Maar wat moet je dan dragen als wijde/losse/lange zwembroeken niet meer mogen? Dan kom je toch op zoiets uit?quote:Zijn er mannen die dit dragen?
ik denk dat het komt doordat veel klapjostis hun normale smerige ondergoed eronder dragen en het dus niet hygiënisch is ?quote:Op vrijdag 24 november 2023 08:40 schreef MilkTea het volgende:
Wat is er zo goed aan het verbieden van shorts?
Zo'n ballenknijper zou ik ook niet gaan dragen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 06:55 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Maar wat moet je dan dragen als wijde/losse/lange zwembroeken niet meer mogen? Dan kom je toch op zoiets uit?
Dit is toch niet heel kort? Volgens mij was de oude klassieke ballenknijper korter.
[ afbeelding ]
maar als lange zwembroeken niet zijn toegestaan in een zwembad, wat moet je dan?quote:Op vrijdag 24 november 2023 09:31 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Zo'n ballenknijper zou ik ook niet gaan dragen.
Dan ga ik gewoon niet zwemmenquote:Op vrijdag 24 november 2023 09:35 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
maar als lange zwembroeken niet zijn toegestaan in een zwembad, wat moet je dan?
In Italië bijna overal. Frankrijk wellicht ook?quote:Op vrijdag 24 november 2023 06:51 schreef mschol het volgende:
ik ben echt nog nooit ergens geweigerd om het dragen van een zwemshort
jij zal wel iets verkeerd doen
daar kom ik niet om te zwemmenquote:Op zondag 3 december 2023 08:41 schreef Chinless het volgende:
[..]
In Italië bijna overal. Frankrijk wellicht ook?
gekkies, die italianenquote:Op zondag 3 december 2023 11:19 schreef pokkerdepok het volgende:
in italie moet je vaak ook een badmuts op in een zwembad. daar snappen ze mode.
wij hadden van die speciale met een gaas onderbroekje erin vroeger. nu weet ik niet, die enkele keer dat ik bij maarseveen ga zwemmen is het gewoon in de korte broek die ik toevallig aan heb. op dat moment.
Ja ik in de paar uur per week dat ik kilometers maak in het zwembadquote:Op donderdag 23 november 2023 23:02 schreef einzeinz het volgende:
Vandaag zag ik een aanbieding passeren voor zwemkledij. Nou ja 'eens kijken, je weet maar nooit voor volgende zomer'. Wat me opviel is dat een bepaald type zwemboxer voor mannen heel vaak gewoon in aanbieding was met name 9 euro tot 12 euro per stuk. Wat op zich dus 70% korting is.
Maar los van de prints vind ik ze wel heel kort. Zijn er mannen die dit dragen? Ik zou zelfs denken dat het bikini's voor dames zijn.
Ik heb het eerlijk gezegd zelfs nog nooit gezien in een zwembad maar ik vind het dan bv. wel fatsoenlijker dan zo'n zwemslip.
Het is misschien wel een trend waarop fabrikanten in spelen? Je mag quasi nergens meer binnen in een losse zwemshort (en maar goed ook!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is wat langer, dit zou ik wel dragen.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |