Ik vind dat eigenlijk heel jammer. Was erg vermakelijk deze rubriek (niet dat ik de telegraaf lees hoor)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:51 schreef Mylene het volgende:
Even een update. Dyanne werkt niet meer voor de Telegraaf. Al haar metamorfoses uit het archief zijn ook niet meer terug te vinden op haar vernieuwde site.
bronquote:Beekman voor McDonald's
De werknemers van McDonalds zullen naar verwachting in de tweede helft van volgend jaar een nieuw uniform dragen dat is ontworpen door imagostyliste Dyanne Beekman.
McDonald’s vindt het belangrijk dat de kleding lekker zit en dat medewerkers de kleding met trots kunnen dragen. Bijzonder is dat de medewerkers zelf een rol spelen bij het ontwikkelingsproces van de kleding. Zo vind er onder meer een workshop plaats en wordt er een draagproef gehouden met een aantal crewleden, zodat Beekman rekening kan houden met de wensen van de crew.
Het is de bedoeling dat de medewerkers door middel van kleine veranderingen zichzelf straks zo kunnen ‘stylen’ dat hun kleding aansluit bij zijn of haar persoonlijkheid. McDonald’s noemt dat ‘eigenheid binnen teamspirit’.
Dyanne Beekman legt uit: “Wij zien bedrijfskleding als iets waarmee de medewerker trots kan uitstralen en zijn persoonlijkheid kan versterken, zonder de functies van bedrijfskleding uit het oog te verliezen, zoals het uitstralen van eenheid en verbondenheid binnen een bedrijf. Door variaties in de kleding, een comfortabele pasvorm en een ontwerp dat zoveel mogelijk ‘tailormade’ is te bieden, geven we iedere medewerker van McDonald’s de mogelijkheid om uniek te zijn binnen het team en zijn of haar persoonlijke identiteit te versterken. Een samenwerking met McDonald’s betekent voor ons daarom een mooie gelegenheid om straks ruim 15.500 mensen zich goed te laten voelen in hun dagelijkse werk.”
Jo Sempels, Algemeen Directeur McDonald’s Nederland vult haar aan: “Met de nieuwe kledinglijn willen we fun en teamspirit op de werkvloer stimuleren. Daarnaast bieden we onze medewerkers de flexibiliteit om met de kleding een eigen stijl te bepalen binnen het team.” In de 225 McDonald’s restaurants in Nederland werken ruim 15.500 mensen.
QFT. Ik dacht precies hetzelfde toen ik het las.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:42 schreef Samson het volgende:
Grappig, dan gaan zeker de kleuren van McDonalds veranderen in grijs en grijs
De meeste vrouwen dragen veel zwart, niks vreemds tochquote:Op donderdag 9 december 2010 15:05 schreef Isegrim het volgende:
Net Look of Love gekeken. Nog steeds grijs, grijs, grijs... Zelfs de nagellak is grijs.
Jullie hadden nog gelijk ook!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:08 schreef don-diablo het volgende:
[Grappig, dan gaan zeker de kleuren van McDonalds veranderen in grijs en grijs ]
QFT. Ik dacht precies hetzelfde toen ik het las.
^lol@sarcasmquote:
OMGquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:41 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Jullie hadden nog gelijk ook!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Van haar eigen site
Blauw-grijs, it is
Of ze was, als zijnde wannabe-styliste, helemaal in de veronderstelling dat ze een eigen "handelsmerk" moest hebben, en dat werd grijs en "vuilniszak-mode"quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:18 schreef female81 het volgende:
Wat een enorme levendige fantasie heeft die vrouw toch. Maar je moet wel toegeven: Ze heeft een eigen stijl.
Dit kun je niet menen, wat een lelijke kleding! Ik zou meteen mn ontslag indienen als ik bij de Mac werktequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:41 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Jullie hadden nog gelijk ook!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Van haar eigen site
Blauw-grijs, it is
McDonald's ... stijl ... trots, en dat allemaal in een zin? Sinds wanneer mag je er trots op zijn dat je bij McDonald's werkt?quote:Dyanne Beekman: Ik heb de kleding zo ontworpen dat de McDonalds medewerker echt stijl en trots kan uitstralen.
Ik denk dat ze zich versprak, het zou moeten zijn: Ik heb de kleding zo ontworpen dat je er slijm en kots mee op kunt ruimenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:28 schreef Envoi het volgende:
[..]
McDonald's ... stijl ... trots, en dat allemaal in een zin? Sinds wanneer mag je er trots op zijn dat je bij McDonald's werkt?
Ik zie al dat er nog steeds pumps van 2 maten te groot gebruikt worden. Toch fijn dat sommige dingen nooit veranderenquote:Op dinsdag 20 april 2021 14:53 schreef loveli het volgende:
https://www.koffietijd.nl(...)metamorfose-van-seba
Gehalte ergernis viel mee, het haar was goed gedaan.
Die bril van Dyannequote:Op dinsdag 20 april 2021 14:53 schreef loveli het volgende:
https://www.koffietijd.nl(...)metamorfose-van-seba
Gehalte ergernis viel mee, het haar was goed gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |