Hallo,
Ik ben lis en ben 17 jaar en ben hier nieuw. Ik weet ook niet of ik dit bericht in de goede topic heb geplaatst.
Mijn verhaal is dat afgelopen weekend ben uit geweest. Ik ben met me broer en zijn vrienden groep mee geweest. Ik ben dan nog geen 18 maar kom denk ik wat ouder over want kan zo overal naar binnen zonder me id te laten zien. Opzich ga ik wel vaker met hun mee en is altijd wel gezellig.
Ook de laatste keer was het gezellig alleen kan ik me de halve avond niet meer herinneren. Ik werd ook wakker in een vreemd ben en lag samen met een jongen naakt in bed. We waren blijkbaar met een aantal bij 1 van die gasten bij hem thuis gaan slapen. Die jongens zeggen dat er niks is gebeurt alleen dat ikzelf perse naakt wilde slapen. Ik denk dat hun de waarheid wel zeggen want me broer lag in de zelfde kamer te slapen.
Nu had ik die avond wel wat gedronken enzo maar voelde me nog niet echt dronken. Toch weet ik van een bepaalt moment helemaal niks meer van die avond. Ik heb geen ervaring met drugs maar zou het kunnen dat iemand wat in me drinken ofzo heeft gedaan. Of krijg je daar geen blackout van?
Ze willen dit weekend weer gaan en hebben me meegevraagd maar moet ze wel kunnen vertrouwen voordat ik mee ga.
Hoop dat iemand mij opweg kan helpen....