Je bedoelt bruis? Sinaasappel of framboos meestal...quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:04 schreef XDo het volgende:
Het gaat om de smaak toch. Neem gewoon de lekkerste.
Nee is gewoon de naam waar je voor betaalt. Holland & Barrett klinkt exclusiever dan Kruidvat of Aldi.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me vaak af waar het prijsverschil in zit. Vitaminen bij Holland & Barrett zijn beduidend duurder dan bij Kruidvat en Etos. Zou dat dan geconcentreerder zijn?
Ja, het prijsverschil is mij ook wel opgevallen... (Je moet het er maar voor over hebben... na een maandje stoppen is ook nix!)quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me vaak af waar het prijsverschil in zit. Vitaminen bij Holland & Barrett zijn beduidend duurder dan bij Kruidvat en Etos. Zou dat dan geconcentreerder zijn?
Je hebt ook verschil tussen eco-vitaminen en non-eco-vitaminen tegenwoordig...quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee is gewoon de naam waar je voor betaalt. Holland & Barrett klinkt exclusiever dan Kruidvat of Aldi.
Ik eet gewoon groenten en fruit, 10x meer eco dan een chemisch pilletje.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je hebt ook verschil tussen eco-vitaminen en non-eco-vitaminen tegenwoordig...
Ik geloof niet dat ik alles 'raak' met voeding...quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:24 schreef Intint het volgende:
Hoezo denk je dat je ergens een tekort aan hebt?
Vit D (van oktober t/m april)en B12, daarvan was een tekort geconstateerd.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik alles 'raak' met voeding...
Maar misschien ben je er ook al door gevarieerd te eten...
Ik vroeg mij af of er vitaminen zijn waarvan je écht merkt dat ze je helpen... (Géén drugs natuurlijk...)
Je hebt ook sport (fitness) mensen die zweren bij die grote potten met proteïne en wat al niet meer....
Bij de huisarts?quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Vit D (van oktober t/m april)en B12, daarvan was een tekort geconstateerd.
Er is ook zoveel keuze... halleluja... Daarom dacht ik gewoon een multivitamine...quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:01 schreef pokkerdepok het volgende:
het is een grote scam. ik heb jaren lang potjes geslikt, mee opgehouden, merk geen enkel verschil. gewoon goed eten.
Ik slik vaak die van Davitamon en dan wel de variant 'COMPLEET WEERSTAND FORTE MET EXTRA D3'quote:
De magie van de placebo.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Twee dagen gebruik en de derde voel ik me kiplekker ten opzichte van de dagen dat ik niet gebruik.
Er zit D3 in en ik kom amper buiten.quote:
Bij H&B zijn in ieder geval regelmatig aanbiedingen. Ik slik al jaren een multi van hun. Eens per jaar even kijken wat er in de aanbieding is en dan voor minimaal een jaar kopen. Meestal ben ik voor drie tientjes wel klaar dan. Voor dat bedrag ga ik me niet druk maken of het helpt en of het voordeliger kan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
1) De meeste mensen komen met dit weer amper buiten en toch heeft de helft van de mensen maar tekortquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:38 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Er zit D3 in en ik kom amper buiten.
Na twee dagen voel ik me kiplekker.
Wat snap je niet?
Niet alleen met dit weer kom ik amper buiten. Het is niet het weer dat het hem doet. Ik kom in het algemeen, amper buiten. Dat heeft verschillende redenen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:33 schreef Intint het volgende:
[..]
1) De meeste mensen komen met dit weer amper buiten en toch heeft de helft van de mensen maar tekort
Ik heb geen idee of het iets met d3 te maken heeft, maar ik voel me na twee dagen van het slikken van die vitamines, kiplekker.quote:2) De meeste mensen ‘voelen’ niet van hun D3 tekort (dus ook niet van de aanvulling van hun tekort)
Ik voel me goed na het slikken van vitamines. Leuk dat je het voedseldeskundigtechnisch wilt onderbouwen dat het niet werkt. Mijn lichaam zegt wat anders.quote:3) Wanneer jij dan toch een van de weinige individuen bent die EN een tekort heeft EN dit ook waarneembaar ervaart dan is dit niet echt niet na twee dagen al verholpen. Zo werkt het lichaam niet.
Ik waarneem de werking na het slikken van de vitamines. Niet zonder.quote:Nognaals, ik geloof best dat je je beter voelt. Maar dit komt waarschijnlijk eerder door een placebo effect dan door de werking van het supplement.
Juist. Je benoemd precies de dingen die bevestigen dat het waarschijnlijk een placebo effect is.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:53 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Niet alleen met dit weer kom ik amper buiten. Het is niet het weer dat het hem doet. Ik kom in het algemeen, amper buiten. Dat heeft verschillende redenen.
[..]
Ik heb geen idee of het iets met d3 te maken heeft, maar ik voel me na twee dagen van het slikken van die vitamines, kiplekker.
[..]
Ik voel me goed na het slikken van vitamines. Leuk dat je het voedseldeskundigtechnisch wilt onderbouwen dat het niet werkt. Mijn lichaam zegt wat anders.
[..]
Ik waarneem de werking na het slikken van de vitamines. Niet zonder.
Terwijl ik de rest van de dag niet eens nadenk over het idee dat ik ze geslikt heb?quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:20 schreef Intint het volgende:
[..]
Juist. Je benoemd precies de dingen die bevestigen dat het waarschijnlijk een placebo effect is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |