Sure surequote:Er zijn veel jongeren die begonnen zijn met transitie en hormoon therapie die er later spijt van krijgen.
quote:Op maandag 17 april 2023 20:08 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
ook vind ik dat dragqueens geen verhaaltjes aan kinderen moeten voorlezen omdat verkleden als dragqueen ook seksueel opwindend is voor de man die zich verkleed dat is hoe drag werkt.
Waarom alleen volwassenen? er zijn zat kinderen die zelf heel goed weten dat ze in het verkeerde lichaam zijn geboren... dus die moeten maar wachten... dat is zo niet handig... en gaat dus nog veel meer problemen opleveren als ze pas actie kunnen ondernemen als ze 'volwassen' zijn.quote:Op maandag 17 april 2023 20:29 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben ook absoluut voor het homohuwelijk, maar vind het belachelijk dat de westerse cultuur steeds meer toelaat dat minderjarigen in transitie kunnen. Dit zou pertinent verboden moeten zijn.
Ik heb ook psychische problemen en soms wil ik mezelf ook van kant maken. Deal with it.
Alleen volwassenen zouden in transitie mogen.
waarom lach jij?quote:
als je dit niet weet dan weet je niets over het onderwerp. tuurlijk zijn er mensen die blij zijn met de transitie maar ook die achteraf veel spijt hebben. kun je gewoon terugvinden.quote:Op maandag 17 april 2023 20:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jii komt met deze claim. Laat maar zien dan
Ja precies. Het komt zeer zelden voor dat een jongeren die de transitie in gegaan is en hormoontherapie krijgt spijt heeft gekregen. Zeer, zeer zelden gebeurt dat. Zo weinig dat het niet eens een argument zou moeten zijn, uitzonderingen zijn altijd te vinden.quote:Op maandag 17 april 2023 20:35 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
als je dit niet weet dan weet je niets over het onderwerp. tuurlijk zijn er mensen die blij zijn met de transitie maar ook die achteraf veel spijt hebben. kun je gewoon terugvinden.
maar jij wil zeggen dat hormonen therapie en geslachtverandering nooit tot spijt leid...![]()
![]()
![]()
dat zei ik niet, jij gaat nu expres heel flauw discusieren om de boel hier te verpestenquote:Op maandag 17 april 2023 20:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja precies. Het komt zeer zelden voor dat een jongeren die de transitie in gegaan is en hormoontherapie krijgt spijt heeft gekregen. Zeer, zeer zelden gebeurt dat. Zo weinig dat het niet eens een argument zou moeten zijn, uitzonderingen zijn altijd te vinden.
Zeg jij nu dat alle jongeren die hormoontherapie gekregen hebben en overgegaan zijn tot geslachtsverandering allemaal spijt hebben gekregen...![]()
![]()
Ja vervelend hé als iemand zoals jou post. Wellicht begrijp je nu waarom zoveel mensen zo geïrriteerd op jou reagerenquote:Op maandag 17 april 2023 20:42 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
dat zei ik niet, jij gaat nu expres heel flauw discusieren om de boel hier te verpesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |