Ik hoop het voor jouwquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:17 schreef Tomansss het volgende:
Na 8 dagen pijn weer bij de kaakchirurg geweest. Hij heeft de hechting verwijdert en met een spuit het gat schoongemaakt. De pijn van dat gebeuren viel wel mee gelukkig. Nu hopen dat de pijn snel weg trekt...
Ja zou goed kunnen. Heb vannacht eindelijk weer hele nacht door kunnen slapen. Heb nog wel pijn maar het is dragelijker.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:41 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jouwik denk dat je een ontsteking heb gehad en dat die nu is verholpen.
Ik had geen ontsteking en heb bijna 2 weken thuis gezeten. Enorme pech denk ikquote:Op woensdag 4 november 2015 00:41 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jouwik denk dat je een ontsteking heb gehad en dat die nu is verholpen.
Slik je wel de hele dag door ibu? Dat helpt wel wat. Verder spuit ik nu elke keer als ik gegeten heb het gat uit (met lauw water) met een spuit die ik mee heb gekregen. Daar kwam bij mij voornamelijk de pijn vandaan.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik had geen ontsteking en heb bijna 2 weken thuis gezeten. Enorme pech denk ik
Ik werd echt gek van de pijn, kon er ook niet van slapen enz. Ben 2 keer terug geweest om het na te laten kijken maar er was niks mis, gewoon enorme pech qua pijn. Moet nu de andere kant nog..
Sterkte TS, hoop dat het gauw voorbij is.
Ja ik slikte netjes de ibu die ik mocht. Toen het recept op was nog 2x bij gekregen haha.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:44 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Slik je wel de hele dag door ibu? Dat helpt wel wat. Verder spuit ik nu elke keer als ik gegeten heb het gat uit (met lauw water) met een spuit die ik mee heb gekregen. Daar kwam bij mij voornamelijk de pijn vandaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |