abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211405038
Vandaag zag ik een aanbieding passeren voor zwemkledij. Nou ja 'eens kijken, je weet maar nooit voor volgende zomer'. Wat me opviel is dat een bepaald type zwemboxer voor mannen heel vaak gewoon in aanbieding was met name 9 euro tot 12 euro per stuk. Wat op zich dus 70% korting is.

Maar los van de prints vind ik ze wel heel kort. Zijn er mannen die dit dragen? Ik zou zelfs denken dat het bikini's voor dames zijn.
Ik heb het eerlijk gezegd zelfs nog nooit gezien in een zwembad maar ik vind het dan bv. wel fatsoenlijker dan zo'n zwemslip.
Het is misschien wel een trend waarop fabrikanten in spelen? Je mag quasi nergens meer binnen in een losse zwemshort (en maar goed ook!)

Die is wat langer, dit zou ik wel dragen.
Cindy De Vuyst
  donderdag 23 november 2023 @ 23:07:01 #2
396386 sturmpie
for night & nature
pi_211405074
gewoon plastic folie
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  vrijdag 24 november 2023 @ 00:15:49 #3
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211405565
In zo'n homo-ding ga je toch niet zwemmen man. :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_211406146
Gewoon losse zwembroek *O*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_211406192
ik ben echt nog nooit ergens geweigerd om het dragen van een zwemshort
jij zal wel iets verkeerd doen
pi_211406196
quote:
Zijn er mannen die dit dragen?
Maar wat moet je dan dragen als wijde/losse/lange zwembroeken niet meer mogen? Dan kom je toch op zoiets uit?

Dit is toch niet heel kort? Volgens mij was de oude klassieke ballenknijper korter.

M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_211406245
In de jaren 70 en 80 heel normaal, totdat ze er in de jaren 80 ineens een sportbroek en later een short overheen gingen dragen.

Ik heb mijn Arena zwemslip ook nog in de kast liggen.
Al ruim 20 jaar niet nat geweest.
pi_211406609
Wat is er zo goed aan het verbieden van shorts?
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_211406892
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 08:40 schreef MilkTea het volgende:
Wat is er zo goed aan het verbieden van shorts?
ik denk dat het komt doordat veel klapjostis hun normale smerige ondergoed eronder dragen en het dus niet hygiënisch is ?
pi_211407012
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 06:55 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Maar wat moet je dan dragen als wijde/losse/lange zwembroeken niet meer mogen? Dan kom je toch op zoiets uit?

Dit is toch niet heel kort? Volgens mij was de oude klassieke ballenknijper korter.

[ afbeelding ]
Zo'n ballenknijper zou ik ook niet gaan dragen.
Cindy De Vuyst
pi_211407029
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 09:31 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Zo'n ballenknijper zou ik ook niet gaan dragen.
maar als lange zwembroeken niet zijn toegestaan in een zwembad, wat moet je dan?

Gewoon een semi-ballenknijper aan dus. Af en toe balletje d'r uit for Harambe. ^O^

Jankbal (hihaho) :P
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_211407075
Vind ze echt wel short, ik heb zelf iets langere van puma! *)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_211407455
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 09:35 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
maar als lange zwembroeken niet zijn toegestaan in een zwembad, wat moet je dan?

Dan ga ik gewoon niet zwemmen
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_211502532
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 06:51 schreef mschol het volgende:
ik ben echt nog nooit ergens geweigerd om het dragen van een zwemshort
jij zal wel iets verkeerd doen
In Italië bijna overal. Frankrijk wellicht ook?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  zondag 3 december 2023 @ 09:53:00 #15
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_211502921
Huh hoezo mag je quasi nergens meer naar binnen in een losse zwemshort en hoezo is dat terecht?
pi_211502928
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 08:41 schreef Chinless het volgende:

[..]
In Italië bijna overal. Frankrijk wellicht ook?
daar kom ik niet om te zwemmen
pi_211503558
in italie moet je vaak ook een badmuts op in een zwembad. daar snappen ze mode.

wij hadden van die speciale met een gaas onderbroekje erin vroeger. nu weet ik niet, die enkele keer dat ik bij maarseveen ga zwemmen is het gewoon in de korte broek die ik toevallig aan heb. op dat moment.
pi_211503894
Dat zijn geen "zwemboxers" dat zijn slips voor mensen die baantjes trekken en/of iets professioneler met zwemmen bezig zijn. Ik had zo'n ding ook bij ALO.

En inderdaad, in diverse landen mogen die losse boxers niet meer in zwembaden dus daarom zal je ze ook vaker tegenkomen.
Conscience do cost.
pi_211504576
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:19 schreef pokkerdepok het volgende:
in italie moet je vaak ook een badmuts op in een zwembad. daar snappen ze mode.

wij hadden van die speciale met een gaas onderbroekje erin vroeger. nu weet ik niet, die enkele keer dat ik bij maarseveen ga zwemmen is het gewoon in de korte broek die ik toevallig aan heb. op dat moment.
gekkies, die italianen
pi_211505878
Arme mensen die jou in zo'n gay-broekje moeten zien :')
pi_211685301
Ik heb een high leg zwembroek. Al gebruik ik deze alleen als ik Dubai ben, anders heb ik een badpak aan *O*
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_211912865
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:02 schreef einzeinz het volgende:
Vandaag zag ik een aanbieding passeren voor zwemkledij. Nou ja 'eens kijken, je weet maar nooit voor volgende zomer'. Wat me opviel is dat een bepaald type zwemboxer voor mannen heel vaak gewoon in aanbieding was met name 9 euro tot 12 euro per stuk. Wat op zich dus 70% korting is.

Maar los van de prints vind ik ze wel heel kort. Zijn er mannen die dit dragen? Ik zou zelfs denken dat het bikini's voor dames zijn.
Ik heb het eerlijk gezegd zelfs nog nooit gezien in een zwembad maar ik vind het dan bv. wel fatsoenlijker dan zo'n zwemslip.
Het is misschien wel een trend waarop fabrikanten in spelen? Je mag quasi nergens meer binnen in een losse zwemshort (en maar goed ook!)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die is wat langer, dit zou ik wel dragen.
[ afbeelding ]
Ja ik in de paar uur per week dat ik kilometers maak in het zwembad :P. Ook in combinatie met snelle zwembril en snelle badmuts natuurlijk. Het zit prima en je gaat er stukken sneller in en je kan stukken soepeler door het water glijden dan in een wapperende tent.
Je pikt de serieuze zwemmerts er in het zwembad ook meteen uit, want die dragen dergelijke lekker strakke zwembroeken.

Als ik met de missus en of kindjes aan het strand lig of naar zo'n glijbanenparadijs ga, ga ik natuurlijk wel undercover in een wapperende tent.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')