abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118743253
Hallo allemaal,

al een tijdje heb ik last van een verstopt gevoel in mijn oren, alsof ik lang een oor niet goed hoor.
Eerst had ik in mijn linkeroor dat verstopt gevoel, maar later veranderde dit en is dat gevoel in mijn rechteroor dicht. Ook heb ik een suizend, soms tutend geluid in het oor dat verstopt zit.
Als ik slik of geeuw hoor ik een soort 'klik' in mijn oor.

De dokter zegt dat er slijm in mijn buis van Eustachius zit. Hij heeft al allerlei middeltjes (zoals neussprays, ontzwellingsmiddeltjes, .. enz) voorgeschreven. Niets heeft effectief geholpen. & ik ben ten einde raad. Is er iemand die mij kan helpen? Of die hetzelfde voorheeft als ik?

[ Bericht 8% gewijzigd door kirrikei op 02-11-2012 15:11:06 ]
pi_118743567
Je zoekt hulp op een forum voor een lichamelijke klacht? Wat dacht je van teruggaan naar je huisarts?
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:15:25 #3
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_118743643
Schopje naar -> LIF
040
pi_118743752
Misschien helpt dit bij een verstopping: knijp je neus dicht en probeer door je neus uit te ademen. Een beetje alsof je je neus aan het snuiten bent. Baat het niet dan schaadt het niet.
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:18:46 #5
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_118743770
-> LIF
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_118743828
Laat ik dan maar serieus zijn..
Ik heb hetzelfde. Stuk of 10 sprays en dingen gehad maar niets helpt. Of maar heel tijdelijk.
Bij mijn volgende bezoek aan de HA volgt een doorverwijzing waarop zeer waarschijnlijk een kleine operatie volgt als ik het goed begrepen heb.

De enige tip die ik dus voor je heb is vragen voor een doorverwijzing.
Of het helpt weet ik zelf ook pas over een tijdje :P
pi_118744055
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:13 schreef Scorpie het volgende:
Je zoekt hulp op een forum voor een lichamelijke klacht? Wat dacht je van teruggaan naar je huisarts?
heb ik al gedaan, anders zou ik dit er wel niet opzetten hoor
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:31:56 #8
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_118744194
Neem een glas lauwwarm water, los hier net zoveel zout in op dat het zo zout is als soep. Neem een soeplepel en snuif het water op en spuug het uit. Doe dit net zo lang tot het glas leeg is, herhaal dit drie keer per dag.
Geleerd van een ouwe KNO arts toen ik dit soort problemen had. Je spoelt je voorhoofdholtes, kaakholtes, etc schoon.
Oh, en als je verkouden bent, niet toeterend je neus snuiten, dan druk je het snot en viezigheid juist alle holtes in je hoofd in, incluis je traanbuizen en buis van Eustachius, gevolg, ontstekingen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')