Denk dat er groot verschil is tussen trekken en snijden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:07 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb van allemaal helemaal _geen_ last gehad. Helemaal niets. Geen pijn, geen zwelling, niks. Maar in mijn geval groeiden al mijn verstandskiezen dan ook als normale kiezen, dus ze konden 'normaal' getrokken worden.
Maak je je zorgen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:08 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Denk dat er groot verschil is tussen trekken en snijden.
Het is inderdaad een zeurende pijn.
Ik heb dus ook 1,5jaar gewacht met het verwijderen van deze kies. De vorige keer had ik 2,5week pijn. Toen zat er eten in het gat. 😖 verschrikkelijk was dat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:01 schreef Etsu het volgende:
Bij een kant 1,5 dag.
Andere kant durf ik (nog) steeds niet omdat de pijn verschrikkelijk is.
Wat heeft huilen voor zin? Geneest het niet sneller door.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:55 schreef Leonos het volgende:
2 weken ofzo, en moest heel veel huilen
Ik heb daar echt 0,0 last van gehad. Toen ze eruit waren, wel hele middag gebloed en gekwijld, maar die avond kon ik gewoon weer normaal eten (wel soep en zachte dingen, wel aan de andere kant) en de volgende dag was de pijn weg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:15 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ik heb dus ook 1,5jaar gewacht met het verwijderen van deze kies. De vorige keer had ik 2,5week pijn. Toen zat er eten in het gat. 😖 verschrikkelijk was dat.
Ja, dat had mijn kaakchirurg ook gedaan! Er kwam nog steeds prut in de wond, dus ik heb die hechting per ongeluk de volgende dag losgetrokken toen ik met een wattenstaafje erin aan het peuteren was..quote:Op maandag 2 november 2015 21:03 schreef Peter het volgende:
Is het gehecht? Bij mij had de chirurg een stuk wang over het gat gehecht om te voorkomen dat er troep in kwam voor het dicht was. Dat is pas irritant... Duurde bijna een week voor de hechtingen oplosten.
In principe wel, tenzij het een 'eenvoudige extractie' is, dan valt het niet onder de basisverzekering (en dan zou ik er niet mee naar een kaakchirurg gaan, want die rekening is ws. hoger dan van de tandarts).quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:15 schreef TheSwan het volgende:
Heb er zelf 3 dagen last van gehad, maar vooral omdat het bij mij licht bleef doorbloeden.
Klopt het trouwens dat wanneer je hiervoor door je tandarts verwezen wordt naar de kaakchirurg dat het dan via de basisverzekering (en dus ook eigen risico) loopt in plaats van via je tandartsverzekering?
Ja klopt dit gaat van je eigen risico af. Volgens mij iets van 200 euro ofzoquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:15 schreef TheSwan het volgende:
Heb er zelf 3 dagen last van gehad, maar vooral omdat het bij mij licht bleef doorbloeden.
Klopt het trouwens dat wanneer je hiervoor door je tandarts verwezen wordt naar de kaakchirurg dat het dan via de basisverzekering (en dus ook eigen risico) loopt in plaats van via je tandartsverzekering?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In principe wel, tenzij het een 'eenvoudige extractie' is, dan valt het niet onder de basisverzekering (en dan zou ik er niet mee naar een kaakchirurg gaan, want die rekening is ws. hoger dan van de tandarts).
Dank jullie wel. Er moeten er nog 3 getrokken worden. Eentje heeft de tandarts zelf gedaan, voor de rest ben ik doorverwezen. Ik ben voor dit jaar door mijn tandartsverzekering heen, vandaar dat ik het vroeg. Aangezien ik ook halvewege m'n eigen risico ben, zal ik maar proberen om ze alledrie nog dit jaar in te plannenquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:08 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ja klopt dit gaat van je eigen risico af. Volgens mij iets van 200 euro ofzo
Ik hoop het voor jouwquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:17 schreef Tomansss het volgende:
Na 8 dagen pijn weer bij de kaakchirurg geweest. Hij heeft de hechting verwijdert en met een spuit het gat schoongemaakt. De pijn van dat gebeuren viel wel mee gelukkig. Nu hopen dat de pijn snel weg trekt...
Ja zou goed kunnen. Heb vannacht eindelijk weer hele nacht door kunnen slapen. Heb nog wel pijn maar het is dragelijker.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:41 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jouwik denk dat je een ontsteking heb gehad en dat die nu is verholpen.
Ik had geen ontsteking en heb bijna 2 weken thuis gezeten. Enorme pech denk ikquote:Op woensdag 4 november 2015 00:41 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jouwik denk dat je een ontsteking heb gehad en dat die nu is verholpen.
Slik je wel de hele dag door ibu? Dat helpt wel wat. Verder spuit ik nu elke keer als ik gegeten heb het gat uit (met lauw water) met een spuit die ik mee heb gekregen. Daar kwam bij mij voornamelijk de pijn vandaan.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik had geen ontsteking en heb bijna 2 weken thuis gezeten. Enorme pech denk ik
Ik werd echt gek van de pijn, kon er ook niet van slapen enz. Ben 2 keer terug geweest om het na te laten kijken maar er was niks mis, gewoon enorme pech qua pijn. Moet nu de andere kant nog..
Sterkte TS, hoop dat het gauw voorbij is.
Ja ik slikte netjes de ibu die ik mocht. Toen het recept op was nog 2x bij gekregen haha.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:44 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Slik je wel de hele dag door ibu? Dat helpt wel wat. Verder spuit ik nu elke keer als ik gegeten heb het gat uit (met lauw water) met een spuit die ik mee heb gekregen. Daar kwam bij mij voornamelijk de pijn vandaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |