SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er kunnen maximaal 31 dagen zitten tussen begin- en einddatum, dus een vriendje van het jaar gaat niet lukken, maar aan het einde van de maand is het nieuwe ronde en dus nieuwe kansen en wie weet staat er dan wel iemand anders op nummer 1. Speciale dank aan de users in de top-100 waarvan ik geen idee had dat we vriendjes waren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:09 schreef Juup© het volgende:
Zal best wel kloppen die lijst, alleen zie ik het anders
[ afbeelding ] Top 100 van 01-01-2015 t/m 31-01-2015Dat is de verkeerde lijst Juup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt niet FOK!vriendjes geselecteerd, maar aantal postings.![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde lijst Juup.![]()
Je hebt niet FOK!vriendjes geselecteerd, maar aantal postings.
Jij schaamt je gewoon voor wie je vriendjes zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:10 schreef 44rdbei het volgende:
Is gewoon een lijst van users die de meeste topics openen of actief zijn in topics..
geen enkele relatie tot favoriete users.
Als de lijst betrouwbaar was zou ik me inderdaad schamen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij schaamt je gewoon voor wie je vriendjes zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook met deze lijst ben ik het niet eens, er staan users in de top 20 waar ik niets mee heb of wil hebben, maar goed het is maar een lijstje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2015 09:17:50 ]
Dat dus.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:14 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als de lijst betrouwbaar was zou ik me inderdaad schamen.
Sorry.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:16 schreef Juup� het volgende:
Ook met deze lijst ben ik het niet eens, er staan users in de top 20 waar ik niets mee heb of wil hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Jij hebt tenminste nog een goed excuus dat je uit hoofde van je functie soms topics moet sluiten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik ookquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:28 schreef RingBewoner het volgende:
Ik sta bij een aantal mensen vrij hoog......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Grappig, een aantal van jouw toppers staat bij mij ook hoog.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Bombvis" van 01-01-2015 t/m 31-01-2015
klik hier voor meer stats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het aantal geile DM'squote:Op woensdag 4 februari 2015 09:50 schreef -supergirl- het volgende:
Haha mijn fokvriendje is eend112. Nummer 2 is trouwens aberella.
waarop is dit gebaseerd?
Het aantal keer dat je in hetzelfde topic gepost hebt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:50 schreef -supergirl- het volgende:
Haha mijn fokvriendje is eend112. Nummer 2 is trouwens aberella.
waarop is dit gebaseerd?
Dan is het geen vriendje van de maand meer. Valsspeler.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:32 schreef 44rdbei het volgende:
Oh, ik snap het. je moet zelf even spelen met de datums.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:47 schreef drakin het volgende:
Niet mijn eigen vriendje maar Kingstown is mijn beste vriendje op Fok
Leg dat thuis maar eens uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik ook
Hey mattie van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Bij het zien van jouw lijstje valt dat toch wat tegen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:19 schreef Voxs het volgende:
omdat ik blijkbaar zo'n goede Fok!vriendin ben
Te laat, nu hebben King en ik al een LAT relatie, volgens king vooral de nadruk op de Aquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:19 schreef Voxs het volgende:
Op verzoek van Kt. en omdat ik blijkbaar zo'n goede Fok!vriendin en lijstduwer ben
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Voxs" van 01-01-2015 t/m 31-01-2015
nr / aantal topics / gebruiker
001 135 FreshFruit72
002 122 Jian
003 119 DKUp
004 118 Dotteke
005 107 PeZu
006 093 BaconbusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Braindead2000" van 01-01-2015 t/m 31-01-2015
nr / aantal topics / gebruiker
01 40 Voxs
02 39 PeZu
03 38 isax
04 36 Baconbus
04 36 ChocoFan
04 36 liesje1979
07 35 Kingstown
08 34 Gert
09 32 Kijkertje
10 31 PavementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe tenminste mijn best nog om op plaats 8 te komenquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij het zien van jouw lijstje valt dat toch wat tegen.
Jij staat bij mij op plaats 8 en ik bij jou slechts op pek 51. Daar word ik wel een beetje verdrietig van.
Heyquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:23 schreef HPLC het volgende:
RingBewoner is de 'gelukkige'Oh, 9e pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Voxs is een player.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Je bent mijn beste vriendje en ik sta bij jou op plaats 64.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
tssk ik doe niet aan playerenquote:
moet je maar zorgen dat de formules kloppen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan is het geen vriendje van de maand meer. Valsspeler.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi man, maar hebben we hier ook iets aan???mee bekant vangde gin haas.
Het lijstje geeft aan wie er heimelijk verliefd op je is en de meest waarschijnlijke dader van een eventuele crime passionelquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:07 schreef TUFKAL het volgende:
Wat is fok vriendje dan? Wat zegt mij deze lijst?
gaafquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Het lijstje geeft aan wie er heimelijk verliefd op je is en de meest waarschijnlijke dader van een eventuele crime passionel
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:47 schreef drakin het volgende:
Niet mijn eigen vriendje maar Kingstown is mijn beste vriendje op Fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mij klopt het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]![]()
Bij mij klopt het wel.Ik hou ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:16 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Juup©" van 01-01-2015 t/m 31-01-2015De user op plek 18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook met deze lijst ben ik het niet eens, er staan users in de top 20 waar ik niets mee heb of wil hebben, maar goed het is maar een lijstje
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:23 schreef HPLC het volgende:
RingBewoner is de 'gelukkige'Nr 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben jouw nummer 1quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben jouw nummer 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2, 3 en 4 zijn haters die speciaal in mijn topics posten om te haten_!!
Te veel werk. Doe jij het anders even voor mij?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens een heel lijstje luiwammes.
Woman on top was het toch?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
Te veel werk. Doe jij het anders even voor mij?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks isax, maar die slettebak van een voxs staat bij jou ook al bovenaan.![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Woman on top was het toch?![]()
Vooruit dan maar.Ik had van 3 januari tot 3 februari. Ik zie nu dat het voxs is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks isax, maar die slettebak van een voxs staat bij jou ook al bovenaan.Ook goed.
![]()
En Voxs probeert mij in te halen met posten volgens mij.![]()
Oh en dank je wel lieve KT.![]()
![]()
Nee hoor, ik slettebak slechtsquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had van 3 januari tot 3 februari. Ik zie nu dat het voxs is.Ook goed.
![]()
En Voxs probeert mij in te halen met posten volgens mij.![]()
Oh en dank je wel lieve KT.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Dat is wel weer erg veel gevraagd. Ik heb even je vriendje van de maand voor je opgezocht en eerlijk gezegd vind ik jou en DKUp ook wel een hele mooie match.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is wel weer erg veel gevraagd. Ik heb even je vriendje van de maand voor je opgezocht en eerlijk gezegd vind ik jou en DKUp ook wel een hele mooie match.
samen tokkie tv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
best knap dat pave onder u staat genoteerd!
Pave en ik staan gelijk op jouw lijstje. Op plek 13. Dat wordt een triootje.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:34 schreef isax het volgende:
samen tokkie tv.![]()
best knap dat pave onder u staat genoteerd!
word mijn kip op 't spit fantasie toch nog werkelijkheidquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pave en ik staan gelijk op jouw lijstje. Op plek 13. Dat wordt een triootje.
Leuk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:29 schreef bondage het volgende:
Binnenkort ga ik een update doorvoeren zodat de vriendenlijst wordt gegenereerd op basis van quotes. Dus zoveel te vaker je iemand quote des te hoger in de lijst. Nadeel is dat dit alleen over dit en vorig jaar kan omdat ik over deze periode de inhoud van posts (ivm Mycroft) heb.
Oops... Dan gaan er echte slachtoffers vallen ...quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:29 schreef bondage het volgende:
Binnenkort ga ik een update doorvoeren zodat de vriendenlijst wordt gegenereerd op basis van quotes. Dus zoveel te vaker je iemand quote des te hoger in de lijst. Nadeel is dat dit alleen over dit en vorig jaar kan omdat ik over deze periode de inhoud van posts (ivm Mycroft) heb.
Jou ga ik nooit meer quoten. Ik wil een ander vriendje. Nou ja....eigenlijk een vriendinnetje.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:38 schreef chufi het volgende:
Oops... Dan gaan er echte slachtoffers vallen ...
Dat was wel duidelijk... Al dat geslijm trouwaanzoeken gedoe bij alle dames ook ...quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jou ga ik nooit meer quoten. Ik wil een ander vriendje. Nou ja....eigenlijk een vriendinnetje.
RED ONS HENNIEGOD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Helaas. Je bent al gekoppeld aan isax. Past ook wat beter qua leeftijd enzo.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:29 schreef Kingstown het volgende:
Dat is wel weer erg veel gevraagd. Ik heb even je vriendje van de maand voor je opgezocht en eerlijk gezegd vind ik jou en DKUp ook wel een hele mooie match.
Ahh wat schattigquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helaas. Je bent al gekoppeld aan isax. Past ook wat beter qua leeftijd enzo.
[..]
Wel apart dat jij 85 keer in haar lijstje staat en zij maar 83 keer in jouw lijstje.quote:
Klopt, zie ik bij meerdere mensenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel apart dat jij 85 keer in haar lijstje staat en zij maar 83 keer in jouw lijstje.
Illuminati.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:20 schreef DKUp het volgende:
FreshfruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lijstjeYes, ik ben nog net jouw nummer 99SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Update heb ik zojuist doorgevoerd. Het is nu op basis van het aantal keer dat je iemand quote. De maandrestrictie is hierbij ook komen te vervallen en de stats worden een stuk sneller gegenereerd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops... Dan gaan er echte slachtoffers vallen ...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 13:24:20 ]
Het maximum van 100 users is ook vervallen zie ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:12 schreef bondage het volgende:
Update heb ik zojuist doorgevoerd. Het is nu op basis van het aantal keer dat je iemand quote. De maandrestrictie is hierbij ook komen te vervallen en de stats worden een stuk sneller gegenereerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:23 schreef FANN het volgende:
Ik sta ook écht bij niemand op nummer één weer heh?![]()
Nou ga jij mij natuurlijk expres niet meer quoten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:39 schreef chufi het volgende:
Eindelijk dat misverstand ook de wereld uit
Dat maakt geen verschil, het is hoe vaak jij iemand hebt gequote.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou ga jij mij natuurlijk expres niet meer quoten.![]()
Dit is weer een plus 1 voor in februari.
Tegen mn MEN vriendjes kan niemand in 40+ opquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou ga jij mij natuurlijk expres niet meer quoten.![]()
Dit is weer een plus 1 voor in februari.
Kan ik dat uitzetten, dat iemand mij quote?quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat maakt geen verschil, het is hoe vaak jij iemand hebt gequote.
Neequote:Op donderdag 5 februari 2015 13:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ik dat uitzetten, dat iemand mij quote?
Dat snap ik, maar ik stond bij chufi ook op1 en daar wil hij duidelijk vanaf. Best wel confronterend.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:41 schreef bondage het volgende:
Dat maakt geen verschil, het is hoe vaak jij iemand hebt gequote.
Doe jouw vriendjeslijst over januari eens als je wilt. Ben wel benieuwd met de nieuwe opzet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:41 schreef chufi het volgende:
Tegen mn MEN vriendjes kan niemand in 40+ op
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik stond bij chufi ook op1 en daar wil hij duidelijk vanaf. Best wel confronterend.
[..]
Doe jouw vriendjeslijst over januari eens als je wilt. Ben wel benieuwd met de nieuwe opzet.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het maximum van 100 users is ook vervallen zie ik.
Heb nu wel een ander beste vriendje in januari. Dag chufi en hallo FANN!
Maar dan ben jij mijn beste vriendje niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wat is jouw lijstje nu dan? Sta ik daar nu niet meer bovenaan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:54 schreef drakin het volgende:
Maar dan ben jij mijn beste vriendje niet meer
quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]![]()
Bij mij klopt het wel.Kijk nog eens, Bondage heeft je volgens mij nu aan iemand anders gekoppeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Klachten indienen bij Bondage.nlquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is jouw lijstje nu dan? Sta ik daar nu niet meer bovenaan?
Dit is al een stuk beter inderdaadquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:12 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Update heb ik zojuist doorgevoerd. Het is nu op basis van het aantal keer dat je iemand quote. De maandrestrictie is hierbij ook komen te vervallen en de stats worden een stuk sneller gegenereerd.
In onderstaande voorbeeld heb ik ChocoFan 17 keer gequote, isax 16 keer etc.
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "bondage" van 01-01-2015 t/m 05-02-2015
nr / aantal keer gequote / gebruiker
01 17 ChocoFan
02 16 isax
03 14 Kingstown
04 12 RadioSlut
05 11 Moira.
Hoho, dat heb ik niet gedaanquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Kijk nog eens, Bondage heeft je volgens mij nu aan iemand anders gekoppeld
Volgens mij klopt het zo redelijk. Het aantal quotes is imo de beste manier om te bepalen wie je 'vrienden' hier zijn. Posts analyseren opquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:05 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dit is al een stuk beter inderdaad
Denk inderdaad dit de beste methode.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het zo redelijk. Het aantal quotes is imo de beste manier om te bepalen wie je 'vrienden' hier zijn. Posts analyseren opsmilies en lieve woorden gaat em niet worden helaas
Als het goed is kun je die zelf uitdraaien. Op de vriendenlijst zitten geen restricties, die kun je van iedereen opvragen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen klacht ik wil jouw nieuwe lijstje graag zien.
Wat is er dan ineens anders geworden dat ik gister een andere lijst vriendjes had in januari dan vandaag?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoho, dat heb ik niet gedaanIk heb verder geen invloed op de stats, dit wordt puur bepaald door de users zelf. Sasquatsch moet jou gewoon vaker quoten
Jouw dementie-gehalte gaat wel heel snel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:14 schreef drakin het volgende:
Wat is er dan ineens anders geworden dat ik gister een andere lijst vriendjes had in januari dan vandaag?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:12 schreef bondage het volgende:
Update heb ik zojuist doorgevoerd. Het is nu op basis van het aantal keer dat je iemand quote.
Dit werd voorheen bepaald op basis van het aantal topics waar je samen met andere users hebt gereageerd; het weergegeven aantal was het aantal unieke topics waar je samen hebt gereageerd. Het is nu op basis van hoe vaak je iemand quote.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat is er dan ineens anders geworden dat ik gister een andere lijst vriendjes had in januari dan vandaag?
Nou vooruitquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen klacht ik wil jouw nieuwe lijstje graag zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Jeej, geluktquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:12 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
In onderstaande voorbeeld heb ik ChocoFan 17 keer gequote, isax 16 keer etc.
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "bondage" van 01-01-2015 t/m 05-02-2015
01 17 ChocoFan
02 16 isax
03 14 Kingstown
04 12 RadioSlut
05 11 Moira.
Ik bedoelde dus wat het daarvoor was, nu is het op basis van aantal gequote mensen, daarvoor was het op basis van?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw dementie-gehalte gaat wel heel snel.
[..]
Weet ie wel, heeft ie gister nog voor mij gedaan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Als het goed is kun je die zelf uitdraaien. Op de vriendenlijst zitten geen restricties, die kun je van iedereen opvragen.
En dat kan niet gecombineerd?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit werd voorheen bepaald op basis van het aantal topics waar je samen met andere users hebt gereageerd; het weergegeven aantal was het aantal unieke topics waar je samen hebt gereageerd. Het is nu op basis van hoe vaak je iemand quote.
Dat zei je net ook.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Aantal topics waar je samen met anderen had gereageerd.
Nee, kost teveel resources. Die vorige was erg zwaar en was daarom beperkt tot een maand. Als ik het zou combineren is het geen doen meer.quote:
Als ze me maar vaak genoeg quotenquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:20 schreef drakin het volgende:
Bondage maakt ineens een grote kans om grote vriendjes te worden deze maand
Zoals dit dus?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ze me maar vaak genoeg quoten
Quote.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ze me maar vaak genoeg quoten
In dit geval kom ik hoger op jouw lijst te staan. Echter omdat ik jou nu ook quote kom jij bij mij ook hoger uit.quote:
Straks haal je Madmaster en Kingstown nog in nu ik zo op dreef benquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:25 schreef bondage het volgende:
[..]
In dit geval kom ik hoger op jouw lijst te staan. Echter omdat ik jou nu ook quote kom jij bij mij ook hoger uit.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je stond bij mij al aardig hoog, maar laat jouw lijstje van januari eens zien?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:27 schreef bondage het volgende:
[..]
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "bondage" van 01-01-2015 t/m 31-01-2015Ik sta echt bovenaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je dat graag?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Straks haal je Madmaster en Kingstown nog in nu ik zo op dreef ben
Iets met UTOquote:
Beetje lullig dat het in UTO is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Iets met UTOIk heb vorige maand niet zo heel veel gepost, het merendeel is in UTO en zijn reacties op jouw posts
Ik zal ze straks even opnieuw genereren. Tegen 15:10 is de index bijgewerkt en staan deze posts er ook in.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje lullig dat het in UTO is.Ik ben wel benieuwd naar je lijstje van februari nu, nu dat je dit gemaakt hebt.
Zullen mensen nu ook minder gaan quoten of het bewust bij bepaalde mensen ontwijken of juist meer doen.
Kan zoveel kanten op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Yep, aan dyon.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Kijk nog eens, Bondage heeft je volgens mij nu aan iemand anders gekoppeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je klaagt wel over mij, maar zo te zien ben ik aardig gezakt op jouw lijstje. Jij staat tenminste nog op twee bij mij.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Yep, aan dyon.Maar zie eens met hoeveel verschil met dyon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je klaagt wel over mij, maar zo te zien ben ik aardig gezakt op jouw lijstje. Jij staat tenminste nog op twee bij mij.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben benieuwd dan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zal ze straks even opnieuw genereren. Tegen 15:10 is de index bijgewerkt en staan deze posts er ook in.
Altijd nog kleiner dan het verschil tussen MM en mij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar zie eens met hoeveel verschil met dyon!
Kom gewoon wat meer in 40 + dan lieverdquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Altijd nog kleiner dan het verschil tussen MM en mij.
hahaquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom gewoon wat meer in 40 + dan lieverd
Daar heb ik geen tijd voor en die gaan te hard om het te kunnen bijhouden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom gewoon wat meer in 40 + dan lieverd
Arme jij, dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor en die gaan te hard om het te kunnen bijhouden.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor en die gaan te hard om het te kunnen bijhouden.
Ik voorzie een post crisis ....quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:36 schreef Fylax het volgende:
FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Fylax"
105 007 Fylax
Hij heeft zichzelf blijkbaar 7 keer gequotequote:
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf blijkbaar 7 keer gequote
https://www.thuisserver.n(...)ch_fields=all&page=1
Gooi dat ding ff in een quote of zo. Ik krijg een scroll arm van die lijst.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:36 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Fylax" van 01-01-2015 t/m 31-01-2015
klik hier voor meer stats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
Heb er maar even een top 100 van gemaakt. Van het afgelopen jaar, veel leuker.Your beauty never ever scared me.
Ja heb het doorquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij heeft je een aantal keer gequote
Klopt wel redelijk toch?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Amarantha" van 04-02-2014 t/m 05-02-2015
Heb er maar even een top 100 van gemaakt. Van het afgelopen jaar, veel leuker.
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:56 schreef Amarantha het volgende:
Kun je ergens zien wie jij allemaal als vriend hebt toegevoegd? Soort vriendenlijst ofzo. Zie het aan de berichtjes wel maar bedoel een lijstje ofzo
Aah top. Kon het niet vinden hahaquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
friends & foes
quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:36 schreef bondage het volgende:
[..]
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "bondage" van 01-02-2015 t/m 05-02-2015SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maand is nog niet voorbij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind je van mijn nieuwe lijst? Jij staat niet meer bovenaan
Edit: ah, duidelijk![]()
Ik ken nog iemand die dat wel eens doet. 8 keer zelfs afgelopen maand Mijn Januari vriendinnetje.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:46 schreef bondage het volgende:
Hij heeft zichzelf blijkbaar 7 keer gequote
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezelf gewoon nóg vaker quoten deze maand en je staat bij jezelf op nummer 1quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:23 schreef FANN het volgende:
Ik sta ook écht bij niemand op nummer één weer heh?![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die dat wel eens doet. 8 keer zelfs afgelopen maand Mijn Januari vriendinnetje.![]()
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "FANN" van 01-01-2015 t/m 31-01-2015Zou dat werken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jezelf gewoon nóg vaker quoten deze maand en je staat bij jezelf op nummer 1![]()
Nah, kijken hoelang de verkering het uithoudt King![]()
Chufi is jouw beste vriendje, dus ik denk dat ik deze maand maar iemand ga zoeken waar ik ook op nummer 1 sta.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:41 schreef FANN het volgende:
Zou dat werken?![]()
Nah, kijken hoelang de verkering het uithoudt King
Ja, want ik ben best wel éénkennig hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chufi is jouw beste vriendje, dus ik denk dat ik deze maand maar iemand ga zoeken waar ik ook op nummer 1 sta.
Wel.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel.en Samzz was jouw grootste vriendje in januari.
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Juup©" van 01-01-2015 t/m 31-01-2015Dat bedoel ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij bent gewoon geen fok sletquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:09 schreef TheWeeknd het volgende:
wat heeft iedereen groot lijst zeg..mijne was mini
Voor februari heb je middels deze quote nu iig 1 extra vriendje erbij.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:09 schreef TheWeeknd het volgende:
wat heeft iedereen groot lijst zeg..mijne was mini
aww liefquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor februari heb je middels deze quote nu iig 1 extra vriendje erbij.
Heeft niks met quoten te maken toch, alleen met in hetzelfde topic actief zijn. Ofwel, je was al haar vriend op het moment dat ze in dit topic reageerdequote:Op woensdag 11 februari 2015 23:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor februari heb je middels deze quote nu iig 1 extra vriendje erbij.
Dat was wel zo ja, maar bondage heeft het vorige week veranderd:quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:56 schreef Bombvis het volgende:
Heeft niks met quoten te maken toch, alleen met in hetzelfde topic actief zijn. Ofwel, je was al haar vriend op het moment dat ze in dit topic reageerde
Mijn posting was desondanks ook incorrect, want mijn quote leverde TheWeeknd niets op. Mij wel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:12 schreef bondage het volgende:
Wat denk jij? Is het misschien beter om ook de quotes door andere users mee te nemen, dit op te tellen en delen door twee?quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn posting was desondanks ook incorrect, want mijn quote leverde TheWeeknd niets op. Mij wel.![]()
Het gaat erom hoevaak jezelf iemand quote. Ze moet dus vaker mensen gaan quoten.
Mwah. Ik zou niet al te serieus gaan proberen om er een "goede" modus voor te vinden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:27 schreef bondage het volgende:
Wat denk jij? Is het misschien beter om ook de quotes door andere users mee te nemen, dit op te tellen en delen door twee?
Ah, dat had ik niet gelezen, vandaar. Nou, dan kom je nu vast hoog op mijn lijstjequote:Op donderdag 12 februari 2015 09:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was wel zo ja, maar bondage heeft het vorige week veranderd:
[..]
Mijn posting was desondanks ook incorrect, want mijn quote leverde TheWeeknd niets op. Mij wel.![]()
Het gaat erom hoevaak jezelf iemand quote. Ze moet dus vaker mensen gaan quoten.
Je kan natuurlijk ook een algoritme maken die gewoon de hele zin rond de melding van de naam bekijkt en via een woordenlijst controleert of 3 woorden ervoor en erna een postief/neutral/negatief woord in voorkomt en op basis daarvan komt die wel of niet op de vrienden lijst.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat denk jij? Is het misschien beter om ook de quotes door andere users mee te nemen, dit op te tellen en delen door twee?
Ik denk dat het lastig is een goed algoritme te vinden waar iedereen het eens mee is. Analyseren van posts is inderdaad geen optie omdat de inhoud van posts niet in de stats index staat, dit is voor de overige stats ook geen vereiste.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mwah. Ik zou niet al te serieus gaan proberen om er een "goede" modus voor te vinden.
Aangezien je de inhoud van een post toch nooit mee kan nemen (en dat is eigenlijk wat een quote wel of niet een "vriendje" maakt) kun je nooit tot een objectieve beoordeling komen.
Het maakt het wmb ook wel grappig dat users die elkaar blijven bestoken omdat ze het enorm oneens met elkaar zijn aan het eind van de maand hoog in elkaars vriendenlijstje staan, maar goed that'sme.Ik weet niet wat jij precies voor ogen had met het opzetten van deze mogelijkheid. Belangrijkste lijkt me dat het een beetje voldoet aan jouw intentie.
Zie hierbovenquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een algoritme maken die gewoon de hele zin rond de melding van de naam bekijkt en via een woordenlijst controleert of 3 woorden ervoor en erna een postief/neutral/negatief woord in voorkomt en op basis daarvan komt die wel of niet op de vrienden lijst.
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Braindead2000" van 01-01-2015 t/m 31-01-2015
01 179 Joezi
02 077 keste010
03 067 Kijkertje
04 058 liesje1979
05 057 BoonDockSaint
05 057 KoosVogels
07 050 Wespensteek
07 050 ChocoFan
09 048 Piet_Piraat
10 032 chufi
11 030 Voxs
12 028 Recce
13 022 PeZu
14 019 isax
15 017 Kingstown
15 017 mootie
17 016 xpompompomx
18 014 Beathoven
18 014 99.999
20 011 PavementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij hebt Joezie 179 keer gequote.quote:![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt Joezie 179 keer gequote.
Je verwacht het niet....quote:Op maandag 16 februari 2015 09:46 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Voxs" van 01-01-2015 t/m 31-01-2015
001 377 PeZu
Heb je gezien dat jij bent gestegen?quote:
Terrirtoriumgedrag. Joezi probeert zijn grootste concurrent af te troeven.quote:
Neen.quote:
Of Liesjes lange lijstje.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Liesjes lijstje. Probeer dat maar eens 10 keer achter elkaar te zeggen.
Ja, toen stond je op 48 geloof ik of iig in de 40. Wat dan ook wel weer vreemdsoortig klopt met het forum waar je het meest verblijft. Zo denkende ben je ineens jonger aan het wordenquote:Op maandag 16 februari 2015 09:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Terrirtoriumgedrag. Joezi probeert zijn grootste concurrent af te troeven.
[..]
Neen.Tov de voorheen gebruikte methode bedoel je?
In Liesjes lijstje van februari sta jij tot nu toe wel bovenaan, dus er is hoop voor je.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Liesjes lijstje. Probeer dat maar eens 10 keer achter elkaar te zeggen.
Al die cossers die in jouw lijstje stonden zijn allemaal verdwenen, omdat die nu niet meer meetellen als je een keer daar wat post, dus ben ik eigenlijk alleen maar gestegen, omdat anderen zijn gezakt. Als je me probeerde op te beuren is dat niet echt gelukt.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:54 schreef Voxs het volgende:
Ja, toen stond je op 48 geloof ik of iig in de 40. Wat dan ook wel weer vreemdsoortig klopt met het forum waar je het meest verblijft. Zo denkende ben je ineens jonger aan het worden
( oke dat was volslagen kwats)
ah, maar daar denk je dus niet goed. In de cos komt ik nauwelijks meer en quote ik nauwelijks..dus kon ik jou meer quoten.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In Liesjes lijstje van februari sta jij tot nu toe wel bovenaan, dus er is hoop voor je.
[..]
Al die cossers die in jouw lijstje stonden zijn allemaal verdwenen, omdat die nu niet meer meetellen als je een keer daar wat post, dus ben ik eigenlijk alleen maar gestegen, omdat anderen zijn gezakt. Als je me probeerde op te beuren is dat niet echt gelukt.
Ik sta 2 plaatsten boven jou in Voxs' lijstje.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In Liesjes lijstje van februari sta jij tot nu toe wel bovenaan, dus er is hoop voor je.
[..]
Al die cossers die in jouw lijstje stonden zijn allemaal verdwenen, omdat die nu niet meer meetellen als je een keer daar wat post, dus ben ik eigenlijk alleen maar gestegen, omdat anderen zijn gezakt. Als je me probeerde op te beuren is dat niet echt gelukt.
Even gecheckt in welke reeksen ik in januari het meeste heb gepost. Het is maar goed dat bondage die optie nog niet openbaar voor iedereen heeft gemaakt.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:12 schreef Voxs het volgende:
ah, maar daar denk je dus niet goed. In de cos komt ik nauwelijks meer en quote ik nauwelijks..dus kon ik jou meer quoten.
zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voxs haar lijstje en de mijne zijn sowieso niet erg evenwichtig verdeeld. Ik ga haar maar wat minder vaak quoten, want de liefde kwam blijkbaar van 1 kant.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik sta 2 plaatsten boven jou in Voxs' lijstje.![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 10:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even gecheckt in welke reeksen ik in januari het meeste heb gepost. Het is maar goed dat bondage die optie nog niet openbaar voor iedereen heeft gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Voxs haar lijstje en de mijne zijn sowieso niet erg evenwichtig verdeeld. Ik ga haar maar wat minder vaak quoten, want de liefde kwam blijkbaar van 1 kant.Echt een hartenbreker. ik quote haar ook twee keer zo vaak als zij mij quote.
quote:Op maandag 16 februari 2015 10:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even gecheckt in welke reeksen ik in januari het meeste heb gepost. Het is maar goed dat bondage die optie nog niet openbaar voor iedereen heeft gemaakt.
Ik was sowieso niet je grote liefde en mij hoor je ook niet miepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Voxs haar lijstje en de mijne zijn sowieso niet erg evenwichtig verdeeld. Ik ga haar maar wat minder vaak quoten, want de liefde kwam blijkbaar van 1 kant.![]()
26-31... ook nog eens.. voorwaardelijke liefde
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Dat is ook wel een goed idee! Jij hebt lage aantallen vergeleken bij mij.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:42 schreef jogy het volgende:
Toch maar even een vriendjeslijst gemaakt over de gehele looptijd (2014)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met vlag en wimpel.quote:![]()
Lol...wilde invoeren en toen kreeg ik dit te zien:
Je bericht is te groot en kan niet in zijn geheel worden opgeslagen. Kort de tekst in en verdeel deze over meerdere berichten.Heb er maar een top-100 van gemaakt. Excuses aan de 723 andere vriendjes.
![]()
Waarschijnlijk omdat ik niet slowchatquote:Op maandag 16 februari 2015 10:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goed idee! Jij hebt lage aantallen vergeleken bij mij.![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 10:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goed idee! Jij hebt lage aantallen vergeleken bij mij.
sletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Met vlag en wimpel.![]()
Lol...wilde invoeren en toen kreeg ik dit te zien:
Je bericht is te groot en kan niet in zijn geheel worden opgeslagen. Kort de tekst in en verdeel deze over meerdere berichten.Heb er maar een top-100 van gemaakt. Excuses aan de 723 andere vriendjes.
![]()
Dat klinkt zeer plauseibel.quote:
Zit me te bedenken dat ik sinds januari 2014 jou gemiddeld ongeveer 3,5 keer per dag quote.quote:
jah...bah...quote:Op maandag 16 februari 2015 12:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit me te bedenken dat ik sinds januari 2014 jou gemiddeld ongeveer 3,5 keer per dag quote.
Dat is ook best wel sletterig veel.
Maar wel mijn slet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer statsSOONY
Hoe kan dat nou? Jij zit dag en nacht in UTOquote:Op zondag 1 maart 2015 08:57 schreef Kingstown het volgende:
Het is maart, dus de vriendenlijstjes van februari kunnen geplaatst worden!
[..]
Maar wel mijn slet.![]()
Ik kom alleen daar waar jij ook komt.quote:
Tja... ik mag dan wel een slet zijn, maar ik ben wél een trouwe sletquote:Op zondag 1 maart 2015 12:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kom alleen daar waar jij ook komt.![]()
Helaas is de liefde wederom niet wederzijds.![]()
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "FANN" van 01-02-2015 t/m 28-02-2015
01 396 chufi
Ik ben gewoon gezakt van 3 naar 4 op jouw lijstje, dus zo trouw ben je nou ook weer niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:37 schreef FANN het volgende:
Tja... ik mag dan wel een slet zijn, maar ik ben wél een trouwe slet
Maar Chuf staat volgens mij vanaf het begin al op éénquote:Op zondag 1 maart 2015 12:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gezakt van 3 naar 4 op jouw lijstje, dus zo trouw ben je nou ook weer niet.
welke naam?quote:Op zondag 1 maart 2015 12:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van mij niet, FANN, maar je hebt al een naam achter je kont aan nu.
Quote=quote back.quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:12 schreef bondage het volgende:
Waar is jouw vriendenlijstje van februari?quote:
Je hoeft je niet meer aan te melden, maar omdat het Nationale complimentendag is heb ik het even voor je opgezocht. Vanwege je fantastische hulp en bijdrages in het enquete-topic.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ergens bij de FOK!stats v1.7. Moet je weer aanmelden en zo, daar ben ik veel te lui voor.
Dat is apart. Mss dat bondage je daarmee kan helpen, want het grootste deel zou je moeten kunnen genereren zonder in te loggen. Alleen voor het "user-aantallen deel" heb je een inlogcode nodig zover ik weet.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik kan er niets zonder in te loggen.Bedankt, Kt!
Voor de vriendenlijst hoef je niet in te loggen. Je hoeft sowieso voor een groot aantal stats niet in te loggen.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik kan er niets zonder in te loggen.Bedankt, Kt!
Keek zoals gewoonlijk weer eens half.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor de vriendenlijst hoef je niet in te loggen. Je hoeft sowieso voor een groot aantal stats niet in te loggen.
quote:Op zondag 1 maart 2015 12:47 schreef Nober het volgende:
Het is dus een quotelijst en geen vriendenlijst.
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Nober" van 01-02-2015 t/m 28-02-2015
01 17 KingRoland
02 12 Karina
03 11 Ajacied422
[..]
Quote=quote back.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |