid=2213915288901093395]deloods.nl[/url] [url=http://www.pandora-dordt.com]pandora-dordt.com[/url] [url=http://www.opnieuwenco.nl]opnieuwenco.nl[/url] [sub]Gorinchem[/sub] [url=http://www.kringloopgorinchem.nl]kringloopgorinchem.nl[/url] [url=www.geefwinkel.org]www.geefwinkel.org[/url] [sub]Leiden[/sub] http://www.boekenzolderleiden.nl/ [url=http://www.kringloopwarenhuis.nl]kringloopwarenhuis.nl[/url] [url=http://www.kringloopprojectleiden.nl/]Kringloopproject Leiden[/url] [sub]Roelofarendsveen[/sub] http://www.kringloopalkemade.nl/ [sub]Rotterdam[/sub] [url=http://www.pf.drd.nl/home.htm]pf.drd.nl[/url] [url=http://www.plaatboef.nl/index.php?id=9]plaatboef.nl[/url] [url=http://www.pluspuntrotterdam.info]pluspuntrotterdam.info[/url] [sub]Schiedam[/sub] [url=http://www.hetgoed.nl/vestigingen/schiedam.aspx]hetgoed.nl[/url] [sub]Vlaardingen[/sub] [url=http://www.hetgoed.nl/Vestigingen/Vlaardingen.aspx]hetgoed.nl[/url] [b]Limburg[/b] [sub]Bergen[/sub] [url=https://m.facebook.com/Goederenbank-Bergen-582825601850323]/m.facebook.com/Goederenbank-Bergen[/url] [sub]Gulpen[/sub] https://www.canilos.org/nl/homepage-canilos/canilos-snuffel-winkel [sub]Maastricht[/sub] [url=http://www.kringloop-zuid.nl]kringloop-zuid.nl[/url] [url=http://maastricht.transitiontowns.nl/2010/04/21/weggeefwinkel-in-het-landbouwbelang]maastricht.transitiontowns.nl[/url] [url=http://www.twiedehands-twiedekans.nl]twiedehands-twiedekans.nl[/url] [sub]Sittard, Montfort, Roermond, Baexem & Reuver[/sub] [url=http://www.bis-bis.nl]bis-bis.nl[/url] [b]Noord-Brabant[/b] [sub]Best[/sub] [url=http://betervoorbest.nl/kringloopwinkel.htm]betervoorbest.nl[/url] [sub]Breda & 's-Hertogenbosch[/sub] [url=http://www.vindingrijkkringloop.nl]vindingrijkkringloop.nl[/url] [sub]Eindhoven[/sub] [url=http://www.stedenkontakt.nl/index_kringloopwinkel.htm]stedenkontakt.nl[/url] [sub]Oss[/sub] [url=http://www.kringloopbedrijfoss.nl]kringloopbedrijfoss.nl[/url] [sub]Tilburg[/sub] [url=http://www.usedbefore.nl/tilburg]usedbefore.nl[/url] [url=http://www.listex.nl]listex.nl[/url] [b]Overijssel[/b] [sub]Zwolle[/sub] [url=http://www.harryskringloophal.nl]harryskringloophal.nl[/url] [url=http://www.hebbuszwolle.nl]hebbuszwolle.nl[/url] [url=http://ict-kringloop.nl/Contact.php]ict-kringloop.nl[/url] [url=http://www.kringloopzwolle.nl]kringloopzwolle.nl[/url] [url=http://www.terredeshommes.nl]terredeshommes.nl[/url] [b]Utrecht[/b] [sub]Utrecht[/sub] [url=http://www.emmaus-utrecht.nl]emmaus-utrecht.nl[/url] [url=http://www.kringloopcentrumutrecht.nl]kringloopcentrumutrecht.nl[/url] [url=http://www.wawolliekringloop.nl]KringloopwinkelWawollie[/url] [sub]De Bilt[/sub] [url=http://www.emmausdebilt.nl]emmausdebilt.nl[/url] [sub]Wijk Bij Duurstede[/sub] [url=http://www.tweedehandswinkel.org/kringloopwinkel-nogges-wijk-bij-duurstede/3501060640411020]kringloopwinkel-nogges-wijk-bij-duurstede.nl[/url] [sub]Zeist[/sub] [url=http://kringloopzeist.nl]kringloopzeist.nl[/url] En we gaan weer vrolijk verder. *O* |
-Knip-Gewoon even normaal blijven doen-quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:36 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
he waarom is mijn topic dicht??????
LIF / zorgen over vaccinaties met Mrna
ik stel gewoon een vraag omdat ik me zorgen maak en word aangevallen door mensen. er is gezegd dat het in de arm zou blijven en uit dat australishe onderzoek blijkt van niet. en daar vragen over stellen is dan vervolgens - Knip-gedrag.quote:
@Peejtur @Jippiequote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:34 schreef Dagoduck het volgende:
Graag OP bijwerken: LIF / De Kringloopwinkel #15 Show me your gems!
Heb wat verouderde linkjes vervangen.
[ code verwijderd ]
Sorry voor mijn late reactie, wat voor bestand is dit en kan het gewoon één op één over naar de gewenste OP?quote:
Zo kan het wel weer, je hoeft niet iedereen met een andere mening dan die van jou belachelijk te makenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Omdat het ongeverifieerde wappie shit is uit subforum BNW.
Letterlijk.
Wat staat er nu feitelijk? Ik heb het over de inhoud, niet over hem als persoon.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zo kan het wel weer, je hoeft niet iedereen met een andere mening dan die van jou belachelijk te maken
Dit zijn code-tags op FOK!quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Sorry voor mijn late reactie, wat voor bestand is dit en kan het gewoon één op één over naar de gewenste OP?
Ik ga het proberen!quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit zijn code-tags op FOK!
Alles binnen het grijze vlak (niet de cijfers die ervoor staan) kopiëren en in de OP zetten.
We kijken het nog even aan. Net wel even geveegd.quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kan het zien stelen bij de zelfscan topic niet gewoon dicht aangezien het stelen in winkels daar wordt verheerlijkt?
Niet goed genoeg. De post van o.a. Sigaartje staat er nog.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:01 schreef Peejtur het volgende:
[..]
We kijken het nog even aan. Net wel even geveegd.
Het maakt je voor de rest niet uit, maar je moet er wel over klagen. Uh, ja.. logisch.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niet goed genoeg. De post van o.a. Sigaartje staat er nog.
Het maakt mij voor de rest niet uit, maar ik denk niet dat een topic met criminele activiteiten wenselijk is voor dit forum.
Lange morgenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 23:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik ga het proberen!
Edit : morgenochtend, nu te slaperig
Heb gisteren ook al een TR gezet.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:35 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Misschien een modje die de (naar eigen zeggen) terminale ts tegen zichzelf in bescherming wil nemen?
LIF / Horen er spleten tussen tanden te zitten?
...laat geen enkele ruimte voor discussie. TS is vooringenomen over dit onderwerp en gebruikt dit topic alleen maar om zijn mening te zenden, niet voor een discussie over het onderwerp.quote:"Het vaccineren van gezonde mensen was de grootste fout ooit in de geschiedenis."
Het lijkt er zelfs op dat het een BNW topic was maar door een mod naar LIF verplaatst is? Hoe dan? Dit schreeuwt BNW en heeft helemaal niets met LIF te maken, is pure subforumvervuiling.quote:Op zondag 9 april 2023 12:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit topic heeft niets te zoeken in LIF, hooguit in BNW.
De zin...
[..]
...laat geen enkele ruimte voor discussie. TS is vooringenomen over dit onderwerp en gebruikt dit topic alleen maar om zijn mening te zenden, niet voor een discussie over het onderwerp.
TS vervuilde NWS al wekenlang met random berichten over overleden personen door die te koppelen aan zijn theorie.
Als termen als "MSM" of die tweet met video knipsels en "WAKE UP!" aan het eind nog niet genoeg zegt, weet ik het ook niet...
LIF / Vaccinatieschadetopic
In LIF kunnen kwesties over gezondheid besproken worden. Er is al flink geveegd in dat topic, verdraaide feiten en desinformatie is verwijderd en zal worden verwijderd.quote:Op zondag 9 april 2023 12:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit topic heeft niets te zoeken in LIF, hooguit in BNW.
De zin...
[..]
...laat geen enkele ruimte voor discussie. TS is vooringenomen over dit onderwerp en gebruikt dit topic alleen maar om zijn mening te zenden, niet voor een discussie over het onderwerp.
TS vervuilde NWS al wekenlang met random berichten over overleden personen door die te koppelen aan zijn theorie.
Als termen als "MSM" of die tweet met video knipsels en "WAKE UP!" aan het eind nog niet genoeg zegt, weet ik het ook niet...
Het bespreken van gezondheidskwesties kan prima in LIF. Of je het met de TS eens bent is een andere kwestie.quote:Op zondag 9 april 2023 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt er zelfs op dat het een BNW topic was maar door een mod naar LIF verplaatst is? Hoe dan? Dit schreeuwt BNW en heeft helemaal niets met LIF te maken, is pure subforumvervuiling.
Terwijl er in de OP het volgende staat:quote:Op maandag 10 april 2023 23:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het bespreken van gezondheidskwesties kan prima in LIF. Of je het met de TS eens bent is een andere kwestie.
Voor de goede orde, het is ook geen BNW materiaal. Daar ben ik ook moderator, vind het beter passen in LIF.
Dat heeft dus niks met LIF te maken.quote:#vaccinatieschadeawareness
De gevolgen van vaccinatieschade laten zich steeds meer zien in het leven. Nadat vaccinatieschade jarenlang is verzwegen door de MSM en de overheid komen er steeds meer berichten over de gevolgen van vaccinatie. Het vaccineren van gezonde mensen was de grootste fout ooit in de geschiedenis. Ik ken zelf ook meerdere mensen in mijn omgeving die te kampen hebben gehad met vaccinatieschade.
Ja leuk, maar stokpaardjes van die TS als "vaccinatieschade awareness" en een hoop gejengel over de MSM hebben niets met LIF en alles met BNW te maken.quote:Op maandag 10 april 2023 23:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het bespreken van gezondheidskwesties kan prima in LIF. Of je het met de TS eens bent is een andere kwestie.
Voor de goede orde, het is ook geen BNW materiaal. Daar ben ik ook moderator, vind het beter passen in LIF.
Ik dacht dat ik dat er al uit had gehaald, zal het gelijk verwijderen.quote:Op maandag 10 april 2023 23:44 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Terwijl er in de OP het volgende staat:
[..]
Dat heeft dus niks met LIF te maken.
Het gaat lijkt me vooral om de intentie van TS en zijn OP was meer dan duidelijk over die intentie.quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat er al uit had gehaald, zal het gelijk verwijderen.
De OP is zojuist aangepast. En zoek jij het 'coronatopic' in BNW maar, dat is gesloten om de doodeenvoudig reden dat het niet in BNW thuishoort. Er staan nog een aantal corona gerelateerde topics over de oorsprong van het virus etc.quote:Op maandag 10 april 2023 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja leuk, maar stokpaardjes van die TS als "vaccinatieschade awareness" en een hoop gejengel over de MSM hebben niets met LIF en alles met BNW te maken.
Ja, en daarop concludeerde ik dat het niet in BNW thuishoort, maar met verwijderen van eventuele desinformatie een kans kon geven in LIF. En volgens mij wordt er een goede discussie gevoerd. En als het door TS verzandt in wappies/schapen gezwatel dan verhuis ik het alsnog naar VER. Gemopper van users dat het topic niet in LIF thuishoort verwijder ik ook. Users gaan niet voor een ander bepalen welk topic ze hier mogen plaatsen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat lijkt me vooral om de intentie van TS en zijn OP was meer dan duidelijk over die intentie.
TS had het niet in LIF geplaatst toch?quote:Op dinsdag 11 april 2023 01:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, en daarop concludeerde ik dat het niet in BNW thuishoort, maar met verwijderen van eventuele desinformatie een kans kon geven in LIF. En volgens mij wordt er een goede discussie gevoerd. En als het door TS verzandt in wappies/schapen gezwatel dan verhuis ik het alsnog naar VER. Gemopper van users dat het topic niet in LIF thuishoort verwijder ik ook. Users gaan niet voor een ander bepalen welk topic ze hier mogen plaatsen.
Nee dat heb ik gedaan, TS heeft hier gewoon verder gepost.quote:Op dinsdag 11 april 2023 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
TS had het niet in LIF geplaatst toch?
Het is één ding om een OP aan te passen omdat er onzin/geneuzel/racistische opmerkingen in staan of omdat een topic dicht moet vanwege teveel geklier, maar om een topic aan te passen naar de nukken van een mod zodat het mooi in je straatje past terwijl dat echt compleet ingaat tegen OP's intenties lijkt me echt een overreach van je modrechten.quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat er al uit had gehaald, zal het gelijk verwijderen.
Maar mods gaan wel bepalen dat als een topic ze niet bevalt dat ze 't naar eigen hand kunnen draaien? Wat is dat nou weer voor een beleid?quote:Op dinsdag 11 april 2023 01:07 schreef Jippie het volgende:
Users gaan niet voor een ander bepalen welk topic ze hier mogen plaatsen.
Omdat het topic sowieso al niet in LIF hoort te zijn, waarom probeer je het toch zo hard hier te plaatsen? Waarom laat je het niet gewoon lekker in BNW, waar de BNW users verder kunnen BNW'en?quote:Op dinsdag 11 april 2023 01:00 schreef Jippie het volgende:
Desinformatie wordt verwijderd, wat is er dan nog mis met dat topic?
quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:59 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Het is één ding om een OP aan te passen omdat er onzin/geneuzel/racistische opmerkingen in staan of omdat een topic dicht moet vanwege teveel geklier, maar om een topic aan te passen naar de nukken van een mod zodat het mooi in je straatje past terwijl dat echt compleet ingaat tegen OP's intenties lijkt me echt een overreach van je modrechten.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:02 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Maar mods gaan wel bepalen dat als een topic ze niet bevalt dat ze 't naar eigen hand kunnen draaien? Wat is dat nou weer voor een beleid?
Moeite met mijn wijze van modereren? - > forum@fok.nlquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:05 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Omdat het topic sowieso al niet in LIF hoort te zijn, waarom probeer je het toch zo hard hier te plaatsen? Waarom laat je het niet gewoon lekker in BNW, waar de BNW users verder kunnen BNW'en?
Als ik een topic over auto's begin lijkt het mij ook niet de bedoeling dat een mod opeens allemaal vliegtuigen in de OP gaat zetten....ja dat is funny voor ONZ of eventueel een mod die even grappig wilt doen maar volgens mij is dat niet je bedoeling, dus, waarom?
Waarom zou ik een topic moeten openen als een user daar al tijd in heeft gestopt?quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:06 schreef Leandra het volgende:
Alsof iemand op de Fancy Fair een snoepkraam en fruitkraam heeft, en dat iemand dan een appeltaart heeft gebakken en bij de snoepkraam doneert.
Dat de kraamhouder vervolgens denkt van "Whut? Appeltaart? Appel is fruit", en de appeltaart bij het fruit zet.
En als daar dan commentaar op komt de stukjes appel uit de taart halen en doen alsof het dan wel prima is, want appel... dat die stukjes appel uit de appeltaart nog steeds geen gewone stukjes appel zijn wil er niet in.
Als je appel in de fruitkraam wilt hebben, snij dan een appel en bied stukjes appel aan, ga geen appeltaart van je snoepkraam verplaatsen om vervolgens de stukjes appel uit de taart te halen en doen alsof dat gewone stukjes appel zijn.
Ergo: als je vindt dat er een topic over dat onderwerp moet zijn, open dat dan, of vraag de TS van dat andere topic een normaal topic over dat onderwerp in LIF te openen, zonder allerlei *Awareness* hondenfluitjes.
Jij bent sowieso niet de mod hier dus jij hebt hier verder niks over te zeggen. Forum@fok.nlquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:05 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Omdat het topic sowieso al niet in LIF hoort te zijn, waarom probeer je het toch zo hard hier te plaatsen? Waarom laat je het niet gewoon lekker in BNW, waar de BNW users verder kunnen BNW'en?
Als ik een topic over auto's begin lijkt het mij ook niet de bedoeling dat een mod opeens allemaal vliegtuigen in de OP gaat zetten....ja dat is funny voor ONZ of eventueel een mod die even grappig wilt doen maar volgens mij is dat niet je bedoeling, dus, waarom?
Omdat die user een heel ander topic in een heel ander subforum heeft geopend.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waarom zou ik een topic moeten openen als een user daar al tijd in heeft gestopt?
En het topic past niet in BNW vandaar nu in LIF. Er worden wel vaker topics verplaatst naar andere forumdelen, ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat die user een heel ander topic in een heel ander subforum heeft geopend.
Die wilde geen gezond appeltje serveren maar een appeltaart.
Het topic past naar mening van een aantal mensen ook niet in LIF.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
En het topic past niet in BNW vandaar nu in LIF. Er worden wel vaker topics verplaatst naar andere forumdelen, ik zie het probleem niet.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Moeite met mijn wijze van modereren? - > forum@fok.nl
Volgens mij was ik redelijk fatsoenlijk met mijn reacties en vragen, om dan zoiets terug te krijgen?quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:24 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Jij bent sowieso niet de mod hier dus jij hebt hier verder niks over te zeggen. Forum@fok.nl
Edit: wat Jippie zegt.
Als ik gehoor zou geven aan elke opmerking over 'dit topic hoort hier niet', 'TS is een troll' had ik het erg druk met topics verwijderen. Ik kies er meestal voor om topics eerst een kans te geven. En het spijt mij oprecht dat ik de wijzigingen in de OP ben vergeten direct door te voeren, dat neem ik mijzelf wel kwalijk.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het topic past naar mening van een aantal mensen ook niet in LIF.
Overigens heb je het niet alleen verplaatst, ook flink gewijzigd.
Het paste dus ook in eerste instantie niet in LIF, en naar mijn mening nu ook nog niet, maar voor de aanpassingen die je afgelopen nacht aan de OP gedaan hebt zeker niet.
De hele OP is wegquote:Op woensdag 12 april 2023 17:09 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
hahaha alweer gooien jullie een topic dicht omdat de inhoud jullie niet aanstaat
LIF / long covid blijkt gelukkig niet zo erg en is ook psychisch
-Knip-
Nope, zoals Peejtur al aangeeft willen we gewoon een OP in het Nederlands. In Nederland is er genoeg info over LongCovid te vinden.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:09 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
hahaha alweer gooien jullie een topic dicht omdat de inhoud jullie niet aanstaat
LIF / long covid blijkt gelukkig niet zo erg en is ook psychisch
-Knip-
Ik kijk liever naar de inhoud van het topic dan naar zijn UI. Denk dat we het het van het weekend wel duidelijk hebben of dit als een serieus topic bedoeld is. De ruimte daartoe wordt door TS niet echt benut.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kan deze nu eindelijk dicht of weer terug naar BNW?
TS heeft z'n UI inmiddels ook aangepast dus enige schijn van onafhankelijkheid of open staan voor discussie is er sowieso niet meer.
Als er na ruim een week nog niet meer "bewijs" is geleverd dan het argument "dit is het topje van de ijsberg" dan vind ik die laatste zin van je nogal een understatementquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar de inhoud van het topic dan naar zijn UI. Denk dat we het het van het weekend wel duidelijk hebben of dit als een serieus topic bedoeld is. De ruimte daartoe wordt door TS niet echt benut.
Ter info:quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als er na ruim een week nog niet meer "bewijs" is geleverd dan het argument "dit is het topje van de ijsberg" dan vind ik die laatste zin van je nogal een understatement
quote:Op zaterdag 15 april 2023 17:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Door dit gebrek aan realiteitszin verdien je een verplaatsing naar een ander plaatsje op FOK!
In LIF nemen we onderwerpen serieuzer dan jouw insteek van dit topic blijkt te zijn, je hebt een eerlijke kans in LIF gehad.
Succes in VER
Jippie in LIF / wanneer ben je anti LGBT?quote:Op maandag 17 april 2023 21:02 schreef Jippie het volgende:
In strijd met de goede smaak, dus op slot.
Ik ga de hiervoor relevante uitspraken niet herhalen. Je mag om uitleg vragen via DM.quote:Op maandag 17 april 2023 21:13 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
kun je uitleggen wat je hiermee bedoeld toen je mijn topic dichtdee?
[..]
Jippie in LIF / wanneer ben je anti LGBT?
Kan je die post niet gewoon beter meteen verwijderen zonder wat dan ook.quote:
Ik ben geen mod in LIF. Gastmodden mag wel, maar doe ik vooral bij spam, openbaren privégegevens, etc.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan je die post niet gewoon beter meteen verwijderen zonder wat dan ook.
Dat is aantoonbaar onjuist, we hebben tientallen subfora en in het gros daarvan wordt binnen enkele minuten tot enkele uren gereageerd door de eigen moderators:quote:Sowieso is het te debiel voor woorden dat de post waar je op reageert zo lang op Fok kan blijven staan.
Er lopen echt nog maar 3 betrokken mods rond ofzo, misschien 4. Over heel Fok.
quote:Op maandag 20 februari 2023 13:09 schreef Bosbeetle het volgende:
1. FEE 0 dagen 0 uren 5.0 min (2)
2. SPO 0 dagen 0 uren 5.0 min (1)
3. CUL 0 dagen 0 uren 5.5 min (4)
4. @ 0 dagen 0 uren 6.0 min (1)
5. FC 0 dagen 0 uren 7.5 min (2)
6. CRI 0 dagen 0 uren 9.5 min (4)
7. ESF 0 dagen 0 uren 11.7 min (3)
8. KLB 0 dagen 0 uren 13.3 min (3)
9. VER 0 dagen 0 uren 14.0 min (2)
10. LIT 0 dagen 0 uren 16.2 min (5)
11. JAA 0 dagen 0 uren 16.3 min (3)
12. 40+ 0 dagen 0 uren 16.7 min (3)
13. OOR 0 dagen 0 uren 24.5 min (2)
14. GC 0 dagen 0 uren 29.0 min (6)
15. K&W 0 dagen 0 uren 30.3 min (4)
16. GAM 0 dagen 0 uren 31.0 min (2)
17. WLR 0 dagen 0 uren 31.5 min (2)
18. TRU 0 dagen 0 uren 32.5 min (4)
19. FB 0 dagen 0 uren 33.0 min (1)
20. BTC 0 dagen 0 uren 35.3 min (4)
21. BNW 0 dagen 0 uren 50.7 min (6)
22. WGR 0 dagen 0 uren 51.0 min (3)
23. KAA 0 dagen 0 uren 56.2 min (5)
24. COR 0 dagen 0 uren 59.0 min (6)
25. MUZ 0 dagen 0 uren 59.0 min (5)
26. FOT 0 dagen 1 uur 7.0 min (3)
27. STA 0 dagen 1 uur 11.7 min (3)
28. ONZ 0 dagen 1 uur 14.0 min (2)
29. DRT 0 dagen 1 uur 15.6 min (5)
30. HOB 0 dagen 1 uur 16.0 min (2)
31. CPR 0 dagen 1 uur 41.0 min (1)
32. F&L 0 dagen 1 uur 47.0 min (3)
33. R&P 0 dagen 1 uur 57.0 min (2)
34. BB 0 dagen 2 uren 21.3 min (3)
35. LIF 0 dagen 2 uren 25.0 min (2)
36. DIG 0 dagen 2 uren 33.0 min (3)
37. FOK 0 dagen 2 uren 47.0 min (1)
38. FHF 0 dagen 2 uren 58.0 min (2)
39. C&H 0 dagen 3 uren 3.0 min (3)
40. F&F 0 dagen 3 uren 20.0 min (4)
41. TV 0 dagen 3 uren 22.0 min (3)
42. NWS 0 dagen 3 uren 22.0 min (3)
43. OO 0 dagen 3 uren 26.0 min (2)
44. F1 0 dagen 3 uren 43.7 min (3)
45. SEX 0 dagen 3 uren 57.5 min (8)
46. CRE 0 dagen 3 uren 59.5 min (4)
47. POL 0 dagen 4 uren 18.6 min (5)
48. KPD 0 dagen 4 uren 43.7 min (3)
49. SPL 0 dagen 4 uren 47.0 min (2)
50. VBL 0 dagen 4 uren 49.0 min (3)
51. WKN 0 dagen 4 uren 54.8 min (4)
52. ABO 0 dagen 5 uren 41.3 min (3)
53. SPT 0 dagen 5 uren 46.2 min (5)
54. PTA 0 dagen 6 uren 45.0 min (4)
55. JUI 0 dagen 6 uren 53.5 min (2)
56. MED 0 dagen 9 uren 4.0 min (2)
57. F&S 0 dagen 10 uren 58.0 min (4)
58. TRV 0 dagen 11 uren 20.5 min (2)
59. SHO 0 dagen 14 uren 35.8 min (4)
60. SES 0 dagen 16 uren 6.3 min (3)
61. MOL 0 dagen 21 uren 28.4 min (5)
62. OUD 1 dag 0 uren 7.0 min (2)
63. W&T 1 dag 1 uur 24.3 min (4)
64. V&A 1 dag 14 uren 15.0 min (2)
65. B&H DNF (6)(Het getal tussen haakjes betekent het aantal keren dat het topic in het betreffende subforum beland is, de responstijd is dan het gemiddelde van die keren.)SPOILER: Lijst voor plakken in excelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste stand
Geef je nou serieus een topicspel als "bewijs"?quote:Op zondag 28 mei 2023 21:25 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik ben geen mod in LIF. Gastmodden mag wel, maar doe ik vooral bij spam, openbaren privégegevens, etc.
[..]
Dat is aantoonbaar onjuist, we hebben tientallen subfora en in het gros daarvan wordt binnen enkele minuten tot enkele uren gereageerd door de eigen moderators:
[..]
(Het getal tussen haakjes betekent het aantal keren dat het topic in het betreffende subforum beland is, de responstijd is dan het gemiddelde van die keren.)
Het is daarmee niet wetenschappelijk bewezen nee, maar het geeft wel een indicatie. Wat is jouw bewijs dat er nog maar 3 of 4 betrokken mods zouden rondlopen op heel FOK! ?quote:Op zondag 28 mei 2023 21:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Geef je nou serieus een topicspel als "bewijs"?
Het was gechargeerd, om een punt te maken. Dat snap je toch zelf wel? Althans zo had ik je wel ingeschat.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:32 schreef Viv het volgende:
[..]
Het is daarmee niet wetenschappelijk bewezen nee, maar het geeft wel een indicatie. Wat is jouw bewijs dat er nog maar 3 of 4 betrokken mods zouden rondlopen op heel FOK! ?
Fijn dat het gechargeerd was (en dat je me zo ingeschat hadquote:Op zondag 28 mei 2023 21:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Het was gechargeerd, om een punt te maken. Dat snap je toch zelf wel? Althans zo had ik je wel ingeschat.
Dat verbaast me niks. Het interesseert echt niemand meer wat.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:44 schreef Viv het volgende:
[..]
Er stond overigens geen topic report (TR) bij die reactie.
Als er nou íemand regelmatig TRs zet ben ik het wel. Kan je dat ook nergens zien?quote:Wellicht ten overvloede, maar TR's zetten helpt echt. Moderators kunnen immers niet in ieder topic de hele tijd meelezen.
Fijn om te horen!quote:Op zondag 28 mei 2023 21:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Als er nou íemand regelmatig TRs zet ben ik het wel. Kan je dat ook nergens zien?
Ik had deze zeker al gelezen. Ja zo goed als meteen na het plaatsen. Nee, ik zou het zelf nooit plaatsen maar ook geen reden voor me om weg te halen. Iedereen ziet wel dat het niet serieus bedoeld is.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan je die post niet gewoon beter meteen verwijderen zonder wat dan ook.
Sowieso is het te debiel voor woorden dat de post waar je op reageert zo lang op Fok kan blijven staan.
Er lopen echt nog maar 3 betrokken mods rond ofzo, misschien 4. Over heel Fok.
Zo gaan we niet met elkaar om hè.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:07 schreef streamjohan het volgende:
Wat moet mijn topic verplaatst worden naar ONZ?
ONZ / Sproeistraal
Is een serieus topic, heb hier veel ongemak mee. Sluit dan maar gelijk, in plaats van in onzin te gooien. Je eigen actie is zware onzin. Helaas hoor je bij degenen die FOK! kapot aan het maken zijn.
Dus bij deze, gewoon terug naar LIF anders sluit je de zooi maar. Hou iemand anders voor de gek.
ik kan zo snel geen nieuwere vinden, de oude heeft 225 posts, ik kick hem wel even voor je dat je er in kan posten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:45 schreef THEFXR het volgende:
Is hier al een nieuw topic over, of moet deze oude geactiveerd worden?
cinnamongirl in LIF / Online shoppen voor brillen op sterkte
Gedaan als gastmod.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
LIF / Wat is de beste transparante opbergbox?
Wil een mod box veranderen in opbergbox? Voor het geval iemand denkt dat ik een soort kas voor mijn baby zoek ofzo.
Heb je iets meer info want ik heb geen flauw idee waar je op doelt:@quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:25 schreef Modus het volgende:
Dus mijn kritische post in dit topic LIF / Zwemboxers voor mannen wordt verwijderd zonder verdere uitleg, terwijl mijn post van dezelfde strekking Modus in LIF / Materiaalkeuze bij ondergoed niet heel lang geleden in een vergelijkbaar debiel topic van TS gewoon blijft staan.
❓
Mods kunnen verwijderde posts inzien, toch?quote:Op zondag 26 november 2023 18:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je iets meer info want ik heb geen flauw idee waar je op doelt:@
Nee. Alleen geedite posts.quote:Op zondag 26 november 2023 19:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Mods kunnen verwijderde posts inzien, toch?
Ik had mijn eigen post waar ik naar refereer, gequote in dat nieuwste topic. En dat is weggehaald, terwijl het een paar maanden terug gewoon blijft staan.quote:
Ik begrijp dan weer niet waarom je je zo druk maakt. Het is niet tegen de regels, het is niet haatzaaiend ofzo. Het is hoogstens een beetjequote:Op zondag 26 november 2023 19:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik had mijn eigen post waar ik naar refereer, gequote in dat nieuwste topic. En dat is weggehaald, terwijl het een paar maanden terug gewoon blijft staan.
Ik kan me niet voorstellen dat het de bedoeling is dat 1 of andere mentaal beperkte om de zoveel tijd min of meer hetzelfde topic opent (vaak in serieuze subforums), waarbij het TS overduidelijk niet om de "tips" gaat die hij krijgt.
Omdat door dit soort dingen Fok naar de tering gaat.quote:Op zondag 26 november 2023 19:52 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik begrijp dan weer niet waarom je je zo druk maakt. Het is niet tegen de regels, het is niet haatzaaiend ofzo. Het is hoogstens een beetjemaar meer ook niet.
Ja?quote:Op zondag 26 november 2023 19:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat door dit soort dingen Fok naar de tering gaat.
Als dat soort dingen teveel toegelaten worden in serieuze subforums, haken mensen met serieuze vragen af.quote:Op zondag 26 november 2023 19:55 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja?
Ik lees veel dingen op fok waarvan ik denk "nou, hiermee gaat de lol er wel vanaf" maar dat zijn nooit dit soort topics eigenlijk.
We gaan elkaar niet voor het een of ander uitmaken. En daarnaast vraag ik mij af als je je zo laagdunkend uit moet laten over TS waarom je je zo druk maakt om een verwijderde post?quote:Op zondag 26 november 2023 19:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik had mijn eigen post waar ik naar refereer, gequote in dat nieuwste topic. En dat is weggehaald, terwijl het een paar maanden terug gewoon blijft staan.
Ik kan me niet voorstellen dat het de bedoeling is dat 1 of andere mentaal beperkte om de zoveel tijd min of meer hetzelfde topic opent (vaak in serieuze subforums), waarbij het TS overduidelijk niet om de "tips" gaat die hij krijgt.
Het gaat toch niet om die ene verwijderde post, dat is toch wel duidelijk of niet?quote:Op zondag 26 november 2023 19:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
We gaan elkaar niet voor het een of ander uitmaken. En daarnaast vraag ik mij af als je je zo laagdunkend uit moet laten over TS waarom je je zo druk maakt om een verwijderde post?
Yep ik heb al het gekibbel (ook van mij) geveegd, zodat het een normaal topic kan worden. Het was best veel dus misschien heb ik iets vergeten. @Straatcommando. of welke FA dan ook mag alles van mij lezen, ik heb geen geheimen. Maar ik moest concluderen dat het gekibbel niets toevoegde aan de vraag van de TS, dus vandaar weg. Zet gerust een TR bij de posts die Volgens jou ook weg kunnen.quote:Op maandag 18 december 2023 00:13 schreef Leandra het volgende:
WTF is gaande in het Ozempictopic?
LIF / Wegovy of Ozempic (als afval medicijn)
Mij beschuldigen van onbeschoft gedrag en als ik dan heel duidelijk uiteenzet hoe de vork in de steel zit verwijder je mijn posts maar laat je je eigen beschuldigingen aan mijn adres staan, inclusief quotes van posts die verwijderd zijn, maar je eigen onbeschofte "gedram" opmerking laat je ook staan?
Ik mag toch echt hopen dat je dat topic niet zelf geveegd hebt @:Jippie nadat je het eerst zelf om zeep geholpen had met het goedpraten van oneigenlijk medicijngebruik.
Ook even een mention naar @:Straatcommando. erbij, die kan immers wel alles teruglezen.
Ja, uiteindelijk wel... eerst het topic zelf om zeep helpen met je nonsens-opmerkingen, vervolgens anderen beschuldigen van dingen die ze niet gepost hebben en als je door de mand valt ineens gaan vegen?quote:Op maandag 18 december 2023 00:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Yep ik heb al het gekibbel (ook van mij) geveegd, zodat het een normaal topic kan worden. Het was best veel dus misschien heb ik iets vergeten. @:Straatcommando. of welke FA dan ook mag alles van mij lezen, ik heb geen geheimen. Maar ik moest concluderen dat het gekibbel niets toevoegde aan de vraag van de TS, dus vandaar weg. Zet gerust een TR bij de posts die Volgens jou ook weg kunnen.
Er valt niets door de mand te vallen.quote:Op maandag 18 december 2023 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk wel... eerst het topic zelf om zeep helpen met je nonsens-opmerkingen, vervolgens anderen beschuldigen van dingen die ze niet gepost hebben en als je door de mand valt ineens gaan vegen?
Echt...
Maar ik zal nog even een TR zetten bij je "Het is hetzelfde" post die je kennelijk "vergeten" bent te vegen.
quote:Op zondag 17 december 2023 00:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ozempic is op de markt gebracht voor Diabetes type 2 maar is immens populair als afslankmiddel.
Ozempic is nog steeds een diabetesmedicijn dat wordt misbruikt (want daardoor van de markt, en als gevolg soms niet beschikbaar als medicijn voor mensen met diabetes) als afslankmiddel.quote:Op maandag 18 december 2023 00:45 schreef Jippie het volgende:
En deze was ik niet vergeten, die blijft gewoon staan.
[..]
Je viel wel door de mand, met je bewering dat ik het over TS had terwijl het nota bene een reactie op jouw post was.quote:Op maandag 18 december 2023 00:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Er valt niets door de mand te vallen.
Beweer ik iets anders dan, het is toch populair geworden als afslankmiddel ook al is het daar niet voor geregistreerd.quote:Op maandag 18 december 2023 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ozempic is nog steeds een diabetesmedicijn dat wordt misbruikt (want daardoor van de markt, en als gevolg soms niet beschikbaar als medicijn voor mensen met diabetes) als afslankmiddel.
Het is geen afslankmiddel Wegovy is het afslankmiddel, je praat recht wat krom is.
Noemde je mij dan een 'stuk stront'?quote:Op maandag 18 december 2023 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je viel wel door de mand, met je bewering dat ik het over TS had terwijl het nota bene een reactie op jouw post was.
En daar stond helemaal niets over TS in, want op dat moment wist ik nog helemaal niet of TS wel wist dat het een diabetesmedicijn is en geen afslankmiddel.
Begrijpend lezen is je ding niet echt hè... mijn god.quote:Op maandag 18 december 2023 01:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Noemde je mij dan een 'stuk stront'?
Als een arts het voorschrijft, wat is dan het probleem?quote:Op maandag 18 december 2023 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is je ding niet echt hè... mijn god.
Mensen die een diabetesmedicijn gebruiken als afslankmiddel, zeker met de huidige medicijntekorten.
Die noemde ik een associaal stuk stront, zonder aanziens des persoons.
In het algemeen dus.
Maar het kan zijn dat de schoen past, dat weet ik niet, dat weet jij allen.
"Op de markt gebracht als, maar...."quote:Op maandag 18 december 2023 01:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Beweer ik iets anders dan, het is toch populair geworden als afslankmiddel ook al is het daar niet voor geregistreerd.
Ik weet alleen dat je verre van vriendelijk was tegen TS, en daarom bemoeide ik me met de discussie. Mensen een stuk stront noemen die gewoon via een legale weg Ozempic zouden willen gebruiken vind ik niet zo beschaafd. En nu is alles wel gezegd denk ik zo.quote:Op maandag 18 december 2023 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is je ding niet echt hè... mijn god.
Mensen die een diabetesmedicijn gebruiken als afslankmiddel, zeker met de huidige medicijntekorten.
Die noemde ik een associaal stuk stront, zonder aanziens des persoons.
In het algemeen dus.
Maar het kan zijn dat de schoen past, dat weet ik niet, dat weet jij allen.
Een arts van een afslankkliniek bedoel je?quote:Op maandag 18 december 2023 01:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Als een arts het voorschrijft, wat is dan het probleem?
Ik heb geen enkele post tot TS gericht.quote:Op maandag 18 december 2023 01:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je verre van vriendelijk was tegen TS, en daarom bemoeide ik me met de discussie. Mensen een stuk stront noemen die gewoon via een legale weg Ozempic zouden willen gebruiken vind ik niet zo beschaafd. En nu is alles wel gezegd denk ik zo.
Heb in coronatijd moeten switchen vanwege leveringsproblemen en dat was geen pretje, en vorige week nog diverse apotheken afgegaan voor een ander geneesmiddel.quote:Op maandag 18 december 2023 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Op de markt gebracht als, maar...."
Nee, het is niet "Op de markt gebracht als", het is een diabetesmedicijn en wordt oneigenlijk gebruikt als afslankmiddel.
Als je niet snapt wat er mis is met jouw "uitleg", namelijk het goedpraten van dat oneigenlijke gebruik, wat je daarna ook nog eens in vele varianten deed, dan kan ik daar echt niets aan doen, dat moet je dan bij jezelf zoeken.
Ik hoop echter oprecht dat je nooit een middel nodig zult hebben dat je vervolgens niet kunt krijgen omdat het populair is geworden voor iets anders dat niet medicijnafhankelijk is.
Maar mocht die situatie zich wel ooit voordoen weet ik dat je aan dit topic terug zult denken.
Ik weet precies wat ik heb gelezen. Dat is geen taalgebruik die ik wenselijk acht onder zo'n eenvoudige vraag. Deze discussie is voor mij klaar,quote:Op maandag 18 december 2023 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele post tot TS gericht.
Nada, noppes.
Mijn post was een reactie op jouw post.
Echt, hou toch op met dit spelletje, je hebt duidelijk moeite met begrijpend lezen, snapt niet dat een opmerking algemeen is, en blijft maar drammen over wat je zelf kennelijk nog steeds niet snapt.
Ik had het niet over TS, ik had het niet tegen TS.
Misbruik maken van je rechten. Niet netjes nee.quote:Op maandag 18 december 2023 08:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is echt niet kies om zelf een topic te laten ontsporen en dan te gaan vegen hoor @:jippie![]()
Je hebt een groot team van collega's die met je mee kunnen kijken. Die had je moeten vragen om mee te kijken.
Ja, want stel je voor, er wordt eens een discussie gevoerd op een zeer normale manier...quote:
Welke discussie? Er was geen discussie, alleen een paar posts met een dringend verzoek om weg te gaan richting een mod. Als er een fatsoenlijke discussie gehouden word zullen die posts niet verdwijnen.quote:Op maandag 18 december 2023 10:20 schreef BE het volgende:
[..]
Ja, want stel je voor, er wordt eens een discussie gevoerd op een zeer normale manier...![]()
![]()
Waar is een fb topic anders voor?
Het wordt weer eens tijd voor een 'frisse wind, doe niet zo spastisch'-bericht achter de schermen waar iedereen met knopjes er weer eens aan herinnerd wordt dat het helemaal niet erg is dat niet iedereen het altijd 100% met iedereen eens is en dat je daarover gewoon normaal in discussie kan gaan. Ook met crew! En dat dat heus niet altijd dan meteen weggepoetst hoeft te worden.
Oh, maar @Lucky_Strike had helemaal niet zoiets gepost.quote:Op maandag 18 december 2023 10:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welke discussie? Er was geen discussie, alleen een paar posts met een dringend verzoek om weg te gaan richting een mod. Als er een fatsoenlijke discussie gehouden word zullen die posts niet verdwijnen.
Geen idee. Ik neem aan dat het een officiële arts is die een recept voor zo'n middel uitschrijft.quote:Op maandag 18 december 2023 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een arts van een afslankkliniek bedoel je?
Die weet ook prima dat hij iets doet dat niet gepast is, maar money talks.
Als er daardoor tekorten zijn voor diabetespatiënten is het godsgeklaagd, vooral dat die artsen van afslankklinieken er aan meewerken.
Dan heb ik die te snel verwijderd toen ik mobiel zat te modden. Post staat er weer.quote:Op maandag 18 december 2023 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, maar @:Lucky_Strike had helemaal niet zoiets gepost.
Maar je hoeft toch ook niet zo krampachtig alles wat er tussen staat en net niet lekker in het straatje past weg te poetsen? Dat is toch ook niet echt des FOK's toch? Lange tenen hoor!quote:Op maandag 18 december 2023 10:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welke discussie? Er was geen discussie, alleen een paar posts met een dringend verzoek om weg te gaan richting een mod. Als er een fatsoenlijke discussie gehouden word zullen die posts niet verdwijnen.
Dank jequote:Op maandag 18 december 2023 10:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan heb ik die te snel verwijderd toen ik mobiel zat te modden. Post staat er weer.
Ik postte hier als Mod mee omdat TS een lading bagger over zich heen kreeg, dat ontaardde in gekibbel wat ik heb verwijderd omdat ik TS een normaal topic gun.quote:Op maandag 18 december 2023 10:35 schreef BE het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch ook niet zo krampachtig alles wat er tussen staat en net niet lekker in het straatje past weg te poetsen? Dat is toch ook niet echt des FOK's toch? Lange tenen hoor!
En toevallig wel altijd als het voor een crew-member lekker uit komt. Als het om een user gaat is iedereen drukdrukdruk maar vandaag kom je meteen aandraven als je geroepen wordt omdat @:jippie het niet alleen af kan.
Althans, dat is wel de indruk die ontstaat. Als Jippie zich gewoon sowieso had onthouden van gastmodden in een topic waar hij/zij/hen zelf als user in mee post was dit helemaal niet nodig geweest.
En wederom suggereren dat ik ook maar iets tegen of over de TS gezegd heb.quote:Op maandag 18 december 2023 10:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik postte hier als Mod mee omdat TS een lading bagger over zich heen kreeg, dat ontaardde in gekibbel wat ik heb verwijderd omdat ik TS een normaal topic gun.
Dat iedereen daar zijn plasje overheen moet doen, prima. Maar een volgende keer als enkele Users als hyena's op een TS springen handel ik precies weer hetzelfde.
Huisartsen schrijven het niet voor om af te vallen, dat gebeurt alleen bij afslankklinieken omdat ze niet op het afslankmiddel Wegovy willen wachten.quote:Op maandag 18 december 2023 10:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen idee. Ik neem aan dat het een officiële arts is die een recept voor zo'n middel uitschrijft.
Dan is het toch niet aan ons leken om dat in twijfel te gaan trekken...een advies en recept van een arts!
Er ontstond gekibbel omdat er behoorlijke ruis op de communicatie ontstond, en ik schijnbaar niet mocht benoemen dat Ozempic populair is om af te vallen terwijl het daarvoor niet geregistreerd staat. Ik snap niet waarom ik daarvoor een ander mee had moeten laten kijken. Daarnaast deden al wat collega's mee aan de discussie. Heb de sneren richting TS verwijderd en het gekibbel tussen Leandra en mij (en de quotes daarvan).quote:Op maandag 18 december 2023 08:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is echt niet kies om zelf een topic te laten ontsporen en dan te gaan vegen hoor @:jippie![]()
Je hebt een groot team van collega's die met je mee kunnen kijken. Die had je moeten vragen om mee te kijken.
Nou, je trok aardig van leer en TS verzocht je zelfs zijn topic te verlaten, dat was niet omdat je zo vriendelijk was. Ik speel geen spelletjes, en als je de behoefte hebt om te blijven zuigen dan pak je maar jequote:Op maandag 18 december 2023 10:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wederom suggereren dat ik ook maar iets tegen of over de TS gezegd heb.
Naar spelletje wat je speelt.
Het is onder mods not done om in de eigen discussie te gaan zitten modden. Je ziet hier een perfect voorbeeld van waarom dat not done is.quote:Op maandag 18 december 2023 10:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Er ontstond gekibbel omdat er behoorlijke ruis op de communicatie ontstond, en ik schijnbaar niet mocht benoemen dat Ozempic populair is om af te vallen terwijl het daarvoor niet geregistreerd staat. Ik snap niet waarom ik daarvoor een ander mee had moeten laten kijken. Daarnaast deden al wat collega's mee aan de discussie. Heb de sneren richting TS verwijderd en het gekibbel tussen Leandra en mij (en de quotes daarvan).
Omdat TS een serieuze vraag stelde, heb ik besloten om het gekibbel weg te halen, zodat zijn topic een serieuze kans zou krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |