abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207352537
Iemand al ervaring hiermee? Werkt het goed en wat doe je met sliertjes en bonkjes, die worden denk ik niet opgenomen?
Resistance is futile.
  Admin maandag 2 januari 2023 @ 11:53:49 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_207388551
Heropend, valide vraag @Seven.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 2 januari 2023 @ 11:54:05 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_207388554
Is dat van badstof oid gemaakt?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_207388789
Ik heb voor mijn dochter een aantal menstruatieonderbroekjes. Ze zijn gemaakt van elastan zodat ze goed aansluiten. In het kruis zit dus ingenaaid absorberende stof, zoals van maandverband, maar dan van stof.

Ze heeft ze nog niet heel vaak gebruikt, want we hebben ze nog maar pas gekocht. Er is één exemplaar voor hevige menstruatie met een langere absorberende laag voor in de nacht. Ze was een keer heel erg doorgelekt 's nachts en dat vond ze heel vervelend. Met deze nog niet, maar ze heeft hiermee nog niet de eerste, heftigste nacht geslapen.
De andere twee zijn voor overdag. De menstruatie is best heftig, maar ze kan er in ieder geval mee naar school een aantal uren zonder hoeven te verschonen.

Tja, sliertjes en bonkjes...zoals bij alles worden die natuurlijk niet geabsorbeerd en blijven erop liggen. Dat is immers met maandverband en tampons ook. Beste voor sliertjes en bonkjes is een cup, maar nadeel is dan weer dat die met sliertjes en bonkjes vrij snel vol is en weer leeggegooid moet worden.

Overigens heel belangrijk: menstruatieondergoed na gebruik met koud water schoonspoelen of in een teil met koud water leggen tot je het wast op 30 graden en niet in de droger, want dat trekt de absorberende laag niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207388886
Van welk merk heeft je dochter ze?

Ik ben ook wel benieuwd, maar zou het denk ik vooral als extra bescherming willen gebruiken op de zware dagen. Dan moet ik een super plus tampon na 1 uur al vervangen :{
pi_207388900
Ik heb er een paar van de Hema gekocht. Zitten prettig, idd niet te heet wassen en zeker niet drogen.
Ik gebruik ze wel in combinatie met uitwasbare pads. Die tussendoor wisselen vind ik makkelijker en frisser. Ondergoed is meer extra bescherming voor de zware dagen.
De toplaag van textiel is een stuk fijner voor de fufa dan wegwerp maandverband. Dat gebruik ik alleen nog als ik een hele dag weg ben, want gebruikt textiel meeslepen… :N

Sliertjes en bonkjes… nee, die worden niet geabsorbeerd. Dat kan volgens mij geen enkel uitwendig maandverband.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207389025
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2023 12:26 schreef Aure het volgende:
Van welk merk heeft je dochter ze?

Ik ben ook wel benieuwd, maar zou het denk ik vooral als extra bescherming willen gebruiken op de zware dagen. Dan moet ik een super plus tampon na 1 uur al vervangen :{
Mijn dochter heeft er een van Bamboozy en twee van Pantys.

Voor jonge meiden is het lastiger, want ze heeft nog heel kleine maatjes nodig, en veel merken, zoals Hema, beginnen met maat S die dan echt nog te groot zijn. Ze zou prima in kindermaat 164 ofzo passen, dus ze moet echt wel een kleine XS hebben.
pi_207389466
Op instagram word je doodgegooid met snuggs door alle influencers, maar die zijn wel prijzig.

Ze hebben wel ook kleine maten zie ik! (vanaf xxs). Daar zou ik trouwens nog niet eens met één bil in passen :')
pi_207389597
Menstruatie ondergoed is sowieso niet goedkoop. En op zichzelf is dat ook wel logisch, denk ik.

Je hebt er ook niet per se heel veel nodig, eigenlijk. Tenminste, ik was die van mijn dochter vaak dezelfde dag of de volgende dag, en ze drogen heel snel, dus kunnen dan meteen weer gedragen.
  Manager PR/Moderator maandag 2 januari 2023 @ 13:38:16 #10
269689 crew  Viv
pi_207389610
@miss_sly kan ze een hele schooldag met één zo'n onderbroekje toe? Want als ze halverwege moet wisselen, lijkt me dat wel onhandig. :)
pi_207389641
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2023 12:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb er een paar van de Hema gekocht. Zitten prettig, idd niet te heet wassen en zeker niet drogen.
Ik gebruik ze wel in combinatie met uitwasbare pads. Die tussendoor wisselen vind ik makkelijker en frisser. Ondergoed is meer extra bescherming voor de zware dagen.
De toplaag van textiel is een stuk fijner voor de fufa dan wegwerp maandverband. Dat gebruik ik alleen nog als ik een hele dag weg ben, want gebruikt textiel meeslepen… :N

Sliertjes en bonkjes… nee, die worden niet geabsorbeerd. Dat kan volgens mij geen enkel uitwendig maandverband.
Die pads liggen ook bij de Hema?? Gebruik normaal gesproken een cup maar doe er vaak maandverband/inlegkruisje onder.
pi_207389679
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 13:40 schreef Smelfie het volgende:

[..]
Die pads liggen ook bij de Hema?? Gebruik normaal gesproken een cup maar doe er vaak maandverband/inlegkruisje onder.
Niet dat ik weet, ik heb ze online besteld. Ik vond ooit een aanbieder die een probeerset van diverse merken aanbood, dat was wel handig. Want wat prettig voelt en werkt voor jou is heel persoonlijk.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 2 januari 2023 @ 14:02:59 #13
5428 crew  miss_sly
pi_207389913
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 13:38 schreef Viv het volgende:
@:miss_sly kan ze een hele schooldag met één zo'n onderbroekje toe? Want als ze halverwege moet wisselen, lijkt me dat wel onhandig. :)
Dat is wel het idee, inderdaad. Nou zijn die schooldagen niet zo vreselijk lang. Meestal iets van 9-14.15. Maar zoals gezegd heeft ze op de heftigste dag nog geen menstruatie ondergoed gebruikt. Ik kan me voorstellen dat ze dan start met dat ondergoed en maandverband, en dan het maandverband wegmikt en al dan niet een nieuwe in doet. Het is ook echt wel de extra veiligheid die het biedt tegen doorlekken die het voor die jonge meiden interessant maakt. Zo sneu als ze op school doorlekken.
  maandag 2 januari 2023 @ 17:08:07 #14
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207391945
Zitten ze ook fijn?
Resistance is futile.
pi_207392063
Volg!
Voelt het anders dan gewoon maandverband?
Protège moi de mes désirs.
pi_207392103
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2023 13:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Niet dat ik weet, ik heb ze online besteld. Ik vond ooit een aanbieder die een probeerset van diverse merken aanbood, dat was wel handig. Want wat prettig voelt en werkt voor jou is heel persoonlijk.
Ja zo jammer dat je dit soort dingen niet gewoon kunt zien/voelen voor je ze koopt. Zag laatst dat wibra ook wat menstruatie ondergoed heeft, ga eerst iets cheaps proberen.
  maandag 2 januari 2023 @ 17:24:46 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207392128
Stinkt en plakt dat niet?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 2 januari 2023 @ 17:27:36 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207392160
Ik zit te kijken op Hema.nl maar kan ze niet vinden?!
Resistance is futile.
  maandag 2 januari 2023 @ 17:33:47 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207392232
quote:
9s.gif Op maandag 2 januari 2023 17:27 schreef Seven. het volgende:
https://www.hema.nl/inspiratie/mooi-en-gezond/lekvrij-ondergoed
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator maandag 2 januari 2023 @ 17:36:58 #20
5428 crew  miss_sly
pi_207392264
quote:
9s.gif Op maandag 2 januari 2023 17:27 schreef Seven. het volgende:
Het heet lekker eufemistisch 'lekvrij' bij Hema.
  maandag 2 januari 2023 @ 17:38:14 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207392283
Goeie link met vergelijking tussen verschillende merken:

https://mamasjungle.nl/we(...)-vergelijkingstabel/
Resistance is futile.
  maandag 2 januari 2023 @ 17:39:50 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207392297
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2023 17:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het heet lekker eufemistisch 'lekvrij' bij Hema.
Dat van de Hema schijnt toch primair gericht op urineverlies.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 2 januari 2023 @ 17:40:22 #23
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207392305
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 17:22 schreef Smelfie het volgende:

[..]
Ja zo jammer dat je dit soort dingen niet gewoon kunt zien/voelen voor je ze koopt. Zag laatst dat wibra ook wat menstruatie ondergoed heeft, ga eerst iets cheaps proberen.
Ik denk dat ik morgen ff een libresse of wibra ga halen om te proberen. Als dat bevalt, dan bestel ik denk ik wat bij Snuggs.
Resistance is futile.
  maandag 2 januari 2023 @ 17:42:09 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207392323
quote:
Thanks! Morgen maar eens naar de Hema, die zijn 10 euro.
Resistance is futile.
  maandag 2 januari 2023 @ 17:43:13 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207392331
Denk dat het een kwestie van trial and error gaat worden.
Resistance is futile.
  Moderator maandag 2 januari 2023 @ 17:46:08 #26
5428 crew  miss_sly
pi_207392359
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2023 17:43 schreef Seven. het volgende:
Denk dat het een kwestie van trial and error gaat worden.
Dat is ook zo. Het is ook erg persoonlijk welke je fijn vindt zitten en welke minder. En dat is zeker jammer gezien de prijzen.
  maandag 2 januari 2023 @ 17:49:02 #27
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207392389
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2023 17:32 schreef damsco het volgende:
Wellicht kun je het daarna verkopen met sliertjes en bonkjes op fok?
DM anders je adres door. 250 euro per broekje ex BTW en verzendkosten. Ik kan je eind van de week opsturen.

Omdat het natuurlijk wel human waste is, moet ik wel nog even uitzoeken onder welke regels dit getransporteerd mag worden (juiste UN nummer en verpakkingsmateriaal, hou ook rekening met dangerous goods toeslag bij de transportkosten).
Resistance is futile.
  maandag 2 januari 2023 @ 17:53:27 #28
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_207392428
quote:
6s.gif Op maandag 2 januari 2023 17:49 schreef Seven. het volgende:

[..]
DM anders je adres door. 250 euro per broekje ex BTW en verzendkosten. Ik kan je eind van de week opsturen.

Omdat het natuurlijk wel human waste is, moet ik wel nog even uitzoeken onder welke regels dit getransporteerd mag worden (juiste UN nummer en verpakkingsmateriaal, hou ook rekening met dangerous goods toeslag bij de transportkosten).
Ik DM je zo even!
pi_207392543
Die van de HEMA vind ik fijn zitten. Na een nachtje op het wasrek zijn ze ook weer droog. Bovendien is het naadloos.

De pad is niet heel groot, dus ik weet niet zeker of die echt lekvrij is bij zeer heftige menstruatie of in de nacht.

HEMA heeft ook regelmatig acties met ondergoed. Dan is het qua prijs wel gunstig.

Bij de Wibra zag ik strings. Of dat nou handig is, dat vraag ik me wel af.

Ik las nog een vraag over geur. Ik vind "gewoon" maandverband meer ruiken dan zo'n lekvrije onderbroek. Maar dat zal ongetwijfeld persoonlijk zijn.

Verder nog een vraag of je het voelt zitten. Ik vind van niet. Ik voel het eigenlijk helemaal nu niet. Het zijn ook geen hele dikke hopen stof of zo.

[ Bericht 14% gewijzigd door Irri-tante op 02-01-2023 18:07:29 ]
pi_207393795
Ik heb ook die van Snuggs. Merk er praktisch niks van. Want zwart, dus je ziet ook niks.

Ze absorberen super. Heb nooit stukjes erin gezien. Ruik ook niets. Dat was met maandverband wel anders.

Overigens kan ik makkelijk de hele dag met zo'n broekje doen. Van de zomer een dag naar een pretpark geweest op de 1e dag. Zeiknat geworden in de wildwaterbaan, maar niet doorgelekt of wat _O_

Ik heb er inmiddels zoveel dat ik niks anders meer nodig heb, behalve dan als ik ga zwemmen o.i.d. :s)

SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige wat minder leuk is, is dat je ze na gebruik moet uitspoelen (schijnt ook beter te zijn voor het absorptievermogen). Daarna kan je ze niet in de wasmand gooien natuurlijk. Ik douch altijd 's avonds dus doe dat bij de douchekraan en gooi ze dan in een emmer met deksel tot ik de wasmachine weer eens aanzet.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 08:34:40 #31
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207401120
Ik was gisteren online aan het shoppen voor een stoom inhalator (ziek én ongesteld :') ). Daar hadden ze ook deze van Saforelle:

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Die komt morgen binnen.
Resistance is futile.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 08:38:21 #32
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207401148
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2023 19:20 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik heb ook die van Snuggs. Merk er praktisch niks van. Want zwart, dus je ziet ook niks.

Ze absorberen super. Heb nooit stukjes erin gezien. Ruik ook niets. Dat was met maandverband wel anders.

Overigens kan ik makkelijk de hele dag met zo'n broekje doen. Van de zomer een dag naar een pretpark geweest op de 1e dag. Zeiknat geworden in de wildwaterbaan, maar niet doorgelekt of wat _O_

Ik heb er inmiddels zoveel dat ik niks anders meer nodig heb, behalve dan als ik ga zwemmen o.i.d. :s)

SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige wat minder leuk is, is dat je ze na gebruik moet uitspoelen (schijnt ook beter te zijn voor het absorptievermogen). Daarna kan je ze niet in de wasmand gooien natuurlijk. Ik douch altijd 's avonds dus doe dat bij de douchekraan en gooi ze dan in een emmer met deksel tot ik de wasmachine weer eens aanzet.
Kijk eens aan, we hebben een expert in huis!

Draag jij ze dan gewoon de hele maand of zo?

:@

En welke merken heb je al geprobeerd, zaten er nog afraders tussen?
Resistance is futile.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 08:40:15 #33
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207401156
@Irri-tante strings lijken mij dus prima op de lichte dagen _O_ . Ik draag zelf eigenlijk nooit meer normaal ondergoed, alleen maar strings.

Was wel awkward toen ik een keer met spoed naar de fysio moest voor een behandeling in onderbroek :') .
Resistance is futile.
pi_207403690
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 08:38 schreef Seven. het volgende:

[..]
Kijk eens aan, we hebben een expert in huis!

Draag jij ze dan gewoon de hele maand of zo?

:@

En welke merken heb je al geprobeerd, zaten er nog afraders tussen?
Ik heb me gewoon heel erg laten influencen door Snuggs ;)

Ben daarmee begonnen met een set van 3. Daarna nog 2 sets gekocht van 3 (want als iets bevalt, waarom switchen van merk?). Vond ze overal eigenlijk even duur.

Draag ze niet de hele maand hoor. Alleen als het nodig is (vanaf het moment dat ik mijn menstruatie verwacht). Wil ook wel eens mooi ondergoed aan en om nou te zeggen dat die Snuggs mooi zijn... het zijn gewoon hele basic hipsters ;)

Ze zijn overigens niet super elastisch zoals de meeste "gewone" hipsters. Ik heb meestal maat 36/38 en heb Snuggs in maat M. Die zitten prima als ik ze aan heb, maar rekken in de taille gewoon net wat minder lekker mee bij het aantrekken.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 12:37:41 #35
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207404003
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 12:22 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Ik heb me gewoon heel erg laten influencen door Snuggs ;)

Ben daarmee begonnen met een set van 3. Daarna nog 2 sets gekocht van 3 (want als iets bevalt, waarom switchen van merk?). Vond ze overal eigenlijk even duur.

Draag ze niet de hele maand hoor. Alleen als het nodig is (vanaf het moment dat ik mijn menstruatie verwacht). Wil ook wel eens mooi ondergoed aan en om nou te zeggen dat die Snuggs mooi zijn... het zijn gewoon hele basic hipsters ;)

Ze zijn overigens niet super elastisch zoals de meeste "gewone" hipsters. Ik heb meestal maat 36/38 en heb Snuggs in maat M. Die zitten prima als ik ze aan heb, maar rekken in de taille gewoon net wat minder lekker mee bij het aantrekken.
Basic is prima. Ik kan niet voor anderen spreken maar als ik ongesteld ben, dan heb ik sowieso niet echt de neiging om sexy ondergoed aan te trekken. Dat komt in de week erna wel :P .
Resistance is futile.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 12:54:46 #36
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207404256
Check deze sexy bastard! Gekocht bij Wibra net. Ik moet ‘m wel eerst wassen en deze absorbeert maar voor 1 tampon (vandaag is daar geen geschikte dag voor). En wel even aangepast voor de pasvorm. Die is prima. Het kruisgedeelte voel je echt niet, dat is wel superfijn. Maar het is wel Wibra en dat merk je aan de stof en de naden wel een beetje. Evengoed, voor 12,99 euro klaag ik niet. Absorptievermogen zal de doorslag geven.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Nog gekeken bij Kruidvat naar Libresse maar die hadden alleen S en M in het assortiment. Sukkels, daar pas ik met mijn XL reet niet in dus ik voelde me niet included ;( :') .

[ Bericht 19% gewijzigd door Seven. op 03-01-2023 13:00:19 ]
Resistance is futile.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 20:32:57 #37
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_207409280
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 12:54 schreef Seven. het volgende:
Check deze sexy bastard! Gekocht bij Wibra net. Ik moet ‘m wel eerst wassen en deze absorbeert maar voor 1 tampon (vandaag is daar geen geschikte dag voor). En wel even aangepast voor de pasvorm. Die is prima. Het kruisgedeelte voel je echt niet, dat is wel superfijn. Maar het is wel Wibra en dat merk je aan de stof en de naden wel een beetje. Evengoed, voor 12,99 euro klaag ik niet. Absorptievermogen zal de doorslag geven.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Nog gekeken bij Kruidvat naar Libresse maar die hadden alleen S en M in het assortiment. Sukkels, daar pas ik met mijn XL reet niet in dus ik voelde me niet included ;( :') .
Maar beschermt die ook tegen lekken en geurtjes?
  dinsdag 3 januari 2023 @ 22:51:41 #38
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207412821
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 20:32 schreef kibo het volgende:

[..]
Maar beschermt die ook tegen lekken en geurtjes?
Ik ga ‘m morgen aan een test onderwerpen.
Resistance is futile.
  woensdag 4 januari 2023 @ 11:43:46 #39
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207416749
Ik trek dus net m’n wibra menstruatieslip uit de droger. Mijn man had er niet meer aan gedacht :') . Dus mogelijk vertekend resultaat.
Resistance is futile.
  Moderator woensdag 4 januari 2023 @ 11:47:54 #40
5428 crew  miss_sly
pi_207416789
quote:
9s.gif Op woensdag 4 januari 2023 11:43 schreef Seven. het volgende:
Ik trek dus net m’n wibra menstruatieslip uit de droger. Mijn man had er niet meer aan gedacht :') . Dus mogelijk vertekend resultaat.
Oeps.

Voor het absorberend deel is dat niet heel best, volgens mij.
pi_207417158
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2023 11:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Oeps.

Ik weet het haast zeker /ervaring ;(
pi_207417164
Grote M op de kont stikken, dan vergeet man het niet meer *O*
  woensdag 4 januari 2023 @ 17:41:04 #43
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207420472
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2023 11:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Oeps.

De schade lijkt mee te vallen! Tot dusver nog geen lekkage. Onderbroek zelf zit op zich prima, voor een Wibra slip. Ik zie ‘m niet door mijn spijkerbroek maar de naad tussen het kruis en kont voel je wel door een spijkerbroek heen. Het absorberende gedeelte voel ik amper, niet storend. Uiteindelijk is er geen enkel maandverband dat je niet voelt, is mijn ervaring.

Ondertussen blijf ik al 3 uur droog, ondanks het slippertje met de droger. En dit is lichte absorptie (1 tampon). Voor mijn doen ben ik behoorlijk zwaar ongesteld met echt enorm veel bonkjes/sliertjes. Dus ik verwacht niet dat ik hier hier de hele avond mee red.

[ Bericht 17% gewijzigd door Seven. op 04-01-2023 17:51:07 ]
Resistance is futile.
  woensdag 4 januari 2023 @ 17:44:55 #44
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207420520
De Saforelle is ook binnen! Heel fijn stofje, en ik ben wel onder de indruk van de naden in het kruis. Wat me wel opvalt: het kruisgedeelte voelt heel stijf aan, maar straks maar eens zien hoe het ding zit. Die ga ik vannacht testen.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Resistance is futile.
  woensdag 4 januari 2023 @ 19:07:20 #45
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207421510
Net samen met m’n zoontje een dansje gedaan. Wibra menstruatieslip trok het niet, doorgelekt op de naad aan de voorkant. Zal nog eens checken hoe hoog die naad dan zit precies, maar ik heb ‘m al uitgespoeld dus als ‘ie weer uit de was komt, laat ik het weten. Ik had in ieder geval niet het gevoel dat ‘ie gewoon vol zat, of zo. Denk wel dat het kruis domweg te laag zat aan de voorkant in combinatie met vrij actief zijn.

In ieder geval niet geschikt voor yoga.
Resistance is futile.
  Moderator woensdag 4 januari 2023 @ 19:15:28 #46
382129 crew  Donna
pi_207421603
Volg!

Ik gebruik wasbaar maandverband en ben daar heel tevreden over, maar ben hier toch ook wel heel benieuwd naar.
  donderdag 5 januari 2023 @ 18:07:43 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207432927
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2023 17:44 schreef Seven. het volgende:
De Saforelle is ook binnen! Heel fijn stofje, en ik ben wel onder de indruk van de naden in het kruis. Wat me wel opvalt: het kruisgedeelte voelt heel stijf aan, maar straks maar eens zien hoe het ding zit. Die ga ik vannacht testen.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Nachtje mee geslapen. Echt goeie kwaliteit stof en naden. Het absorptie gedeelte voel je wel, redelijk stijf. Is dat standaard bij slips met een hoog absorptievermogen?

XL valt wel aan de kleine kant trouwens. Dus ik haal van deze niet nog meer (grootste maat is XL).
Resistance is futile.
  donderdag 5 januari 2023 @ 18:09:38 #48
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207432947
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 12:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Grote M op de kont stikken, dan vergeet man het niet meer *O*
Vandaag heeft m’n man ‘m opnieuw in de droger geflikkerd :') . Na de lekkage van gisteren ga ik het niet nog een keer proberen met deze Wibra slip.
Resistance is futile.
pi_207433728
quote:
18s.gif Op donderdag 5 januari 2023 18:09 schreef Seven. het volgende:

[..]
Vandaag heeft m’n man ‘m opnieuw in de droger geflikkerd :') . Na de lekkage van gisteren ga ik het niet nog een keer proberen met deze Wibra slip.
Niet -O-

Bij de Hema versie is het niet stijf (hurhur), misschien de investering waard? Als je man er met zijn poten vanaf blijft :7
pi_207433832
quote:
18s.gif Op donderdag 5 januari 2023 18:09 schreef Seven. het volgende:

Is het een idee om je menstruatie ondergoed in een waszak je te doen? Blokker verkoopt setjes met 3 waszakken, 2 kleine en 1 grotere van Brabantia. Als je je slipjes in een waszak wast, zou dat een mooie visuele prikkel voor je man kunnen zijn....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop