Idd! Dat is zo heerlijk. Of een blouse die normaal zit (niet dat ie overal goed zit maar je de knoopjes bij je borsten niet dicht krijgt, waardoor je een maat groter moet pakken, die bij je borsten wel dicht kan maar voor het overige niet past). Of jurkjesquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:18 schreef Nijna het volgende:
[..]
Of dat je voor het bedrag waar je normaal een bh voor kocht, nu ineens wel 3 of meer kan kopen. En dat je gewoon een badpak kan gaan kopen wat past, zonder dat ze moeilijk moeilijk iets moeten bestellen weet ik veel waar vandaan dat het dan toch ook weer niet helemaal is...
Lijkt me heerlijk.
Mijn kinderen zijn 8 en 10 jaar.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:20 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Idd! Dat is zo heerlijk. Of een blouse die normaal zit (niet dat ie overal goed zit maar je de knoopjes bij je borsten niet dicht krijgt, waardoor je een maat groter moet pakken, die bij je borsten wel dicht kan maar voor het overige niet past). Of jurkjesIk heb de halve Steps en vervolgens Hunkemöller leeggekocht (en heb nu allemaal bh’s die ik alsnog nooit draag, maar hey, ik pas ze lekker wèl
)
Thanks voor de kick!quote:
En een doorverwijzing.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:31 schreef arvensis het volgende:
Heb a.s. dinsdag een afspraak bij de HA.
Oh wat goed!!quote:Op woensdag 7 september 2022 18:03 schreef arvensis het volgende:
Niemand leest hier nog mee, maar groen licht
Ik mag bellen wanneer ik er klaar voor ben c.q. gestopt ben met borstvoeding geven.
Wat fijn! Op jouw tijd, superquote:Op woensdag 7 september 2022 18:03 schreef arvensis het volgende:
Ik mag bellen wanneer ik er klaar voor ben c.q. gestopt ben met borstvoeding geven.
Wel even goed aansterken hoor, succes!quote:Op woensdag 7 september 2022 18:03 schreef arvensis het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |