abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192556605
Hallo.

Ik wist niet of deze beter onder Sex thuishoorde of in Lifestyle. Gezien in /Sex allemaal mensen zijn die wel sex beoefenen en dus niet celibaat zijn. Zet ik het hier. Incel is eigenlijk wel een soort (hetzij gedwongen) lifestyle.

Ik ben een man van 43 jaar oud en ben zelf incel ofwel 'onvrijwillig celibaat'. Het lukt me maar niet om iemand te versieren. Dit lukt mijn hele leven al niet. Ik kan wel praten en dit is blijkbaar nooit een punt. Als puntje bij paaltje komt echter krijg altijd een vriendelijke afwijzing. En die blijven elke keer weer even beschamend en pijnlijk voor mij.

Na alle ervaringen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik gewoon echt niet knap genoeg ben. En ook niet lang genoeg ben. Niet rijk genoeg en geen status heb. Interessant ben ik blijkbaar wel anders zou ik niet zoveel socializen en vrienden hebben. Door wat ik allemaal heb ervaren denk ik dat voornamelijk punt 1 en 2 de belangrijkste oorzaken zijn voor mij.

Zitten hier meer mannelijke incels?
Mischien kunnen we hierover praten.

Op reddit worden de incel subs snel dichtgegooid om onduidelijke redenen. Het druist gewoon in tegen het gevoel en de eigen mening van de beheerders in denk ik. Ja er zijn twee incels die ooit moorden hebben gepleegd. Maar ik weet zeker dat het gros van alle dagelijkse geweld tegen vrouwen nog altijd door de zogenaamde normies worden gepleegd. Elke dag en overal van geweld en verkrachting tot moord. Incels zijn dus bij lange na niet de slechtsten!

Dit is wel bedoeld als een serieus topic, dus ajb serieus reageren.

Aan incels en alleen incels: Hoe ga jij met dit incel bestaan om. Wat doe jij in dit dagelijkse leven. Hoe vergeet jij of ontwijk jij al die mensen waar je mee wordt geconfronteerd die wel veel sex hebben (vrienden en kennisen)?

Ik vertel gaandeweg meer over mezelf als dit al wat wordt.
pi_192557746
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 20:09 schreef madam-april het volgende:
@:osodevo @:Manmanmanwateenzooi
Ik ben een volcel :P

Ik versier geen vrouwen en heb er ook geen behoefte meer aan.
  Spellchecker vrijdag 10 april 2020 @ 20:53:26 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192557881
Het stikt hier van de incels.
  vrijdag 10 april 2020 @ 20:59:16 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_192557972
Ik denk dat dit beter past in R&P.
Daar stikt het van incels. Elke week komen er wel een paar topics voorbij met een hoog incelgehalte.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_192558178
Dan mankeert er serieus wel wat met je.
Vakman pur sang
  vrijdag 10 april 2020 @ 21:16:29 #7
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192558269
Ben je naast onvrijwillig celibatair, ook een vrouwenhater?
Resistance is futile.
  vrijdag 10 april 2020 @ 21:17:52 #8
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192558295
Je zal je zeker thuis voelen in r&p (y)
pi_192558563
Ik zie de lelijkste trollen gewoon seks en kinderen hebben (samen met een ander lelijk persoon, dat wel). Dus ben echt benieuwd wat iemand nou echt incel maakt. Kan me er niks bij voorstellen hoe het moet zijn.
pi_192559099
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2020 21:16 schreef Seven. het volgende:
Ben je naast onvrijwillig celibatair, ook een vrouwenhater?
Dat lijkt haast wel een vereiste te zijn ja :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 10 april 2020 @ 22:24:22 #11
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_192559443
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 21:33 schreef Silven het volgende:
Ik zie de lelijkste trollen gewoon seks en kinderen hebben (samen met een ander lelijk persoon, dat wel). Dus ben echt benieuwd wat iemand nou echt incel maakt. Kan me er niks bij voorstellen hoe het moet zijn.
stap 1 is geen sociale omgeving,
stap 2 is geen sociale omgang.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_192560071
Dat je niet tijdens het uitgaan kan scoren, oké tot daar aan toe, maar hoe de hell kun je werkelijk niks online weten te fixen?

Je beweert zelf dat je vrij weinig moeite hebt met het praten met vrouwen. Dan is er waarschijnlijke sprake van een of meerdere van de volgende dingen:
-je flirt niet, neemt geen initiatief, bouwt geen spanning op, geen seksuele sprankeling. Daarentegen ben je nerveus, ongemakkelijk, afwachtend, stijf, terughoudend, emotioneel vlak.
-je bent buitengewoon 'cursed' met een lelijk gezicht en daarnaast een slap, ongetraind lijf.
-je bent te kieskeurig en gaat voor vrouwen die zwaar 'out of your league' zijn.
-je houdt het zelf af. Je ziet niet dat er vrouwen zijn die interesse hebben, je zet jezelf buitenspel en zondert jezelf af.
pi_192563875
@Bjhannes

Het probleem is meer dat het onder mannen gevoelig ligt. er zo weinig begrip is omdat de meeste mannen wel succes hebben en vrouwen dit gelijk als vrouwvriendelijk zien.
  zaterdag 11 april 2020 @ 09:52:00 #14
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192564042
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 09:36 schreef osodevo het volgende:
@:bjhannes

Het probleem is meer dat het onder mannen gevoelig ligt. er zo weinig begrip is omdat de meeste mannen wel succes hebben en vrouwen dit gelijk als vrouwvriendelijk zien.
Denk dat dat laatste komt doordat er in incelkringen vaak over vrouwen gesproken wordt alsof ze objecten of trofeeën zijn.
pi_192567956
Dit zou een goed topic zijn for Deluzion (ik geloof dat dat zijn gebruikersnaam was), die dacht dat ie incel was vanwege zijn kaak...
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_192572091
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 14:45 schreef margaretha_01 het volgende:
Dit zou een goed topic zijn for Deluzion (ik geloof dat dat zijn gebruikersnaam was), die dacht dat ie incel was vanwege zijn kaak...
Dat dacht die ene chinees toch ook?
  zondag 12 april 2020 @ 09:14:26 #17
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192577457
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2020 19:39 schreef LoveMyBass het volgende:

De conclusie "niet knap genoeg"en "niet rijk genoeg" is zoals ik het bekijk toch de verkeerde. Ik ga er even vanuit dat je geen misvormde kop hebt. Loop een keertje door een winkelcentrum en kijk naar de stelletjes. Dan zie je ook lelijke mannen met een vrouw naast zich. Geen knappe vrouw misschien maar eentje die ongeveer van hetzelfde niveau is. En ook in de armste buurten worden gezinnen gesticht. Je hebt zeker een probleem maar deze redenen zijn vooral gemakkelijke uitvluchten om niet verder bij jezelf naar binnen te hoeven kijken.

Bij mannen die niet aan de vrouw komen is dat in 99.9999% van de gevallen een gedragsprobleem. Je hebt op een of andere manier een gedragspatroon of levensstijl die vrouwen blijkbaar afstoot en waarschijnlijk zie je het zelf gewoon niet. Er is kennelijk in je ontwikkeling iets misgegaan en dat is nooit gecorrigeerd. Wat precies dat kunnen we hier zo snel nog niet zien. Het is in ieder geval iets dat niet te fixen valt met gare PUA-truuks of dat soort meuk.

Ik weet niet of je ooit professionele hulp gehad hebt maar ik raad je wel aan dat te zoeken. Blijf in ieder geval weg van die incel-sekte met hun nepwetenschap en bullshit termen en Tinder-obsessie. Daar wordt je alleen maar nog ellendiger van en je schiet er geen reet mee op. Blijf er dus niet mee lopen en ga er eens mee naar je huisarts. Die weet wel welke hulp je kan gebruiken.
  zondag 12 april 2020 @ 10:50:01 #18
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_192578680
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 23:00 schreef Cockwhale het volgende:

je bent te kieskeurig en gaat voor vrouwen die zwaar 'out of your league' zijn.

Dit is denk ik het grootste probleem wat al die incels hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Twiitch op 12-04-2020 13:36:49 ]
  Spellchecker zondag 12 april 2020 @ 13:07:30 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192580152
quote:
Met al die operaties?
pi_192581603
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2020 13:07 schreef maily het volgende:

[..]

Met al die operaties?
Ja, die ja!
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_192582261
quote:
Ik heb volgens mij één keer een foto van hem gezien, maar snap niet wat mis met hem is qua fysiek voorkomen. Mentaal gezien is een ander verhaal natuurlijk en dat lijken veel incels maar niet te snappen dat daar het daadwerkelijke probleem ligt.
pi_192582279
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 15:05 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]

Ja, die ja!
Was dat ook dezelfde als Janjammerdan?
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_192582746
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 16:07 schreef steelhead het volgende:

[..]

Was dat ook dezelfde als Janjammerdan?
Nee. Wel dezelfde persoon als Richard_prf
pi_192582984
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 16:06 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij één keer een foto van hem gezien, maar snap niet wat mis met hem is qua fysiek voorkomen. Mentaal gezien is een ander verhaal natuurlijk en dat lijken veel incels maar niet te snappen dat daar het daadwerkelijke probleem ligt.
Het is vaak een combinatie. Mentale gezondheid zie je ook wel terug in verzorging, stijl, soort foto's. En daarbij is een keer seks krijgen natuurlijk ook weer anders dan regelmatig seks krijgen en relaties opbouwen met op mensen.

Maar ergens hebben incels niet ongelijk dat het leven van een knap persoon makkelijker is, ook als je mentale problemen hebt. Je krijgt meer positieve reacties van mensen. Je krijgt meer kansen om ervaringen op te doen.

Je hebt er alleen geen reet aan om je daar blind op te staren als je niet knap bent. Kan je je tijd beter investeren in andere dingen.
pi_192583046
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2020 19:39 schreef LoveMyBass het volgende:
Op reddit worden de incel subs snel dichtgegooid om onduidelijke redenen.
TheRedPill is nog steeds open hoor? Alleen je kan het niet zomaar vinden met de zoekfunctie, het is beschermd of zo. En op andere subreddits zitten ze waarschijnlijk gewoon niet te wachten op iets wat in die richting neigt vanwege ervaringen in het verleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')