abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157290742
Heeft bij mij toch beide keren een week goed zeer gedaan. Ben gewoon Ibu door blijven slikken, beetje paracetamol erbij omdat ik de dag niet helemaal doorkwam met de Ibu. Maar scheen wel normaal te zijn. Was verder ook niets mis en de pijn verdween vanzelf.
pi_157306688
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:17 schreef Tomansss het volgende:
Na 8 dagen pijn weer bij de kaakchirurg geweest. Hij heeft de hechting verwijdert en met een spuit het gat schoongemaakt. De pijn van dat gebeuren viel wel mee gelukkig. Nu hopen dat de pijn snel weg trekt...
Ik hoop het voor jouw ;) ik denk dat je een ontsteking heb gehad en dat die nu is verholpen.
pi_157308450
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:41 schreef vronie het volgende:

[..]

Ik hoop het voor jouw ;) ik denk dat je een ontsteking heb gehad en dat die nu is verholpen.
Ja zou goed kunnen. Heb vannacht eindelijk weer hele nacht door kunnen slapen. Heb nog wel pijn maar het is dragelijker.
pi_157310292
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:41 schreef vronie het volgende:

[..]

Ik had geen ontsteking en heb bijna 2 weken thuis gezeten. Enorme pech denk ik ;(
Ik werd echt gek van de pijn, kon er ook niet van slapen enz. Ben 2 keer terug geweest om het na te laten kijken maar er was niks mis, gewoon enorme pech qua pijn. Moet nu de andere kant nog..

Sterkte TS, hoop dat het gauw voorbij is.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_157310343
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:40 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Ik had geen ontsteking en heb bijna 2 weken thuis gezeten. Enorme pech denk ik ;(
Ik werd echt gek van de pijn, kon er ook niet van slapen enz. Ben 2 keer terug geweest om het na te laten kijken maar er was niks mis, gewoon enorme pech qua pijn. Moet nu de andere kant nog..

Sterkte TS, hoop dat het gauw voorbij is.
Slik je wel de hele dag door ibu? Dat helpt wel wat. Verder spuit ik nu elke keer als ik gegeten heb het gat uit (met lauw water) met een spuit die ik mee heb gekregen. Daar kwam bij mij voornamelijk de pijn vandaan.
pi_157310689
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:44 schreef Tomansss het volgende:

[..]

Slik je wel de hele dag door ibu? Dat helpt wel wat. Verder spuit ik nu elke keer als ik gegeten heb het gat uit (met lauw water) met een spuit die ik mee heb gekregen. Daar kwam bij mij voornamelijk de pijn vandaan.
Ja ik slikte netjes de ibu die ik mocht. Toen het recept op was nog 2x bij gekregen haha.

Heb geen spuit meegekregen, gewoon zelf zachtjes gespoeld. Het had in mijn geval ook niets met etensresten te maken, zei de kaakchirurg die controleerde ook.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_157320056
Bij de eerste verstandskies die werd getrokken liep ik al 2 dagen met een ontsteking in m'n kaak (au :'( ). Ben toen toch maar bij mijn tandarts langs geweest en was toen ook wel heel blij dat ik dezelfde dag nog bij de kaakchirurg terecht kon. Ze hebben toen ook best wat ontstoken weefsel weg moeten halen. Ik heb daarna denk ik nog een dag of 2 - 3 pijnstillers nodig gehad. Het heeft wel bijna 3 weken geduurd voor de zwelling helemaal weg was... zag er niet uit.

De tweede verstandskies heb ik vrijwillig laten weghalen, wilde een eventuele tweede ontsteking voor zijn. De rest van de dag was die kant van m'n gezicht nog wat opgezwollen maar dit was de volgende dag al weg. Ik heb die avond nog 1 pijnstiller genomen. Meer uit voorzorg dan dat ik echt pijn had. Die avond heb ik ook zonder problemen nootjes zitten snoepen. Kan niet zeggen dat ik veel last heb gehad van die ingreep. Zou het zo weer laten doen.
Just because you can doesn't mean you should
pi_157322179
Alle verstandskiezen laten wegsnijden, bij geen van allen veel last! Ik heb geluk gehad als ik het zo lees, geen pijnstilling gebruikt, geen enorme hamsterwangen. Sterkte aan iedereen die laat heeft na deze ingreep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')