abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208679672
Misschien een modje die de (naar eigen zeggen) terminale ts tegen zichzelf in bescherming wil nemen?

LIF / Horen er spleten tussen tanden te zitten?
  Moderator/colorchick donderdag 6 april 2023 @ 09:36:28 #202
382129 crew  Donna
pi_208679682
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2023 09:35 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Misschien een modje die de (naar eigen zeggen) terminale ts tegen zichzelf in bescherming wil nemen?

LIF / Horen er spleten tussen tanden te zitten?
Heb gisteren ook al een TR gezet.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 8 april 2023 @ 20:08:18 #203
485843 crew  Jippie
pi_208706457
Topic was al verplaatst naar VER
pi_208713912
Dit topic heeft niets te zoeken in LIF, hooguit in BNW.

De zin...
quote:
"Het vaccineren van gezonde mensen was de grootste fout ooit in de geschiedenis."
...laat geen enkele ruimte voor discussie. TS is vooringenomen over dit onderwerp en gebruikt dit topic alleen maar om zijn mening te zenden, niet voor een discussie over het onderwerp.

TS vervuilde NWS al wekenlang met random berichten over overleden personen door die te koppelen aan zijn theorie.

Als termen als "MSM" of die tweet met video knipsels en "WAKE UP!" aan het eind nog niet genoeg zegt, weet ik het ook niet...

LIF / Vaccinatieschadetopic

[ Bericht 4% gewijzigd door TheFreshPrince op 09-04-2023 12:51:23 ]
  zondag 9 april 2023 @ 13:10:56 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208714173
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 12:45 schreef TheFreshPrince het volgende:

De zin...
[..]
...laat geen enkele ruimte voor discussie. TS is vooringenomen over dit onderwerp en gebruikt dit topic alleen maar om zijn mening te zenden, niet voor een discussie over het onderwerp.

TS vervuilde NWS al wekenlang met random berichten over overleden personen door die te koppelen aan zijn theorie.

Als termen als "MSM" of die tweet met video knipsels en "WAKE UP!" aan het eind nog niet genoeg zegt, weet ik het ook niet...

Het lijkt er zelfs op dat het een BNW topic was maar door een mod naar LIF verplaatst is? Hoe dan? Dit schreeuwt BNW en heeft helemaal niets met LIF te maken, is pure subforumvervuiling.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 april 2023 @ 22:55:09 #206
485843 crew  Jippie
pi_208732398
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 12:45 schreef TheFreshPrince het volgende:

De zin...
[..]

In LIF kunnen kwesties over gezondheid besproken worden. Er is al flink geveegd in dat topic, verdraaide feiten en desinformatie is verwijderd en zal worden verwijderd.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 april 2023 @ 23:03:33 #207
485843 crew  Jippie
pi_208732464
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 13:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het lijkt er zelfs op dat het een BNW topic was maar door een mod naar LIF verplaatst is? Hoe dan? Dit schreeuwt BNW en heeft helemaal niets met LIF te maken, is pure subforumvervuiling.
Het bespreken van gezondheidskwesties kan prima in LIF. Of je het met de TS eens bent is een andere kwestie.

Voor de goede orde, het is ook geen BNW materiaal. Daar ben ik ook moderator, vind het beter passen in LIF.
pi_208732690
quote:
2s.gif Op maandag 10 april 2023 23:03 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het bespreken van gezondheidskwesties kan prima in LIF. Of je het met de TS eens bent is een andere kwestie.

Voor de goede orde, het is ook geen BNW materiaal. Daar ben ik ook moderator, vind het beter passen in LIF.
Terwijl er in de OP het volgende staat:

quote:
#vaccinatieschadeawareness

De gevolgen van vaccinatieschade laten zich steeds meer zien in het leven. Nadat vaccinatieschade jarenlang is verzwegen door de MSM en de overheid komen er steeds meer berichten over de gevolgen van vaccinatie. Het vaccineren van gezonde mensen was de grootste fout ooit in de geschiedenis. Ik ken zelf ook meerdere mensen in mijn omgeving die te kampen hebben gehad met vaccinatieschade.
Dat heeft dus niks met LIF te maken.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  maandag 10 april 2023 @ 23:49:55 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208732719
quote:
2s.gif Op maandag 10 april 2023 23:03 schreef Jippie het volgende:

[..]

Ja leuk, maar stokpaardjes van die TS als "vaccinatieschade awareness" en een hoop gejengel over de MSM hebben niets met LIF en alles met BNW te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 11 april 2023 @ 00:42:54 #210
485843 crew  Jippie
pi_208732976
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 23:44 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Terwijl er in de OP het volgende staat:
[..]
Dat heeft dus niks met LIF te maken.
Ik dacht dat ik dat er al uit had gehaald, zal het gelijk verwijderen.
  dinsdag 11 april 2023 @ 00:52:26 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208733000
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:42 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het gaat lijkt me vooral om de intentie van TS en zijn OP was meer dan duidelijk over die intentie.
Wullie bin KOEL © Soneal
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 11 april 2023 @ 01:00:26 #212
485843 crew  Jippie
pi_208733033
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 23:49 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja leuk, maar stokpaardjes van die TS als "vaccinatieschade awareness" en een hoop gejengel over de MSM hebben niets met LIF en alles met BNW te maken.
De OP is zojuist aangepast. En zoek jij het 'coronatopic' in BNW maar, dat is gesloten om de doodeenvoudig reden dat het niet in BNW thuishoort. Er staan nog een aantal corona gerelateerde topics over de oorsprong van het virus etc.
Een discussie over wel of niet vaccinatieschade hoort niet in BNW thuis, wat is hier een 'verborgen agenda' aan? Er zijn door een aantal corona vaccins zeker een aantal ernstige bijwerkingen opgetreden, dat is algemeen bekend. Naar mijn persoonlijke mening hebben de coronavaccins heel veel goeds gedaan, maar niet iedereen hoeft het daar mee eens te zijn. En daar kan best over gediscussieerd worden. Desinformatie wordt verwijderd, wat is er dan nog mis met dat topic?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 11 april 2023 @ 01:07:04 #213
485843 crew  Jippie
pi_208733054
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:52 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het gaat lijkt me vooral om de intentie van TS en zijn OP was meer dan duidelijk over die intentie.
Ja, en daarop concludeerde ik dat het niet in BNW thuishoort, maar met verwijderen van eventuele desinformatie een kans kon geven in LIF. En volgens mij wordt er een goede discussie gevoerd. En als het door TS verzandt in wappies/schapen gezwatel dan verhuis ik het alsnog naar VER. Gemopper van users dat het topic niet in LIF thuishoort verwijder ik ook. Users gaan niet voor een ander bepalen welk topic ze hier mogen plaatsen.
  dinsdag 11 april 2023 @ 01:18:01 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208733078
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 april 2023 01:07 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ja, en daarop concludeerde ik dat het niet in BNW thuishoort, maar met verwijderen van eventuele desinformatie een kans kon geven in LIF. En volgens mij wordt er een goede discussie gevoerd. En als het door TS verzandt in wappies/schapen gezwatel dan verhuis ik het alsnog naar VER. Gemopper van users dat het topic niet in LIF thuishoort verwijder ik ook. Users gaan niet voor een ander bepalen welk topic ze hier mogen plaatsen.
TS had het niet in LIF geplaatst toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 11 april 2023 @ 01:32:46 #215
485843 crew  Jippie
pi_208733115
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2023 01:18 schreef Leandra het volgende:

[..]
TS had het niet in LIF geplaatst toch?
Nee dat heb ik gedaan, TS heeft hier gewoon verder gepost.
Users mogen zelf weten welk onderwerp ze op FOK! plaatsen en de desbetreffende moderatie kijkt of het past.
pi_208737864
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:42 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het is één ding om een OP aan te passen omdat er onzin/geneuzel/racistische opmerkingen in staan of omdat een topic dicht moet vanwege teveel geklier, maar om een topic aan te passen naar de nukken van een mod zodat het mooi in je straatje past terwijl dat echt compleet ingaat tegen OP's intenties lijkt me echt een overreach van je modrechten.
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_208737895
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 april 2023 01:07 schreef Jippie het volgende:
Users gaan niet voor een ander bepalen welk topic ze hier mogen plaatsen.
Maar mods gaan wel bepalen dat als een topic ze niet bevalt dat ze 't naar eigen hand kunnen draaien? Wat is dat nou weer voor een beleid?
pi_208737937
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 april 2023 01:00 schreef Jippie het volgende:
Desinformatie wordt verwijderd, wat is er dan nog mis met dat topic?
Omdat het topic sowieso al niet in LIF hoort te zijn, waarom probeer je het toch zo hard hier te plaatsen? Waarom laat je het niet gewoon lekker in BNW, waar de BNW users verder kunnen BNW'en?

Als ik een topic over auto's begin lijkt het mij ook niet de bedoeling dat een mod opeens allemaal vliegtuigen in de OP gaat zetten....ja dat is funny voor ONZ of eventueel een mod die even grappig wilt doen maar volgens mij is dat niet je bedoeling, dus, waarom?
  dinsdag 11 april 2023 @ 16:06:58 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208737953
Alsof iemand op de Fancy Fair een snoepkraam en fruitkraam heeft, en dat iemand dan een appeltaart heeft gebakken en bij de snoepkraam doneert.
Dat de kraamhouder vervolgens denkt van "Whut? Appeltaart? Appel is fruit", en de appeltaart bij het fruit zet.

En als daar dan commentaar op komt de stukjes appel uit de taart halen en doen alsof het dan wel prima is, want appel... dat die stukjes appel uit de appeltaart nog steeds geen gewone stukjes appel zijn wil er niet in.

Als je appel in de fruitkraam wilt hebben, snij dan een appel en bied stukjes appel aan, ga geen appeltaart van je snoepkraam verplaatsen om vervolgens de stukjes appel uit de taart te halen en doen alsof dat gewone stukjes appel zijn.

Ergo: als je vindt dat er een topic over dat onderwerp moet zijn, open dat dan, of vraag de TS van dat andere topic een normaal topic over dat onderwerp in LIF te openen, zonder allerlei *Awareness* hondenfluitjes.
Wullie bin KOEL © Soneal
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 11 april 2023 @ 17:35:46 #220
485843 crew  Jippie
pi_208738892
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 15:59 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Het is één ding om een OP aan te passen omdat er onzin/geneuzel/racistische opmerkingen in staan of omdat een topic dicht moet vanwege teveel geklier, maar om een topic aan te passen naar de nukken van een mod zodat het mooi in je straatje past terwijl dat echt compleet ingaat tegen OP's intenties lijkt me echt een overreach van je modrechten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 16:02 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Maar mods gaan wel bepalen dat als een topic ze niet bevalt dat ze 't naar eigen hand kunnen draaien? Wat is dat nou weer voor een beleid?
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 16:05 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Omdat het topic sowieso al niet in LIF hoort te zijn, waarom probeer je het toch zo hard hier te plaatsen? Waarom laat je het niet gewoon lekker in BNW, waar de BNW users verder kunnen BNW'en?

Als ik een topic over auto's begin lijkt het mij ook niet de bedoeling dat een mod opeens allemaal vliegtuigen in de OP gaat zetten....ja dat is funny voor ONZ of eventueel een mod die even grappig wilt doen maar volgens mij is dat niet je bedoeling, dus, waarom?
Moeite met mijn wijze van modereren? - > forum@fok.nl
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 11 april 2023 @ 17:37:20 #221
485843 crew  Jippie
pi_208738905
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 16:06 schreef Leandra het volgende:
Alsof iemand op de Fancy Fair een snoepkraam en fruitkraam heeft, en dat iemand dan een appeltaart heeft gebakken en bij de snoepkraam doneert.
Dat de kraamhouder vervolgens denkt van "Whut? Appeltaart? Appel is fruit", en de appeltaart bij het fruit zet.

En als daar dan commentaar op komt de stukjes appel uit de taart halen en doen alsof het dan wel prima is, want appel... dat die stukjes appel uit de appeltaart nog steeds geen gewone stukjes appel zijn wil er niet in.

Als je appel in de fruitkraam wilt hebben, snij dan een appel en bied stukjes appel aan, ga geen appeltaart van je snoepkraam verplaatsen om vervolgens de stukjes appel uit de taart te halen en doen alsof dat gewone stukjes appel zijn.

Ergo: als je vindt dat er een topic over dat onderwerp moet zijn, open dat dan, of vraag de TS van dat andere topic een normaal topic over dat onderwerp in LIF te openen, zonder allerlei *Awareness* hondenfluitjes.
Waarom zou ik een topic moeten openen als een user daar al tijd in heeft gestopt?
  Moderator dinsdag 11 april 2023 @ 18:24:31 #222
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_208739334
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 16:05 schreef eudaemonia het volgende:

[..]

Jij bent sowieso niet de mod hier dus jij hebt hier verder niks over te zeggen. Forum@fok.nl

Edit: wat Jippie zegt.
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
  dinsdag 11 april 2023 @ 18:26:05 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208739358
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 april 2023 17:37 schreef Jippie het volgende:

[..]
Waarom zou ik een topic moeten openen als een user daar al tijd in heeft gestopt?
Omdat die user een heel ander topic in een heel ander subforum heeft geopend.

Die wilde geen gezond appeltje serveren maar een appeltaart.
Wullie bin KOEL © Soneal
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 11 april 2023 @ 19:31:34 #224
485843 crew  Jippie
pi_208740118
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 18:26 schreef Leandra het volgende:

[..]
Omdat die user een heel ander topic in een heel ander subforum heeft geopend.

Die wilde geen gezond appeltje serveren maar een appeltaart.
En het topic past niet in BNW vandaar nu in LIF. Er worden wel vaker topics verplaatst naar andere forumdelen, ik zie het probleem niet.
  dinsdag 11 april 2023 @ 19:35:21 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208740193
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:31 schreef Jippie het volgende:

[..]
En het topic past niet in BNW vandaar nu in LIF. Er worden wel vaker topics verplaatst naar andere forumdelen, ik zie het probleem niet.
Het topic past naar mening van een aantal mensen ook niet in LIF.

Overigens heb je het niet alleen verplaatst, ook flink gewijzigd.
Het paste dus ook in eerste instantie niet in LIF, en naar mijn mening nu ook nog niet, maar voor de aanpassingen die je afgelopen nacht aan de OP gedaan hebt zeker niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')