Nee dit kan je niet jinxen Davy.quote:
Boeiend, is een prima programmaquote:Op zondag 1 maart 2015 11:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word echt schijtziek van die Tafel van Kees promotie in de studio. Vooral Jan-Jood.
''LEKKER MET EEN BAK KOFFIE IN DE OCHTEND, LEKKER DE TAFEL VAN KEES''
Lekker zand in de ogen van Excelsior gooienquote:Op zondag 1 maart 2015 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Vreemd dat in de tactische opstelling vermeld staat dat V. Amersfoort op het middenveld staat en Thorsby linksbuiten
Ach, Heerenveen gaat toch puntverlies lijden. Daar zet ik een sloot koffie op in.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Lekker zand in de ogen van Excelsior gooien
Ik hoop het ook. Dan blijft Vitesse ervoor.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, Heerenveen gaat toch puntverlies lijden. Daar zet ik een sloot koffie op in.
Dan neemt GGMM zes weken een Barney-uiquote:Op zondag 1 maart 2015 12:12 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord gaat vanmiddag niet winnen van FC Utrecht.
Real Madrid - Villareal niet te vergetenquote:Op zondag 1 maart 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond AS Monaco - PSG/Torino - Napoli
ESPN Deportesquote:Op zondag 1 maart 2015 12:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Zie het niet in de programmagids van Sport1 staan
Franse en Italiaanse wedstrijden zijn doorgaans niet om aan te gluren (tenzij Bielsa). Nee, dan ga ik voor Jackson, Herrera, Oliver Torres en William Carvalho.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond AS Monaco - PSG/Torino - Napoli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |