"Op de markt gebracht als, maar...."quote:Op maandag 18 december 2023 01:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Beweer ik iets anders dan, het is toch populair geworden als afslankmiddel ook al is het daar niet voor geregistreerd.
Ik weet alleen dat je verre van vriendelijk was tegen TS, en daarom bemoeide ik me met de discussie. Mensen een stuk stront noemen die gewoon via een legale weg Ozempic zouden willen gebruiken vind ik niet zo beschaafd. En nu is alles wel gezegd denk ik zo.quote:Op maandag 18 december 2023 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is je ding niet echt hè... mijn god.
Mensen die een diabetesmedicijn gebruiken als afslankmiddel, zeker met de huidige medicijntekorten.
Die noemde ik een associaal stuk stront, zonder aanziens des persoons.
In het algemeen dus.
Maar het kan zijn dat de schoen past, dat weet ik niet, dat weet jij allen.
Een arts van een afslankkliniek bedoel je?quote:Op maandag 18 december 2023 01:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Als een arts het voorschrijft, wat is dan het probleem?
Ik heb geen enkele post tot TS gericht.quote:Op maandag 18 december 2023 01:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je verre van vriendelijk was tegen TS, en daarom bemoeide ik me met de discussie. Mensen een stuk stront noemen die gewoon via een legale weg Ozempic zouden willen gebruiken vind ik niet zo beschaafd. En nu is alles wel gezegd denk ik zo.
Heb in coronatijd moeten switchen vanwege leveringsproblemen en dat was geen pretje, en vorige week nog diverse apotheken afgegaan voor een ander geneesmiddel.quote:Op maandag 18 december 2023 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Op de markt gebracht als, maar...."
Nee, het is niet "Op de markt gebracht als", het is een diabetesmedicijn en wordt oneigenlijk gebruikt als afslankmiddel.
Als je niet snapt wat er mis is met jouw "uitleg", namelijk het goedpraten van dat oneigenlijke gebruik, wat je daarna ook nog eens in vele varianten deed, dan kan ik daar echt niets aan doen, dat moet je dan bij jezelf zoeken.
Ik hoop echter oprecht dat je nooit een middel nodig zult hebben dat je vervolgens niet kunt krijgen omdat het populair is geworden voor iets anders dat niet medicijnafhankelijk is.
Maar mocht die situatie zich wel ooit voordoen weet ik dat je aan dit topic terug zult denken.
Ik weet precies wat ik heb gelezen. Dat is geen taalgebruik die ik wenselijk acht onder zo'n eenvoudige vraag. Deze discussie is voor mij klaar,quote:Op maandag 18 december 2023 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele post tot TS gericht.
Nada, noppes.
Mijn post was een reactie op jouw post.
Echt, hou toch op met dit spelletje, je hebt duidelijk moeite met begrijpend lezen, snapt niet dat een opmerking algemeen is, en blijft maar drammen over wat je zelf kennelijk nog steeds niet snapt.
Ik had het niet over TS, ik had het niet tegen TS.
Misbruik maken van je rechten. Niet netjes nee.quote:Op maandag 18 december 2023 08:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is echt niet kies om zelf een topic te laten ontsporen en dan te gaan vegen hoor @:jippie![]()
Je hebt een groot team van collega's die met je mee kunnen kijken. Die had je moeten vragen om mee te kijken.
Ja, want stel je voor, er wordt eens een discussie gevoerd op een zeer normale manier...quote:
Welke discussie? Er was geen discussie, alleen een paar posts met een dringend verzoek om weg te gaan richting een mod. Als er een fatsoenlijke discussie gehouden word zullen die posts niet verdwijnen.quote:Op maandag 18 december 2023 10:20 schreef BE het volgende:
[..]
Ja, want stel je voor, er wordt eens een discussie gevoerd op een zeer normale manier...![]()
![]()
Waar is een fb topic anders voor?
Het wordt weer eens tijd voor een 'frisse wind, doe niet zo spastisch'-bericht achter de schermen waar iedereen met knopjes er weer eens aan herinnerd wordt dat het helemaal niet erg is dat niet iedereen het altijd 100% met iedereen eens is en dat je daarover gewoon normaal in discussie kan gaan. Ook met crew! En dat dat heus niet altijd dan meteen weggepoetst hoeft te worden.
Oh, maar @Lucky_Strike had helemaal niet zoiets gepost.quote:Op maandag 18 december 2023 10:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welke discussie? Er was geen discussie, alleen een paar posts met een dringend verzoek om weg te gaan richting een mod. Als er een fatsoenlijke discussie gehouden word zullen die posts niet verdwijnen.
Geen idee. Ik neem aan dat het een officiële arts is die een recept voor zo'n middel uitschrijft.quote:Op maandag 18 december 2023 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een arts van een afslankkliniek bedoel je?
Die weet ook prima dat hij iets doet dat niet gepast is, maar money talks.
Als er daardoor tekorten zijn voor diabetespatiënten is het godsgeklaagd, vooral dat die artsen van afslankklinieken er aan meewerken.
Dan heb ik die te snel verwijderd toen ik mobiel zat te modden. Post staat er weer.quote:Op maandag 18 december 2023 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, maar @:Lucky_Strike had helemaal niet zoiets gepost.
Maar je hoeft toch ook niet zo krampachtig alles wat er tussen staat en net niet lekker in het straatje past weg te poetsen? Dat is toch ook niet echt des FOK's toch? Lange tenen hoor!quote:Op maandag 18 december 2023 10:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welke discussie? Er was geen discussie, alleen een paar posts met een dringend verzoek om weg te gaan richting een mod. Als er een fatsoenlijke discussie gehouden word zullen die posts niet verdwijnen.
Dank jequote:Op maandag 18 december 2023 10:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan heb ik die te snel verwijderd toen ik mobiel zat te modden. Post staat er weer.
Ik postte hier als Mod mee omdat TS een lading bagger over zich heen kreeg, dat ontaardde in gekibbel wat ik heb verwijderd omdat ik TS een normaal topic gun.quote:Op maandag 18 december 2023 10:35 schreef BE het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch ook niet zo krampachtig alles wat er tussen staat en net niet lekker in het straatje past weg te poetsen? Dat is toch ook niet echt des FOK's toch? Lange tenen hoor!
En toevallig wel altijd als het voor een crew-member lekker uit komt. Als het om een user gaat is iedereen drukdrukdruk maar vandaag kom je meteen aandraven als je geroepen wordt omdat @:jippie het niet alleen af kan.
Althans, dat is wel de indruk die ontstaat. Als Jippie zich gewoon sowieso had onthouden van gastmodden in een topic waar hij/zij/hen zelf als user in mee post was dit helemaal niet nodig geweest.
En wederom suggereren dat ik ook maar iets tegen of over de TS gezegd heb.quote:Op maandag 18 december 2023 10:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik postte hier als Mod mee omdat TS een lading bagger over zich heen kreeg, dat ontaardde in gekibbel wat ik heb verwijderd omdat ik TS een normaal topic gun.
Dat iedereen daar zijn plasje overheen moet doen, prima. Maar een volgende keer als enkele Users als hyena's op een TS springen handel ik precies weer hetzelfde.
Huisartsen schrijven het niet voor om af te vallen, dat gebeurt alleen bij afslankklinieken omdat ze niet op het afslankmiddel Wegovy willen wachten.quote:Op maandag 18 december 2023 10:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen idee. Ik neem aan dat het een officiële arts is die een recept voor zo'n middel uitschrijft.
Dan is het toch niet aan ons leken om dat in twijfel te gaan trekken...een advies en recept van een arts!
Er ontstond gekibbel omdat er behoorlijke ruis op de communicatie ontstond, en ik schijnbaar niet mocht benoemen dat Ozempic populair is om af te vallen terwijl het daarvoor niet geregistreerd staat. Ik snap niet waarom ik daarvoor een ander mee had moeten laten kijken. Daarnaast deden al wat collega's mee aan de discussie. Heb de sneren richting TS verwijderd en het gekibbel tussen Leandra en mij (en de quotes daarvan).quote:Op maandag 18 december 2023 08:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is echt niet kies om zelf een topic te laten ontsporen en dan te gaan vegen hoor @:jippie![]()
Je hebt een groot team van collega's die met je mee kunnen kijken. Die had je moeten vragen om mee te kijken.
Nou, je trok aardig van leer en TS verzocht je zelfs zijn topic te verlaten, dat was niet omdat je zo vriendelijk was. Ik speel geen spelletjes, en als je de behoefte hebt om te blijven zuigen dan pak je maar jequote:Op maandag 18 december 2023 10:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wederom suggereren dat ik ook maar iets tegen of over de TS gezegd heb.
Naar spelletje wat je speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |