abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208805611
ik ben voor het homohuwelijk maar vind het aanmoedigen van jonge kinderen om transitie in te gaan van jongen naar meisje of meisje naar jongen niet goed. Zon procedure moet voorzichting bewaakt worden vind ik. Er zijn veel jongeren die begonnen zijn met transitie en hormoon therapie die er later spijt van krijgen.

ook vind ik dat dragqueens geen verhaaltjes aan kinderen moeten voorlezen omdat verkleden als dragqueen ook seksueel opwindend is voor de man die zich verkleed dat is hoe drag werkt. ik vind dat deze mensen dat verder moeten kunnen doen maar dus niet met verhaaltjes voorlezen aan kidneren.

ik ben voor het homo huwelijk dus maar ben ik toch extreemrechts nu?
pi_208805672
Ja. En fascistisch.
pi_208805688
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 20:11 schreef RoW_0 het volgende:
Ja. En fascistisch.
leg het aan me uit
pi_208805852
quote:
Er zijn veel jongeren die begonnen zijn met transitie en hormoon therapie die er later spijt van krijgen.
Sure sure
pi_208805862
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 20:21 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Sure sure
dit is niet zo volgens jou??
pi_208805894
gewoon hulp zoeken ipv dat aangepaste gender gedoe.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_208805976
Ik ben ook absoluut voor het homohuwelijk, maar vind het belachelijk dat de westerse cultuur steeds meer toelaat dat minderjarigen in transitie kunnen. Dit zou pertinent verboden moeten zijn.

Ik heb ook psychische problemen en soms wil ik mezelf ook van kant maken. Deal with it.

Alleen volwassenen zouden in transitie mogen.
-nee-
pi_208805998
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 20:22 schreef Kelvin_Baassie het volgende:

[..]
dit is niet zo volgens jou??
Jii komt met deze claim. Laat maar zien dan
pi_208806031
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 20:08 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
ook vind ik dat dragqueens geen verhaaltjes aan kinderen moeten voorlezen omdat verkleden als dragqueen ook seksueel opwindend is voor de man die zich verkleed dat is hoe drag werkt.
:').
pi_208806047
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2023 20:29 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben ook absoluut voor het homohuwelijk, maar vind het belachelijk dat de westerse cultuur steeds meer toelaat dat minderjarigen in transitie kunnen. Dit zou pertinent verboden moeten zijn.

Ik heb ook psychische problemen en soms wil ik mezelf ook van kant maken. Deal with it.

Alleen volwassenen zouden in transitie mogen.
Waarom alleen volwassenen? er zijn zat kinderen die zelf heel goed weten dat ze in het verkeerde lichaam zijn geboren... dus die moeten maar wachten... dat is zo niet handig... en gaat dus nog veel meer problemen opleveren als ze pas actie kunnen ondernemen als ze 'volwassen' zijn.

Ik ben echter wel voor veel gesprekken alvorens er ook maar iets gedaan moet worden.

Ik ben zeker niet anti lgbti maar wordt wel moe van het hunnie gedrag, man/vrouw that's it.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_208806059
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 20:32 schreef YStec het volgende:

[..]
:').
waarom lach jij?

Autogynefilie
Autogynefilie betreft een parafilie waarbij een man seksueel opgewonden raakt van het idee om zelf een vrouw te zijn en wordt zodoende ook vermeld in de laatste editie van de DSM: hét standaard handboek in de psychiatrie. Volgens Ray Blanchard – de naamgever van deze stoornis – zijn er vier vormen van autogynefilie te onderscheiden (Milner et al., 2008):

-Transvestische autogynefilie (crossdressing): seksueel opgewonden raken van het dragen van typisch vrouwelijke kleding

– Gedragsmatige autogynefilie: seksueel opgewonden raken van iets te doen dat als vrouwelijk wordt beschouwd

– Fysiologische autogynefilie: seksueel opgewonden raken van het hebben van lichaamsfuncties die specifiek zijn voor vrouwen

– Anatomische autogynefilie: seksueel opgewonden raken van het hebben van een vrouwenlichaam, of delen daarvan
pi_208806085
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 20:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Jii komt met deze claim. Laat maar zien dan
als je dit niet weet dan weet je niets over het onderwerp. tuurlijk zijn er mensen die blij zijn met de transitie maar ook die achteraf veel spijt hebben. kun je gewoon terugvinden.

maar jij wil zeggen dat hormonen therapie en geslachtverandering nooit tot spijt leid... :{ :{ :{ :{
pi_208806119
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 20:35 schreef Kelvin_Baassie het volgende:

[..]
als je dit niet weet dan weet je niets over het onderwerp. tuurlijk zijn er mensen die blij zijn met de transitie maar ook die achteraf veel spijt hebben. kun je gewoon terugvinden.

maar jij wil zeggen dat hormonen therapie en geslachtverandering nooit tot spijt leid... :{ :{ :{ :{
Ja precies. Het komt zeer zelden voor dat een jongeren die de transitie in gegaan is en hormoontherapie krijgt spijt heeft gekregen. Zeer, zeer zelden gebeurt dat. Zo weinig dat het niet eens een argument zou moeten zijn, uitzonderingen zijn altijd te vinden.

Zeg jij nu dat alle jongeren die hormoontherapie gekregen hebben en overgegaan zijn tot geslachtsverandering allemaal spijt hebben gekregen... :{ :{
  maandag 17 april 2023 @ 20:41:22 #14
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_208806160
Aangezien geen van deze dingen mij persoonlijk raakt en ik ook de verwachting heb dat mijn eventuele toekomstige kinderen gewoon gezond verstand hebben kan ik mij totaal niet druk maken om welke vorm van al dan niet ontsporend maatschappelijk debat en alles wat daarbij komt kijken.
pi_208806181
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 20:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ja precies. Het komt zeer zelden voor dat een jongeren die de transitie in gegaan is en hormoontherapie krijgt spijt heeft gekregen. Zeer, zeer zelden gebeurt dat. Zo weinig dat het niet eens een argument zou moeten zijn, uitzonderingen zijn altijd te vinden.

Zeg jij nu dat alle jongeren die hormoontherapie gekregen hebben en overgegaan zijn tot geslachtsverandering allemaal spijt hebben gekregen... :{ :{
dat zei ik niet, jij gaat nu expres heel flauw discusieren om de boel hier te verpesten
pi_208806307
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 20:42 schreef Kelvin_Baassie het volgende:

[..]
dat zei ik niet, jij gaat nu expres heel flauw discusieren om de boel hier te verpesten
Ja vervelend hé als iemand zoals jou post. Wellicht begrijp je nu waarom zoveel mensen zo geïrriteerd op jou reageren
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 17 april 2023 @ 21:02:33 #17
485843 crew  Jippie
pi_208806430
In strijd met de goede smaak, dus op slot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')