Je bedoelt bruis? Sinaasappel of framboos meestal...quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:04 schreef XDo het volgende:
Het gaat om de smaak toch. Neem gewoon de lekkerste.
Nee is gewoon de naam waar je voor betaalt. Holland & Barrett klinkt exclusiever dan Kruidvat of Aldi.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me vaak af waar het prijsverschil in zit. Vitaminen bij Holland & Barrett zijn beduidend duurder dan bij Kruidvat en Etos. Zou dat dan geconcentreerder zijn?
Ja, het prijsverschil is mij ook wel opgevallen... (Je moet het er maar voor over hebben... na een maandje stoppen is ook nix!)quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me vaak af waar het prijsverschil in zit. Vitaminen bij Holland & Barrett zijn beduidend duurder dan bij Kruidvat en Etos. Zou dat dan geconcentreerder zijn?
Je hebt ook verschil tussen eco-vitaminen en non-eco-vitaminen tegenwoordig...quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee is gewoon de naam waar je voor betaalt. Holland & Barrett klinkt exclusiever dan Kruidvat of Aldi.
Ik eet gewoon groenten en fruit, 10x meer eco dan een chemisch pilletje.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je hebt ook verschil tussen eco-vitaminen en non-eco-vitaminen tegenwoordig...
Ik geloof niet dat ik alles 'raak' met voeding...quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:24 schreef Intint het volgende:
Hoezo denk je dat je ergens een tekort aan hebt?
Vit D (van oktober t/m april)en B12, daarvan was een tekort geconstateerd.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik alles 'raak' met voeding...
Maar misschien ben je er ook al door gevarieerd te eten...
Ik vroeg mij af of er vitaminen zijn waarvan je écht merkt dat ze je helpen... (Géén drugs natuurlijk...)
Je hebt ook sport (fitness) mensen die zweren bij die grote potten met proteïne en wat al niet meer....
Bij de huisarts?quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Vit D (van oktober t/m april)en B12, daarvan was een tekort geconstateerd.
Er is ook zoveel keuze... halleluja... Daarom dacht ik gewoon een multivitamine...quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:01 schreef pokkerdepok het volgende:
het is een grote scam. ik heb jaren lang potjes geslikt, mee opgehouden, merk geen enkel verschil. gewoon goed eten.
Ik slik vaak die van Davitamon en dan wel de variant 'COMPLEET WEERSTAND FORTE MET EXTRA D3'quote:
De magie van de placebo.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Twee dagen gebruik en de derde voel ik me kiplekker ten opzichte van de dagen dat ik niet gebruik.
Er zit D3 in en ik kom amper buiten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |