Omdat jij onwaarheden neerplempt ouwe reus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Precies. Wat loop je dan te miepen op mijn advies, sjappie? Diegene kan zelf wel oordelen tot welke mate deze zijn of haar voeding af gaat stemmen.
Nergens verkondig ik onwaarheden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Omdat jij onwaarheden neerplempt ouwe reus.
Jawel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nergens verkondig ik onwaarheden.
Ja we blijven niet bezig lees maar gewoon terug.quote:
Ok. Uitgeluld. Mooi.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja we blijven niet bezig lees maar gewoon terug.
Niet.quote:
Het ligt aan je genen eh. Ik train me lam, maar die ass van mij groeit sloom. Mijn bovenbenen daarentegen gaan sneller.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien is het persoonlijk maar voeding doet helemaal niet zoveel bij mij.
Het is puur de training en wilskracht. Als ik 3-4 per week met gewichten train word ik al belachelijk gespierd. Doe dan geen fuck met voeding. Behalve geen fastfood en eten naar behoefte.
Gewoon gelul allemaal als je gewoon gespierder wilt raken en geen 2% vet fagot.
Vrouw?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:47 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Het ligt aan je genen eh. Ik train me lam, maar die ass van mij groeit sloom. Mijn bovenbenen daarentegen gaan sneller.
Vrouw idd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrouw?
Wij mannen hebben voordeel van een shitload testosteron.
Tja ik vind trainen fijn, maar dan zie ik er op het werk al uit als de Hulk en neemt niemand me serieus dus ga dan hardlopen en fietsen. Om te compenseren. Of dat nou zo ideaal is?quote:
Pics or didn't happenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien is het persoonlijk maar voeding doet helemaal niet zoveel bij mij.
Het is puur de training en wilskracht. Als ik 3-4 per week met gewichten train word ik al belachelijk gespierd. Doe dan geen fuck met voeding. Behalve geen fastfood en eten naar behoefte.
Gewoon gelul allemaal als je gewoon gespierder wilt raken en geen 2% vet fagot.
Zo'n drill ass is toch niet mooi?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:47 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Het ligt aan je genen eh. Ik train me lam, maar die ass van mij groeit sloom. Mijn bovenbenen daarentegen gaan sneller.
Wat is een drill ass?quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:22 schreef I-O het volgende:
[..]
Zo'n drill ass is toch niet mooi?
Bovenbenen is bij iedereen zo. Noemen ze het T-rex syndroom.
Iedereen neemt getrainde mannen serieus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja ik vind trainen fijn, maar dan zie ik er op het werk al uit als de Hulk en neemt niemand me serieus dus ga dan hardlopen en fietsen. Om te compenseren. Of dat nou zo ideaal is?
Bodybuilders.quote:Op zondag 30 augustus 2020 02:07 schreef wuuht het volgende:
Mensen die 'bang' zijn 'te' gespierd te worden, als een bodybuilder o.i.d.
Al zou je willen, dan nog is er zo uit komen te zien extreem lastig en zelfs met anabolen niet haalbaar.quote:Op zondag 30 augustus 2020 02:07 schreef wuuht het volgende:
Mensen die 'bang' zijn 'te' gespierd te worden, als een bodybuilder o.i.d.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:22 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Al zou je willen, dan nog is er zo uit komen te zien extreem lastig en zelfs met anabolen niet haalbaar.
Jij denkt dat plantaardig oestrogeen meer of dezelfde impact heeft als dierlijk oestrogeen? :pquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:27 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik kan een onderzoek plaatsen als je echt moeite wil doen om te lezen. Ja, ze kan minder, maar dan is je resultaat dat ook.
[..]
Girlll van elke dag soja ga je ook acne krijgen. Het doet iets met je oestrogeen. Die kwark waar ik op doel is trouwens lactosevrij.
In havermout zit niet zo veel eiwitten. Houd je je inname wel bij? Dan kun je een beter beeld vormen.
Ik ga niet in discussie met vegans.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:53 schreef soeverein het volgende:
[..]
Jij denkt dat plantaardig oestrogeen meer of dezelfde impact heeft als dierlijk oestrogeen? :p
Maar niet voor @Lospedrosa hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:22 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Al zou je willen, dan nog is er zo uit komen te zien extreem lastig en zelfs met anabolen niet haalbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |