Dat lijkt haast wel een vereiste te zijn jaquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:16 schreef Seven. het volgende:
Ben je naast onvrijwillig celibatair, ook een vrouwenhater?
stap 1 is geen sociale omgeving,quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:33 schreef Silven het volgende:
Ik zie de lelijkste trollen gewoon seks en kinderen hebben (samen met een ander lelijk persoon, dat wel). Dus ben echt benieuwd wat iemand nou echt incel maakt. Kan me er niks bij voorstellen hoe het moet zijn.
Denk dat dat laatste komt doordat er in incelkringen vaak over vrouwen gesproken wordt alsof ze objecten of trofeeën zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:36 schreef osodevo het volgende:
@:bjhannes
Het probleem is meer dat het onder mannen gevoelig ligt. er zo weinig begrip is omdat de meeste mannen wel succes hebben en vrouwen dit gelijk als vrouwvriendelijk zien.
Dat dacht die ene chinees toch ook?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:45 schreef margaretha_01 het volgende:
Dit zou een goed topic zijn for Deluzion (ik geloof dat dat zijn gebruikersnaam was), die dacht dat ie incel was vanwege zijn kaak...
De conclusie "niet knap genoeg"en "niet rijk genoeg" is zoals ik het bekijk toch de verkeerde. Ik ga er even vanuit dat je geen misvormde kop hebt. Loop een keertje door een winkelcentrum en kijk naar de stelletjes. Dan zie je ook lelijke mannen met een vrouw naast zich. Geen knappe vrouw misschien maar eentje die ongeveer van hetzelfde niveau is. En ook in de armste buurten worden gezinnen gesticht. Je hebt zeker een probleem maar deze redenen zijn vooral gemakkelijke uitvluchten om niet verder bij jezelf naar binnen te hoeven kijken.quote:
Dit is denk ik het grootste probleem wat al die incels hebben.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:00 schreef Cockwhale het volgende:
je bent te kieskeurig en gaat voor vrouwen die zwaar 'out of your league' zijn.
Met al die operaties?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:45 schreef margaretha_01 het volgende:
Dit zou een goed topic zijn for Deluzion (ik geloof dat dat zijn gebruikersnaam was), die dacht dat ie incel was vanwege zijn kaak...
Ik heb volgens mij één keer een foto van hem gezien, maar snap niet wat mis met hem is qua fysiek voorkomen. Mentaal gezien is een ander verhaal natuurlijk en dat lijken veel incels maar niet te snappen dat daar het daadwerkelijke probleem ligt.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:45 schreef margaretha_01 het volgende:
Was dat ook dezelfde als Janjammerdan?quote:
Nee. Wel dezelfde persoon als Richard_prfquote:Op zondag 12 april 2020 16:07 schreef steelhead het volgende:
[..]
Was dat ook dezelfde als Janjammerdan?
Het is vaak een combinatie. Mentale gezondheid zie je ook wel terug in verzorging, stijl, soort foto's. En daarbij is een keer seks krijgen natuurlijk ook weer anders dan regelmatig seks krijgen en relaties opbouwen met op mensen.quote:Op zondag 12 april 2020 16:06 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij één keer een foto van hem gezien, maar snap niet wat mis met hem is qua fysiek voorkomen. Mentaal gezien is een ander verhaal natuurlijk en dat lijken veel incels maar niet te snappen dat daar het daadwerkelijke probleem ligt.
TheRedPill is nog steeds open hoor? Alleen je kan het niet zomaar vinden met de zoekfunctie, het is beschermd of zo. En op andere subreddits zitten ze waarschijnlijk gewoon niet te wachten op iets wat in die richting neigt vanwege ervaringen in het verleden.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:39 schreef LoveMyBass het volgende:
Op reddit worden de incel subs snel dichtgegooid om onduidelijke redenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |