Zo'n drill ass is toch niet mooi?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:47 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Het ligt aan je genen eh. Ik train me lam, maar die ass van mij groeit sloom. Mijn bovenbenen daarentegen gaan sneller.
Wat is een drill ass?quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:22 schreef I-O het volgende:
[..]
Zo'n drill ass is toch niet mooi?
Bovenbenen is bij iedereen zo. Noemen ze het T-rex syndroom.
Iedereen neemt getrainde mannen serieus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja ik vind trainen fijn, maar dan zie ik er op het werk al uit als de Hulk en neemt niemand me serieus dus ga dan hardlopen en fietsen. Om te compenseren. Of dat nou zo ideaal is?
Bodybuilders.quote:Op zondag 30 augustus 2020 02:07 schreef wuuht het volgende:
Mensen die 'bang' zijn 'te' gespierd te worden, als een bodybuilder o.i.d.
Al zou je willen, dan nog is er zo uit komen te zien extreem lastig en zelfs met anabolen niet haalbaar.quote:Op zondag 30 augustus 2020 02:07 schreef wuuht het volgende:
Mensen die 'bang' zijn 'te' gespierd te worden, als een bodybuilder o.i.d.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:22 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Al zou je willen, dan nog is er zo uit komen te zien extreem lastig en zelfs met anabolen niet haalbaar.
Jij denkt dat plantaardig oestrogeen meer of dezelfde impact heeft als dierlijk oestrogeen? :pquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:27 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik kan een onderzoek plaatsen als je echt moeite wil doen om te lezen. Ja, ze kan minder, maar dan is je resultaat dat ook.
[..]
Girlll van elke dag soja ga je ook acne krijgen. Het doet iets met je oestrogeen. Die kwark waar ik op doel is trouwens lactosevrij.
In havermout zit niet zo veel eiwitten. Houd je je inname wel bij? Dan kun je een beter beeld vormen.
Ik ga niet in discussie met vegans.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:53 schreef soeverein het volgende:
[..]
Jij denkt dat plantaardig oestrogeen meer of dezelfde impact heeft als dierlijk oestrogeen? :p
Maar niet voor @Lospedrosa hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:22 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Al zou je willen, dan nog is er zo uit komen te zien extreem lastig en zelfs met anabolen niet haalbaar.
Lospedrosa heeft vaker last van zijn macho genen, in zijn geval gok ik dat het vooral zijn zelfbeeld is dat groot en sterk is.quote:
ĦĦĦBeLaChElIjK GeSpIeRd!!!quote:
Zou ik ook niet doen als je dat soort onzin neerzet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:21 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik ga niet in discussie met vegans.
Yes. Ook goed advies voor niet-vegans. Vezels, complexe koolhydraten, eiwit.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:53 schreef soeverein het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als je dat soort onzin neerzet.
Aan ts: neem flink wat peulvruchten bij je avond eten!
Ik weet dat sommige mensen snel een zeer atletisch type gespierd lijf kunnen krijgen, echter een bodybuilders niveau spieren, geloof ik geen ruk van.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja ik vind trainen fijn, maar dan zie ik er op het werk al uit als de Hulk en neemt niemand me serieus dus ga dan hardlopen en fietsen. Om te compenseren. Of dat nou zo ideaal is?
Eiwitten, ja. Maar 1,5g per kg lichaamsgewicht is dan weer zo'n stelregel die geldt voor bodybuilders die cutten en zo weinig mogelijk massa willen verliezen en die hun voeding al geoptimaliseerd hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:10 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Eiwitten zijn net zo belangrijk als slaap en consistent trainen. Daar zijn zat onderzoeken naar gedaan.
Deze discussie is hierboven al gevoerd.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:33 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Eiwitten, ja. Maar 1,5g per kg lichaamsgewicht is dan weer zo'n stelregel die geldt voor bodybuilders die cutten en zo weinig mogelijk massa willen verliezen en die hun voeding al geoptimaliseerd hebben.
Veel belangrijker is dat je iets boven je onderhoud eet. Dan is 1g eiwit per kg ook al voldoende. En dat haal je al uit kwark, wat noten en een goede maaltijd.
Dat zeg ik nergens. Maar dat overhemden van een normale maat kapotscheuren als je uitrekt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:56 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik weet dat sommige mensen snel een zeer atletisch type gespierd lijf kunnen krijgen, echter een bodybuilders niveau spieren, geloof ik geen ruk van.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Maar dat overhemden van een normale maat kapotscheuren als je uitrekt.
En dan moet je belachelijke maten aandoen die te groot zijn voor je lengte weej wel?
Denk eerder een vrij lelijk figuur, waardoor z'n pens door z'n overhemd heen scheurt en hij probeert de schuld te geven aan zijn zieke gespierdheid.quote:
Bizar man, daar hebben mensen die al een tijdje aan krachttraining doen nooit last van.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Maar dat overhemden van een normale maat kapotscheuren als je uitrekt.
En dan moet je belachelijke maten aandoen die te groot zijn voor je lengte weej wel?
Mja zat mensen die aan krachttraining doen met een messed up zelfbeeld.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:21 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Bizar man, daar hebben mensen die al een tijdje aan krachttraining doen nooit last van.
Word je er ook groen bij? Dan misschien wat aan anger management doen. Dat scheelt overhemden.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Correct.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja zat mensen die aan krachttraining doen met een messed up zelfbeeld.
True, anderzijds ook genoeg gasten van het type 'ruwe bolster blanke pit'. Zeker onder de fanatiekere jongens. Is mijn ervaring althans.quote:
Ook, de combinatie komt ook vaak voor.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:28 schreef Poem_ het volgende:
[..]
True, anderzijds ook genoeg gasten van het type 'ruwe bolster blanke pit'. Zeker onder de fanatiekere jongens. Is mijn ervaring althans.
Grappig ben je welquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien is het persoonlijk maar voeding doet helemaal niet zoveel bij mij.
Het is puur de training en wilskracht. Als ik 3-4 per week met gewichten train word ik al belachelijk gespierd. Doe dan geen fuck met voeding. Behalve geen fastfood en eten naar behoefte.
Gewoon gelul allemaal als je gewoon gespierder wilt raken en geen 2% vet fagot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |